Entertainment alle pijlers

Pokemon Go

10-07-2016 00:17 3010 berichten
Dus... Pokemon Go is met een omweg downloadbaar en speelbaar wat een enorm leuk spel voor op je telefoon:)! Ik heb vandaag met vriend al 12 km gefietst en tegelijkertijd pokemon gevangen. Echt wel een leuke manier om lekker buiten te zijn

Heb jij het al geprobeerd? Iemand nog slimme tips, of trotse prestaties:)?
quote:Ttass28 schreef op 12 juli 2016 @ 11:37:

Hoe maak je zelf een poke stop ik wil voor mijn huis eentje?Kan dat?
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag mij zo af, staan jullie ze een beetje onopvallend te vangen of mag iedereen het zien. Ik kan mij toch voorstellen dat sommige mensen zich er een beetje voor schamen?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
quote:lilapie schreef op 12 juli 2016 @ 11:41:

[...]

Kan dat?

Dat lijkt me onwaarschijnlijk, dat wil iedereen toch?

Het zijn ook allemaal vaste plekken zoals kunstwerken, monumenten etc.
Hier zijn het vooral kerken die een pokestop zijn
Uhm... stuff... and things
quote:Ttass28 schreef op 12 juli 2016 @ 11:37:

Hoe maak je zelf een poke stop ik wil voor mijn huis eentje?Gaat niet, alle stops etc liggen vast. Tenzij Niantec natuurlijk besluit er andere bij te maken door populariteit. Maar dan nog zullen ze waarschijnlijk openbare plaatsen kiezen: park/school/station/bushalte/...
quote:dianaf schreef op 12 juli 2016 @ 11:42:

Ik vraag mij zo af, staan jullie ze een beetje onopvallend te vangen of mag iedereen het zien. Ik kan mij toch voorstellen dat sommige mensen zich er een beetje voor schamen?Ik heb me alleen nog niet buiten gewaagd. Of nou ja, alleen gisteren toen ik even snel naast het huis een horsea moest vangen Ik durf nog niet zo goed alleen haha.
quote:dianaf schreef op 12 juli 2016 @ 11:42:

Ik vraag mij zo af, staan jullie ze een beetje onopvallend te vangen of mag iedereen het zien. Ik kan mij toch voorstellen dat sommige mensen zich er een beetje voor schamen?Hahaha ik ga het liefst als de kinderen op bed liggen of op school zijn hoor.
quote:nephthys schreef op 12 juli 2016 @ 12:04:

[...]

Gaat niet, alle stops etc liggen vast. Tenzij Niantec natuurlijk besluit er andere bij te maken door populariteit. Maar dan nog zullen ze waarschijnlijk openbare plaatsen kiezen: park/school/station/bushalte/...De enige oplossing is dus verhuizen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
quote:kruidentheetje schreef op 12 juli 2016 @ 12:07:

[...]

Ik heb me alleen nog niet buiten gewaagd. Of nou ja, alleen gisteren toen ik even snel naast het huis een horsea moest vangen Ik durf nog niet zo goed alleen haha.

Ik stel me zo voor dat je even naar buiten sneaked, rondkijkend of niemand je ziet, en pas binnen een vreugdedansje maakt.
Ik doe het terwijl ik met de hond loop. Ook al andere mensen tegengekomen en een praatje gemaakt. Lachen hoor. Zie zoveel mensen het spelen dat ik mij absoluut niet schaam
Ik kan vanuit m'n huis bij een Pokestop dus aan Pokeballen geen gebrek hier. Ik voel me toch nog wel wat beschaamd om op straat Pokemon te gaan vangen, ik heb er in de fietsenstalling eentje kunnen vangen maar de rest heb ik allemaal binnen gevangen. Best stom want ik zie wel mensen op straat ermee bezig en dan vind ik het vooral grappig om te zien.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Ik schaam me nergens voor.

Wat onbekende van mij vinden moeten ze zelf weten en mensen die me kennen weten dat ik gek ben op dit soort spelletjes. Mijn collega's vinden het vooral leuk geloof ik. Ik moest ze in ieder geval uitleggen hoe het werkte. Eentje wilde in de lunchpauze zelfs mee naar buiten om pokemon te vangen.

Over dat eieren uitbroeden en lopen, hij telt alleen de kilometers die je loopt met de app open toch?
Ja alleen met de app open helaas
Ik heb een pidgey boven gevangen daar heb ik ook al 4 van.
Ik woon in Amsterdam iedereen speelt het speelt. Ook volwassen personen.
Geen schaamte hier hoor. Alleen maar leuke gesprekken met mensen gehad als resultaat, eigenlijk. Wel eens een uur bij een lure gezeten met allemaal vreemden en dan pokemon vangen en ondertussen gezellig kletsen, niet eens alleen over het spel
quote:dianaf schreef op 12 juli 2016 @ 12:09:

[...]

Ik stel me zo voor dat je even naar buiten sneaked, rondkijkend of niemand je ziet, en pas binnen een vreugdedansje maakt.Zo ging dat inderdaad
Ik kom ook pokeballs te kort, straks na het werk maar even een rondje langs wat pokestops fietsen.

Er zit er één bij mij in de straat, maar om nou elke 5min langs de buren te lopen gaat me wat ver...

Net wel een rondje langs 2 stops gelopen vanuit kantoor Misschien vanmiddag nog een klein rondje.
ik heb net mijn eerste Pokémon gevangen, hij zat achter m'n toetsenbord!
quote:Cateye schreef op 12 juli 2016 @ 13:05:

ik heb net mijn eerste Pokémon gevangen, hij zat achter m'n toetsenbord!
Ik lach me helemaal gek! Ben net even met een collega naar buiten gegaan om te kijken of we nog eentje konden vinden, maar helaas.....stond mijn GPS niet aan
quote:dianaf schreef op 12 juli 2016 @ 10:19:

[...]

[...]

Je moet het zo zien al die mensen die nu Pokemon Go spelen, komen lekker vaak buiten, lopen kilometers, leren nieuwe mensen kennen en hebben lol. Als je daar niet tegen kunt, prima, maar laat andere mensen een beetje in hun waarde.

Precies dit inderdaad.

Mijn vriend zei gister heel treffend: ''Wat Nintendo niet gelukt is met de Wii, lukt nu wel met Pokemon Go. Mensen in beweging krijgen!''

In plaats van in mijn vrije tijd lekker op de bank te hangen met de laptop heb ik nu een wandeling gemaakt van 5 kilometer. Heerlijk!!
Pivot! PIVOT!!!
Ik heb er al 7 in huis gevangen. Woon helaas net te ver van de pokestop om ze vanuit huis te vangen. Ik kan wel naar een gym.
Ik schaam me er ook niet voor hoor!

Als er hier iemand een lure op een stop gooit, komen er meer mensen dan Pokemon op af
Net met een omweg naar de supermarkt gewandeld. In een speeltuin/park in de buurt staan wel 4 pokestops, dus even wat pokkeballen buit gemaakt. Toch wel blij dat ik geen 'onbetrouwbaar uitziende blanke man' ben, die zo een beetje moet staan te lummelen bij een speeltuintje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven