Good Luck!
zaterdag 29 november 2008 om 20:36
Ties: spel (koetje boe) kleurboek van Cars, nog iets met kleuren en stickers van Cars, duploo, pyjama, chocola, vouwblaadjes met lijm en schaar, potlodenbak, adventskalender
Fieke: Pyjama, zo'n opwind tv, nijntje steekkralen, houten dingetje met belletje, knuffel, boekje,
en dit is nog maar het begin...
Fieke: Pyjama, zo'n opwind tv, nijntje steekkralen, houten dingetje met belletje, knuffel, boekje,
en dit is nog maar het begin...
zaterdag 29 november 2008 om 20:44
Wij hebben ook net sint gevierd, op mijn werk. Oudste in een pietenpak gehesen, om op te vreten, echt waar! Lang maar oergezellig Hollands feest vandaag!
Leuk Bridges, goed verwend zeg!
Naar de film, wat stoer Star! Ik ga over een paar weken met Duitse potentiele vriendin en haar zoon en mijn oudste (en misschien jongste) in een trein door Jinnystad. De terin is versierd met kerstdingen en er komt ook een kerstman. Zin in!
Leuk Bridges, goed verwend zeg!
Naar de film, wat stoer Star! Ik ga over een paar weken met Duitse potentiele vriendin en haar zoon en mijn oudste (en misschien jongste) in een trein door Jinnystad. De terin is versierd met kerstdingen en er komt ook een kerstman. Zin in!
zaterdag 29 november 2008 om 20:50
Klinkt ook leuk Jin! Volop kerstmarkten al bij jou? Leuk! Was paar jaar geleden heen, zo leuk. Vroeg al aan mijn moeder om dit jaar te gaan, maar is te kort dag... Volgend jaar maar eens doen!
Hmmm krijg spontaan trek in popcorn, met dank aan Star...
Compu: vriend blij gisteren? Ook lekker tv gekeken?
Hmmm krijg spontaan trek in popcorn, met dank aan Star...
Compu: vriend blij gisteren? Ook lekker tv gekeken?
zaterdag 29 november 2008 om 20:50
Flink verwend Bridge, zo hoort het ook bij Sinterklaas!
Compu, we waren met z'n drietjes ja, erg gezellig.
Jin, klinkt erg leuk dat uitje met de trein. Vind het altijd wel een leuke tijd met lichtjes en versieringen. Jinnystad is vast erg mooi deze tijd.
Wat voor leuk feest was het voor de rest? Vertel!
Compu, we waren met z'n drietjes ja, erg gezellig.
Jin, klinkt erg leuk dat uitje met de trein. Vind het altijd wel een leuke tijd met lichtjes en versieringen. Jinnystad is vast erg mooi deze tijd.
Wat voor leuk feest was het voor de rest? Vertel!
zaterdag 29 november 2008 om 20:56
Oh, gij stiekem gluurder Compu . Oudste is erg ondeugend ja, heeeft gij goed gezien.
Star, staat verslagje en foto´s op de site. Druk joh, niet normaal!
Bridges, oh jammer dat het niet lukt met de kerstmarkten. Hier volop kerstmarkten. Heb met mijn baas afgesproken om in een reuzenrad te gaan en ga over twee weken met Jinnyman naar één van de allerleukste markten hier en binnenkort ook met de kindjes.
Star, staat verslagje en foto´s op de site. Druk joh, niet normaal!
Bridges, oh jammer dat het niet lukt met de kerstmarkten. Hier volop kerstmarkten. Heb met mijn baas afgesproken om in een reuzenrad te gaan en ga over twee weken met Jinnyman naar één van de allerleukste markten hier en binnenkort ook met de kindjes.
zaterdag 29 november 2008 om 20:58
quote:Star schreef op 29 november 2008 @ 20:55:
Moet wel lachen om je Jinny. Potentiele vriendin blijft maar steeds potentieel
zo noem ik haar maar ja haha. Heb een Duitse vriendin (groot woord, maar doe wel met regelmaat wat met haar en soms met man en bijna altijd met kind) en een potentiele Duitse vriendin (daar doe ik ook wel regelmatig wat mee en mailen en zo). Is voor het onbderscheid he?
Ga morgen met hele family met vriendin naar de speeltuin.
Moet wel lachen om je Jinny. Potentiele vriendin blijft maar steeds potentieel
zo noem ik haar maar ja haha. Heb een Duitse vriendin (groot woord, maar doe wel met regelmaat wat met haar en soms met man en bijna altijd met kind) en een potentiele Duitse vriendin (daar doe ik ook wel regelmatig wat mee en mailen en zo). Is voor het onbderscheid he?
Ga morgen met hele family met vriendin naar de speeltuin.
zaterdag 29 november 2008 om 20:59
zaterdag 29 november 2008 om 21:05
3e Hit als je midwinterfeest googelt, Bridges.
Zijn je mannetjes lekker fit, Jinny?
Geen potjes meer geprobeerd bij jongste?
CG kan zo goed 'Zie ginds komt de stoomboot gebaren, lief!!'
Moet het echt even opnemen!
De partner van de Bokito vrouw is bij P. de L. Zijzelf durft niet op tv, blijft geopereerd worden aan littekens.
Zijn je mannetjes lekker fit, Jinny?
Geen potjes meer geprobeerd bij jongste?
CG kan zo goed 'Zie ginds komt de stoomboot gebaren, lief!!'
Moet het echt even opnemen!
De partner van de Bokito vrouw is bij P. de L. Zijzelf durft niet op tv, blijft geopereerd worden aan littekens.
zaterdag 29 november 2008 om 21:13
Wij zijn vanmiddag bij Juud geweest, gezellig die lieve Cas geknuffeld en Mart en Jonathan waren heel lief samen (psssst, hint: ze is jarig vandaag)
Verder gaat het met Jonathan goed gelukkig (afkloppen) hopelijk kwam het door de griepprik....!
CD, ik moest steeds aan het dochtertje van je vriendin denken? is er echt niks meer aan te doen? Want toen Jonathan de eerste keer in het WKZ lag werd er een onwijs complexe operatie gedaan die 24 uur duurde ofzo om een tumor weg te halen, en dat is gelukt. Is er geen hoop meer als ze nog ergens een second opinion vragen in een kinderziekenhuis of zitten ze daar al? Heb je je vriendin inmiddels gesproken. Nog een dikke voor jou.
Verder gaat het met Jonathan goed gelukkig (afkloppen) hopelijk kwam het door de griepprik....!
CD, ik moest steeds aan het dochtertje van je vriendin denken? is er echt niks meer aan te doen? Want toen Jonathan de eerste keer in het WKZ lag werd er een onwijs complexe operatie gedaan die 24 uur duurde ofzo om een tumor weg te halen, en dat is gelukt. Is er geen hoop meer als ze nog ergens een second opinion vragen in een kinderziekenhuis of zitten ze daar al? Heb je je vriendin inmiddels gesproken. Nog een dikke voor jou.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 29 november 2008 om 21:32
Juud, gefeliciteerd!!! Heb je een leuke dag? Welke mooie leeftijd heb je bereikt?
Mal, wat ben je toch een lieverd dat je zo over het meisje nadenkt!
Fijn dat het goed gaat! Weer een dag erbij.
Star, ze wilde nogmaals A. de Rooy zien die een parodie doet op het Bokito verhaal. Beetje aandachtvragerig.
Mal, wat ben je toch een lieverd dat je zo over het meisje nadenkt!
Fijn dat het goed gaat! Weer een dag erbij.
Star, ze wilde nogmaals A. de Rooy zien die een parodie doet op het Bokito verhaal. Beetje aandachtvragerig.