Het stamcafe XVIII
vrijdag 22 juli 2016 om 22:07
vrijdag 22 juli 2016 om 22:15
quote:Hayek schreef op 22 juli 2016 @ 22:10:
[...]
Wat voor soort film is het dan?http://www.imdb.com/title/tt0120586/?ref_=nv_sr_1
[...]
Wat voor soort film is het dan?http://www.imdb.com/title/tt0120586/?ref_=nv_sr_1
vrijdag 22 juli 2016 om 22:18
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 juli 2016 @ 22:13:
[...]
Oh, maar daar ging het me niet om hoor, om die film. Ik vind het gewoon ineens zo zinloos allemaal, dat geforum.Nee joh, hartstikke leuk. Het is al zo rustig nu iedereen op vakantie is. Én het is vrijdagavond hè!!
[...]
Oh, maar daar ging het me niet om hoor, om die film. Ik vind het gewoon ineens zo zinloos allemaal, dat geforum.Nee joh, hartstikke leuk. Het is al zo rustig nu iedereen op vakantie is. Én het is vrijdagavond hè!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 22 juli 2016 om 22:20
vrijdag 22 juli 2016 om 22:22
quote:doornroosje9 schreef op 22 juli 2016 @ 22:18:
[...]
Oei, hoe komt het?Inzicht. Dat ik de door mij zo gewenste zoolmeets hier toch niet ga vinden, en waarschijnlijk nergens ook. Dus nou ja, wat moet ik ermee verder. En ik ben gewoon ook echt niet gezellig nu, dus aan mij hebben jullie ook niks.
[...]
Oei, hoe komt het?Inzicht. Dat ik de door mij zo gewenste zoolmeets hier toch niet ga vinden, en waarschijnlijk nergens ook. Dus nou ja, wat moet ik ermee verder. En ik ben gewoon ook echt niet gezellig nu, dus aan mij hebben jullie ook niks.
vrijdag 22 juli 2016 om 22:26
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 juli 2016 @ 22:22:
[...]
Inzicht. Dat ik de door mij zo gewenste zoolmeets hier toch niet ga vinden, en waarschijnlijk nergens ook. Dus nou ja, wat moet ik ermee verder. En ik ben gewoon ook echt niet gezellig nu, dus aan mij hebben jullie ook niks.
Parasiteer lekker op de gezelligheid van de rest hier.
En die zoolmeets....ja, da's misschien wel weer wat lastig. Je hebt de lat ook wel hoog gelegd!
[...]
Inzicht. Dat ik de door mij zo gewenste zoolmeets hier toch niet ga vinden, en waarschijnlijk nergens ook. Dus nou ja, wat moet ik ermee verder. En ik ben gewoon ook echt niet gezellig nu, dus aan mij hebben jullie ook niks.
Parasiteer lekker op de gezelligheid van de rest hier.
En die zoolmeets....ja, da's misschien wel weer wat lastig. Je hebt de lat ook wel hoog gelegd!
Oh dear, how sad, never mind.
vrijdag 22 juli 2016 om 22:27
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 juli 2016 @ 22:22:
[...]
Gewoon even een omdat je je zo voelt.
Ik ben ook echt niet gezellig, lees eigenlijk gewoon wat mee de laatste tijd.
[...]
Gewoon even een omdat je je zo voelt.
Ik ben ook echt niet gezellig, lees eigenlijk gewoon wat mee de laatste tijd.
Life is short. Eat dessert first.