Napraattopic 63
zaterdag 16 juli 2016 om 16:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 24 juli 2016 om 02:09
zondag 24 juli 2016 om 09:04
quote:IrishCassidy schreef op 24 juli 2016 @ 00:55:
[...]
Sorry, zag je vraag nu pas
[afbeelding]
^^
Die trekt z'n wenkbrauwen niet op, die gooit ze omhoog!
[...]
Sorry, zag je vraag nu pas
[afbeelding]
^^
Die trekt z'n wenkbrauwen niet op, die gooit ze omhoog!
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zondag 24 juli 2016 om 09:06
Jammer dat mijn topic is verwijderd. Het was niet bedoeld als trolltopic. Het was satire, een vrolijke noot. Door de meeste forummers werd het ook zo opgepakt. Er is ook niemand beledigd en ik heb zelfs mijn eigen niet perfecte geest op de hak genomen. Jammer dat 1 humorloze het heeft gestafd. Ook mensen met psychische problemen kunnen humor hebben en om zichzelf lachen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 24 juli 2016 om 09:47
zondag 24 juli 2016 om 09:51
mijn dagelijkse fascinatie betreft Plista: Smerige blogs om onschuldige lezers te lokken. Vandaag: welke zwangerschapstest is beter. Trap er niet in mensen. Kijk naar de foto, vrouw ligt met ontbloot baarkanaal op bed. Ze hout de test boven haar visgleuf. Maar: Zo werkt die test niet. Je moet er overheen plassen!!!!!?Deze vrouw ligt waarschijnlijk al te bevallen en heeft uit nostalgie haar zwangerschapstest van 9 maanden geleden erbij gepakt
hoe zou dat eigenlijk gaan op de redactie? Redacteur gilt: we hebben weer een naaktfoto of eentje met een seksuele lading, wie verzint er een commercieel stuk bij?
hoe zou dat eigenlijk gaan op de redactie? Redacteur gilt: we hebben weer een naaktfoto of eentje met een seksuele lading, wie verzint er een commercieel stuk bij?
zondag 24 juli 2016 om 09:53
quote:viva-amber schreef op 24 juli 2016 @ 09:47:
Hoe ver kun je iets uit zijn verband halen? Satire is niet subtiel maar juist absurd. Indien het subtiel en dichtbij het normale is dan ga je juist op iedereen zijn tenen staan.belachelijk zeg. Ik vraag me af wat dan een trolltopic is. Heb je dat gevraagd?
Hoe ver kun je iets uit zijn verband halen? Satire is niet subtiel maar juist absurd. Indien het subtiel en dichtbij het normale is dan ga je juist op iedereen zijn tenen staan.belachelijk zeg. Ik vraag me af wat dan een trolltopic is. Heb je dat gevraagd?
zondag 24 juli 2016 om 09:58