De Beurs
maandag 29 augustus 2016 om 14:46
quote:Tas29 schreef op 29 augustus 2016 @ 14:42:
[...]
Om meer investeerders te trekken zodat ze ergens in investeren bijvoorbeeld in staal of in olie of goud dat soort dingen zegt hij.Bij dit soort kreten denk ik hier aan.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Palm_Invest
[...]
Om meer investeerders te trekken zodat ze ergens in investeren bijvoorbeeld in staal of in olie of goud dat soort dingen zegt hij.Bij dit soort kreten denk ik hier aan.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Palm_Invest
maandag 29 augustus 2016 om 15:48
quote:1234512345 schreef op 29 augustus 2016 @ 14:46:
[...]
Bij dit soort kreten denk ik hier aan.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Palm_InvestEn zegt dat iets over jou, over Palm Invest of over de activiteiten van de vriend van TO?
[...]
Bij dit soort kreten denk ik hier aan.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Palm_InvestEn zegt dat iets over jou, over Palm Invest of over de activiteiten van de vriend van TO?
maandag 29 augustus 2016 om 18:15
quote:Star schreef op 29 augustus 2016 @ 15:02:
[...]
Waarom dan?Ik was aan het zeuren over van alles en toen werd hij boos. Dat het altijd over mij gaat en hoe ik me voel en dat totaal geen interesse in hem toon nog veel meer. Aan de andere kant pusht hij mij tot het uiterste. hij wil de hele weekend vol plannen met bezoekjes of van vrienden of zn familie . Ik heb daar nu geen zin in, ik zit niet lekker in mijn vel en dan wil hij de hele dagen op pad. Ik tolereer al dat schoonouders elk weekend voor de deur staan.
[...]
Waarom dan?Ik was aan het zeuren over van alles en toen werd hij boos. Dat het altijd over mij gaat en hoe ik me voel en dat totaal geen interesse in hem toon nog veel meer. Aan de andere kant pusht hij mij tot het uiterste. hij wil de hele weekend vol plannen met bezoekjes of van vrienden of zn familie . Ik heb daar nu geen zin in, ik zit niet lekker in mijn vel en dan wil hij de hele dagen op pad. Ik tolereer al dat schoonouders elk weekend voor de deur staan.
maandag 29 augustus 2016 om 18:16
quote:Tas29 schreef op 29 augustus 2016 @ 18:15:
[...]
Ik was aan het zeuren over van alles en toen werd hij boos. Dat het altijd over mij gaat en hoe ik me voel en dat totaal geen interesse in hem toon nog veel meer. Aan de andere kant pusht hij mij tot het uiterste. hij wil de hele weekend vol plannen met bezoekjes of van vrienden of zn familie . Ik heb daar nu geen zin in, ik zit niet lekker in mijn vel en dan wil hij de hele dagen op pad. Ik tolereer al dat schoonouders elk weekend voor de deur staan.Heeft hij daar gelijk in?
[...]
Ik was aan het zeuren over van alles en toen werd hij boos. Dat het altijd over mij gaat en hoe ik me voel en dat totaal geen interesse in hem toon nog veel meer. Aan de andere kant pusht hij mij tot het uiterste. hij wil de hele weekend vol plannen met bezoekjes of van vrienden of zn familie . Ik heb daar nu geen zin in, ik zit niet lekker in mijn vel en dan wil hij de hele dagen op pad. Ik tolereer al dat schoonouders elk weekend voor de deur staan.Heeft hij daar gelijk in?
maandag 29 augustus 2016 om 18:21
quote:Tas29 schreef op 29 augustus 2016 @ 18:15:
[...]
Ik was aan het zeuren over van alles en toen werd hij boos. Dat het altijd over mij gaat en hoe ik me voel en dat totaal geen interesse in hem toon nog veel meer. Aan de andere kant pusht hij mij tot het uiterste. hij wil de hele weekend vol plannen met bezoekjes of van vrienden of zn familie . Ik heb daar nu geen zin in, ik zit niet lekker in mijn vel en dan wil hij de hele dagen op pad. Ik tolereer al dat schoonouders elk weekend voor de deur staan.En dat kan hij niet alleen?
[...]
Ik was aan het zeuren over van alles en toen werd hij boos. Dat het altijd over mij gaat en hoe ik me voel en dat totaal geen interesse in hem toon nog veel meer. Aan de andere kant pusht hij mij tot het uiterste. hij wil de hele weekend vol plannen met bezoekjes of van vrienden of zn familie . Ik heb daar nu geen zin in, ik zit niet lekker in mijn vel en dan wil hij de hele dagen op pad. Ik tolereer al dat schoonouders elk weekend voor de deur staan.En dat kan hij niet alleen?
maandag 29 augustus 2016 om 18:26
quote:Tas29 schreef op 29 augustus 2016 @ 18:15:
[...]
Ik was aan het zeuren over van alles en toen werd hij boos. Dat het altijd over mij gaat en hoe ik me voel en dat totaal geen interesse in hem toon nog veel meer. Aan de andere kant pusht hij mij tot het uiterste. hij wil de hele weekend vol plannen met bezoekjes of van vrienden of zn familie . Ik heb daar nu geen zin in, ik zit niet lekker in mijn vel en dan wil hij de hele dagen op pad. Ik tolereer al dat schoonouders elk weekend voor de deur staan.Ik hoop dat je nog andere gespreksonderwerpen heb dan alleen de bruiloft. En dat trouwen kan je ook uitstellen.
[...]
Ik was aan het zeuren over van alles en toen werd hij boos. Dat het altijd over mij gaat en hoe ik me voel en dat totaal geen interesse in hem toon nog veel meer. Aan de andere kant pusht hij mij tot het uiterste. hij wil de hele weekend vol plannen met bezoekjes of van vrienden of zn familie . Ik heb daar nu geen zin in, ik zit niet lekker in mijn vel en dan wil hij de hele dagen op pad. Ik tolereer al dat schoonouders elk weekend voor de deur staan.Ik hoop dat je nog andere gespreksonderwerpen heb dan alleen de bruiloft. En dat trouwen kan je ook uitstellen.
maandag 29 augustus 2016 om 18:38
Was je klassieke muziek topic van laatst ook met dit doel, Tas?
Ik vind het wel lief van je maar als je interesse moet faken raak je je zelf ook een beetje kwijt.
Je kunt natuurlijk vragen naar wat hij leuk en niet leuk vindt, hoe hij de crisis ziet, et cetera. Want wat hij exact doet of wat zijn functie is, is jou ook niet bekend.
Ik vind het wel lief van je maar als je interesse moet faken raak je je zelf ook een beetje kwijt.
Je kunt natuurlijk vragen naar wat hij leuk en niet leuk vindt, hoe hij de crisis ziet, et cetera. Want wat hij exact doet of wat zijn functie is, is jou ook niet bekend.
maandag 29 augustus 2016 om 18:50
quote:Tas29 schreef op 29 augustus 2016 @ 18:15:
[...]
Ik was aan het zeuren over van alles en toen werd hij boos. Dat het altijd over mij gaat en hoe ik me voel en dat totaal geen interesse in hem toon nog veel meer. Aan de andere kant pusht hij mij tot het uiterste. hij wil de hele weekend vol plannen met bezoekjes of van vrienden of zn familie . Ik heb daar nu geen zin in, ik zit niet lekker in mijn vel en dan wil hij de hele dagen op pad. Ik tolereer al dat schoonouders elk weekend voor de deur staan.
En heeft hij een punt?
Gaat het ook altijd over jou en je hoe je je voelt etc..
[...]
Ik was aan het zeuren over van alles en toen werd hij boos. Dat het altijd over mij gaat en hoe ik me voel en dat totaal geen interesse in hem toon nog veel meer. Aan de andere kant pusht hij mij tot het uiterste. hij wil de hele weekend vol plannen met bezoekjes of van vrienden of zn familie . Ik heb daar nu geen zin in, ik zit niet lekker in mijn vel en dan wil hij de hele dagen op pad. Ik tolereer al dat schoonouders elk weekend voor de deur staan.
En heeft hij een punt?
Gaat het ook altijd over jou en je hoe je je voelt etc..
maandag 29 augustus 2016 om 18:56
Tas, misschien kun je een taart bakken met een $ teken er op of zo, en dan de mededeling 'zullen we het nu eens over jou hebben?' Hou je het wat luchtig. Ik vind het helemaal geen schande als je niet veel weet over de beurs, dat weten de meeste mensen niet (ik weet ook niet heel veel verder) en hoe langer je wacht met vragen naar zijn functie en werk, hoe lastiger het nog wordt om te vragen.
En spreek een stop woordje met hem af, heel normaal in BDSM maar ik bedoel meer als hij vindt dat het nu te veel over jou gaat.
En spreek een stop woordje met hem af, heel normaal in BDSM maar ik bedoel meer als hij vindt dat het nu te veel over jou gaat.
maandag 29 augustus 2016 om 18:58
quote:Tas29 schreef op 29 augustus 2016 @ 18:15:
[...]
Ik was aan het zeuren over van alles en toen werd hij boos. Dat het altijd over mij gaat en hoe ik me voel en dat totaal geen interesse in hem toon nog veel meer. Aan de andere kant pusht hij mij tot het uiterste. hij wil de hele weekend vol plannen met bezoekjes of van vrienden of zn familie . Ik heb daar nu geen zin in, ik zit niet lekker in mijn vel en dan wil hij de hele dagen op pad. Ik tolereer al dat schoonouders elk weekend voor de deur staan.Het is je in meerdere topics door diverse mensen al gezegd dat je op moet houden met je gezeur tegen die jongen. Dit had je toch kunnen verwachten, iedereen zag dit al mijlenver aankomen. Echt doe er wat aan en ga oprecht interesse in hem tonen. Anders is hij echt zo weg. Want een verloving is zo verbroken, besef je dat heel goed. En na het trouwen kan hij je ook zat raken, scheiden is ook niet moeilijk.
[...]
Ik was aan het zeuren over van alles en toen werd hij boos. Dat het altijd over mij gaat en hoe ik me voel en dat totaal geen interesse in hem toon nog veel meer. Aan de andere kant pusht hij mij tot het uiterste. hij wil de hele weekend vol plannen met bezoekjes of van vrienden of zn familie . Ik heb daar nu geen zin in, ik zit niet lekker in mijn vel en dan wil hij de hele dagen op pad. Ik tolereer al dat schoonouders elk weekend voor de deur staan.Het is je in meerdere topics door diverse mensen al gezegd dat je op moet houden met je gezeur tegen die jongen. Dit had je toch kunnen verwachten, iedereen zag dit al mijlenver aankomen. Echt doe er wat aan en ga oprecht interesse in hem tonen. Anders is hij echt zo weg. Want een verloving is zo verbroken, besef je dat heel goed. En na het trouwen kan hij je ook zat raken, scheiden is ook niet moeilijk.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
maandag 29 augustus 2016 om 19:07
Ik begrijp Tas wel een beetje hierin. Mijn man is werkt voor een internationaal ingenieursburo als projectleider in de petrochemische industrie. Als ik naar zijn werk vraag krijg ik allemaal tekeningen onder ogen waar ik niet eens uit op kan maken wat het moet worden laat staan dat ik een inhoudelijke vraag kan stellen. Als hij dan allerlei technische dingen aan mij gaat vertellen dwalen binnen 5 minuten mijn gedachten af naar hele andere zaken en dat steekt hem soms. Aan de andere kant vullen we elkaar perfect aan en kunnen we uren filosoferen over allerhande onderwerpen en hebben we verder ook echt lol samen. Dus ook al likken we een odd couple passen we toch perfect bij elkaar. Dat onze sociale cirkels niet echt overeenkomen is ook geen groot probleem omdat zowel hij als ik ons makkelijk aanpassen aan waar en met wie we zijn. De ene keer neemt hij het voortouw en ergens anders ik.
Ik denk niet dat Tas haar vriend met Tas gaat omdat hij dan lekker over zijn vakgebeid kan praten maar juist omdat ze zo anders is waarschijnlijk. Zo werkt het bij ons wel, hij geeft mij die stabiliteit en rust die ik zoek en ik breng juist wat spanning en sensatie in zijn leven. Maar het is wel belangrijk dat hij zich ook gehoord voelt, op die manier voelt iemand zich gewaardeerd en dat is wel een heel belangrijke pijler van een relatie.
Ik denk niet dat Tas haar vriend met Tas gaat omdat hij dan lekker over zijn vakgebeid kan praten maar juist omdat ze zo anders is waarschijnlijk. Zo werkt het bij ons wel, hij geeft mij die stabiliteit en rust die ik zoek en ik breng juist wat spanning en sensatie in zijn leven. Maar het is wel belangrijk dat hij zich ook gehoord voelt, op die manier voelt iemand zich gewaardeerd en dat is wel een heel belangrijke pijler van een relatie.
maandag 29 augustus 2016 om 19:15
quote:Bugs_Bunny schreef op 29 augustus 2016 @ 14:37:
Als de financiële markten je eigenlijk njet zo boeien, zou ik hem niet vragen naar technische details. Wat een turbo of een tracker is gaat je echt niet boeien.
Maar misschien kan je het persoonlijk en daarmee boeiender maken. Misschien is het leuk om te weten hoe hij bijvoorbeeld omgaat met eigen hebzucht: hoe weerstaat hij de verleiding om aan frontrunning (vraag hem maar, zal hij prima kunnen uitleggen) te doen? Of hoe belangrijk vindt hij het te snappen wat zijn klanten nodig hebben? Hoe volgt hij de dynamiek van de markten, waar speurt hij naar nieuwe beleggingsproducten, etc?
Echt, er is veel boeiends, buiten de inhoudelijke techniek
Ja dit dus.
Mijn man programmeert, dat is zo vreselijk abstract voor mij, dat ik met geen mogelijkheid 'zijn taal' kan begrijpen en vroeger vond ik dat het me moést interesseren, ook al snapte ik er dus niks van.
In het begin dat we samen waren probeerde ik dat toch, en dat leverde alleen maar frustraties op.
Maar achter die codes die hij schrijft, zit wel meer: klanten, collega's time management,...
Met die onderwerpen heb ik veel meer voeling en daar kunnen we het dan wel prima over hebben, blijft het voor mij boeiend, hij kan z'n passie delen.
En de technische details of de schoonheid van een code, daar kan ie met z'n collega's of geekvrienden over praten
Als de financiële markten je eigenlijk njet zo boeien, zou ik hem niet vragen naar technische details. Wat een turbo of een tracker is gaat je echt niet boeien.
Maar misschien kan je het persoonlijk en daarmee boeiender maken. Misschien is het leuk om te weten hoe hij bijvoorbeeld omgaat met eigen hebzucht: hoe weerstaat hij de verleiding om aan frontrunning (vraag hem maar, zal hij prima kunnen uitleggen) te doen? Of hoe belangrijk vindt hij het te snappen wat zijn klanten nodig hebben? Hoe volgt hij de dynamiek van de markten, waar speurt hij naar nieuwe beleggingsproducten, etc?
Echt, er is veel boeiends, buiten de inhoudelijke techniek
Ja dit dus.
Mijn man programmeert, dat is zo vreselijk abstract voor mij, dat ik met geen mogelijkheid 'zijn taal' kan begrijpen en vroeger vond ik dat het me moést interesseren, ook al snapte ik er dus niks van.
In het begin dat we samen waren probeerde ik dat toch, en dat leverde alleen maar frustraties op.
Maar achter die codes die hij schrijft, zit wel meer: klanten, collega's time management,...
Met die onderwerpen heb ik veel meer voeling en daar kunnen we het dan wel prima over hebben, blijft het voor mij boeiend, hij kan z'n passie delen.
En de technische details of de schoonheid van een code, daar kan ie met z'n collega's of geekvrienden over praten
maandag 29 augustus 2016 om 19:31
quote:khemam schreef op 29 augustus 2016 @ 19:07:
Ik begrijp Tas wel een beetje hierin. Mijn man is werkt voor een internationaal ingenieursburo als projectleider in de petrochemische industrie. Als ik naar zijn werk vraag krijg ik allemaal tekeningen onder ogen waar ik niet eens uit op kan maken wat het moet worden laat staan dat ik een inhoudelijke vraag kan stellen. Als hij dan allerlei technische dingen aan mij gaat vertellen dwalen binnen 5 minuten mijn gedachten af naar hele andere zaken en dat steekt hem soms. Aan de andere kant vullen we elkaar perfect aan en kunnen we uren filosoferen over allerhande onderwerpen en hebben we verder ook echt lol samen. Dus ook al likken we een odd couple passen we toch perfect bij elkaar. Dat onze sociale cirkels niet echt overeenkomen is ook geen groot probleem omdat zowel hij als ik ons makkelijk aanpassen aan waar en met wie we zijn. De ene keer neemt hij het voortouw en ergens anders ik.
Ik denk niet dat Tas haar vriend met Tas gaat omdat hij dan lekker over zijn vakgebeid kan praten maar juist omdat ze zo anders is waarschijnlijk. Zo werkt het bij ons wel, hij geeft mij die stabiliteit en rust die ik zoek en ik breng juist wat spanning en sensatie in zijn leven. Maar het is wel belangrijk dat hij zich ook gehoord voelt, op die manier voelt iemand zich gewaardeerd en dat is wel een heel belangrijke pijler van een relatie.Jij zegt precies hoe het zit. Het is idd dat wij elkaar aanvullen ik breng sensatie in zijn leven anders heeft hij een saai leven. Hij staat nu op de rem. Ik breng ook sensatie in de familie (schoonouders) ze komen elke week langs en z'n moeder vind mij geweldig. Ik heb hem een beetje verwaarloosd te weinig aandacht gegeven dus ik ga dat weer doen. En proberen naar zijn behoeftes te luisteren ook seks want dat staat op een enorm laag pitje.
Ik begrijp Tas wel een beetje hierin. Mijn man is werkt voor een internationaal ingenieursburo als projectleider in de petrochemische industrie. Als ik naar zijn werk vraag krijg ik allemaal tekeningen onder ogen waar ik niet eens uit op kan maken wat het moet worden laat staan dat ik een inhoudelijke vraag kan stellen. Als hij dan allerlei technische dingen aan mij gaat vertellen dwalen binnen 5 minuten mijn gedachten af naar hele andere zaken en dat steekt hem soms. Aan de andere kant vullen we elkaar perfect aan en kunnen we uren filosoferen over allerhande onderwerpen en hebben we verder ook echt lol samen. Dus ook al likken we een odd couple passen we toch perfect bij elkaar. Dat onze sociale cirkels niet echt overeenkomen is ook geen groot probleem omdat zowel hij als ik ons makkelijk aanpassen aan waar en met wie we zijn. De ene keer neemt hij het voortouw en ergens anders ik.
Ik denk niet dat Tas haar vriend met Tas gaat omdat hij dan lekker over zijn vakgebeid kan praten maar juist omdat ze zo anders is waarschijnlijk. Zo werkt het bij ons wel, hij geeft mij die stabiliteit en rust die ik zoek en ik breng juist wat spanning en sensatie in zijn leven. Maar het is wel belangrijk dat hij zich ook gehoord voelt, op die manier voelt iemand zich gewaardeerd en dat is wel een heel belangrijke pijler van een relatie.Jij zegt precies hoe het zit. Het is idd dat wij elkaar aanvullen ik breng sensatie in zijn leven anders heeft hij een saai leven. Hij staat nu op de rem. Ik breng ook sensatie in de familie (schoonouders) ze komen elke week langs en z'n moeder vind mij geweldig. Ik heb hem een beetje verwaarloosd te weinig aandacht gegeven dus ik ga dat weer doen. En proberen naar zijn behoeftes te luisteren ook seks want dat staat op een enorm laag pitje.