Inconvenience
vrijdag 24 juni 2016 om 20:28
http://werkenopeenbooreil ... nemers-op-een-booreiland/
Allemaal niet waar dus?
Allemaal niet waar dus?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 24 juni 2016 om 20:29
Werk zat, zeggen ze hier. En een riant salaris .
http://www.offshore-werk.nl/Offshore_Werken.php
http://www.offshore-werk.nl/Offshore_Werken.php
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 24 juni 2016 om 20:30
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 juni 2016 @ 20:28:
http://werkenopeenbooreil ... nemers-op-een-booreiland/
Allemaal niet waar dus?Dat zijn de mensen die in de shift werken.
http://werkenopeenbooreil ... nemers-op-een-booreiland/
Allemaal niet waar dus?Dat zijn de mensen die in de shift werken.
vrijdag 24 juni 2016 om 20:31
http://www.offshore-banen.nl/offshore-f ... salaris-5/
Nou, wat doe je precies ?
Nou, wat doe je precies ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 24 juni 2016 om 20:32
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 juni 2016 @ 20:31:
http://www.offshore-banen.nl/offshore-f ... salaris-5/
Nou, wat doe je precies ?
Dat zijn salarissen van de mensen die in de shift werken.
Ik werk op een kantoor, meestal. 32 uur per week. Verdiende afgelopen jaar 44000. Een uitzonderlijk goed jaar, trouwens, door af en toe offshore in het buitenland. Maar toen wel vet betaald, bij een ander bedrijf.
http://www.offshore-banen.nl/offshore-f ... salaris-5/
Nou, wat doe je precies ?
Dat zijn salarissen van de mensen die in de shift werken.
Ik werk op een kantoor, meestal. 32 uur per week. Verdiende afgelopen jaar 44000. Een uitzonderlijk goed jaar, trouwens, door af en toe offshore in het buitenland. Maar toen wel vet betaald, bij een ander bedrijf.
vrijdag 24 juni 2016 om 20:35
vrijdag 24 juni 2016 om 20:50