Napraattopic 63
zaterdag 16 juli 2016 om 16:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 16 juli 2016 om 22:41
zaterdag 16 juli 2016 om 22:42
quote:valtmay schreef op 16 juli 2016 @ 22:40:
Kind of shocked vanwege de reacties hier.
Maar goed, zal aan mij liggen.Tel in dat topic eens het aantal keer dat het woord " ik ' en " hulpverlener " zijn gebruikt en kom dan nog eens zeggen dat het over jou ging.
Maar goed, zal aan mij liggen.Tel in dat topic eens het aantal keer dat het woord " ik ' en " hulpverlener " zijn gebruikt en kom dan nog eens zeggen dat het over jou ging.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 16 juli 2016 om 22:42
zaterdag 16 juli 2016 om 22:43
zaterdag 16 juli 2016 om 22:43
quote:valtmay schreef op 16 juli 2016 @ 22:40:
Maar goed, zal aan mij liggen.Wéken geleden is er al gezegd, niet dat je dat op hoeft te volgen uiteraard,neem een nieuwe nick en forum gezellig mee. Laat gaan die hele toestand. Goed advies als je het mij vraagt.
Maar goed, zal aan mij liggen.Wéken geleden is er al gezegd, niet dat je dat op hoeft te volgen uiteraard,neem een nieuwe nick en forum gezellig mee. Laat gaan die hele toestand. Goed advies als je het mij vraagt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 16 juli 2016 om 22:44
zaterdag 16 juli 2016 om 22:45
quote:Lysippe schreef op 16 juli 2016 @ 22:41:
[...]
Hoewel ik jouw reactie snap, vind ik ook dat Val mag antwoorden. Ik neem aan dat ze de hele heisa nu pas ziet en daar ook een mening over heeft.Dan hoeft ze niet meteen zo ongezellig te doen. Ze kan ook haar mening kenbaar maken zonder raar aanvallend gedoe.
[...]
Hoewel ik jouw reactie snap, vind ik ook dat Val mag antwoorden. Ik neem aan dat ze de hele heisa nu pas ziet en daar ook een mening over heeft.Dan hoeft ze niet meteen zo ongezellig te doen. Ze kan ook haar mening kenbaar maken zonder raar aanvallend gedoe.
zaterdag 16 juli 2016 om 22:50
zaterdag 16 juli 2016 om 22:54
quote:-Kia-Ora- schreef op 16 juli 2016 @ 22:23:
[...]
Dat was voorheen ook zo. In de tijd van de Angels. Maar sinds "Angelgate" forummen de Mods niet meer mee onder een eigen account.Ik weet niet hoeveel gewone forummers er nu nog juniormod zijn. Maar tot voor kort, lang na Angelgate, was er in elk geval één.
[...]
Dat was voorheen ook zo. In de tijd van de Angels. Maar sinds "Angelgate" forummen de Mods niet meer mee onder een eigen account.Ik weet niet hoeveel gewone forummers er nu nog juniormod zijn. Maar tot voor kort, lang na Angelgate, was er in elk geval één.
.