Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
zaterdag 13 augustus 2016 om 23:34
quote:Alicemorgan82 schreef op 13 augustus 2016 @ 19:59:
Ehhh nou niks te zeuren.. oww ja wel iets.
Mijn maag is geloof ik gekrompen sinds ik niet meer drink, ik eet veel minder en zit erg snel vol. Geen drama zou je zeggen.. behalve dat ik ongeveer de helft weg moet flikkeren als ik wat haal en dat is economisch niet verantwoord
Verder ben ik best wel een beetje blij en loop ik vanaf woensdag met een belachelijke brede grijs op mijn gezicht.
Ik heb namelijk, totaal onverwacht, iemand ontmoet met wie het behoorlijk goed klikt . (Zie topic Tinder/happn voor het hele verhaal)
His is lief, spontaan en ik word blij.
Uiteraard als voorzitter van dit topic kan ik het niet veroorloven om jullie te verlaten dus doe ik ook niet natuurlijk.Yeah! Leve de liefde.
Ehhh nou niks te zeuren.. oww ja wel iets.
Mijn maag is geloof ik gekrompen sinds ik niet meer drink, ik eet veel minder en zit erg snel vol. Geen drama zou je zeggen.. behalve dat ik ongeveer de helft weg moet flikkeren als ik wat haal en dat is economisch niet verantwoord
Verder ben ik best wel een beetje blij en loop ik vanaf woensdag met een belachelijke brede grijs op mijn gezicht.
Ik heb namelijk, totaal onverwacht, iemand ontmoet met wie het behoorlijk goed klikt . (Zie topic Tinder/happn voor het hele verhaal)
His is lief, spontaan en ik word blij.
Uiteraard als voorzitter van dit topic kan ik het niet veroorloven om jullie te verlaten dus doe ik ook niet natuurlijk.Yeah! Leve de liefde.
maandag 15 augustus 2016 om 16:07
Aahh ik haal wel ff een tompoes voor je...
Ja wel beetje spannend ja.... (echt het is leuk hoor maar in zo'n date-begin fase weet je nog niet helemaal waar het heengaat.. is niet zo'n drama zolang ik er niet te veel overna denk haha..)
A vliefd... weet niet, maar begin hem wel errug leuk te vinden...
Ja wel beetje spannend ja.... (echt het is leuk hoor maar in zo'n date-begin fase weet je nog niet helemaal waar het heengaat.. is niet zo'n drama zolang ik er niet te veel overna denk haha..)
A vliefd... weet niet, maar begin hem wel errug leuk te vinden...
maandag 15 augustus 2016 om 16:26
quote:nijntje021 schreef op 15 augustus 2016 @ 16:20:
thnx Alice
als het niks wordt met je scharrel begin ik wel een relatie met je
hmmm lekker spannend toch geniet er gewoon niet veel nadenken.
Jaaaaaaa girlpowe?rrrrrrrrrrrrr !
Is idd niet zo heel moeilijk, heb het al duidelijk... als ik te veel na ga denken gaat het fout en dat is nergens voor nodig... (hoe het ook gaat lopen..)
thnx Alice
als het niks wordt met je scharrel begin ik wel een relatie met je
hmmm lekker spannend toch geniet er gewoon niet veel nadenken.
Jaaaaaaa girlpowe?rrrrrrrrrrrrr !
Is idd niet zo heel moeilijk, heb het al duidelijk... als ik te veel na ga denken gaat het fout en dat is nergens voor nodig... (hoe het ook gaat lopen..)
maandag 15 augustus 2016 om 22:25
Ja maar dat klopt niet want sisger wives delen 1 man, en da ga ik toch
eeeeeecht niet doen.
Zullen we er dan maar the Viva-girls van maken ?
Nah.. lukt ff niet.... heel stom, lijk wel 14... (ff een piekerwanthijapptffnietbui'..
Lekker nuttig want heb hem vanmiddag nog heel ff gezien, kwam hem tegen toen ik naar de appie ging (echt moet dit.... zo geen zin in dat puberale gedoe...)
Yeeeeaaaaahhh Sanne heeft goud!!!!!
eeeeeecht niet doen.
Zullen we er dan maar the Viva-girls van maken ?
Nah.. lukt ff niet.... heel stom, lijk wel 14... (ff een piekerwanthijapptffnietbui'..
Lekker nuttig want heb hem vanmiddag nog heel ff gezien, kwam hem tegen toen ik naar de appie ging (echt moet dit.... zo geen zin in dat puberale gedoe...)
Yeeeeaaaaahhh Sanne heeft goud!!!!!
maandag 15 augustus 2016 om 22:28
quote:Alicemorgan82 schreef op 14 augustus 2016 @ 03:52:
Zucht... leuke mannen ontmoeten is slecht voor je nachtrust .
En ook slecht voor het imago van een zeur topic.
Oww jee da wordt vast een ban
Allememachies, wat was dit een rare week zeg...Tuurlijk zijn leuke mannen slecht voor je nachtrust! En dan heb je nu iets nieuws om over te zeuren: je gebrek aan nachtrust.
Zucht... leuke mannen ontmoeten is slecht voor je nachtrust .
En ook slecht voor het imago van een zeur topic.
Oww jee da wordt vast een ban
Allememachies, wat was dit een rare week zeg...Tuurlijk zijn leuke mannen slecht voor je nachtrust! En dan heb je nu iets nieuws om over te zeuren: je gebrek aan nachtrust.
maandag 15 augustus 2016 om 22:29
ook goed, ik doe niet aan delen
hahahahhahahahahahahha dat ken ik nog van toen ik en me vriend nog neit samenwoonde, dat werd ik ook pissed off als hij niet terug apte of pingde toen nog
hahahaha you're crazy in luv darling
aaah toppie, ook al volg ik de spelen niet echt, ik vind dat ze toch wel de meeste drama's en gezeik hebben dit keer.
hahahahhahahahahahahha dat ken ik nog van toen ik en me vriend nog neit samenwoonde, dat werd ik ook pissed off als hij niet terug apte of pingde toen nog
hahahaha you're crazy in luv darling
aaah toppie, ook al volg ik de spelen niet echt, ik vind dat ze toch wel de meeste drama's en gezeik hebben dit keer.
maandag 15 augustus 2016 om 22:31
quote:Alicemorgan82 schreef op 15 augustus 2016 @ 22:25:
Ja maar dat klopt niet want sisger wives delen 1 man, en da ga ik toch
eeeeeecht niet doen.
Zullen we er dan maar the Viva-girls van maken ?
Nah.. lukt ff niet.... heel stom, lijk wel 14... (ff een piekerwanthijapptffnietbui'..
Lekker nuttig want heb hem vanmiddag nog heel ff gezien, kwam hem tegen toen ik naar de appie ging (echt moet dit.... zo geen zin in dat puberale gedoe...)
Yeeeeaaaaahhh Sanne heeft goud!!!!!
Ja maar dat klopt niet want sisger wives delen 1 man, en da ga ik toch
eeeeeecht niet doen.
Zullen we er dan maar the Viva-girls van maken ?
Nah.. lukt ff niet.... heel stom, lijk wel 14... (ff een piekerwanthijapptffnietbui'..
Lekker nuttig want heb hem vanmiddag nog heel ff gezien, kwam hem tegen toen ik naar de appie ging (echt moet dit.... zo geen zin in dat puberale gedoe...)
Yeeeeaaaaahhh Sanne heeft goud!!!!!
maandag 15 augustus 2016 om 22:41
quote:LunaLoona schreef op 15 augustus 2016 @ 22:28:
[...]
Tuurlijk zijn leuke mannen slecht voor je nachtrust! En dan heb je nu iets nieuws om over te zeuren: je gebrek aan nachtrust.
elk nadeel heb wederom zn voordeel
Vlievd ik... neeeeeeeeeee ik ken um net... vind um heus alleen nog leuk...
(Serieus zo snel gaat dat toch niet..?)
[...]
Tuurlijk zijn leuke mannen slecht voor je nachtrust! En dan heb je nu iets nieuws om over te zeuren: je gebrek aan nachtrust.
elk nadeel heb wederom zn voordeel
Vlievd ik... neeeeeeeeeee ik ken um net... vind um heus alleen nog leuk...
(Serieus zo snel gaat dat toch niet..?)
maandag 15 augustus 2016 om 22:49
quote:nijntje021 schreef op 15 augustus 2016 @ 22:29:
ook goed, ik doe niet aan delen
hahahahhahahahahahahha dat ken ik nog van toen ik en me vriend nog neit samenwoonde, dat werd ik ook pissed off als hij niet terug apte of pingde toen nog
hahahaha you're crazy in luv darling
aaah toppie, ook al volg ik de spelen niet echt, ik vind dat ze toch wel de meeste drama's en gezeik hebben dit keer.
Nou dat met Yuri is wel erg hard hoor... ja hij moet zich aan de regels houden maar hij heeft wel een chronische ziekte (verslaving), en hij had daarin veel meer begeleid moeten.
De rechtbank is vlakbij mijn huis, was nog ff geweest in het kader vd Yuri fanclub maar heeft niet mogen baten .
Ik word als 'lotgenoot' vooral nijdig dat iedereen een mening heeft, maar niemand bedenkt dat die wel ziek is. (Ok drugs dan maar het brein ziet geen verschil in drugs en alcohol...)
ook goed, ik doe niet aan delen
hahahahhahahahahahahha dat ken ik nog van toen ik en me vriend nog neit samenwoonde, dat werd ik ook pissed off als hij niet terug apte of pingde toen nog
hahahaha you're crazy in luv darling
aaah toppie, ook al volg ik de spelen niet echt, ik vind dat ze toch wel de meeste drama's en gezeik hebben dit keer.
Nou dat met Yuri is wel erg hard hoor... ja hij moet zich aan de regels houden maar hij heeft wel een chronische ziekte (verslaving), en hij had daarin veel meer begeleid moeten.
De rechtbank is vlakbij mijn huis, was nog ff geweest in het kader vd Yuri fanclub maar heeft niet mogen baten .
Ik word als 'lotgenoot' vooral nijdig dat iedereen een mening heeft, maar niemand bedenkt dat die wel ziek is. (Ok drugs dan maar het brein ziet geen verschil in drugs en alcohol...)
maandag 15 augustus 2016 om 23:02
quote:Alicemorgan82 schreef op 15 augustus 2016 @ 22:49:
[...]
Nou dat met Yuri is wel erg hard hoor... ja hij moet zich aan de regels houden maar hij heeft wel een chronische ziekte (verslaving), en hij had daarin veel meer begeleid moeten.
De rechtbank is vlakbij mijn huis, was nog ff geweest in het kader vd Yuri fanclub maar heeft niet mogen baten .
Ik word als 'lotgenoot' vooral nijdig dat iedereen een mening heeft, maar niemand bedenkt dat die wel ziek is. (Ok drugs dan maar het brein ziet geen verschil in drugs en alcohol...)ja oke, maar over Yuri gaan we het niet hebben die heeft genoeg aandacht, maar Ranomi die steeds verloor vond ik wel zielig en ook van een Amerikaanse zwemmer die zich terug trok omdat hij werd afgemaakt op twitter
[...]
Nou dat met Yuri is wel erg hard hoor... ja hij moet zich aan de regels houden maar hij heeft wel een chronische ziekte (verslaving), en hij had daarin veel meer begeleid moeten.
De rechtbank is vlakbij mijn huis, was nog ff geweest in het kader vd Yuri fanclub maar heeft niet mogen baten .
Ik word als 'lotgenoot' vooral nijdig dat iedereen een mening heeft, maar niemand bedenkt dat die wel ziek is. (Ok drugs dan maar het brein ziet geen verschil in drugs en alcohol...)ja oke, maar over Yuri gaan we het niet hebben die heeft genoeg aandacht, maar Ranomi die steeds verloor vond ik wel zielig en ook van een Amerikaanse zwemmer die zich terug trok omdat hij werd afgemaakt op twitter
maandag 15 augustus 2016 om 23:15
dinsdag 16 augustus 2016 om 08:52
quote:nijntje021 schreef op 15 augustus 2016 @ 23:15:
[...]
dat zie je dan wel weer...? niet zo doemdenken Alice is niks voor jou
eehhh... das juist wel iets voor mij... (kampioen piekeren...) ook al is het volkomen nutteloos, dat weet ik ook wel...
Had ik trouwens al verteld dat ik momenteel bezig ben om een huis te kopen?
Leuk huis op een hele leuke plek, yeeeeaaaahhhh!
Ik word blij van het idee dat ik daar ga wonen! Al zal ik deze huidige plek wel missen...
[...]
dat zie je dan wel weer...? niet zo doemdenken Alice is niks voor jou
eehhh... das juist wel iets voor mij... (kampioen piekeren...) ook al is het volkomen nutteloos, dat weet ik ook wel...
Had ik trouwens al verteld dat ik momenteel bezig ben om een huis te kopen?
Leuk huis op een hele leuke plek, yeeeeaaaahhhh!
Ik word blij van het idee dat ik daar ga wonen! Al zal ik deze huidige plek wel missen...
dinsdag 16 augustus 2016 om 11:01
quote:Alicemorgan82 schreef op 16 augustus 2016 @ 08:52:
[...]
eehhh... das juist wel iets voor mij... (kampioen piekeren...) ook al is het volkomen nutteloos, dat weet ik ook wel...
Had ik trouwens al verteld dat ik momenteel bezig ben om een huis te kopen?
Leuk huis op een hele leuke plek, yeeeeaaaahhhh!
Ik word blij van het idee dat ik daar ga wonen! Al zal ik deze huidige plek wel missen...
oooh spanned, wat leuk!!!
blijf je wel in de zelfde stad of dat niet?
[...]
eehhh... das juist wel iets voor mij... (kampioen piekeren...) ook al is het volkomen nutteloos, dat weet ik ook wel...
Had ik trouwens al verteld dat ik momenteel bezig ben om een huis te kopen?
Leuk huis op een hele leuke plek, yeeeeaaaahhhh!
Ik word blij van het idee dat ik daar ga wonen! Al zal ik deze huidige plek wel missen...
oooh spanned, wat leuk!!!
blijf je wel in de zelfde stad of dat niet?