Napraattopic 63
zaterdag 16 juli 2016 om 16:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 16 juli 2016 om 22:55
quote:valtmay schreef op 16 juli 2016 @ 22:52:
Ik heb niet gereageerd. Echt waar slaat dit op.
En willen jullie sensatie lezers nog wat "erg leuke" fb berichten lezen die ze mij gestuurd heeft? Want JA dan word ik misschien enigszins begrepen. Tsjonge jonge.Je bedoelt dat jij ze graag wil laten lezen? Laat je door mij niet tegen houden.
Ik heb niet gereageerd. Echt waar slaat dit op.
En willen jullie sensatie lezers nog wat "erg leuke" fb berichten lezen die ze mij gestuurd heeft? Want JA dan word ik misschien enigszins begrepen. Tsjonge jonge.Je bedoelt dat jij ze graag wil laten lezen? Laat je door mij niet tegen houden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 16 juli 2016 om 22:56
zaterdag 16 juli 2016 om 22:57
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 juli 2016 @ 22:45:
[...]
Dan hoeft ze niet meteen zo ongezellig te doen. Ze kan ook haar mening kenbaar maken zonder raar aanvallend gedoe.
Eens.
Maar ik kan me inbeelden dat zij zich aangevallen voelde en daarom aanvallend reageerde.
Maar nu vul ik veel te veel in. Dat is natuurlijk ook niet eerlijk dus ik stop nu ook
[...]
Dan hoeft ze niet meteen zo ongezellig te doen. Ze kan ook haar mening kenbaar maken zonder raar aanvallend gedoe.
Eens.
Maar ik kan me inbeelden dat zij zich aangevallen voelde en daarom aanvallend reageerde.
Maar nu vul ik veel te veel in. Dat is natuurlijk ook niet eerlijk dus ik stop nu ook
zaterdag 16 juli 2016 om 22:58
quote:impala schreef op 16 juli 2016 @ 22:54:
[...]
Ik weet niet hoeveel gewone forummers er nu nog juniormod zijn. Maar tot voor kort, lang na Angelgate, was er in elk geval één.Wel een heel integere. Ik was er ook ten tijde van angelgate and all, maar met juuns zoals zij was, heb ik er echt 0 moeite mee.
[...]
Ik weet niet hoeveel gewone forummers er nu nog juniormod zijn. Maar tot voor kort, lang na Angelgate, was er in elk geval één.Wel een heel integere. Ik was er ook ten tijde van angelgate and all, maar met juuns zoals zij was, heb ik er echt 0 moeite mee.
zaterdag 16 juli 2016 om 22:59
zaterdag 16 juli 2016 om 22:59