Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Goedemorgen Indi toch maar geen mailtje sturen dus?
http://nl.youtube.com/watch?v=zskw3mCQFL4

Goede cover!

Edit: en nu de versie met video erbij....
Goeiemorgen lieve mensjes!

Tjezus, wat is hier veel geschreven sinds gistermiddag!

Hoop dat WM intussen berichtje heeft gehad van VM en idd, ik denk dat die foto op paiq niets zegt (wist je wel dat ie ooit op Paiq stond ingeschreven?) Ik kreeg wel matches via Paiq met mannen die bijv. al minstens 3 weken niet online waren geweest.

Indi: de stap naar het virtueel daten is groot, maar als je er eenmaal in staat is het meestal heel leuk, en het brengt toch een bepaalde spanning in je leven (ide meestal wel aangenaam is). En wat betreft foto's tja, moeilijk. Het zegt nl. zo weinig. Mijn laatste date (zzp) zag er op de foto uit als een hunk en in het echt was het echt 10x slikken, zn uiterlijk viel zo tegen (maar ja, dan is er toch al een klik). En andersom is het ook wel gebeurd. Ik zou meer op het profiel afgaan en hoe en wat ie schrijft.

Pop: RP2 klinkt nog steeds goed. Tuurlijk zou het super zijn als ie gewoon zei dat ie afspraken laat vallen om jou te zien, maar aan andere kant ook goed dat ie t toch wat rustiger aan doet (kortom...het is zo dubbel).

BE: tjee zeg, was je zo vroeg al op pad?? Hoe is het met je en je lovelife?

Tefelpannetje (sorry, ik vind dat zon rare nick....), sluit me aan bij de rest. Toon zelf wat meer initiatief ipv te sippen, goede leer voor de volgende keer! Als ie je leuk vindt, vindt ie t alleen maar prettig als jij hem uitnodigt. Is dus meteen relatietest.

Voor rest: zwaaizwaai!

Ik heb gistermiddag geklust, vloerbedekking van trap en overloop gehaald (lag er nog van vorige bewoonster). Vreselijk veel stof, niet normaal meer. Ligt prachtige houten vloer op overloop en trap moet ik nog verlossen van de vervilte ondervloer . Gisteravond bij vriend film wezen kijken, was gezellie.

Vanmiddag komen mn moeder en stiefvader langs, waarna ik weer verder met de trap ga..Heb de smaak van het klussen weer te pakken gelukkig.
@Erykah: Ik twijfel nog..

@BE:The White Stripes. Goede band ook!
Indi: het gaat nog niet om een relatie he? Alleen maar een kennismaking, gewoonn doen dus!
@ indi: Zeker! Erg goede band, kende ze eerst niet maar ben gebrainwashed door Studio Brussel een jaar of 3 geleden en die draaiden Jolene helemaal grijs toen.

@Xenia: Ja goed he! Maar om 10 uur gaat het outlet centrum open en dan struikel je nog niet over de kinderwagens e.d. dus vandaar. Lovelife? Was da? Druk mee bezig maar niks concreet, ook te weinig tijd nu veel te druk met mijn werk helaas.
Hoi Tefalpannetje,

Het blijft gewoon heel lastig, wat is teveel aan iemand trekken, wat is te weinig? Jammer dat je via zo'n omweg met een verzonnen verhaal het hem duidelijk moest maken. Al kan ik me je aanpak heel goed voorstellen. Ik herken dat. Hoop dat 'ie de hint heeft begrepen. Maar als het zo blijft: gewoon zeggen. Met omwegen en als je je in kronkels moet wringen om hem duidelijk te maken dat het je niet lekker zit, dan komt dat wellicht alleen maar desperate over. Dan is gewoon recht op de man af zeggen beter. En dan alsnóg... het blijft een man!

WM, Foto's op paiq zijn idd willekeurig toch? Je kunt wel bij het foto's klikken (met die twee naast elkaar) als je op het envelopje klikt voor 'oneliner', zien of iemand ingelogd is in de laatste twee weken. En dan nog... het hoeft niks te betekenen! Ik zit ook nog steeds op paiq, jij ook! En we komen er allebei weleens om wat berichtjes te lezen toch? Even kijken wat mensen zeggen... en soms klets ik weleens met wat mensen. Heb er een paar waar ik goed mee kan kletsen, maar die geen potentiele dates zijn. Meer vrienden geworden.
Zo WM heeft uitgeslapen....pot thee gezet en weer in bed gekropen

Ik heb inmiddels wel wat van VM gehoord, was vannacht nog hoor. Hij was niet aan het stappen, hij was nog steeds aan het werken. Toen ik ging slapen om 02.30 ging slapen was hij nog bezig met werken....

Tsja Paiq, ik had geen idee dat hij daarop stond, dus was even flink slikken. Ik moet hem er maar op vertrouwen dat hij geen dates mee afspreekt meer....
TP...wat fijn Dat je jezelf in mij herkent!

Ik denk inderdaad dat je nu wel je punt hebt duidelijk gemaakt, jammer dat je erover hebt moeten liegen. Misschien was het beter geweest om het gewoon met hem erover te hebben. Je kan het best een keer aangeven toch?

Verder moet je niet alles van hem laten afhangen...zo kom je nergens. Probeer een beetje de gulden middenweg te zoeken!!

Xenia...zo zo actief weekendje zeg! Ga je de trap en de vloer verder behandelen zodat je het mooie hout blijft zien? Of komt er weer vloerbedekking of iets anders op?

Indi.....stuur nou gewoon een berichtje ;-p Miss heb je dan wel een date zaterdag

Verder Haiii allemaal, bedankt voor het meedenken en meeleven weer.....hoe is het met jullie?
Hai WM; fijn dat je nog wat gehoord hebt, maar snap je gevoel wel dat jij dan weer als eerste iets moet laten horen..Werkt ie met mensen dan 's nachts of alleen?

Ik zou hem gewoon es losjes vragen naar Paiq. Ik stond daar ook wel op toen ik niet wilde daten, maar sommige contacten waren wel leuk. En idd, je kunt heeeeeeeel lang niet ingelogd zijn, maar je gegevens en je fotos zijn er nog wel.
Xenia aan het klussen dus? Lekker in je ouwe kloffie de bouwvakker uithangen

Weet er alles van, half jaar aan het verbouwen geweest hier in mijn huissie. En houten vloeren zijn mooi Ik heb die op mijn zolder ook 'verlost' van de laag zeil die erop lag van de vorige bewoner.

Weet je wat ik ook zo leuk vind aan klussen? Die tegenstelling: de ene dag liep ik met ruwe handen, haar vol stof en in mn lelijkste kloffie te klussen, de volgende dag stond ik in buikdanskostuum totaal opgetut op te treden in de spotlights. Dan denk ik: ha, ze hadden me gisteren eens moeten zien! In jouw geval bijv. helemaal prinsesselijk in je galajurk
Hm, das wel slikken WM, als je niet wist dattie erop stond.

Eens met Xenia, eens losjes (ok, het voelt vast niet losjes, maar als het maar zo overkomt ) vragen.
Hoi Wm,

Heb idd m'n punt gemaakt, de reden dat ik vannacht niet kon slapen, is dat het me niet lekker zat, dat ik daarvoor een leugentje heb opgehangen!..stom! Maar het herkennen in jou is de onzekerheid, als je nog geen smsje terug van hem hebt ontvangen...die uren dat je nog niets terug hebt ontvangen zijn killing! Maar ik probeer me er gewoon overheen te zetten, en idd jullie hebben helemaal gelijk, het gewoon eerlijk tegen hem zeggen dat ik ervan baal, dat ie altijd pas op het laatste moment iets laat horen om wat af te spreken was beter geweest, of zelf initiatief tonen! Thanx dat jullie met me meedenken. echt fijn! Weet ik weer dat ik er zelf ook een aandeel in heb, en m'n houding ook beetje moet veranderen...
WM: wil geen vloerbedekking, dus hout blijft hout. Kreeg tip om de vloeren die ik hier vrijgelegd heb zeg maar, goed te schuren en met oxaanolie te behandelen. Heb ook nog een partij laminaat liggen, maar denk niet dat ik dat ga gebruiken. Ik heb een jaren 30woning en dan vind ik het authentieke toch mooier.

Krijg ook nog een ander bed deze week, een boxspring van een collega van mij. Kijken of dat bevalt, anders gaat t naar zolder (wat een ruimte heb ik eigenlijk!)
Zo..ik ga maar eens douchen geloof ik..

En dan op naar het verjaardagsfeest. Wordt vast gezellig!

Fijne dag allemaal!!
Ik heb toch even gecheckt of ik nog een profiel had op Paiq. Maar die heb ik niet (of in ieder geval zijn mn emailadressen niet bekend bij Paiq).

Net nog even een poosje met RP2 gesproken en ik ga morgenavond bij hem langs. Jeej!

Nu me eerst als een michelinpoppetje aankleden, want ik ga zo naar voetbal en het is KOUD!

Hoi voor allemaal!
Ik ben trouwens helemaal blij met mijn super kitcherige foute nep kerstboom

Straks naar oma, want die wordt 80! (wie ging er vandaag nou nog meer naar z'n oma? Ik dacht dat ik zoiets voorbij zag komen)
Xenia...klinkt goed. Ik vind dat de houtenvloer ook mooier hoor. Behandel je hem wel goed dan? Dat hij vuil en vochtafstotend wordt? Kan lijkt mij geen kwaad

Boxspring is goed. Ik heb er ook eentje helemaal blij mij. Al sliep ik laatst bij een vriendin en die heeft helemaal een masterlijk bedje... Matras vormt zich helemaal naar je lichaam. Als ik eens geld heb.....

VM werkt dan alleen. Hij en een vriend van hem hebben een eigen bedrijf in de digitale wereld zeg maar.....
is dat niet zon futonmatras dan WM. die vormt zich toch naar je lichaam? heeft R nl. ook en dat sliep idd heerlijk (maakte de rest van zn kitcherig huisje weer goed :-)

Ja, met die olie is het ook vuil- en vochtafstotend volgens vrienden.

Tja WM, als ie alleen werkt (heb ook zon bedrijfje gehad nl.) heb je best wel even tijd om smsje te sturen, maar aan andere kant...het blijft een man he!
Pop...leuk weer een nieuwe afspraak in het vooruitzicht!

Veel plezier bij de voetbal!

Indi en Mozz veel plzier bij de oma's!

Xenia...Vm is wel echt zo'n man die er niet aan denkt....ik denk dat ik er misschien een beetje aan moet gaan wennen ofzo. Straks als de situatie miss wat anders is, kan ik er miss wel wat beter mee omgaan...

Hoe zal ik losjes over paiq vragen dan?
Misschien van, ik was mijn paiq account aan het verwijderen en toen zag ik jouw foto daar staan?
Dat is een goeie, BE!

Veel plezier bij de oma's! ....wou dat ik ze nog had...overleden op mn 7e en 9e. Mn jongste broertje heeft nooit een van zn grootouders gekend, behalve dan mn opa maar die was zo dement als een kraai. Eigenlijk heel triest..

En idd, WM, je toch nog wel onzekere situatie speelt ook grote rol bij de contact onzekerheid. Als er 100% zekerheid is in een relatie, zal dat gemaal zeker over zijn.
BE, das een goeie! Handig als iedereen meedenkt!

Xen, mooi zo'n houten vloer! Mijn ouders hadden een houten vloer die was wit geverfd. Door de verf ging oxaanolie en na 10 jaar zag je alleen bij de eettafel schraapplekken. Het maakte dus van de verf een harde laag.

Indi, je kan berichtjes sturen ook zien als een oefening. Gewoon wat sturen en kijken hoe het allemaal werkt!
Hey Pop, morgenavond dus een date! Great! Doe je wel een dikke laag verleidelijke lipgloss/lippenstift op?
Xenia je bent goed bezig geweest!

Hoe gaat met je moeder eigenlijk? Is ze weer helemaal de oude?

Pop jiehoeeeee leuk leuk leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven