Ik word..
maandag 18 juli 2016 om 02:02
'Grote' zus.
Mijn vader dropte even uit het niets een grote bom, hij wordt weer vader dit jaar.
Ik ben achter in de twintig, mijn contact met hem is sporadisch, het ene moment is alles prima en het andere moment is hij een enorm moeilijke man.
En nu word ik op deze leeftijd nog grote zus.
Ik weet niet wat ik er van moet vinden, ben nog lichtelijk in schock...
Er komt binnekort een baby ter wereld dat mijn bloedverwant is...
Zijn verloofde ken ik niet en heb ik dus ook nog nooit gezien.
Aan de ene kant denk ik, hij krijgt een frisse start en hopelijk grijpt hij nu wel de kans om echt een vader te zijn, en aan de andere kant denk ik shit, baby zal wel de vader krijgen waar ik altijd op hoopte.
Wat een nare gedachte...
En wat maakt dat mij een slecht persoon.
Mijn vader dropte even uit het niets een grote bom, hij wordt weer vader dit jaar.
Ik ben achter in de twintig, mijn contact met hem is sporadisch, het ene moment is alles prima en het andere moment is hij een enorm moeilijke man.
En nu word ik op deze leeftijd nog grote zus.
Ik weet niet wat ik er van moet vinden, ben nog lichtelijk in schock...
Er komt binnekort een baby ter wereld dat mijn bloedverwant is...
Zijn verloofde ken ik niet en heb ik dus ook nog nooit gezien.
Aan de ene kant denk ik, hij krijgt een frisse start en hopelijk grijpt hij nu wel de kans om echt een vader te zijn, en aan de andere kant denk ik shit, baby zal wel de vader krijgen waar ik altijd op hoopte.
Wat een nare gedachte...
En wat maakt dat mij een slecht persoon.
maandag 18 juli 2016 om 02:06
maandag 18 juli 2016 om 02:12
quote:-Kia-Ora- schreef op 18 juli 2016 @ 02:06:
Och jeetje wat een schrik . Logisch dat je gedachten nu heen en weer gaan. Echt rot voor je om dit te horen. Vorige week (dacht ik) is er een soortgelijk topic geopend, misschien heb je daar iets aan.
Voor nu, sterkte!
Dankjewel, ik zal kijken of ik dat topic kan vinden.
Het ergste is nog dat ik over twee uur al mijn bed uit moet om naar mijn werk te vertrekken maar dit houd mij toch meer bezig dan dat ik had verwacht.
En hij was ook zo intens blij toen hij het mij even tussen neus en lippen door vertelde .
Niet dat hij dat niet mag zijn hoor, alleen meer om het feit dat ik geen vader heb gehad(en helaas geen moeder meer) en dat hij niet kan wachten op het moment dat zijn nieuwe spruit zich aandien...
Och jeetje wat een schrik . Logisch dat je gedachten nu heen en weer gaan. Echt rot voor je om dit te horen. Vorige week (dacht ik) is er een soortgelijk topic geopend, misschien heb je daar iets aan.
Voor nu, sterkte!
Dankjewel, ik zal kijken of ik dat topic kan vinden.
Het ergste is nog dat ik over twee uur al mijn bed uit moet om naar mijn werk te vertrekken maar dit houd mij toch meer bezig dan dat ik had verwacht.
En hij was ook zo intens blij toen hij het mij even tussen neus en lippen door vertelde .
Niet dat hij dat niet mag zijn hoor, alleen meer om het feit dat ik geen vader heb gehad(en helaas geen moeder meer) en dat hij niet kan wachten op het moment dat zijn nieuwe spruit zich aandien...
maandag 18 juli 2016 om 02:23
Ik zou toch even proberen om wat te gaan slapen. Even snel een bak thee en dan je bed weer in. Maar ik begrijp dat het je bezig houdt.
Het voelt heel rot dat hij niet hetzelfde voor jou lijkt te voelen als voor de baby. Dat voelt echt klote.... ik vind het verdrietig voor je. Probeer het uiteindelijk (voor nu nog niet van belang) wel een plekje te geven en niet de kleine dit kwalijk te nemen mocht je contact willen onderhouden met het kindje. Wat ik me goed kan voorstellen, het is toch je broertje/zusje, ook de andere kant kan ik me weer bedenken. Wie weet ben je wel een super fijne grote zus . Zus zijn is leuk hoor, misschien een beetje gek als je op een leeftijd bent dat het je eigen kind kan zijn, daardoor zal de band anders zijn. Misschien zelfs wel leuker, geen idee. Nu zullen de negatieve gevoelens de overhand hebben maar wie weet worden die in de toekomst positief. Er kan veel gebeuren in de tussentijd.
Eerst maar eens zijn aanstaande ontmoeten?
Ik heb even dat topic gezocht maar kan het zo snel niet vinden. Kan verwijderd zijn ivm privacy, zo niet misschien kan iemand anders de link plaatsen?
Het voelt heel rot dat hij niet hetzelfde voor jou lijkt te voelen als voor de baby. Dat voelt echt klote.... ik vind het verdrietig voor je. Probeer het uiteindelijk (voor nu nog niet van belang) wel een plekje te geven en niet de kleine dit kwalijk te nemen mocht je contact willen onderhouden met het kindje. Wat ik me goed kan voorstellen, het is toch je broertje/zusje, ook de andere kant kan ik me weer bedenken. Wie weet ben je wel een super fijne grote zus . Zus zijn is leuk hoor, misschien een beetje gek als je op een leeftijd bent dat het je eigen kind kan zijn, daardoor zal de band anders zijn. Misschien zelfs wel leuker, geen idee. Nu zullen de negatieve gevoelens de overhand hebben maar wie weet worden die in de toekomst positief. Er kan veel gebeuren in de tussentijd.
Eerst maar eens zijn aanstaande ontmoeten?
Ik heb even dat topic gezocht maar kan het zo snel niet vinden. Kan verwijderd zijn ivm privacy, zo niet misschien kan iemand anders de link plaatsen?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
maandag 18 juli 2016 om 02:29
quote:-Kia-Ora- schreef op 18 juli 2016 @ 02:23:
Ik zou toch even proberen om wat te gaan slapen. Even snel een bak thee en dan je bed weer in. Maar ik begrijp dat het je bezig houdt.
Het voelt heel rot dat hij niet hetzelfde voor jou lijkt te voelen als voor de baby. Dat voelt echt klote.... ik vind het verdrietig voor je. Probeer het uiteindelijk (voor nu nog niet van belang) wel een plekje te geven en niet de kleine dit kwalijk te nemen mocht je contact willen onderhouden met het kindje. Wat ik me goed kan voorstellen, het is toch je broertje/zusje, ook de andere kant kan ik me weer bedenken. Wie weet ben je wel een super fijne grote zus . Zus zijn is leuk hoor, misschien een beetje gek als je op een leeftijd bent dat het je eigen kind kan zijn, daardoor zal de band anders zijn. Misschien zelfs wel leuker, geen idee. Nu zullen de negatieve gevoelens de overhand hebben maar wie weet worden die in de toekomst positief. Er kan veel gebeuren in de tussentijd.
Eerst maar eens zijn aanstaande ontmoeten?
Ik heb even dat topic gezocht maar kan het zo snel niet vinden. Kan verwijderd zijn ivm privacy, zo niet misschien kan iemand anders de link plaatsen?
Ik denk dat ik idd een bak thee voor mezelf ga zetten met een sigaretje er bij.
Ja het doet pijn, zijn ogen straalde helemaal maar de baby kan er niks aan doen.
Ik heb net een wens uit gesproken(zo ver je in wensen kan geloven* normaal gesproken niet maar toch gedaan) dat ik voor de baby hoop dat hij/zij wel een vader in zijn/haar leven zal hebben die er altijd zal zijn.
Ik ben al grote zus van mijn sibling waar ik twee jaar mee scheel, wij hebben ook echt een hele goede band.
Zelf had ik idd al een kind kunnen hebben leeftijd technisch gezien, alleen vanwege de situatie voor deze situatie weet ik niet eens zelf of ik ze wel wil.
Steek nu toch maar die sigaret op.
Ik zou toch even proberen om wat te gaan slapen. Even snel een bak thee en dan je bed weer in. Maar ik begrijp dat het je bezig houdt.
Het voelt heel rot dat hij niet hetzelfde voor jou lijkt te voelen als voor de baby. Dat voelt echt klote.... ik vind het verdrietig voor je. Probeer het uiteindelijk (voor nu nog niet van belang) wel een plekje te geven en niet de kleine dit kwalijk te nemen mocht je contact willen onderhouden met het kindje. Wat ik me goed kan voorstellen, het is toch je broertje/zusje, ook de andere kant kan ik me weer bedenken. Wie weet ben je wel een super fijne grote zus . Zus zijn is leuk hoor, misschien een beetje gek als je op een leeftijd bent dat het je eigen kind kan zijn, daardoor zal de band anders zijn. Misschien zelfs wel leuker, geen idee. Nu zullen de negatieve gevoelens de overhand hebben maar wie weet worden die in de toekomst positief. Er kan veel gebeuren in de tussentijd.
Eerst maar eens zijn aanstaande ontmoeten?
Ik heb even dat topic gezocht maar kan het zo snel niet vinden. Kan verwijderd zijn ivm privacy, zo niet misschien kan iemand anders de link plaatsen?
Ik denk dat ik idd een bak thee voor mezelf ga zetten met een sigaretje er bij.
Ja het doet pijn, zijn ogen straalde helemaal maar de baby kan er niks aan doen.
Ik heb net een wens uit gesproken(zo ver je in wensen kan geloven* normaal gesproken niet maar toch gedaan) dat ik voor de baby hoop dat hij/zij wel een vader in zijn/haar leven zal hebben die er altijd zal zijn.
Ik ben al grote zus van mijn sibling waar ik twee jaar mee scheel, wij hebben ook echt een hele goede band.
Zelf had ik idd al een kind kunnen hebben leeftijd technisch gezien, alleen vanwege de situatie voor deze situatie weet ik niet eens zelf of ik ze wel wil.
Steek nu toch maar die sigaret op.
maandag 18 juli 2016 om 02:37
Natuurlijk doet dat zeer, niet omdat je het de baby het misgunt of omdat je een naar mens bent maar omdat je het jezelf ook gegund had. En dat mag, je mag hier ook gewoon verdrietig over zijn.
Als je daarin gelooft dan hoop ik voor je dat de wens uitkomt. En dan wens ik voor je dat deze pijn die je nu voelt wegebt en dat je een fijne band kunt opbouwen met dit kindje.
Als je daarin gelooft dan hoop ik voor je dat de wens uitkomt. En dan wens ik voor je dat deze pijn die je nu voelt wegebt en dat je een fijne band kunt opbouwen met dit kindje.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
maandag 18 juli 2016 om 02:52
quote:-Kia-Ora- schreef op 18 juli 2016 @ 02:37:
Natuurlijk doet dat zeer, niet omdat je het de baby het misgunt of omdat je een naar mens bent maar omdat je het jezelf ook gegund had. En dat mag, je mag hier ook gewoon verdrietig over zijn.
Als je daarin gelooft dan hoop ik voor je dat de wens uitkomt. En dan wens ik voor je dat deze pijn die je nu voelt wegebt en dat je een fijne band kunt opbouwen met dit kindje.
De tijd dat ik in wensen geloofde is lang, lang voorbij maar het kan geen kwaad.
Ik had niet verwacht dat het mij zo zou raken maar het kwam een paar uur geleden toch keihard binnen.
Ik ga proberen nog een paar uur slaap te pakken (gotta catch 'em all).
Bedankt voor je woorden en je wens
We zullen zien wat de toekomst brengt.
Fijne nacht Kia-Ora
Moemoea reka
Natuurlijk doet dat zeer, niet omdat je het de baby het misgunt of omdat je een naar mens bent maar omdat je het jezelf ook gegund had. En dat mag, je mag hier ook gewoon verdrietig over zijn.
Als je daarin gelooft dan hoop ik voor je dat de wens uitkomt. En dan wens ik voor je dat deze pijn die je nu voelt wegebt en dat je een fijne band kunt opbouwen met dit kindje.
De tijd dat ik in wensen geloofde is lang, lang voorbij maar het kan geen kwaad.
Ik had niet verwacht dat het mij zo zou raken maar het kwam een paar uur geleden toch keihard binnen.
Ik ga proberen nog een paar uur slaap te pakken (gotta catch 'em all).
Bedankt voor je woorden en je wens
We zullen zien wat de toekomst brengt.
Fijne nacht Kia-Ora
Moemoea reka
maandag 18 juli 2016 om 07:03
Ik kan best begrijpen dat het even wennen is, maar ik vind wel dat je er wat dramatisch over doet. Je vader heeft kennelijk een jonge vrouw, dus dan lijkt het me niet heel gek. En verder had ik ook een flutvader (hij is in 2004 overleden), maar wel een lieve moeder. Ik heb nooit een goede vader gemist, maar dat zal per kind verschillend zijn.
maandag 18 juli 2016 om 07:19
quote:catootje68 schreef op 18 juli 2016 @ 07:03:
Ik kan best begrijpen dat het even wennen is, maar ik vind wel dat je er wat dramatisch over doet. Je vader heeft kennelijk een jonge vrouw, dus dan lijkt het me niet heel gek. En verder had ik ook een flutvader (hij is in 2004 overleden), maar wel een lieve moeder. Ik heb nooit een goede vader gemist, maar dat zal per kind verschillend zijn.Kom op zeg, de vader van TO heeft een leeftijd waarop je normaal eerder kleinkinderen krijgt, ik vind het niet raar dat TO er flink van schrikt dat d'r vader opeens nog een kind krijgt. Een halfbroertje of -zusje dat qua leeftijd makkelijk het kind van TO zelf had kunnen zijn. Natuurlijk schrik je daarvan!
Ik kan best begrijpen dat het even wennen is, maar ik vind wel dat je er wat dramatisch over doet. Je vader heeft kennelijk een jonge vrouw, dus dan lijkt het me niet heel gek. En verder had ik ook een flutvader (hij is in 2004 overleden), maar wel een lieve moeder. Ik heb nooit een goede vader gemist, maar dat zal per kind verschillend zijn.Kom op zeg, de vader van TO heeft een leeftijd waarop je normaal eerder kleinkinderen krijgt, ik vind het niet raar dat TO er flink van schrikt dat d'r vader opeens nog een kind krijgt. Een halfbroertje of -zusje dat qua leeftijd makkelijk het kind van TO zelf had kunnen zijn. Natuurlijk schrik je daarvan!
Oh dear, how sad, never mind.
maandag 18 juli 2016 om 07:29
Als mijn vader met een veel jongere vrouw aan zou komen zetten zou ik gelijk aan evt. kinderen denken. Ik zei dat ik me kan voorstellen dat zoiets even wennen is, maar kom op zeg .... het is toch niet het einde van de wereld? Er gebeuren wel ergere dingen momenteel. Ik geloof dat ik het juist erg leuk zou vinden.
maandag 18 juli 2016 om 07:34
Je vader zal zich weer jong en vitaal voelen nu hij een kleine krijgt! En het is zuur als je deelgenoot wordt gemaakt van zijn vreugde over zijn komend vaderschap terwijl hij er als vader bij jullie niets van bakte en jullie in de steek liet.
Als de baby er is en zijn nachtrust verstoord raakt en zijn vriendin niet wil dat hij al die dingen gaat doen die mannen van middelbare leeftijd graag doen zoals vissen, met de motor rijden etc. Dan zal hij haar een zeur vinden en de baby een sta in de weg en dan gaat het weer zoals het zo vaak gaat.
Als de baby er is en zijn nachtrust verstoord raakt en zijn vriendin niet wil dat hij al die dingen gaat doen die mannen van middelbare leeftijd graag doen zoals vissen, met de motor rijden etc. Dan zal hij haar een zeur vinden en de baby een sta in de weg en dan gaat het weer zoals het zo vaak gaat.
maandag 18 juli 2016 om 08:07
quote:catootje68 schreef op 18 juli 2016 @ 07:03:
Ik kan best begrijpen dat het even wennen is, maar ik vind wel dat je er wat dramatisch over doet. Je vader heeft kennelijk een jonge vrouw, dus dan lijkt het me niet heel gek. En verder had ik ook een flutvader (hij is in 2004 overleden), maar wel een lieve moeder. Ik heb nooit een goede vader gemist, maar dat zal per kind verschillend zijn.
Zijn verloofde is 42.
Dat is zeker per kind verschillend, ik heb geen moeder meer en een afwezige 'vader'.
Jij mag vinden dat ik dramatisch reageer, en dat mag natuurlijk.
Ik zie het alleen anders.
Ik kan best begrijpen dat het even wennen is, maar ik vind wel dat je er wat dramatisch over doet. Je vader heeft kennelijk een jonge vrouw, dus dan lijkt het me niet heel gek. En verder had ik ook een flutvader (hij is in 2004 overleden), maar wel een lieve moeder. Ik heb nooit een goede vader gemist, maar dat zal per kind verschillend zijn.
Zijn verloofde is 42.
Dat is zeker per kind verschillend, ik heb geen moeder meer en een afwezige 'vader'.
Jij mag vinden dat ik dramatisch reageer, en dat mag natuurlijk.
Ik zie het alleen anders.
maandag 18 juli 2016 om 08:34
Hi To,
Ik ken het gevoel. Ik kreeg nog een halfbroertje toen ik 20 was. De gedachte die vooral door mijn hoofd ging was "waarom maakt hij nog een kind als hij er al twee heeft waar hij niet naar om kijkt" (ik heb enorm veel energie gestoken in een normale band met mijn vader, niet gelukt)
Ik heb tijdenlang last gehad van een soort van boosheid/jaloezie tegen een ongeboren baby/zuigeling...
Inmiddels heb ik het kunnen accepteren.
Sterkte!
Ik ken het gevoel. Ik kreeg nog een halfbroertje toen ik 20 was. De gedachte die vooral door mijn hoofd ging was "waarom maakt hij nog een kind als hij er al twee heeft waar hij niet naar om kijkt" (ik heb enorm veel energie gestoken in een normale band met mijn vader, niet gelukt)
Ik heb tijdenlang last gehad van een soort van boosheid/jaloezie tegen een ongeboren baby/zuigeling...
Inmiddels heb ik het kunnen accepteren.
Sterkte!
-What if i fall? But darling, what if you fly!-
maandag 18 juli 2016 om 08:44
Ik snap je wel. Volgens mij is het heel normaal wat je voelt en dat maakt je helemaal niet tot een slecht persoon. Wat je voelt zijn onverwerkte emoties over wat jij nooit heb gehad maar wel nodig had. Dat projecteer je nu op je aanstaande (half)zus. Maar wees gerust hoor, je hebt niet echt iets tegen dat onschuldige lieve nieuwe leventje.
Dus volgens mij moet je proberen vooral kijken hoe je dit een plekje kan geven. Verdriet, boosheid en jaloezie zijn volkomen terecht. Je mag voelen wat je voelt. Op die manier kun je het verwerken en verder gaan; het volgende stapje nemen.
En daarna is er misschien nog twijfel vs hoop (dat die baby wel een goede vader krijgt, ook al doet dat jou dan veel pijn). Of angst dat je vader opnieuw zal falen.
Enfin, best moeilijk allemaal. Neem het stapje voor stapje. Sterkte en succes.
Dus volgens mij moet je proberen vooral kijken hoe je dit een plekje kan geven. Verdriet, boosheid en jaloezie zijn volkomen terecht. Je mag voelen wat je voelt. Op die manier kun je het verwerken en verder gaan; het volgende stapje nemen.
En daarna is er misschien nog twijfel vs hoop (dat die baby wel een goede vader krijgt, ook al doet dat jou dan veel pijn). Of angst dat je vader opnieuw zal falen.
Enfin, best moeilijk allemaal. Neem het stapje voor stapje. Sterkte en succes.
Leef en laat leven
maandag 18 juli 2016 om 09:27
Het feit dat je voor deze baby hoopt dat je vader er wel gaat zijn zegt toch al genoeg ik zou me ook helemaal de tering schrikken (en gewoon boos zijn (als ik nog een vader had) dat hij nog een kind zou krijgen, aangezien zwanger worden bij ons niet lukt. Jouw tijd is geweest, ouwe, zou ik denken ). En verdrietig zou ik zijn en bang dat mijn vader weer dezelfde fouten zou gaan maken als met mij.
Ik heb een 12 jaar jonger halfbroertje (moederskant) waarbij het allemaal is uitgekomen, mijn angsten en boosheid en mijn verdriet. Maar wat ik niet had kunnen bedenken is hoe verdomd veel ik van hem ging houden en hoe gek ik op hem ben.
Misschien wil je het kind tzt zelfs wel leren kennen. One step at a time, neem de tijd om je gevoelens een plekje en je houding tegenover dit kind vorm te geven. Paniek was ook mijn eerste reactie toen mijn moeder vertelde dat ze zwanger was. 'En wanneer laat je het weghalen?' Was mijn tweede vraag. Is helemaal goedgekomen en ik zou voor mijn broertje door het vuur gaan. Kom je aan hem, dan kom je aan mij.
Wie weet hoe je je erover voelt als het kind er is. Misschien blijk je het wel leuk te vinden. En als niet, dan niet. Zoiets kun je denk ik ook niet forceren. Maar als je het wil en je eigen verdriet over je vader los kunt zien van het kind, zou ik het een kans geven, want die hummeltjes zijn best leuk. Zeker als je ze weer terug kunt geven aan hun moeder. Of vader
Voor nu veel sterkte, met de schrik, emoties en met werken vandaag komt wel goed
Ik heb een 12 jaar jonger halfbroertje (moederskant) waarbij het allemaal is uitgekomen, mijn angsten en boosheid en mijn verdriet. Maar wat ik niet had kunnen bedenken is hoe verdomd veel ik van hem ging houden en hoe gek ik op hem ben.
Misschien wil je het kind tzt zelfs wel leren kennen. One step at a time, neem de tijd om je gevoelens een plekje en je houding tegenover dit kind vorm te geven. Paniek was ook mijn eerste reactie toen mijn moeder vertelde dat ze zwanger was. 'En wanneer laat je het weghalen?' Was mijn tweede vraag. Is helemaal goedgekomen en ik zou voor mijn broertje door het vuur gaan. Kom je aan hem, dan kom je aan mij.
Wie weet hoe je je erover voelt als het kind er is. Misschien blijk je het wel leuk te vinden. En als niet, dan niet. Zoiets kun je denk ik ook niet forceren. Maar als je het wil en je eigen verdriet over je vader los kunt zien van het kind, zou ik het een kans geven, want die hummeltjes zijn best leuk. Zeker als je ze weer terug kunt geven aan hun moeder. Of vader
Voor nu veel sterkte, met de schrik, emoties en met werken vandaag komt wel goed
maandag 18 juli 2016 om 09:39
Hier ook dezelfde gevoelens gehad toen ik hoorde dat mijn vader nog een kind kreeg. Achteraf gezien is hij net zo'n vader als voor ons. En nu ik mijn broertje ken en gevoel voor hem heb wou ik dat mijn vader een betere vader voor hem was dan voor mij. Ik ben er inmiddels vanaf en hij moet nog jarenlang in dat gezeik van hem zitten.
Maar het heeft wel flink pijn gedaan hoor dat de man die ons zo goed als liet vallen na de dood van onze moeder met zijn nieuwe vrouw nog even bewust een kind nam. Maarja achteraf gezien heeft het zijn charme zo'n klein hummeltje dat jouw broertje of zusje is. Hier scheel ik 21 jaar met hem.
Maar het heeft wel flink pijn gedaan hoor dat de man die ons zo goed als liet vallen na de dood van onze moeder met zijn nieuwe vrouw nog even bewust een kind nam. Maarja achteraf gezien heeft het zijn charme zo'n klein hummeltje dat jouw broertje of zusje is. Hier scheel ik 21 jaar met hem.
maandag 18 juli 2016 om 09:43
Ik zou pissed zijn en er niets mee te maken willen hebben. Weet niet of je uberhaupt nog met je vader omgaat maar ik zou het dan bij 1 op 1 contact houden en zijn minnares en nakomertje laat ie maar thuis. Bovendien zou ik t niet pikken als ie opeens de gweldige vader gaat uithangen voor die nieuwe terwijl hij jou heeft verwaarloost. Hopelijk is deze fling van hem ook snel voorbij en raakt dit nieuwe gezin uit beeld.
Shoot first, ask questions later!
maandag 18 juli 2016 om 10:06
maandag 18 juli 2016 om 10:14
quote:redbuIIetje schreef op 18 juli 2016 @ 09:43:
Ik zou pissed zijn en er niets mee te maken willen hebben. Weet niet of je uberhaupt nog met je vader omgaat maar ik zou het dan bij 1 op 1 contact houden en zijn minnares en nakomertje laat ie maar thuis. Bovendien zou ik t niet pikken als ie opeens de gweldige vader gaat uithangen voor die nieuwe terwijl hij jou heeft verwaarloost. Hopelijk is deze fling van hem ook snel voorbij en raakt dit nieuwe gezin uit beeld.Bah, RB. Dat arme kind kan er niks aan doen en die gun jij een gebroken gezin met een waardeloze vader?
Ik zou pissed zijn en er niets mee te maken willen hebben. Weet niet of je uberhaupt nog met je vader omgaat maar ik zou het dan bij 1 op 1 contact houden en zijn minnares en nakomertje laat ie maar thuis. Bovendien zou ik t niet pikken als ie opeens de gweldige vader gaat uithangen voor die nieuwe terwijl hij jou heeft verwaarloost. Hopelijk is deze fling van hem ook snel voorbij en raakt dit nieuwe gezin uit beeld.Bah, RB. Dat arme kind kan er niks aan doen en die gun jij een gebroken gezin met een waardeloze vader?
maandag 18 juli 2016 om 10:17
Wat heftig voor je zeg! Kan me je gedachten en gevoelens zo goed voorstellen. Ik vind dat je absoluut niet overdrijft.
Dit doet me denken aan een vriendin van me die praktisch hetzelfde meemaakte. Heb vaak met haar gepraat over hoe rot ze zich voelde, ze wilde ook niks met de baby te maken hebben maar misgunde het kindje niets natuurlijk. Het was gewoon te pijnlijk na alles wat zij en haar zussen al met pa hadden beleefd.
Sterkte, weet je al hoe je het verder wilt invullen? Je vaders partner ontmoeten? De baby?
Dit doet me denken aan een vriendin van me die praktisch hetzelfde meemaakte. Heb vaak met haar gepraat over hoe rot ze zich voelde, ze wilde ook niks met de baby te maken hebben maar misgunde het kindje niets natuurlijk. Het was gewoon te pijnlijk na alles wat zij en haar zussen al met pa hadden beleefd.
Sterkte, weet je al hoe je het verder wilt invullen? Je vaders partner ontmoeten? De baby?