Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
dinsdag 2 augustus 2016 om 22:36
Aahh d8 ik al.
Oww het gaat wel hoor, al vind ik het wel verdrietig want ik was gek op dat beest.
En zij ook op mij .
Heb wel een vreselijke confession: had ook choco op, Toni choloni maar ik hoefde na een paar stukjes niet meer en heb de rest weggegooid want die milka reep is lekkerder...
(Ik ben niet zo'n choco monster, ik eet nooit meer dan 1 of 2 stukkies)
Oww het gaat wel hoor, al vind ik het wel verdrietig want ik was gek op dat beest.
En zij ook op mij .
Heb wel een vreselijke confession: had ook choco op, Toni choloni maar ik hoefde na een paar stukjes niet meer en heb de rest weggegooid want die milka reep is lekkerder...
(Ik ben niet zo'n choco monster, ik eet nooit meer dan 1 of 2 stukkies)
woensdag 3 augustus 2016 om 00:48
quote:Mistiek1990 schreef op 03 augustus 2016 @ 00:38:
Na ongeveer met gemak in slaap te kunnen vallen, toch uit mijn slaap gehaald
Nu ben ik dus de klok al een paar uur aan het bekijken
Ik doe met je mee !!
Manlief snurkt de sterren van de hemel en ik kijk met geknepen ogen naar mijn telefoon scherm.
Dat licht is haast niet fel ook, ook op de donkerste stand.
Na ongeveer met gemak in slaap te kunnen vallen, toch uit mijn slaap gehaald
Nu ben ik dus de klok al een paar uur aan het bekijken
Ik doe met je mee !!
Manlief snurkt de sterren van de hemel en ik kijk met geknepen ogen naar mijn telefoon scherm.
Dat licht is haast niet fel ook, ook op de donkerste stand.
woensdag 3 augustus 2016 om 01:02
woensdag 3 augustus 2016 om 01:07
Ik was net het nieuws aan het lezen en wat een nutteloze discussie is er gaande of je met een vergiet op je hoofd op de foto mag voor een paspoort.
Dit omdat vrouwen ook een hoofddoek op mogen.
Ga dan voor een hoed of een pet, maar hoe kom je toch op het idee om naar de rechter te stappen met een vergiet op je hoofd????
Dit omdat vrouwen ook een hoofddoek op mogen.
Ga dan voor een hoed of een pet, maar hoe kom je toch op het idee om naar de rechter te stappen met een vergiet op je hoofd????
woensdag 3 augustus 2016 om 01:10
quote:ecam2015 schreef op 03 augustus 2016 @ 01:07:
Ik was net het nieuws aan het lezen en wat een nutteloze discussie is er gaande of je met een vergiet op je hoofd op de foto mag voor een paspoort.
Dit omdat vrouwen ook een hoofddoek op mogen.
Ga dan voor een hoed of een pet, maar hoe kom je toch op het idee om naar de rechter te stappen met een vergiet op je hoofd????Haha, ik kwam ook zoiets tegen. Belachelijk inderdaad. Komkommer tijd. Gaan journalisten weer lekkere niks onderwerpen aanboren.
Ik was net het nieuws aan het lezen en wat een nutteloze discussie is er gaande of je met een vergiet op je hoofd op de foto mag voor een paspoort.
Dit omdat vrouwen ook een hoofddoek op mogen.
Ga dan voor een hoed of een pet, maar hoe kom je toch op het idee om naar de rechter te stappen met een vergiet op je hoofd????Haha, ik kwam ook zoiets tegen. Belachelijk inderdaad. Komkommer tijd. Gaan journalisten weer lekkere niks onderwerpen aanboren.
woensdag 3 augustus 2016 om 01:41
quote:ecam2015 schreef op 03 augustus 2016 @ 01:07:
Ik was net het nieuws aan het lezen en wat een nutteloze discussie is er gaande of je met een vergiet op je hoofd op de foto mag voor een paspoort.
Dit omdat vrouwen ook een hoofddoek op mogen.
Ga dan voor een hoed of een pet, maar hoe kom je toch op het idee om naar de rechter te stappen met een vergiet op je hoofd???? Dat is van de kerk van het vliegende spaghettimonster wiki Dat is een parodie op het geloof en creationisme. Ik vind het dan wel weer grappig dat sommige landen het wel toestaan onder de noemer godsdienstvrijheid. Tja, wie a zegt...
Ik was net het nieuws aan het lezen en wat een nutteloze discussie is er gaande of je met een vergiet op je hoofd op de foto mag voor een paspoort.
Dit omdat vrouwen ook een hoofddoek op mogen.
Ga dan voor een hoed of een pet, maar hoe kom je toch op het idee om naar de rechter te stappen met een vergiet op je hoofd???? Dat is van de kerk van het vliegende spaghettimonster wiki Dat is een parodie op het geloof en creationisme. Ik vind het dan wel weer grappig dat sommige landen het wel toestaan onder de noemer godsdienstvrijheid. Tja, wie a zegt...
woensdag 3 augustus 2016 om 08:06
quote:ecam2015 schreef op 03 augustus 2016 @ 01:07:
Ik was net het nieuws aan het lezen en wat een nutteloze discussie is er gaande of je met een vergiet op je hoofd op de foto mag voor een paspoort.
Dit omdat vrouwen ook een hoofddoek op mogen.
Ga dan voor een hoed of een pet, maar hoe kom je toch op het idee om naar de rechter te stappen met een vergiet op je hoofd????
en dat vergelijken ze dan met een hoofddoek ? En daar gaan ze dan serieus over discusseren? Allemachtig, waar moet het heen met deze wereld...
Oeps lag ik gister lekker te pitten terwijl het halve topic wakker lach .
Das best wel aso.... iedereen een koffietje?
Ik was net het nieuws aan het lezen en wat een nutteloze discussie is er gaande of je met een vergiet op je hoofd op de foto mag voor een paspoort.
Dit omdat vrouwen ook een hoofddoek op mogen.
Ga dan voor een hoed of een pet, maar hoe kom je toch op het idee om naar de rechter te stappen met een vergiet op je hoofd????
en dat vergelijken ze dan met een hoofddoek ? En daar gaan ze dan serieus over discusseren? Allemachtig, waar moet het heen met deze wereld...
Oeps lag ik gister lekker te pitten terwijl het halve topic wakker lach .
Das best wel aso.... iedereen een koffietje?