zomer2016

18-02-2016 08:15 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het nieuwe 'Zomer 2016' topic onder een algemene gebruikersnaam, het oude topic vind je hier.

De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!

NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld

Deze meiden zijn zwanger

NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren

21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling

Voor het aanpassen van de tabel:

Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.62% gewijzigd
Er zijn een paar plekken in Nederland waar je voor een NIPT terecht kan, zonder verwijzing of combinatietest. Je krijgt een consult, bloed wordt afgenomen en wel naar Belgie gestuurd. De test zelf wordt dus niet in Nederland uitgevoerd. Scheelt weer iets in reistijd, maar anders was Antwerpen of Brussel ook wel een optie geweest. Ik heb een afspraak staan, het is alleen nog even spannend of ik die week ook 10 weken zwanger ben. Volgens de 1e echo wel maar die was nog wat onzeker, eind volgende week krijgen we nog een echo en dan hebben we als het goed is een preciezer beeld van hoe ver ik ben. En over 3 weken zit ik in het buitenland dus ik kon ook niet veel later voor de NIPT gaan.

Sue, hoe gaat het nu met jouw klachten? En Swirls hoe was jullie trouwdag ?
happiness = reality - expectations
@Whoops: Nog niet veel beter. Vandaag wel minder misselijk maar de duizeligheid en vermoeidheid maken het lastig om de dagdagelijkse taken rond te krijgen. Ik hoop dat het over enkele weekjes beter gaat. Ik ben nu 11 weken zwanger en bij jongste ging het tijdens het tweede trimester veel beter.

Mijn werkgever sprak me gisteren aan omdat ik er zo moe en misselijk uit zag. Nou dankjewel

Ik heb hem dan maar meteen gevraagd of een afwezigheid in het voorjaar van 2017 hem zou storen. Hij had het meteen door en was erg blij voor me. Ik heb gezegd dat we het graag nog even stil houden (tot na de resultaten van de nipt). Hij had er alle begrip voor.

Blij dat ik dit achter de rug heb. Ik heb alle vertrouwen in mijn werkgever, maar het blijft toch een spannend moment.
Hey ladies,

De trouwdag was ontzettend mooi en leuk. Klein, maar heel erg fijn. Het voelt toch anders om getrouwd te zijn. Om elkaar man en vrouw te noemen. Ik had dat van tevoren echt niet verwacht.

Vandaag zijn we overladen met kaartjes en bloemen, dus dat maakt het nagenieten nog leuker! Morgen op huwelijksreis(je), zin in!
@Swirls: Wat leuk! Nu heerlijk nagenieten en op reis vertrekken. Veel plezier!
@Swirls: Heel erg fijn om te horen Geniet er nog van! Veel plezier!

@Sue-x: fijn dat je werkgever er zo positief tegenover staat

Hier niet echt veel spannends; ben dus aan het wachten om ergens in de komende 7 à 8 dagen ongesteld te worden. Had gisteren/eergisteren echt het gevoel ongesteld te worden (buikkrampen) en nu helemaal niets meer. Afwachten dus ;)
Ps: zou iemand mij nog even van tabel willen laten wisselen? Ik sta nu nog bij de zwangeren en dat is dus niet zo
Wat fijn swirls! Lekker genieten!

@ iemand die de tabel bijwerkt, misschien ook goed om leandro en mis x er uit te halen. Die hebben ook al heel lang niet mee geschreven en zo blijft de tabel up-to-date.
Ik heb wat dingen in de tabel aangepast. Er zijn vast nog dingen die ik even gemist heb, laat maar weten wat ik nog kan veranderen. Verder kunnen naast Leandro en Mis-X misschien ook Aanoniemous en Apenkoppie eruit?
We waren precies tegelijk de tabel aan het aanpassen Whoopsie
hahaha *pinch*! Ziet er puik uit nu .
Jaha, ik zit in ronde 2.... wij zijn in juli gestart. Enne mijn nod is ergens 30 sept...
Het klinkt als een heerlijke dag Swirls! Geniet van jullie min-huwelijksreis

Heel herkenbaar trouwens, ik vind getrouwd zijn ook echt anders voelen Moet nog altijd wennen aan het feit dat ik 'man' moet zeggen, ipv vriend En ik heb dan wel zijn achternaam achter die van mij geplakt, maar ik kan er zeer slecht tegen als mensen er direct vanuit gaan dat ik Voornaam- Zijn achternaam heet. Neeeeeee!! Gewoon mijn eigen achternaam.. En als ik het handig vind, zet ik die van hem er even achter

Hier op het wachtbankje 2 september mag ik testen volgens mij app, handig dat zo'n ding dat aangeeft

Voel me verder prima, hoop ZO dat ik mezelf niet zo gek maak als de voorgaande 2x.

Gelukkig een hele fijne smiley gezien op mijn ovulatietest en mijn temperatuur heeft een mooie dip en daarna stijging gemaakt, dus zeker te weten een eisprong gehad, afgelopen zondag
Succes met wachten Chantilly. Fijn dat je eisprong zo duidelijk is.

Gefeliciteerd Swirls en fijne huwelijksreis.
Fijn Chantilly! Nu maar weer wachten, succes!

Wat dat betreft wordt ons geduld wel goed op de proef gesteld vinden jullie niet? Eerst wachten tot we überhaupt gaan beginnen met zwanger worden. Dan wachten tot we zwanger zijn en dan weer wachten tot de echo is. En dan steeds hopen op goed nieuws..

@ Huisje, hoe gaat ie met jou? Trek je het nog een beetje? Hopelijk snel een positieve uitslag.
Ja gaat wel sfietje,

Vandaag voor het eerst gewerkt sinds maandag. Dit is sowieso de laatste week werken voor onze vakantie,

Ik wist dat ik er al aan toe was, maar nu.. Menn kan wel 3 weken weg..

Vrijdag de uitslag.. Nog 2 dagen.. Wel gewoon werken dus beetje lastig hoe ik moet reageren op werk.. Vanaf maandag officieel vakantie, we gaan woensdag weg..

Maandag wel geregistreerd partnerschap, dus dan hebben we dezelfde achternaam.

Geen idee wat de uitslag gaat zijn, maar op vakantie gaan we sowieso. We gaan wel 15 dagen maar als ik daar echt niet meer op m'n gemak zit gaan we 'gewoon' naar huis.
Lastig hoor.. Wel fijn dat je een vakantie hebt in het vooruitzicht. Waar ga je heen? Ik duim voor goed nieuws vrijdag.

Gefeliciteerd alvast met je geregistreerd partnerschap:-)
Ik duim ook voor goed nieuws Huisje!

En wat leuk, een GP
Ik duim ook voor goed nieuws Huisje! Waarschijnlijk duurt deze week oneindig lang voor jullie, hopelijk kunnen jullie wat afleiding vinden.
Huisje: ik duim heel erg voor goed nieuws! En alvast gefeliciteerd met je geregistreerd partnerschap!
We gaan naar Turkije, marmaris.

Zelfde temperaturen als vandaag alleen dan wat aangenamer met een windje.

Ze hadden in het ziekenhuis gezegd,

Misschien donderdag middag en anders sowieso vrijdag.

Ik heb nu al de zenuwen..

Bedankt voor jullie steun meiden, doet me goed xx
@Huisje: Dat moet inderdaad ondraaglijk spannend zijn.

Nu op een telefoontje zitten wachten, maar misschien komt het pas morgen.

Niet eens rustig thuis zijn, bij je partner, maar op het werk als je het nieuws krijgt.

Ik hoop zo dat je goed nieuws krijgt.
Wow Huisje, wat heftig zeg! Ben heel benieuwd naar de uitslag. Ik duim voor je Wel fijn dat je bijna vakantie hebt! Daar kun je in ieder geval naar uit kijken. En geregistreerd partnerschap is ook iets om te vieren!

Swirls, gefeliciteerd! Officieel man en vrouw Wat leuk!

Chantilly, fijn dat je eisprong zo duidelijk is! Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent wat dat betreft. Hopelijk heb je over ruim een week een positieve test in handen!

Het is even een tijdje stil geweest van mijn kant. Ik heb tijdens m'n vakantie heel onverwachts afscheid moeten nemen van m'n lieve oma. We hebben dus ook niet echt volop gebruik gemaakt van de vruchtbare dagen. En zondagavond verloor ik ineens een heel klein beetje bloed en helaas maandag en dinsdag ook nog wat. Het was wel anders dan bij m'n vorige menstruatie, dus we hebben afgesproken dat ik zondag alsnog een test ga doen, voor de zekerheid, maar ik verwacht niks positiefs. Weinig seks gehad rond de vruchtbare dagen en bloedverlies, dat zou wel heel bijzonder zijn als het dan toch raak is.
Ah Knot, gecondoleerd meid! Wat naar zeg :(

Was je oma ziek?

Wat stom dat je lichaam dan ineens zo raar doet he.. Hopelijk een positieve test en anders op naar de volgende ronde.
Gecondoleerd knotje, wat naar.. sterkte!
Dankjewel, Chantilly! Ze was niet ziek, maar wel al echt op leeftijd. Alleen het ging ineens zo snel. Op woensdag kreeg ze last van haar rug, donderdagochtend naar het ziekenhuis en op vrijdagochtend was ze overleden.. Gelukkig ben ik erbij geweest en hebben we met onze hechte familie gezorgd voor een heel mooi afscheid. En ze heeft zelf duidelijk aangegeven dat ze geen pijn meer wilde en dat ze een mooi leven heeft gehad, dus het is goed zo. Maar toch ook gewoon heel erg verdrietig.

En heel vervelend dat m'n lichaam dan ineens zo raar gaat doen. Ik was echt heel blij dat m'n cyclus zo regelmatig was, maar goed een keer een kortere cyclus is natuurlijk ook geen ramp en we zijn nog maar net begonnen. Dus we zullen wel zien. Seks en relax

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven