Man, wat zie ik toch graag... mijn vrouw

09-12-2008 12:40 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit hier door een toevalligheid op dit forum.

Ik ben man, ondertussen 47, lach me soms een breuk, ben bezorgd,en vaak intriest over wat vrouwen hier zoal posten.

Mannen die hier posten of deze posts lezen: Wat doen we fout dat onze vrouwen zo afgeven op ons en daar dan de hulp voor inroepen bij anderen op dit forum?

Kan het ons inderdaad geen bal schelen? Laat ze maar zagen?

Geef eens een positieve noot en laat deze vrouwen ervaren dat er ook mannen zijn die het allemaal wel goed menen, goed in hun vel zitten, opkomen voor hun vrouw en ervoor door een vuur zouden gaan, zonder daarbij hun eigenheid uit het oog te verliezen! Ik ben benieuwd.
Gelukkig staan hier alleen de ellende-verhalen van "de vrouwen" en de positieve topics leven niet lang. Zegt dat eigenlijk niet al genoeg? Kortom: jij als goede man (....) zou je eigenlijk helemaal niet aangesproken moeten voelen door "ons vrouwen".
Idominea, niet alle vrouwen hier klagen over hun man, hoor. Ik heb zelf zo'n man die voor mij door het vuur gaat (omgekeerd ook, overigens ) en je zult op dit forum geen kwaad woord over hem van mij horen!
Ah, een man die niet vreemdgaat?
Je zal hier ook geen klachttopic over mijn man langs zien komen
Aansluitend op Reiger:

Van mij ook niet. Als ik het zou kunnen zou ik mijn man op handen dragen en ik vertel hem iedere dag hoeveel ik van hem hou.

Er worden trouwens ook lieve, positieve topics over de liefde geopend hoor.
Waauw! Direct reacties van ..... vrouwen.

Mannen kruipen niet graag in de pen, maar ik hoop dat er binnen het uur toch tenminste ééntje reageert....
Onze forummannen "werken" overdag toch allemaal hard voor hun vrouwen.
Mijn man is al 15 jaar de perfecte partner.

slaat niet, liegt niet, gaat niet vreemd.

is geemancipeerd, is niet jaloers, kan er prima tegen dat ik meer verdien dan hij, is romantisch, fijn in bed, supervader, houdt meer van winkelen dan ik dus hij kleedt de kinderen, hij weet al mijn kledingmaten en koopt regelmatig schoenen, lingerie, sieraden en kleding voor me, hij praat graag en veel over zijn emoties en de mijne, hij is dol op mijn familie, hij kan tegen me op, hij is dol op musea, theater en concerten, hij gunt mij mijn eigen stapavondjes, afspraken ed, hij houdt van dieren en kinderen, hij is stoer, hij ruikt lekker, hij snurkt niet, hij is heel intelligent, hij rookt niet, hij speelt soms met playmobil van de kinderen en hij kan beter huishouden dan ik.

En hij heeft een geweldig gevoel voor humor.

(leuk, om dat zo eens op te schrijven)

Dus, u hoort mij niet klagen heur.
het forum heeft voral als doel om op zijn vrouws te praten over kleine en grote irritaties en problemen. Op een positief topic kun je weinig anders dan reageren met "Fijn voor je, gefeliciteerd'en dat levert doorgans niet echt boeiende discussies op.

Over mijn man zul je ook niks negatiefs lezen, want ik heb er geen. Maar ook mijn exen waren niet perse "foute mannen"(op een na, mss) maar meer mannen waarbij de combinatie gewoon niet werkte of destructief was. Ik weet dat ik niet de meest makkelijke persoon in de omgang ben, en ik heb de nieging om te vallen op mannen die ook zo hun eigenaardigheden hebben. Dat kan vuurwerk geven wat soms mooi en warm is, maar ook flink kan exploderen.

En als man moet je gewoon soms je vrouw eens flink laten zagen, zodat ze het negatieve kwijt is en daarna ziet dat ondanks alles, manlief toch manLIEF blijft. Want hoe belangrijk zijn die vuile sokken nu echt?
Sarah,

Zijn we daar goed voor: "werken voor het vrouwtje"?
quote:idominea schreef op 09 december 2008 @ 12:53:

Sarah,

Zijn we daar goed voor: "werken voor het vrouwtje"?

Nee hoor, ik werk ook voor mijn mannetje

(sorry, ik zie nu pas dat je vraag aan iemand anders gericht is)
Uiteraard zijn jullie daar goed voor. net zoals wij goed zijn om jullie vuile sokken en onderbroeken te wassen en te zorgen dat je eten en je pantoffels en biertje klaarstaan als je na zo'n lange vermoeinde dag hard werken in je luie stoel voor de Tv ploft. waar vrouwlief natuurlijk ok de afstandsbediening al voor je op de leuning heeft gelegd.
quote:return_of_kreng schreef op 09 december 2008 @ 12:56:

Uiteraard zijn jullie daar goed voor. net zoals wij goed zijn om jullie vuile sokken en onderbroeken te wassen en te zorgen dat je eten en je pantoffels en biertje klaarstaan als je na zo'n lange vermoeinde dag hard werken in je luie stoel voor de Tv ploft. waar vrouwlief natuurlijk ok de afstandsbediening al voor je op de leuning heeft gelegd.
Mijn man is goed voor:

- werken voor zijn vrouwtje

- vrouwtjes rug masseren

- met vrouwtje vrijen

- lieve dingen tegen vrouwtje zeggen

- zware boodschappentassen dragen

- apparaten repareren

- klussen in huis

Ik ben goed voor:

- werken voor mijn mannetje

- mannetjes koude voeten warm maken

- vrijen met mannetje

- lieve dingen tegen mannetje zeggen

- koken

- schoonmaken

- wassen en strijken

Het is hier dus heel evenwichtig verdeeld
Mijn vuile sokken was ik zelf als dat zo uitkomt, koken doe ik ook , en niet slecther dan mijn vrouw.
quote:idominea schreef op 09 december 2008 @ 12:48:

Waauw! Direct reacties van ..... vrouwen.

Mannen kruipen niet graag in de pen, maar ik hoop dat er binnen het uur toch tenminste ééntje reageert....

Ik snap niet waar je met dit topic heen wilt? Een forum is een prima mogelijkheid om je verhaal van je af te schrijven.

Waar ik persoonlijk wel moeite mee heb is het feit dat sommige mensen, man of vrouw, zich volledig laten beïnvloeden door reacties op forums (of andere media) en vergeten dat ze de keuzes uiteindelijk zelf moeten maken.
"Klagen" over mijn man doe ik eerst bij mijn man. En als we er niet uit (zouden) komen bij mensen die hem (ons) kennen en weten waarom ik iets zeg en weten hoe hij is.

En toevallig is mijn man heel leuk. Ik wilde bijvoorbeeld heel graag weer gaan studeren. Toen hij een leasebak kreeg, kreeg ik zonder omhaal zijn auto. Hij staat erop daarvoor de belasting en verzekering te blijven betalen. En nee, we zijn niet zo rijk dat we elkaar gewoon maar auto's cadeau doen.

RosieRo: gefelciciteerd, klinkt heerlijk allemaal!
Ik heb dat stukje naar hem doorgemaild apricot, ik dacht, kan geen kwaad om het nog maar eens aan hem zelf te zeggen ook!
prikvlieg

Ik had gehoopt op een bredere discusie.

Wij mannen, ik krijg weinig steun maar wat wil je op het forum in een damesblad, zijn er in geslaagd ons aan te passen aan jullie noden.

Ik ververs pampers, ik strijk, ik poets, en wat ook het (vrouwen)werk mag zijn, ik doe het waarschijnlijk beter dan jij.

Vanmorgen kreeg mijn vrouwtje haar fietsslot niet los, en enige hulp was manlief.

Waarmme ik wil zeggen, wij mannen hebben een inhaalmaneuver gemaakt, jullie vrouwen zijn blijven stilstaan.

Ook op gebied van gevoelens, jullie snappen geen barst van jullie man, maar verwachten omgekeerd welhet walhallah!
Ik heb al 23 jaar een relatie met zo'n prachtvent als die van RosieRo. Gelukkig noemde ze die playmobil, want het leek even of hij een dubbelleven had
quote:yette schreef op 09 december 2008 @ 13:26:

Ik heb al 23 jaar een relatie met zo'n prachtvent als die van RosieRo. Gelukkig noemde ze die playmobiel, want het leek even of hij een dubbelleven had Dat doet ie alleen bij mij, hij zegt dat ie dat gênant vindt bij zijn andere gezin
quote:idominea schreef op 09 december 2008 @ 13:25:

prikvlieg

Ik had gehoopt op een bredere discusie.

Wij mannen, ik krijg weinig steun maar wat wil je op het forum in een damesblad, zijn er in geslaagd ons aan te passen aan jullie noden.

Ik ververs pampers, ik strijk, ik poets, en wat ook het (vrouwen)werk mag zijn, ik doe het waarschijnlijk beter dan jij.

Vanmorgen kreeg mijn vrouwtje haar fietsslot niet los, en enige hulp was manlief.

Waarmme ik wil zeggen, wij mannen hebben een inhaalmaneuver gemaakt, jullie vrouwen zijn blijven stilstaan.

Ook op gebied van gevoelens, jullie snappen geen barst van jullie man, maar verwachten omgekeerd welhet walhallah!pppffff, wat een bullshit, beetje frustrie?
Wij vrouwen zijn toch weer vooruit gegaan als het gaat om functies met het werk? Mannen gaan daar tegenwoordig alleen maar in achteruit;)
Je hebt gelijk RosieRo, waar maak ik mij in godsnaam druk over.

Ik heb een prima leven, dus geen 'frustrie' (Nedernadse uitdrukking?)

Dus huil maar lekker door op fora.

En je ziet, manlief, die leest het toch niet....

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven