Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Alle reacties Link kopieren
Ik kan nu alleen nog maar aan chocola denken....
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 02 augustus 2016 @ 19:44:

Nou mag ik roosvicee, en spekkies en bonbons en een dekentje op de bank want ik ben echt zielig

Echt wel.



Ik lijk niet erg op mn avater, die jankt niet om een hond. Sterker nog die schiet um een x of 8 door zn kop... (om het wapen in weg te moffelen...)



Ik ook Luna, terwijl ik helemaal niet zo'n choco monster ben.
quote:LunaLoona schreef op 02 augustus 2016 @ 19:46:

[...]



Echt wel.Joepie
aaaaah



hm had vanmiddag een witte reep met gepofte rijst
quote:nijntje021 schreef op 02 augustus 2016 @ 19:49:

aaaaah



hm had vanmiddag een witte reep met gepofte rijst

snapput nie...



Ikke nog koppijn...
quote:Alicemorgan82 schreef op 02 augustus 2016 @ 20:40:

[...]



snapput nie...



Ikke nog koppijn...





nou aah omdat de hond van je broer overleden is



en ik had het ook nog over chocola
Aahh d8 ik al.

Oww het gaat wel hoor, al vind ik het wel verdrietig want ik was gek op dat beest.

En zij ook op mij .



Heb wel een vreselijke confession: had ook choco op, Toni choloni maar ik hoefde na een paar stukjes niet meer en heb de rest weggegooid want die milka reep is lekkerder...

(Ik ben niet zo'n choco monster, ik eet nooit meer dan 1 of 2 stukkies)
aaaah schandalig,



gooi het dan in de koelkast ofzo daar zijn die dingen voor
Alle reacties Link kopieren
Na ongeveer met gemak in slaap te kunnen vallen, toch uit mijn slaap gehaald :(



Nu ben ik dus de klok al een paar uur aan het bekijken
Leef, geniet, zelfs met dagelijkse zorgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mistiek1990 schreef op 03 augustus 2016 @ 00:38:

Na ongeveer met gemak in slaap te kunnen vallen, toch uit mijn slaap gehaald :(



Nu ben ik dus de klok al een paar uur aan het bekijken



Ik doe met je mee !!



Manlief snurkt de sterren van de hemel en ik kijk met geknepen ogen naar mijn telefoon scherm.

Dat licht is haast niet fel ook, ook op de donkerste stand.
Alle reacties Link kopieren
quote:ecam2015 schreef op 03 augustus 2016 @ 00:48:

[...]





Ik doe met je mee !!



Manlief snurkt de sterren van de hemel en ik kijk met geknepen ogen naar mijn telefoon scherm.

Dat licht is haast niet fel ook, ook op de donkerste stand.





Bluelight filtertje?

Zie app store
Alle reacties Link kopieren
Ik lig ook wakker. Klaag klaag
Alle reacties Link kopieren
quote:Gele_Suikerspin schreef op 03 augustus 2016 @ 01:02:

[...]





Bluelight filtertje?

Zie app storeGa nu gelijk even kijken, bedankt voor de tip
Alle reacties Link kopieren
Ik was net het nieuws aan het lezen en wat een nutteloze discussie is er gaande of je met een vergiet op je hoofd op de foto mag voor een paspoort.

Dit omdat vrouwen ook een hoofddoek op mogen.





Ga dan voor een hoed of een pet, maar hoe kom je toch op het idee om naar de rechter te stappen met een vergiet op je hoofd????
Alle reacties Link kopieren
quote:ecam2015 schreef op 03 augustus 2016 @ 01:07:

Ik was net het nieuws aan het lezen en wat een nutteloze discussie is er gaande of je met een vergiet op je hoofd op de foto mag voor een paspoort.

Dit omdat vrouwen ook een hoofddoek op mogen.





Ga dan voor een hoed of een pet, maar hoe kom je toch op het idee om naar de rechter te stappen met een vergiet op je hoofd????Haha, ik kwam ook zoiets tegen. Belachelijk inderdaad. Komkommer tijd. Gaan journalisten weer lekkere niks onderwerpen aanboren.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil even klagen dat de menstruatie cyclus app van mij continu word verandert. Nu al voor de 3e keer in de maand. Grrrr.



Ik probeer enigszins een structuur te vinden in mijn klachten, dit werkt niet mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:ecam2015 schreef op 03 augustus 2016 @ 01:07:

Ik was net het nieuws aan het lezen en wat een nutteloze discussie is er gaande of je met een vergiet op je hoofd op de foto mag voor een paspoort.

Dit omdat vrouwen ook een hoofddoek op mogen.





Ga dan voor een hoed of een pet, maar hoe kom je toch op het idee om naar de rechter te stappen met een vergiet op je hoofd???? Dat is van de kerk van het vliegende spaghettimonster wiki Dat is een parodie op het geloof en creationisme. Ik vind het dan wel weer grappig dat sommige landen het wel toestaan onder de noemer godsdienstvrijheid. Tja, wie a zegt...
quote:ecam2015 schreef op 03 augustus 2016 @ 01:07:

Ik was net het nieuws aan het lezen en wat een nutteloze discussie is er gaande of je met een vergiet op je hoofd op de foto mag voor een paspoort.

Dit omdat vrouwen ook een hoofddoek op mogen.





Ga dan voor een hoed of een pet, maar hoe kom je toch op het idee om naar de rechter te stappen met een vergiet op je hoofd????

en dat vergelijken ze dan met een hoofddoek ? En daar gaan ze dan serieus over discusseren? Allemachtig, waar moet het heen met deze wereld...



Oeps lag ik gister lekker te pitten terwijl het halve topic wakker lach .

Das best wel aso.... iedereen een koffietje?
doe maar een malibu
Neeeeee... ik niet drinken, niemand drinken .

Nee hoor, ga je gang. Ik ga wel aan de koffie want ochtend.



Lalala bijna weekend, nog 1 ochtendje werken.
sorry had iets teveel gedronken was op vriendlief
Ok dan vergeef ik het je dat ik geen hol snap van wat je zeggen wil



Hou ook van jou hoor
godsamme krakke ben nog steeds dronken

hahahahaha bedoelde dat ik boos was op vriendlief,



aah ik ook van jou Alice
zuipschuit.... das niet goed voor je..



gelukkig...



Ik ga totaal onverwacht morgen met vrienden naar de Gay pride parade .

Spontaan bedacht door vriendin en ik.

Zin in!!! Nu dus oogjes dicht en snaveltje toe. (Of omgekeerd, geen idee, dat snap ik nooit)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven