Entertainment alle pijlers

Yuri van Gelder

09-08-2016 15:16 1609 berichten
Nog geen topic hier over Yuri?

Wat vinden we ervan?

Wat zou er nu echt gebeurd zijn?

http://www.volkskrant.nl/ ... de-en-weer-viel~a4354438/
Domme jongen.
Volgens een van zijn ex-trainers heeft hij moeite met zijn daden te overzien. Hij gaat voor korte termijn impuls denken/gedrag.
Alle reacties Link kopieren
quote:Versnellingsbak schreef op 09 augustus 2016 @ 16:12:

Ik zie dat er op FB al een pagina gemaakt is....als je vindt dat Yuri gewoon moet mogen turnen, moet je liken...

Hahaha..serieus.

Ja triest, hij wou zelf blijkbaar niet mee doen, dus lekker liken en iedereen afdwingen dat hij alsnog op de os rio, in de ringen hangt, haha.

Getuigt iig niet van respect en waardering, voor Yuri.

Als ie had gewild, dan had ie er nu nog gezeten.. Lijkt mij...
quote:Goede-Fee schreef op 09 augustus 2016 @ 16:18:

Volgens een van zijn ex-trainers heeft hij moeite met zijn daden te overzien. Hij gaat voor korte termijn impuls denken/gedrag.Dan hadden ze hem beter in de gaten moeten houden of anders moeten begeleiden. Desnoods zijn deur op slot buiten de trainingen om ofzo. Hij was daar om te presteren, en daar is hij kennelijk mee akkoord gegaan. En als zijn IQ dat niet aan kan dan zat hij bij de verkeerde olympische spelen.
Als je je op zo'n moment niet in kan houden dan ben je gewoon verslaafd punt.

Hij heeft het voor zichzelf verpest. En hij is goed gestraft.

Ik vind het ergens ook heel sneu voor hem. Maar wat mij betreft hoeft hij niet meer terug te komen aan de top. Die plek gun ik toch liever iemand die er wel alles voor over heeft.
quote:MinkeDeWit schreef op 09 augustus 2016 @ 15:54:

[...]

Ik denk ook dat hij een groot probleem heeft, psychisch of een verslaving. Echt heel sneu voor hem, dit doe je niet expres om te zieken.Jup, een triest verhaal. Met in de hoofdrol een triest figuur.
quote:Pikkie22 schreef op 09 augustus 2016 @ 16:25:

[...]

Dan hadden ze hem beter in de gaten moeten houden of anders moeten begeleiden. Desnoods zijn deur op slot buiten de trainingen om ofzo. Hij was daar om te presteren, en daar is hij kennelijk mee akkoord gegaan. En als zijn IQ dat niet aan kan dan zat hij bij de verkeerde olympische spelen.

Ja hoor.

En verder eens. Hij kan dat dus blijkbaar niet aan. Hele vervelend voor hem en alle energie van trainers en al het geld dat in hem gepompt is maar naar huis lijkt me dan de enige juiste beslissing.
quote:Merlijne schreef op 09 augustus 2016 @ 16:32:

[...]

Jup, een triest verhaal. Met in de hoofdrol een triest figuur.Moet je je eens voorstellen hoe de rest van zijn leven zal zijn: dit komt altijd ter sprake, tot op zijn uitvaart aan toe.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik denk dat het ook niet meer goed komt met hem, en dat hij verder weg glijdt in een of andere verslaving.

Ik bedoel dit was zijn laatste kans op een gouden plak op wereld niveau, en zo'n kans krijg niet iedereen en de spelen zijn om de 4 jaar.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 augustus 2016 @ 16:34:

[...]

Moet je je eens voorstellen hoe de rest van zijn leven zal zijn: dit komt altijd ter sprake, tot op zijn uitvaart aan toe.Ik voorzie een mooi boek /film.
quote:milouda schreef op 09 augustus 2016 @ 16:37:

Ik denk dat het ook niet meer goed komt met hem, en dat hij verder weg glijdt in een of andere verslaving.

Ik bedoel dit was zijn laatste kans op een gouden plak op wereld niveau, en zo'n kans krijg niet iedereen en de spelen zijn om de 4 jaar.Hij dacht dat hij de volgende keer ook nog een keer kon meedoen als alles meezat.
En ook voor Anthony van Assche vind ik het ontzettend triest.

Die heeft net zo hard gewerkt en wilde net zo graag naar Rio, maar Yuri kreeg de voorkeur....
Pivot! PIVOT!!!
quote:Goede-Fee schreef op 09 augustus 2016 @ 16:37:

[...]

Ik voorzie een mooi boek /film.Ja ? Een met een tragische afloop misschien. Hoe moet je nou met jezelf leven als iedereen je uitkotst en/ of belachelijk maakt ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 augustus 2016 @ 16:39:

[...]

Ja ? Een met een tragische afloop misschien. Hoe moet je nou met jezelf leven als iedereen je uitkotst en/ of belachelijk maakt ?

Ik heb geen idee waar je nu op doelt/bedoelt eigenlijk?

Er zijn trouwens zat mensen met een kutleven die dat uiteindelijk ook kunnen.

[...]

Moet je je eens voorstellen hoe de rest van zijn leven zal zijn: dit komt altijd ter sprake, tot op zijn uitvaart aan toe.Inderdaad. Het lijkt mij afschuwelijk. Ik heb verslaafde mensen in mijn omgeving gehad en dat drukt zo'n stempel op je leven, laat staan als dit zich allemaal in de spotlights afspeelt. Ik ben ook bang dat hij nog weleens verder kan afglijden, ik hoop het voor hem niet.
quote:KitKeller schreef op 09 augustus 2016 @ 16:39:

En ook voor Anthony van Assche vind ik het ontzettend triest.

Die heeft net zo hard gewerkt en wilde net zo graag naar Rio, maar Yuri kreeg de voorkeur....Zeker, heel sneu is dat

[...]

Dan hadden ze hem beter in de gaten moeten houden of anders moeten begeleiden. Desnoods zijn deur op slot buiten de trainingen om ofzo. Hij was daar om te presteren, en daar is hij kennelijk mee akkoord gegaan. En als zijn IQ dat niet aan kan dan zat hij bij de verkeerde olympische spelen.Heeft niets met zijn IQ te maken.
En misschien hervat hij zichzelf en red 2020 wel. Hij heeft al eerder gezegd dat hij het tot die Spelen wil proberen. Ik hoop het voor hem. Dat zou helemaal een mooi boek of film opleveren.
het was zo'n mooi verhaal... afgekickt en nu goede kansen op de spelen.

het is wel echt dom van 'm. begreep wel dat hij altijd heel erg nerveus is voor wedstrijden, mogelijk kon hij nu toch de druk niet aan?

waarom eigenlijk direct terug naar nederland? zn vriendin is toch braziliaanse, wilde hij niet liever daar blijven??
quote:Goede-Fee schreef op 09 augustus 2016 @ 16:46:

En misschien hervat hij zichzelf en red 2020 wel. Hij heeft al eerder gezegd dat hij het tot die Spelen wil proberen. Ik hoop het voor hem. Dat zou helemaal een mooi boek of film opleveren. zullen ze hem echt die kans geven? ik betwijfel het..
quote:GateKeeper schreef op 09 augustus 2016 @ 15:21:

Lord of the Drinks

Ik vind het wel een beetje een te zware straf. Die Russen stonden 4 jaar geleden allemaal stijf van de drugs en die mogen nu wel gewoon weer meedoen.Die vergelijking met de Russen gaat niet op. Yuri heeft de regels die in Nederland zijn afgesproken overtreden, niet die van het IOC/WADA/whatever.
quote:miss011 schreef op 09 augustus 2016 @ 16:48:

[...]

zullen ze hem echt die kans geven? ik betwijfel het..Wie is ze?

[...]

Moet je je eens voorstellen hoe de rest van zijn leven zal zijn: dit komt altijd ter sprake, tot op zijn uitvaart aan toe.Ja kut voor hem, maar hij had zelf de regie

[...]

Dan hadden ze hem beter in de gaten moeten houden of anders moeten begeleiden. Desnoods zijn deur op slot buiten de trainingen om ofzo. Hij was daar om te presteren, en daar is hij kennelijk mee akkoord gegaan. En als zijn IQ dat niet aan kan dan zat hij bij de verkeerde olympische spelen.Interessant. Nooit geweten dat IQ en verslavings/psychische problemen (dat moet de achterliggende reden zijn als je zoiets doms doet) komen door een laag IQ.
Volgens zijn manager is hij er kapot van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven