waardeloos leven

26-11-2008 22:35 162 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben al 2x begonnen met een zinnetje.....

ik heb een hele leuke vriend, maar...

ik hou van mijn kereltje. maar......

eigenlijk heb ik geen leuk leven.....

weet me geen raad, heb me altijd aangepast aan vriendje en ben het zat!!!!

eten staat eten klaar op fornuis, hoeft ie alleen maar op te warmen en wat doet meneer............... demonstratief een zak chips uit de kast trekken..... we gaan niet eten hé,

nu 22.30 uur en gewoon naar bed gaan en morgen-ochtend zeggen....heb geen eten gehad..

nee.... je heb geen eten gehad en waarom? om dat je het verdomd om zelf eten op te warmen!!!

je kookt zelf niet.....omdat je altijd iemand (moeder)had die dat deed.

moeilijk hè...voor jezelf zorgen!!!!!
en dat gesprek zou niks hebben geholpen dan had ik hem vermoord met de koffiefilterzakkies .

-------------------------------------------------------------------------------------------hahahahahahahaha slome
Wat ik zou doen???

Ik maakte de koffie en gooide het bij hem in zijn broek

Zo laat jij je toch niet behandelen, we leven in 2008 for crying out loud!!!
sorry maar de tranen staanin mijn ogen van het lachen
Dat wil je niet weten BGB en ga ik je ook niet hier zeggen.

Maar ik zie dat Marie2225 en Twinkle777 hetzelfde meemaken of dezelfde zijn?

Wow, wist niet dat dit soort vrouwen nog bestonden. Was ik maar een man!
quote:twinkle777 schreef op 27 november 2008 @ 00:51:

[quote]Monissa schreef op 27 november 2008 @ 00:44:

Jemig Marie! Is dit echt?[/quote

sorry hoor.................... dit is echt!Twinkle en Marie 1 dezelfde???
Ik ben Marie en geen Twinkle.

En Twinkle is Marie niet.

Echt niet.

Maar dit soort vrouwen bestaan nog.

Ik denk, dat er meer vrouwen zijn, die dit soort dingen meemaken, maar er niet over praten.

Vroeger praatte ik er ook nooit over. Ook nooit zo bij stil gestaan. Nu irriteer ik me eraan, omdat het een soort van verplichting is geworden. En het duurt al meer dan 29 jaar bij mij................................
quote:Monissa schreef op 27 november 2008 @ 00:55:

Was ik maar een man!Ik denk dat die mannen juist héél veel missen . Een huishoudster kun je ook wel via een advertentie krijgen ; een gelijkwaardige partner die geniet van het bij jou zijn , da's kennelijk een stuk lastiger .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Deze zin van Twinkle komt me ook heel bekend voor

nu 22.30 uur en gewoon naar bed gaan en morgen-ochtend zeggen....heb geen eten gehad
Ik loop ook bij psychologen enzo, om verandering in de situatie te brengen, maar als je niet sterk genoeg ben om op te treden, of je mond open te maken, kan er niets veranderd worden.

De psych. zegt, dat m'n man een groot kind is, die denkt met z'n moeder getrouwd te zijn.
quote:Marie2225 schreef op 27 november 2008 @ 00:59:

Vroeger praatte ik er ook nooit over. Ook nooit zo bij stil gestaan. Nu irriteer ik me eraan, omdat het een soort van verplichting is geworden. En het duurt al meer dan 29 jaar bij mij................................

Een verplichting ? Staat het in je contract ?

Is het niet eerder een - slechte - erin geslopen gewoonte ?

Maar denk je dat je de hemel verdient als je je aardse (huwelijks)leven blijft lijden met een lange ij ?

Het is - volgens jou - dus slikken of scheiden ? Een goed eerlijk gesprek is geen optie ? Een keer laten knallen ( klauwhamers zijn niet zo duur , hoor ) en daarna een goed gesprek , is dat wat ?

Een zenuwinzinking en daarna een goed gesprek ?

Zoals je wel ziet ; ik ben fan van de goeie gesprekken .
Wow al meer dan 29 jaar!!! Dan is er denk ik (sorry ben cru) geen hoop meer. Die man verandert niet meer. Tenzij je rigoreuse stappen onderneemt en dat lijkt me echt wel nodig.

BGB, ja duhhh een huishoudster moet je betalen. Als mn zijnde heb ik het liever voor niks. De rest zoek ik wel buiten de deur
quote:Marie2225 schreef op 27 november 2008 @ 01:04:

De psych. zegt, dat m'n man een groot kind is, die denkt met z'n moeder getrouwd te zijn.Dan zou ik elke dag een button op mijn borst spelden met MIJN naam er op !
Ik zou hem terug naar zijn moeder sturen.
Geef mij die man een week en je herkend hem niet terug
Ik zou bukken , vragen of hij een bezem in je r**t steekt , kan je meteen de keuken aanvegen als je koffie voor hem zet .
quote:mika65 schreef op 27 november 2008 @ 01:06:

Geef mij die man een week en je herkend hem niet terug Make-over met de klauwhamer ?
Maar dames, echt het is te zot voor woorden.

Ik hoop op een dag verlost te zijn van hem.

En gewoon lekker zonder hem verder te gaan.

Helemaal proberen alleen gelukkig te worden.

Aan de ander kant, doet hij wel z'n best om geld te verdienen, voor ons, want ik wrk sinds een jaar of twee niet meer,

door omstandigheden.
Ik vind het genoeg geweest voor vanavond, nu ga ik lekker naar m'n bedje toe., hij slaapt al, dus hoef ik niet bang te zijn, dat hij sex wil hahahaha. idd.

Ik wens jullie een hele fijne nacht.

Oh ja, eerst z'n brood smeren voor morgen, anders gaat hij zonder brood naar z'n werk.
Je kan hopen op die mooie dag , of je kan zelf iets doen zodat het een mooie dag wordt , Marie .

zat opties ;

( ga dat gesprek niet eens meer noemen )

metsel zijn bloedvaten dicht met roomboter en reuzel enzo

saboteer zijn remmen

ga scheiden

ga in staking

geef je op voor " jouw vrouw mijn vrouw "

ga in relatietherapie
Zoiets Bgb

Ik heb een goede leermeester gehad met mijn moeder, die was ook een soort van slaaf in huis. Nou niet zo erg als Marie hoor. Maar ik wist toen wel dat zoiets mij nooit zou gebeuren.

Ik zeg altijd tegen mijn kinderen, de dag dat ik jullie slaaf wordt maken jullie niet mee echt nie !!!
quote:Marie2225 schreef op 27 november 2008 @ 01:11:

Ik vind het genoeg geweest voor vanavond, nu ga ik lekker naar m'n bedje toe., hij slaapt al, dus hoef ik niet bang te zijn, dat hij sex wil hahahaha.

.Ik zou huilen als ik jou was.........
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 november 2008 @ 01:07:

Ik zou bukken , vragen of hij een bezem in je r**t steekt , kan je meteen de keuken aanvegen als je koffie voor hem zet .

Joh BGB!!! Ha, ha. Zo combineer je het nuttige met het aangename. Lijkt me wel wat eigenlijk.

Jeetje Marie, ik ben perplex en kan niet slapen van jouw berichten. Wist echt niet dat dit soort relaties nog bestonden en dat mijn sexegenoten dit heden ten dage nog tolereerden.

Trustuh.
Een beetje rattengif over zijn brood is ook een optie, elke dag een klein beetje
Ooh Mika, errug, en je heb zo'n lieve avatar......
Laat ik haar niet op ideeen brengen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven