Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
zow ik ga even de rust van de huiskamer opzoeken.

Ik kom zo wel even kletsen.

Ik bespaar jullie de lijst kado's die juul heeft gekregen, want dat was veuls en veuls te veel.

Maare waar blijven de gedichten suze, jinny en vergeet ik nog iemand?
Jaaaaa ontmaskerd!

Komt wel een nieuwe ja, vind het niks zo zonder. Zeker in de winter, heerlijk warm in bed tv kijken.
Wij hebben maar 1 tv (nou ja, we hebben er nog 2 maar die staan in de schuur...). We vrezen elkaar nooit meer te zien als we er boven ook 1 zetten

Oh jeetje ja, de 3e verjaardag moeten we ook weer wat mee. Ik geloof dat ik voor poppenhuis ga. Ik zag er laatst ergens een in vorm van Adams grachtenpandje. Dat leek me wel reuze toepasselijk. Maar een poppenkast is ook leuk idd....
Bam, ik wil mijn gedicht wel plaatsen, maar ik weet niet of het is aangekomen...
quote:Suze2 schreef op 06 december 2008 @ 21:29:

[...]

Staat grijs je wel?

Hij staat prachtig. hij is precies zoals ik hem zelf ook uitgezocht zou hebben.

( ik stond er vorige week nog bij en toen heb ik hem laten liggen omdat ik dacht ach misschien krijg ik hem wel voor sinterklaas)
quote:bambino schreef op 06 december 2008 @ 21:33:

[...]

Hij staat prachtig. hij is precies zoals ik hem zelf ook uitgezocht zou hebben.

( ik stond er vorige week nog bij en toen heb ik hem laten liggen omdat ik dacht ach misschien krijg ik hem wel voor sinterklaas)Kijk, dan heb ik het helemaal goed gedaan! Ik wilde iig iets dat echt helemaal alleen voor jou is. Want dat heb je mooi wel verdiend!!!
quote:Jinny schreef op 06 december 2008 @ 21:33:

Bam, ik wil mijn gedicht wel plaatsen, maar ik weet niet of het is aangekomen...Ik bedoel het gedicht wat jullie gekregen hebben.
Poppenhuis is ook erg leuk. Mijn ouders hebben er eentje staan en ze vindt het erg leuk. Klinkt gaaf, grachtenpandje.

Of fiets of gitaar, ook leuk.
quote:Suze2 schreef op 06 december 2008 @ 21:34:

[...]

Kijk, dan heb ik het helemaal goed gedaan! Ik wilde iig iets dat echt helemaal alleen voor jou is. Want dat heb je mooi wel verdiend!!!

Ik ben er echt heel blij mee.

Ik wist trouwens dat jij het was door Bammetje ( twijfelde heel even aan Amalia, maar dat gaf de doorslag)
Gitaar is super, die heeft Juul gister ook gekregen, helemaal to cool, haha. mijn kleine swingvent
Ja daarom dacht ik er ook aan Bam en omdat ze altijd aan de gitaar van vent zit.
Zo, ik heb 13 pagina's bijgelezen hoor dames....

Gelukkig voornamelijk geklets, ha ha ha.

Jullie zijn tandpasta monsters, die arme kinderen!

Mamax, beterschap voor je mama!

Cin, ik geef je dit jaar nog wel een kans: vanaf 20 december wil nooit meer iemand dus de kans dat ze je dan bellen zit er wel in. Ik zeg gewoon doen! Volgend jaar dan een pijnloze Kerst. nog maar eens

Amalia, waar ben je nu weer heen? Weer weekend weg of alleen maar Sint vieren? Echt leuk dat jullie zoveel doen met zijn allen. Ik heb ook wel weer eens in dus de Bongo die hier nog ligt wordt in januari verzilverd. Even iets aan zee doen denk ik. Ook in januari ga ik met vriendinnetjes naar Marrakech. 5 dagen op stap. Ik heb er helemaal zin in!

Bridge, Hel en alle anderen die wel eens een slechte moeder moment hebben: niet te moeilijk over doen hoor! Kan iedereen overkomen toch?

Nu ik er aan denk: CD hoe is het bij jou? Ik begrijp dat je nu met de situatie rondom het dochterje van je vriendin zit (heel, heel veel sterkte!) maar hoe gaat hte met Kevin?

posten...
Shoppen in Marrakech?
Marrakech is geweldig! Ben er geweest! Leuk leuk leuk!
quote:Star schreef op 06 december 2008 @ 21:44:

Shoppen in Marrakech?

Altijd meid, altijd....

Ik ging donderdag even shoppen en toen was de buit ook weer te erg: 2 jurkjes, 2 wikkelvestjes en een broek. Alles met stippenkorting (1x raden welk warenhuis ik was ) maar toch....
quote:bridges6 schreef op 06 december 2008 @ 21:46:

Marrakech is geweldig! Ben er geweest! Leuk leuk leuk!Kan ik er shoppen ?
Bij de Bij
Volgens mij kan je in Marrakech reuze shoppen. Is haske hip!
Ik heb trouwens besloten dat ik mijn kledingkast nu echt op ga ruimen. Ik maak een grote doos met leuke dingen voor Julia en een verkleeddoos en daarna flikker ik alles weg dat niet meer past (en waarschijnlijk ook nooit meer gaat passen...). Dat zal wel even lekker opruimen denk ik. Volgens mij heb ik sinds mijn 25ste alleen nog maar weg gedaan wat echt stuk of op was....
Ik was er 10 jaar geleden, toen was het nog niet heel toeristisch dus durf het niet te zeggen. Toen kon je prima shoppen naar van die grote soepjurken, hoofddoekjes, slofjes etc. En kijken naar de dansende aapjes , slangenbezweerders, kamelen en zo...
Die kaftans zitten anders super Bridge!
Bam, ladderwagen is top! Hoe zet je ';m in elkaar...

Ik ga even op je site kijken om te zien of ie er nog op staat.

Waar hang jij trouwens uit??
Soepjurken, helemaal mijn ding.... (past tenminste wel ghe ghe ghe...)
Hullo Amalia!
Kleding weggooien? Kan ik ook alleen maar als het echt stuk is.

Zo heb ik nog een prachtig zijden jurkje en leren broek in maat 36, maar weg gaan ze niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven