Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
ja wat heb je gehad winter?

fijn dread, dat de tijd zo vliegt voor jou! geniet er maar lekker van.. en ook naar jezelf luisteren hè?

ben nog steeds niet ongesteld en dat vind ik echt niet leuk!! ik hoop echt dat het er morgen dan is anders is het te laat en moet ik nog een maand wachten. dat wil ik dus echt niet! ik zeg al de hele dag in mezelf: "je moet NU ongesteld worden" maar helaas... mijn hoop is op morgen anders kan ik maandag wel bellen naar de gynaecoloog dat het niet door kan gaan..
Hey meiden!

Nou om te beginnen een enorme bos met 29 ( ) rozen. En mijn lief had slingers opgehangen en champagne in huis gehaald. En allemaal lekkere dingetjes. En dit weekend gaan we nog samen even de stad in want ik ben door mijn favoriete cremepjes heen die ik zelf moet halen want daar kan ik mijn vriend niet voor op pad sturen. Heerlijk spul van Kanebo. En altijd een goede voor een verjaardagscadeautje want veeeeeel te duur om zelf te kopen hahaha!

Gister te horen gekregen dat mijn collega is bevallen en ik kreeg een krabbel op Hyves dat een oud collega zwanger is. Tuurlijk... ik had ook niet anders verwacht. Dat is zo'n meisje die haar route al heeft uitgestippeld. Baan bij ons, ze werd niet snel genoeg senior, dus andere baan. Met flinke stijging want dan zit je sneller op een bepaald niveau en kun je dus ook sneller een dag minder gaan werken bijvoorbeeld. Huis gekocht met haar vriendje. Nog even een paar flinke reizen. En nu dus zwanger, precies zoals in haar plaatje paste. Leuk voor haar hoor, maar waarom lukt dat niet bij mij?

Maar goed. Troela, ik hoop dat je morgen ongesteld wordt joh. Ook de eerste keer dat ik dan voor je hoop. Maar misschien ben je al zwanger. Gebeurt vaker hoor, eenmaal de eerste stap in de molen gezet, hoeft het niet meer!

Dreadje, geniet van je gezelligheid. Mooi man, al die leuke drukke dagen voor de boeg. Voor je het weet is het de 15e!

Ik ben heel erg moe ladies. Kruip lekker mijn bed in.

Kus!!!
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
wat leuk winter, dat je vriend zich zo uitgesloofd voor je! en dan gaat ie ook nog lekker je favoriete creme voor je kopen... wat een schat!!

frustrerend hè dat het met je oud collega zo loopt zoals ze zelf al bedacht had? sommige mensen hebben dat geluk gewoon en daar horen wij niet bij.. maar onze tijd komt nog wel en dan zeggen andere mensen "goh, die winter heeft echt veel geluk" en dan heb je de oudejaarsloterij gewonnen ofzo hahaha!

hier nog altijd niks, dus ik ben te laat voor mijn onderzoek.... godver daar baal ik echt van!!!! ik heb wel het gevoel dat het elk moment kan komen dus ik hoop maar dat het vanavond of vannacht komt en dan ben ik er heel misschien dinsdag wel vanaf! dat zou mooi zijn!!

ik voel me ook echt beroerd... vanmiddag stierf ik van de kou, kachel heel hoog gezet en dan nog kippenvel hebben! en nu zit ik te zweten. mijn wangen staan in brand, zo warm heb ik het. we zaten net te eten, skyradio op de achtergrond, allemaal leuk en aardig. gaat mariah carey zingen "all I want for christmas is youuuuuuu" springen de tranen in mijn ogen... en niet vanwege haar zang.. nog geen 5 minuten later krijg ik toch de slappe lach. nou ja zeg!! wat ik voor raar mens ben, ik weet het niet... maar echt sporen doe ik niet hoor..
hoi,

Winter nog gefeliciteerd met je verjaardag! En wat lief van jouw schat dat hij zich uitgesloofd heeft! Heb je je cremepjes nog gehaald?

Troela, klinkt misschien toch wel als zwangerschap.....zou het..... Of je bent gewoon zo emo door je naderende ongesteldheid. Maar ja die is er nog niet dus.....hmm afwachten dus. Ik gun het je wel van harte (zwangerschap bedoel ik)!

Dreadje; ik vind december ook altijd een gezellige maand. En ook een drukke maand. Ik moet de kerstcadeautjes nog gaan halen, maar ik heb geen zin. En geen fantasie. Ik heb het verbruikt bij de sintinkopen ben ik bang. Verder alles goed?

Hier zijn wat lichte griepverschijnselen. Ik heb last van keelpijn en voel me moe. Toch ben ik vanmiddag nog op stap geweest met een vriendin en haar kids. Naar de kinderboerderij. Dat was echt gezellig en wat heeft ze lieve kindjes. De oudste is lekker eigenwijs... Echt grappig die kinderpraat.

Fijn weekend!

x inci
Hey meiden,

Hier alles goed hoor!

Winter, nog gefeliciteerd!! Fijn dat je vriend je zo heeft verwend, en dan nog een leuk weekend ook voor de boeg!

Inci, hopen dat de keelpijn enzo niet doorzet!

Troela, ben je nu al ongesteld?

Dread, ik kan me voorstellen dat je naar de 15e uitkijkt! En deze periode gaat altijd snel idd. Het is zó Januari!

Fijn weekend!
hè bah inci, een griepje.. hopelijk knap je snel weer een beetje op!! zeker is dat leuk die praat van kinderen, kan ik ook kostelijk om lachen!!

bloem, blij dat alles goed gaat met je! weer flink aan de klus of moet dat nog komen?

hier nog steeds niks, dacht net dat het ineens doorzette. dus ik hard rennen naar de wc en wat denk je......... nothing! maar ik weet bijna zeker dat het er morgenochtend is.. zoniet, en zondag ook niet dan ga ik maandag denk ik maar eens testen kopen. maar laten we niet op de zaken vooruit lopen..... eerst morgen maar eens afwachten.
Meiden! Eindelijk weer wat leven in de brouwerij!

Troela, gewoon voor de zekerheid want je NOD is toch al geweest, ik zeg: Test kopen, morgen! Het zou wel een knallende afsluiter van 2008 zijn! De mooist denkbare reden om je afspraak voor dinsdag te cancellen.

Morgen meer, moet nu weg, date!

Kus allemaal!
Zo ben ik weer!

Inci thanks voor je felicitatie. Hoe voel je je vandaag? Beetje opgeknapt of heeft de griep juist doorgezet nu? Je kan het maar beter nu hebben dan over 2 weken. Maar liever helemaal niet natuurlijk. Wat leuk zeg, met je vriendin en haar kinderen naar de kinderboerderij. Dat zijn echt leuke uitjes met die kleintjes. Ik moet altijd vreselijk lachen om die peuters en kleuters.

En Bloempje hoe is het bij jou? Alles op het zussenfront weer rustig? En in jouw koppie?

Troela, bij jou al nieuws? Of ga je een test kopen? Ik ben heel benieuwd. Ik wacht je bericht af hier hoor!

Dread voor jou ook een Kus.

Zullen we Natadecoco er maar uithalen? Die zien we nooit meer. Of nog even wachten en kijken of ze zich in het nieuwe jaar nog een keer meldt?

Kus en fijn weekend!
Hey meiden!

Inci, verder gaat het met mij wel aardig goed, met mijn vriend wat minder, hij heeft een flinke dip ... ik denk dat hij nu in de fase zit van accepteren hoe alles op dit moment gaat en de uitslag van zijn onderzoeken... vind het wel naar om hem met de ziel onder de arm te zien lopen... maar we steunen mekaar erg hard!! Hij zal hier toch doorheen moeten... net als ik. We komen er wel uit, maar dat duurt even en dat kost veel pijn. Ik denk dat hij ook bang is voor de verdere uitslagen... hij wil niets liever dan dat ik nu zwanger ben... ook hij kijkt uit naar gezinsuitbreiding (om het zo maar te zeggen...).

Troela, je was er al bang voor hè... nog steeds niet ongesteld... waarom niet vandaag testen? Of morgen? Des te eerder heb jij "zekerheid", tenminste zo zie ik het.

Ik heb zostraks mijn kapper weer gebeld... want ben niet tevreden met het resultaat , was woensdag bij kapper geweest... de pony zit weer erg leuk, maar de rest... afschuwlijk!! Ik heb krullen van mezelf en deze zitten nu voor geen meter. Het springt erg raar, vooral bovenop mijn hoofd en onderaan... terwijl ik juist de volume in het midden moet hebben... GADVER!! Werd er vanmorgen wakker van... echt erg... hahaha! Waar ik me al druk om maak... maar ja, ben erg trots op mijn koppie en daar moet mooi haar op zitten... hier kan ik he-le-maal niks mee!!! Aaaaaaaaaaah!!!!
Hey Dreadje!

Waardeloos joh, als je haar alle kanten opspringt behalve de goede! Ik ken dat. Kun je terugkomen of niet?

Wat sneu ook dat jouw vriend er even doorheen zit. Het is ook echt zo'n rottige en onzekere periode. Gelukkig schiet de 15e al aardig op. Weet je, jullie hebben nu die stap gezet dus er gebeurt in ieder geval wat. Lijkt me een prettig idee. Echt hoor meis, 2009 wordt ons jaar, trust me!

En ik ben het ook helemaal met je eens wat betreft Troela, ik zei het gister ook al, gewoon testen vandaag! Dan weet je waar je aan toe bent.
ja maar, ja maar, ja maar......... ik zit nog maar op dag 27 hoor! morgen is de dag dat ik normaal gesproken ongesteld zou moeten worden. alleen de laatste 3 maanden was het steeds op dag 25. gisteravond had ik echt het gevoel dat het vannacht zou komen, maar vanochtend nog steeds niks... ook geen vreemde afscheiding ofzo, bijna niks zelfs. ik ga nu toch wel een klein beetje hoop krijgen maar ik voel me helemaal niet zwanger.. ik heb geen zere borsten, alleen voel ik me erg beroerd. mijn eten komt steeds op. maar ik ben er heel nuchter onder en weet voor 99% zeker dat het nog komt. dus daarom wacht ik tot maandag of dinsdag om te testen want dan loop ik echt "overtijd". we sullen sien..

of toch straks een test gaan kopen? maar dan is ie negatief, voel ik me kut en morgen ben ik dan ongesteld.. hmmm nee ik wacht nog even!

dread, erg jammer dat je vriend zich zo voelt! maar ook wel logisch... het is niet niks. ga lekker uit eten vanavond, even er tussen uit. kon je nog bij de kapper terecht?

winter, hoe was je date?
Ja maar liefie, je NOD staat op 11 dec. en dat was donderdag!

Bovendien maakt het niets uit want als je vandaag test en het is negatief voel je je kut, en als je morgen of maandag negatief test (of ongesteld wordt), voel je je ook kut. Maar als je daarentegen vandaag positief test dan voel je je vandaag en morgen en overmorgen enzzzzz.... alles behalve kut.

Oeps, ik doe het weer.... Sorry. Ik mag me er niet mee bemoeien. Mijn vriend verwijt me wel eens dat ik een drammer ben en mijn zin wil doordrukken. En daar heeft hij gelijk in. Dus, vergeet bovenstaande en doe waar je jezelf goed bij voelt Troela. Wij horen het wel hier!

Date was leuk!

Wie heeft er verder nog leuke weekendplannen?
Ik kan over een uur bij de kapper terecht... we zullen zien of ze er nog wat van kunnen maken... ben helemaal geen klager wat dat betreft... dus vond het wel lastig om ze te bellen, maar heb het toch maar gedaan. Ben niet tevreden dus... en ik ben al iemand die snel tevreden is hoor! Maar dit..... nee!!! Bah!

Weekendplannen? Ja hoor, vanavond verjaardag van een vriendin en morgen overdag ook een verjaardag van een andere vriendin. Verder heb ik net al start gemaakt met het huishouden en straks als ik naar kapper ben, maakt vriendlief het af. Verder proberen we een beetje te relaxen. Jij nog plannen Winter??
hahah je hebt ook wel gelijk winter. ik moet straks nog om boodschappen en misschien ga ik dan bij de DA wel een test halen. bij albert heijn hebben we ze ook maar daar neem ik ze maar niet mee denk ik.. kom ik maandag op mijn werk en wordt er gevraagd wat de uitslag was. hihi liever niet!

maar ik weet niet of ik vandaag al test hoor. want misschien zijn het wel de spanningen die ik had voor aanstaande dinsdag. ik was er zo mee bezig om ongesteld te worden dat het daarom misschien wel gewoon later is. heb geen idee....

ik heb geen plannen voor het weekend eigenlijk.. lekker rustig aan doen. vanavond bij mijn ouders eten en dan gaan we lootjes trekken voor de kerst. morgen zullen we ook wel ergens naar toe gaan, maar ik weet nog niet naar waar. en wat ga jij doen?

is je kapsel naar je zin geworden dread?
Hai hai meiden

Weer even wat laten horen.Hier gaat alles goed onze kleine man is morgen al weer 4 maand gaat echt heel snel hij wil al kruipen en omrollen maar het lukt nog niet echt en dan wordt hij heel erg boos hahahahha.En jaja ik pas al mijn oude broeken weer maar die flubber buik blijf ik wel mee zitten maar goed ik weet waarvoor ik het gedaan heb.

Winter je wasmachine al weer heel.Die van mij heeft het donderdag avond begeven en dat was kut ik had echt heeeeel veeeel was ik had de afgelopen 2 weken weinig gewassen en dan is het altyd zo dat ie dan kapot gaat.Maar hier moeten nieuwe koolborstels in en natuurlijk niet op voorraad dus we zullen nog maar ff bij moeders moeten wassen.

Troela ik duim heeeeeeel hard o ik hoop het zo.Koop maar een test dan weet je waar je aan toe bent.

Dread ik vind het wel spannend ik hoop echt dat het allemaal goed en dat je volgend jaar rond deze tijd of begin 2010 een klein lief mannetje of popje in je armen hebt.

En dat geld natuurlijk ook voor de rest van de meiden.Nou ik lees elke keer nog braaf mee.We zijn hier met zijn allen aan begonnen en maken het ook af!!!!!!!!!!
Dat vind ik nou superlief en mooi gezegd Sungirl!!!

We maken het inderdaad met zijn allen af.

Wij hebben inmiddels een nieuwe wasmachine staan. Maar als jij van bijna twee weken was hebt liggen, met een baby in huis, pfoe, dan zal het voor jou nog vervelender zijn om niet te kunnen wassen dan het voor mij was.

Wat super dat het zo lekker gaat met die kleine Kayne. En vier maanden alweer. Meeeen wat vliegt de tijd. Toch vind ik het echt super dat jij, en anderen ook, zo af en toe nog eens even komen aanwaaien hier. Dat doet me erg goed!

Troela, helemaal goed! Gewoon dat ding in huis halen. En mocht het morgen niet meer nodig zijn, dan heb je hem gewoon voor de volgende keer. Maar misschien ben je morgen wel HEEEEEL blij dat je naar die ouwe Winterdip hebt geluisterd. Laten we daar onze duimpjes maar weer eens voor draaien vanavond.

Dread, is je coupe gered? Kun je weer normaal over straat?

Ik ga vanavond ook even wat drinken bij mijn ouders. Verder ben ik in twee boeken bezig op het moment. En morgen gaan we de kerstboom zetten. Dus mijn weekend is gevuld. Volgende week ga ik op pad voor kerstcadeautjes. Eerste kerstdag vieren we voor de verandering bij ons. Normaal gesproken altijd bij mijn ouders maar mijn vriend vond het leuk om het eens hier te doen. En de rest ook (ja snap ik, hoeven mijn ouders niet alles in huis te halen dit keer hahaha!)
dat is helemaal waar sungirl!! alleen zijn er op dit moment maar 2 die hier vanaf het begin zijn.. maar bloem, inci en ik zijn toch wel goed ingeburgerd?

wat super dat het zo goed gaat met jullie! de tijd vliegt voorbij... 4 maanden, wat is dat nou? gaat echt snel joh! en wat vervelend dat je wasmachine kapot is! gaat wel lekker tegenwoordig met die dingen. vanmorgen kreeg ik telefoon van mijn moeder of ze de was bij mij kon komen centrifugeren want de wasmachine was kapot.... maar daar staat gelukkig alweer een nieuwe!

nou... ik kom net terug van boodschappen en heb maar meteen 4 testen gekocht.. als ik mezelf in kan houden dan test ik morgen pas voor de eerste keer. maar ik ken mezelf, ik heb die dingen nu in huis dus ze zullen gebruikt worden ook!

lekker druk weekend winter!! en gezellig dat je ouders eens naar jullie toe komen! dan kan je vriend weer zijn kookkunsten showen zeker? wij gaan eerste kerstdag uit eten met het gezin+aanhang en kind. en tweede kerstdag gaan we meestal naar antwerpen met z'n allen, dus dit jaar waarschijnlijk ook weer.

ik ga nog even bankhangen en dan richting ouders..

x
Troela, als je je toch niet kunt inhouden en gaat testen dan kom je het wel gelijk even laten weten he? Ik check vanavond laat nog een keer hier hoor!

En ja, tuurlijk zijn jullie helemaal ingeburgerd!
Mijn haar is weer helemaal oké geworden! Hahahaha!! De kapster zag ook mijn ''probleem' en is er weer mee aan de slag gegaan. Ik leek wel een kerstboom... alleen dan zonder ballen en lichtjes... Nu is dreadje weer helemaal gelukkig, want kan weer fatsoenlijk over straat!

We zijn vanmiddag maar naar die verjaardag gegaan, zodat we vanavond lekker samen op de bank kunnen gaan hangen. Pfffffff... ben moe...

Hey lieve Sungirl, gezellig dat je weer even wat schrijft! En goed te horen het allemaal goed gaat met jullie!!! Wat gaat de tijd toch hard inderdaad! Kayne wordt al een hele bink zo te lezen. Ik vind het ook super om jullie nog eens te lezen hier!
dread, gelukkig ben je weer blij met je coupe!!! geniet van je avondje bankhangen!!

nou, ik heb het gedaan hoor. ik had naast clearblue ook nog 2 testen van een ander merk gekocht waarbij je een tweede streepje moet zien als het goed is.. en ik denk dat ik die gezien heb. maar het kan ook zo zijn dat ik die WILDE zien. ik heb in april(of mei) voor het laatst een zwangerschapstest(clearblue) gedaan en toen dacht ik ook dat ik heel licht een plusje zag. dus ik ga er van uit dat het negatief is en dan morgen misschien met ochtendurine nog eens proberen.

dan ga ik me nu aankleden en opmaken want we gaan op stap! het is in een café hier op het dorp een 70/80 jaren party.. even kijken of het wat is! zou ik een biertje durven nemen of niet? ach, als ik er zin in heb neem ik er gewoon 1 hoor... ammehoela!

toedels!!!
Whoeaaaaa!! Troela, de spanning is ondraaglijk!!!

Je mag een biertje hoor, maar niet meer dan 1. Shit ik ben in staat om morgen mijn wekker om 07.00 uur te zetten om te kijken of je die tweede test al hebt gedaan. Maar ik ga er maar vanuit dat jij zelf nog ligt te knorren om 07.00 uur.

Ben heeeeel benieuwd.

Kus!
Grrr... ik kan de nacht wel om kijken. Hier ook al weinig leven. Maar dat zegt meer over mij dan over jullie (je bent ook wel heel sneu als je zaterdagavond rond deze tijd achter je laptop zit natuurlijk....)

Tot morgenochtend!
Tuurlijk zijn jullie ingeburgerd.

Ja ik vind dat echt we zijn met zijn allen begonnen en ik stop pas met lezen en schrijven als iedereen zwanger is en kids heeft,en jullie zelf ook niet meer schrijven.

Ik heb het geluk gehad dat ik zo zwanger ben geraakt en er nu een gezond mannetje in bed ligt.En dat gun ik jullie ook zo.En als iedereen is bevallen gaan we maar eens een meeting doen.Ik vind het ook een beetje ego van de andere meiden die niet meer mee schrijven.Maar goed.Hun hadden net zo goed als jullie nu in de shit kunnen zitten.

(geld niet voor de meiden die netjes doei hebben gezegd)

Troela ik ga morgenvroeg gelijk de pc of laptop aanzetten.Ikke isse wel nieuwsgierig.Weet niet hoe laat dat wordt want ik mag morgen met mijn dikke kont in bed blijven liggen en kan vriendlief er om 8 uur uit en zal bij mij wel een uurtje of 11 worden.(hoop ik)
trilala... ik heb inderdaad maar 1 biertje op! maar ook nog 2 wijntjes....... en ik ben nu al aangeschoten hahahaha, wat erg! jullie hoeven je wekker niet te zetten hoor want troela komt er echt niet zo vroeg uit!

en ik weet niet eens of ik die test wel doe... waarschijnlijk wel. maar ik ben er niet van overtuigd dat ie positief is.

zo hallo, zit ik een beetje scheel naar dat scherm te kijken. kan er ook niet aan doen, was zo gezellig! maar nu ben ik moe en ik moet plassen dus ik ga er weer vandoor. slaap lekker lieverds (oh wat wordt ze sentimenteel als ze wat gedronken heeft hihi) doei doei!
Hahahaha!! Zo te lezen was het èrg gezellig Troela!!! Weet je, een streepje is een streepje hoor! Heb jij jouw vriend het ook laten zien? Zo ja, wat was zijn bevinding?? Spannend!! Zal heel hard voor je duimen!!!!!!!

Sungirl, lekker uitgeslapen?? Heerlijk is dat hè! Wij waren er vandaag ook laat uit. Precies wat we nodig hadden!!

Ik vind ook dat alle meiden die nu meeschrijven al goed ingeburgerd zijn!! Hahahaha!!

Zo, nu gauw douchen en dan door naar een verjaardag... nu nog geen zin... maar dat komt wel als ik er ben. Ga denk ik een wijntje drinken... vriendlief is de BOB!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven