Sperma slikken

16-07-2008 09:17 644 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is waarschijnlijk al eens vaker aan bod geweest hier:

Ik vind het doorslikken van sperma, ondanks dat het niet altijd even lekker smaakt, wel altijd erg opwindend.

Ben jij een "slikker"?

Slik jij sperma?

Totaal aantal stemmen: 1129

Ja, omdat ik het lekker vind (31%)
Ja, omdat mijn partner het wil (6%)
Nee, dat doe ik niet (27%)
Soms wel, soms niet (26%)
Eén keer gedaan maar nooit meer (10%)
Yeah...Kevin Godley en Lol Creme! Those were the days...
Toevallig een deuntje van TenCC?
"Those were the days my friend (I thought they'd never end)' was nou net weer niet van 10cc, ook qua tijdspanne zat dat er net voor.
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
quote:Q-Q schreef op 04 december 2008 @ 15:50:

Yeah...Kevin Goldley en Lol Creme! Those were the days...

Lieve Q, wanneer eens een nieuwe foto? Deze is van een paar jaartjes terug volgens mij...

Liefs, DNM

(wanda)
10cc, da's ongeveer een half bierglas...
Och, misschien waren het alle jongens van de band die samen naar de spermabank gingen. Die gitaren moesten tenslotte toch ook ergens van betaald worden? Effe denken hoor, ze waren met z'n vieren geloof ik (ex de parttimers) dus 2,5 cc per persoon.

Twee-en-een-half cc... Vingerhoedje toch? Nah, ook alweer zo'n toevallige toepasselijkheid . Die moet gauw weer terug in de naaidoos...
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Nee, The Halve Beerglasses is een heel andere groep.

Die zitten in de hardrock.
Leve de liefde
quote:Roland1971 schreef op 04 december 2008 @ 16:03:

Och, misschien waren het alle jongens van de band die samen naar de spermabank gingen. Die gitaren moesten tenslotte toch ook ergens van betaald worden? Effe denken hoor, ze waren met z'n vieren geloof ik (ex de parttimers) dus 2,5 cc per persoon.

Twee-en-een-half cc... Vingerhoedje toch? Nah, ook alweer zo'n toevallige toepasselijkheid . Die moet gauw weer terug in de naaidoos...Een borrel is 2cc, op goeie dagen lijkt me dat nog wel te behapstukken.
quote:geve schreef op 04 december 2008 @ 16:18:

Een borrel is 2cc, op goeie dagen lijkt me dat nog wel te behapstukken. Duh... da's een knap vingerhoedje dan; in elk geval niet bedoeld voor een fijngebouwd prinsesje...
Tsjah, vingerhoedje... hangt van de grootte van de vinger af he. De vingerhoedjes die ik al gezien heb worden zonder uitzondering door vrouwen gebruikt en zijn toch echt kleiner dan 1cc (1cm x 1cm x 1cm).

Toch vreemd hoe we van sperma slikken op vingerhoedjes terecht komen.
Nou eigenlijk nooit gepijpt en nooit geslikt ook.. Duh.. Maar van het weekend wel en moet zeggen het beviel me wel.. Dus mn liefje die zal nog veel gaan genieten want die vind het zo lekker..
Lach Als Je Geen Reden Hebt Om Te Huilen..
quote:geve schreef op 04 december 2008 @ 16:18:

[...]

Een borrel is 2cc, op goeie dagen lijkt me dat nog wel te behapstukken. Een borrel is 3,5cl
Vind het zelf zeer geil om sperma te slikken. De smaak valt me vaak ook niet tegen.
Ik slik af en toe wel eens als ik in een geile bui ben.

Ik vind het veel geiler als hij het over m'n borsten of in m'n gezicht spuit.
Mijn partner pijpt me wel (bij het begin van een vrijpartij maar ik ben tot nu toe alleen op haar borsten en in haar kutje klaargekomen. In haar mond vind ze heel vies.

Ik zou dit toch eens willen meemaken. Kennen jullie parenclubs (in België) waar dit zou kunnen ?
swingers/parenclubgangers zijn in het algemeen zo verstandig om sperma niet in de mond te nemen. Dus wrs weinig succes daar.
Momenteel vrij ik regelmatig met een gesteriliseerde man. Zijn sperma is vrij zoet en neutraal van smaak, het heeft niet dat bittere, wrange bijsmaakje. Komt dat nou omdat er geen zaadcellen in zitten of is het toeval?
A dirty mind is a joy forever. (Oscar WIlde)
ja hoor, ik hou er ook van. Vind vooral zijn hoofd als ik slik zo onwijs geil, alleen daar zou ik t al voor doen
Haha .. ik doe het vaak in de auto met mijn minnaar... en ja dan slik ik zeker .. het is geil

en schoon is schoon
Hier ook een slikker! Ik vind het lekker. Mijn vriend vind het ook erg geil om in mijn mond klaar te komen, dus ja, het mes snijdt aan twee kanten xD
Mooi!!!!!
quote:Graaggedaan schreef op 08 januari 2009 @ 01:20:

Momenteel vrij ik regelmatig met een gesteriliseerde man. Zijn sperma is vrij zoet en neutraal van smaak, het heeft niet dat bittere, wrange bijsmaakje. Komt dat nou omdat er geen zaadcellen in zitten of is het toeval?

Ik proef ook smaakverschil sinds mijn vriend gesteriliseerd is. Smaakt nu vrij neutraal. Denk toch dat zaad een belangrijke smaakmaker is.

Als je terugbladert, vind je nog een reactie van iemand die verschil proeft.
Mijn lief is ook gesteriliseerd en hij smaakt ook aangenaam, alleens als hij heel veel koffie gedronken heeft en veel gerookt heeft smaakt het bitter. Haha het rare is dan ook dat het dan tintelt op mijn tong.
Aan de reacties te lezen zal er eigenlijk de dag van het slikken geintroduceerd moeten worden
Ikke ook hoor... Eerst een beetje ermee spelen en dan doorslikken !!! Supergeil en inderdaad best lekker hoor. Meeste mannen vinden het ook supergeil als je het doet. blijkbaar zijn er niet veel vrouwen die het echt doen als ik de reacties van de mannen mag geloven. Zijn altijd aangenaam verrast !!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven