Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ahhhh Erwwwtteeekeeee

en stiekem ook beetje gniffel.

Pepernoten zijn lekker

Koken als je je niet oke voelt nooit zo'n goed idee. Ik heb vanavond eten gemaakt voor ier en Chica en zelf ook beetje gepoogd te eten, maar mijn tofu roerbakschotel was niet zo lekker als normaal, misschien omdat ik niet zo'n zin had in voorproeven

Lieve reacties trouwens. Heb nog even teruggeschreven ook
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Pietjes in NS! Ze hebben wel een beetje pijpbekkies, maar ach...
Loretta is De Mol. Punt.
Pietenmuffins zijn cooooohoool

Ik ga lekker bankhangen, zonder laptop. Ik hang nu bank met. We hebben nu mijn compu als vaste dus kan de ierenlaptop als echte lap door t leven

Ze zijn leuk!!!!
Peas on earth!
Oh Inad, nog berichtje in NS trouwens!
Peas on earth!
Pijpbekkie Pietjes zijn leuk

Ach Erwteke toch, rustig aan

(En net als Eow ook een beetje gniffel )
Vandaag is gewoon Geen Goede Dag. Morgen beter
Peas on earth!
Star: 'niet op leunen'
Peas on earth!
Ja sorry, kon er verder niks mee dat topic
.

Dat meisje heeft al eens een topic geopend dat ze hypochondrie heeft....
Peas on earth!
Hey goodmorning, ik loop beetje achter met reageren geloof ik, sowwie. Net wakker samen met Wupseflups en ik ben duuuuffff. Dadelijk even strijken, nog samen douchen en vanmiddag werken.

Even een grouphug hier want heb geen puf om op iedereen te reageren

anoniem_27760 wijzigde dit bericht op 26-11-2008 08:51
Reden: collectief en group is dubbelop, duh
% gewijzigd
Ow haha, kom allemaal grappige plaatjes tegen

Goedemorgen allemaal

Pep

Ik zeg maar 1 ding. Return of the soep. Iew.

ben lekker thuis, aan de thee. Zo even hangen met een boek (speciaal voor Star: Joseph O'Connor - Star of the Sea. Oh hee, je nick komt zelfs in de titel voor )

Ik was er een tijd geleden, voor Frankrijk, al aan begonnen, maar beetje heftig boek wel, dus tussendoor Paul Auster gelezen (bleek niet mijn ding)). Ken je em? Tis de broer van Sinead, jaja ).
Goedemorgen!

Na mislukte poging om samen te slapen (waarom laat ik me ook altijd overhalen en lig ik dan, al hoest-inhoudend om Xan niet wakker te maken, wakker te zijn), heerrrrrlijk in m'n eentje geslapen. Slechts één hoestkokhals-aanval en nu wakker! Wauw!

I hoestdrank!

Inad, naar van Return Of The Soep (en beetje ), bah!

Ik denk dat ik nu op mijn beurt Grijs Monster aangestoken heb, want ik zie KatteKots

*zwaait even naar Xan, want die zit steeds sniekie mee te lezen, want wist hoe 'grappig' ik over (&@$)#^@#-prinsessetaart geschreven had *
Peas on earth!
Ik moet nog betere fotos maken, want bij deze opnames stond een bank en stofzuiger in de weg dus die heb ik eraf gepaint

Erwt, haha, sneakymeeleesXan

Hoestdrank erg oke. (vooral Rami hoestdrank, want die heeft Codeine, is in heel veel landen gewoon verboden en is verslavend lekker. Ik gebruikt t nooit meer want 1x longontsteking gehad na keelontsteking en Ramigebruik. Arts zei toen dat dat kan door overgevoeligheid voor Codeine).

Ik ben moe, blegh.
Jaaa, ik vind foto maken en uitvergroten echt leuk idee!

Heb nu gewoon brave Bisolvon huppeldepup Forte, werkt dus klaarblijkelijk prima .

Voel me vandaag een stuk opgewekter dan gisteren, misschien omdat ik me ook daadwerkelijk beter voel dan gisteren, en niet net-alsof-ik-me-beter-voel doe

Ga morgen denk ik wel dagje werken, daarna is't alweer weekend.
Peas on earth!
So we will remember

Erwt, 1 tipje: niet gaan werken morgen. Maak de week "vol" met ziek zijn en dan ben je maandag ook echt echt weer helemaal opgeknapt. En kun je je ook voor de volle 100% concentreren op Gesprek. Echt doen hoor!
*vindt het irritant dat anderen haar altijd tips geven die ze zelf ook aan anderen zou geven, maar zelf nooit opvolgt *

Snapje'mnog?

ik denk er nog even over na...
Peas on earth!
Ik heb vandaag Geen Goede Dag. :(

Beetje ruzie met Eowman, kindjes zijn beetje ziekig, ik ben totaal niet uitgeslapen, domme fout gemaakt op werk net en ik word maar niet echt wakker.

BAH!
Bah

*heeft per ongeluk GeenGoedeDag-stokje richting Eow gegooid...?*

Veel Ruzie, of Klein Beetje Ruzie? En domme fout als in Vreselijk Erg? Of als in Beetje Dom Maar Wel Te Herstellen?
Peas on earth!
Inad,

Waar was jij (heel lang geleden) in Griekenland op vakantie? Xan en ik overwegen aankomend jaar naar Griekenland te gaan (vlucht boeken, auto huren, en dan maar zien). Was jij naar de eilanden of vasteland?
Peas on earth!
Arme EowdePeow,

Hoop dat ruzie snel over is. Fouten op werk kan gebeuren hoor. Secretariele fouten over t algemeen wel te overzien. Behalve misschien als je tickets moet boeken en iemand ipv naar Engeland perongeluk naar Timboektoe stuurt ofoz

Erwt, ik was op heel veel plekken. Ben meerdere keren geweest.

Eerste keer naar Athene (mooi maar vies qua vervuiling en in zomer loeiheet), Penepolesos (hoe schrijf je t ook alweer heel mooi, links onder athene zeg maar, soort natuurrijk schiereiland gebeuren), Cycladen (Naxos (cool! De hoofdstad, Naxos, is een soort labyrint), Paros (ook mooi), Tyra/Santorini (het allermooiste maar ook allertoeristische van de Cycladen). Cycladen verder qua natuur beetje saai, behalve vulkanisch Santorini, want heel kaal en vlak.

Daarna naar Aegische eilanden (Samos, Ikaria, Lesbos). Die vond ik en veel rustiger qua toeristisch én veel mooier qua natuur (groener vooral). Mijn favoriet was Ikaria. Het schijnt een soort hele lichte straling te hebben, voel je weinig van, die heel gunstig werkt voor mensen met gewrichtspijnen. In het zuiden zit de hoofdstad Agios Kirkos (zo heten 10.000 steden in Griekenland, vraag maar aan Pep of Agios Nicolaos. ) en daar is een soort spa met heet water straling bron waarvan je geneest van reuma enzo, or so they say. Dus gaaaaan, ivm knie, wie niet waagt..

Oja, in die stad zaten dus veel bejaarde toeristen, maar verder had ik het heeeele eiland voor mezelf

Tweede vakantie ben ik naar Ionische eilanden geweest: Lefkada, Keffalonia (tijdens opnames van Captain Correli's Mandolin, dus heb van heel ver af Nick en Penelope gezien en veel decorstukken en fuguranten) en Zakinthos. Heel mooi qua natuur, nog wel mooier dan de Aegische eilanden. En je kunt er leuk fietsen en brommertjes huren enzo en dan hele eilanden over.

een grieks orthodoxe kaart erbij

Vind Griekenland heel erg mooi en op GRex van Pep na leuke mensen ook

Zou t zeker doen, Erwteke.
Op de reizenpijler staan trouwens een paar goede Griekenlandtopics en vanaf vanmorgen ook een stom reclame topic waarover ik geklikt heb bij de mod

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven