Napraattopic 65
woensdag 31 augustus 2016 om 13:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 3 september 2016 om 10:09
quote:IrishCassidy schreef op 03 september 2016 @ 01:50:
Om de "vrijdag" af te sluiten!
"I'd rather go blind"
Mooi liedje
Zeker
Deze uitvoering doet mij meer.
https://www.youtube.com/watch?v=gaxsoDjOipo
Om de "vrijdag" af te sluiten!
"I'd rather go blind"
Mooi liedje
Zeker
Deze uitvoering doet mij meer.
https://www.youtube.com/watch?v=gaxsoDjOipo
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 3 september 2016 om 11:16
quote:IrishCassidy schreef op 03 september 2016 @ 00:25:
[...]
Ik plaats hem gewoon weer hier, die ban van jou was onterecht.
"Goedemorgen!
Kunnen jullie misschien een rijtje maken wie er allemaal niet gewenst zijn op dit forum.
Sinds gisteren viel me pas op dat YellowDiamond blijkbaar niet echt gewenst is.
Verder weet ik dat Missie-m en Simbalabima niet echt populair zijn. IrishCassidy zien een aantal mensen ook liever gaan dan komen meen ik.
Iris69 en Yggdrasil- zie ik hier ook vaak negatief voorbij komen.
En Elle5460 is ook vrij impopulair."
Dat was het lijstje. Niks mis mee. Het lijstje klopt en het was geen naming en shaming.
Hoezo klopt het lijstje? Bruise doet aannames over andere forummers en hun voorkeuren om lekker een relletje te starten denk ik ofzo.
Hoe ga je dat precies checken?
Lijkt me meer haar mening eigenlijk.
[...]
Ik plaats hem gewoon weer hier, die ban van jou was onterecht.
"Goedemorgen!
Kunnen jullie misschien een rijtje maken wie er allemaal niet gewenst zijn op dit forum.
Sinds gisteren viel me pas op dat YellowDiamond blijkbaar niet echt gewenst is.
Verder weet ik dat Missie-m en Simbalabima niet echt populair zijn. IrishCassidy zien een aantal mensen ook liever gaan dan komen meen ik.
Iris69 en Yggdrasil- zie ik hier ook vaak negatief voorbij komen.
En Elle5460 is ook vrij impopulair."
Dat was het lijstje. Niks mis mee. Het lijstje klopt en het was geen naming en shaming.
Hoezo klopt het lijstje? Bruise doet aannames over andere forummers en hun voorkeuren om lekker een relletje te starten denk ik ofzo.
zaterdag 3 september 2016 om 11:23
zaterdag 3 september 2016 om 12:13
zaterdag 3 september 2016 om 12:13
quote:Goede-Fee schreef op 03 september 2016 @ 11:16:
[...]
Lijkt me meer haar mening eigenlijk.Helaas staat mijn hoofd er niet naar om te rellen. Neem dat maar van mij aan.
[...]
Lijkt me meer haar mening eigenlijk.Helaas staat mijn hoofd er niet naar om te rellen. Neem dat maar van mij aan.
zaterdag 3 september 2016 om 12:15
quote:Roosjediedeldoosje schreef op 03 september 2016 @ 12:13:
Wat mankeert er aan die vrouwnummerzoveel? Vriend en vader van kind appt kwetsende dingen over vrouw naar vriend en daarom moet ze hem maar aan de kant zetten en haar kind een leven met beide ouders ontzeggen? Zijn er mensen die er echt zo over denken? Oh is haar ban alweer over?
Wat mankeert er aan die vrouwnummerzoveel? Vriend en vader van kind appt kwetsende dingen over vrouw naar vriend en daarom moet ze hem maar aan de kant zetten en haar kind een leven met beide ouders ontzeggen? Zijn er mensen die er echt zo over denken? Oh is haar ban alweer over?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 3 september 2016 om 12:16
zaterdag 3 september 2016 om 12:17
quote:Roosjediedeldoosje schreef op 03 september 2016 @ 12:13:
Wat mankeert er aan die vrouwnummerzoveel? Vriend en vader van kind appt kwetsende dingen over vrouw naar vriend en daarom moet ze hem maar aan de kant zetten en haar kind een leven met beide ouders ontzeggen? Zijn er mensen die er echt zo over denken?
Niet iedereen kan het altijd maar met jou eens zijn he?
En die vrouwke kan je toch gewoon niet serieus nemen.
Wat mankeert er aan die vrouwnummerzoveel? Vriend en vader van kind appt kwetsende dingen over vrouw naar vriend en daarom moet ze hem maar aan de kant zetten en haar kind een leven met beide ouders ontzeggen? Zijn er mensen die er echt zo over denken?
Niet iedereen kan het altijd maar met jou eens zijn he?
En die vrouwke kan je toch gewoon niet serieus nemen.
zaterdag 3 september 2016 om 12:24
zaterdag 3 september 2016 om 12:29
quote:Goede-Fee schreef op 03 september 2016 @ 11:16:
[...]
De aannames zijn gewoon te checken door te lezen. 't Lijstje is een soort van samenvatting van tig delen Napraat.
Beth Harts "i'd rather go blind"vind ik ook wel te pruimen: https://www.youtube.com/watch?v=VV8wSZXlD3U
[...]
De aannames zijn gewoon te checken door te lezen. 't Lijstje is een soort van samenvatting van tig delen Napraat.
Beth Harts "i'd rather go blind"vind ik ook wel te pruimen: https://www.youtube.com/watch?v=VV8wSZXlD3U
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 3 september 2016 om 12:33
quote:simbalabimba schreef op 03 september 2016 @ 12:29:
[...]
Het is Bruises samenvatting. Niet die van alle napraters. Hoewel ik een paar van haar lijstje ook om op te spugen vind (en er ook een aantal op mis) zal niet iedereen die mening delen.
Laat iedereen lekker een eigen "lijstje" hebben (nee niet plaatsten hier, lekker voor jezelf houden) Dat opgejut op het schoolplein is hier niet nodig hoor.
[...]
Het is Bruises samenvatting. Niet die van alle napraters. Hoewel ik een paar van haar lijstje ook om op te spugen vind (en er ook een aantal op mis) zal niet iedereen die mening delen.
Laat iedereen lekker een eigen "lijstje" hebben (nee niet plaatsten hier, lekker voor jezelf houden) Dat opgejut op het schoolplein is hier niet nodig hoor.