Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
Hahaha.... Troela kijkt scheel naar het beeldscherm! Ik lach me rot. Herkenbaar hoor, zo heb ik ook wel eens gezeten hier. Verslavend zo'n forum.

Maar goed, nu blijft het dus spannend. En goeie vraag van Dread, wat zag jouw vriend? Als ik jou een heel klein beetje goed inschat denk ik dat je te nieuwsgierig bent om tot morgen te wachten. Maar misschien vind je het juist wel leuk om er een cliffhanger van te maken. We wachten braaf af.

Dreadje, lekker aan de wijn vandaag, gelijk heb je!

Ik schuifel denk ik lekker de hele dag in ochtendjas door het huis heen.

Fijne zondag!

xx
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
goodmorning ladies!!

troela is weer fris en fruitig!! heb net een test gedaan maar volgens mij is het een beetje mislukt... ik kreeg wél een tweede streepje maar die was horizontaal in plaats van verticaal! denk niet dat dat klopt! maar het controlestreepje was wel gewoon goed..

ach eigenlijk was ik helemaal niet van plan om het doen dus zo erg vind ik het niet.. als ik dinsdag nog steeds niet ongesteld ben dan doe ik pas weer een test.

nee, lief heeft niet op die test gekeken... hij verklaarde me voor gek want hij vond het veel te vroeg om te testen. ik werd dwars en deed het lekker toch!

maar goed nu weet ik nog steeds niks uiteindelijk... het kan nog alle kanten op! wij houden maar een pyjama-dag vandaag denk ik.. maar nu eerst broodjes kroket eten!!!

dread, veel plezier op de verjaardag!!!!!!!!!!!
Huh?! Een horizontaal streepje? Wat zegt de bijsluiter daarover?

Heb jij weer zeg hahaha.... Dat had ik ook een tijd geleden dat ik die test verzoop met mijn enthousiaste geplas. Wist ik nog niets!

Nouja, afwachten tot dinsdag dan maar. Meer kun je ook niet doen. Maar bel je nou wel of niet die gyneacoloog af?

Broodjes kroket, dat zijn echt van dingen die je na een avondje stappen echt nodig hebt soms! Vette hap, heerlijk!
daar staat niks over in de bijsluiter.. ik moest inderdaad aan jou denken want volgens mij heb ik er gewoon overheen gepiest, dus ook verzopen hahahaha.

vrijdag heb ik ook al even een telefoontje naar de gynaecoloog gedaan en toen werd er gezegd dat ik echt eerst ongesteld moet zijn geweest... dus ik bel het inderdaad morgen af.

volgens mij doet iedereen, die is gaan stappen, een vette hap eten! daar heb je dan echt gewoon behoefte aan.. zo lekker!!! dan ga ik nu weer even op de bank liggen, we zijn naar norbit aan het kijken op film1... hoezo een luie dag? hahaha
Hahahaha.... Hoe krijgen we het voor elkaar?!

Nou Troela, dinsdag nog een keer herhalen dan.

Geniet van je luie zondag. Heerlijk!

xxx
eehhh meiden? verwarring alom hier...

ik heb dus vandaag die test gedaan en in de bijsluiter stond dat je na 3 minuten de uitslag hebt. maar ik zag de controlestreep dik worden en toen dat horizontale streepje... toen dacht ik: "oh dat is mislukt" en toen ben ik naar beneden gegaan. dat heeft geen 3 minuten in beslag genomen...

nu kwam ik dus net in de badkamer en die test lag daar nog.. ik zag: een dikke controlestreep en lichte verticale streep, geen horizontale meer te zien dus positief.... wat moet ik hier nou mee? kan er toch niet van uit gaan dat dat klopt? het is ruim 7 uur geleden! dan toch morgen voor de zekerheid nog een test doen?

maar ondertussen heb ik wel weer menstruatie krampen... zoals ik dat de laatste 5 dagen elke avond heb.

CONFUSION!!!!!!!!
TROELA!!!!!

Dat spul reageert niet op niets natuurlijk!

Ik denk dat je zeker wel een kans hebt hoor!!! OOOh wat zou het leuk zijn eindelijk weer een zwangere op het forum!!!

Jee heel spannend! Stom dat ik de afgelopen dagen helemaal niet meer heb gekeken joh! Je wil niet weten met hoeveel spanning ik alles heb gelezen et van de afgelopen dagen!!! Alleen het is nogsteeds spannend!!! Whoe hooooooo!!!

Dat ik even hier zo weinig heb gepost is omdat ik zelf een beetje nog aan het balen ben van mijn familie situatie. Ik ben weer"on speaking tuns" met mijn zus, maar dr is niets uitgesproken. Dat zorgt wel voor snellere irritatie van mijn kant, maar ik weet ook da we met het uitpraten gewoon knallende ruzie krijgen omdat ze nu niet in staat is om naar een ander te luisteren. Dat mer ik met zoveel dingen! Super irritant. En mijn zus is maagd van sterrenbeeld, en als je nu dus zwanger raakt heb je een grote kans op een maagd als kindje... Op een een of andere manier staat mij dat nu ff helemaal tegen! Stom misschien, maar daardoor ben ik er helemaal niet echt mee bezig geweest deze periode.

Ik heb wel elke dag de ovutest braaf gedaan, maar vreemd genoeg ook nog geen eisprong kunnen vinden, terwijl ik dacht dat hij rond dag 10 zou zijn (en ben nu al op dag 15). Nouja, ik sla dus gewoon deze maand sowieso een beetje over geloof ik... Ach, een maandje een keer ff niets is ook wel eens lekker...
Troela, gewoon rustig ff afwachten dus... waarschijnlijk komt jouw ongesteldheid gewoon wat later... zo niet, dan kun je over een paar dagen nog weer eens testen. Een test is niet meer betrouwbaar na een bepaalde tijd, zeker niet na 7 uur! Dus je kan hier helemaal niks mee... toch hoop ik heel hard voor jou dat het toch raak is dit keer!!

Bloem, fijn je weer te lezen hier!! Kan me voorstellen dat je baalt van jouw familiesituatie... is ook niet niks... zeker als iets neit uitgepraat is en dus ook niet is opgelost... Lastige situatie voor jou... ik hoop dat jij eruit mag komen en dat het contact met jouw zus beter zal worden!

Winter, jij had toch een keer jouw test verzopen? Hahahaha! Ja, dat weet ik nog wel... Ik pies voor een test "altijd" in een potje en daar doe ik de test dan in, zodat ik er niet overheen hoef te plassen, want dat is niet zo'n succes geloof ik... hahaha!

De verjaardag was leuk! Heb 3 wijntjes gedronken en kwam er later achter dat dit de beruchte koppijn-wijn is... oeps... Bah! Ga vroeg mijn nest in zo... heb nu al 10 minuten de hik en dat is ook super-vervelend.....

Fijne zondagavond lieve meiden!!
oef, die vin-de-migraine's zijn altijd zo naar de volgende dag! Daar kan je je behoorlijk naar van voelen...

En dan ook nog es de hik voor 10 minuten!!!

Nou, kruip dan maar lekker zo je bedje in dreadje!
hey bloem, leuk dat je er weer bent!!! het blijft een vervelende situatie waar je in zit.. als er knallende ruzie op het spel staat dan laat je het wel om er over te beginnen.. maar ik hoop wel voor jou dat het na verloop van tijd een beetje zakt en dat de irritaties niet meer zo hoog oplopen. ik wens je heel veel sterkte!!!

dread, BOE!!!!!!!!! schrok je? nee? jammer! ik dacht, ik help je even van de hik af... altijd fijn als je er naderhand achterkomt dat je wijn gedronken hebt waar je hoofdpijn van krijgt....not! als tip geef ik je: voordat je gaat slapen alvast een tabletje innemen, anders word je morgenochtend wakker met hoofdpijn. succes!

op zich hebben jullie allebei gelijk! tuurlijk is zo'n test niet meer betrouwbaar na zoveel uur, maar zoals bloem zei: dat streepje kan toch ook niet uit zichzelf verschijnen? natuuuuurlijk heb ik al weer even op internet gekeken en het blijkt dat als er later wel een streepje staat dat je hcg dan gewoon heel laag is. dus we gaan het gewoon afwachten, voor hetzelfde geld ben ik morgen ongesteld....
Inderdaad vin-de-migraine.... jakkes! De hik is ondertussen over gelukkig! Ik hoop toch niet dat ik morgen nog last heb van mijn kop... want moet wel werken en dat met 15 kids om je heen... oeps...
Ai dread, ik zou maar lekker veel water drinken en idd alvast een tabletje, dan heb je maar een heel kleine kans dat je er morgen nog last van hebt... Met 15 kids kan je dat niet gebruiken!!!!

Thanx troela, voor de sterkte, maar ik ben bang dat zo lang als mij zu leeft, ze zich om veel boos maakt... dat doet ze dr hele leven al, en toch kan ik er nogsteeds niet mee omgaan...

Maarja, we zien wel hoe het gaat. Ik kijk volgend jaar gewoon weer lekker verder en tot dan bij ik razend benieuwd naar jou volgende zwanger test!!! (wat de uitkomst ook zal zijn!!!)
dat is ook heel moeilijk om mee om te gaan! hoe reageren je ouders op haar? doet ze ook zo tegen hun of alleen tegen jou? laat jouw leven niet door haar leiden hè? denk ook aan jezelf... jij hebt niks verkeerd gedaan en je zus is 'ziek' daar kun je niks aan doen. hoe moeilijk het ook is, probeer het van je af te zetten.. praat erover.. met je man, ouders, vrienden, ons. krop het alsjeblieft niet op want dan ga je er echt aan onderdoor! want naar mijn idee vergt het erg veel energie van je... dat is wat ik lees tussen de regeltjes door. maar ik kan het ook mis hebben natuurlijk! (dat hoop ik eigenlijk wel)
Troela, pfff ik heb met spanning je verhaal gelezen. Onze hoop is op jou gericht hoor! En je bent nog steeds niet ongesteld dus.... Volgens mij staat het in de bijsluiter dat een test niet meer betrouwbaar is na een uur ofzo. Afwachten dus, hou je ons op de hoogte?!

Sungirl, leuk dat je zo met ons meeleeft! Ja zo'n flubberbuik lijkt me ook niet het einde, maar zoals je zelf al zegt je weet waar je het voor deed. Leuk om te lezen dat het zo goed met Kayne gaat!

Winter; ik vind het zelf best leuk om mensen ook bij mij uit te nodigen ook al brengt het veel werk met zich mee. Dus dit jaar is het bij jullie thuis. Gezellig.

Bloempje; bij ons is het deze maand ook niet veel. Was gisteren mijn zelfuitgerekende eisprong (kan dus mis zijn) en hadden we beiden echt totaal geen zin. Tja, ik heb geen zin om er iets verplichts van te maken. Nog niet, misschien komt dat nog.

Over sterrenbeeld maagd; Ik vind het niet gek dat dan dat sterrenbeeld tegenstaat. het lijkt me lastig dat je nooit eens je irritaties kunt uiten, jij bent tenslotte ook maar een mens...

Dread; hopen dat je hoofdpijn morgen over is...dat tabletje innemen voor je gaat slapen is geen gek idee denk ik.

Hier heb ik een vermoeid weekend achter de rug; ik was moe en had keelpijn en was niet helemaal lekker. Toch had ik erg zin om er even uit te zijn (leve de paracetamol) en zijn we naar de bioscoop geweest. Ach dan hoef je niet veel te doen alleen maar zitten en popcorn eten. Ik kreeg de smaak te pakken en daarom zijn we toch nog wat gaan drinken erna. Dat was erg gezellig. En het werd laat, dus ben ik nog meer moe nu.....(wallen tot op mijn kin )

X Inci
Troela, zoals ze naar mij is valt het nog mee... Mijn ouders verwijt ze haar hele bestaan geloof ik. Die kunnen echt niets goed doen. En da's echt vreselijk voor mijn ma, want zij kan echt niets goed doen. En het vreet heel veel energie, helaas heb je dat goed gelezen... Maar ik zal t er toch maar mee moeten doen. En idd, is het belangrijk er ook nog andere leuke dingen naast te hebben. En gelukkig heb ik een geduldig vriendje en een fantastische vriendin die mij hier in altijd kan steunen. (vooral mijn vriendin dus!!!)

inci, ja stom eigenlijk he, dat zoiets de keuze beinvloed van het sterrenbeeld van je kind. Slaat nergens op natuurlijk, want de ene maagd is de andere niet. Maar toch beinvloed het me wel. Nog vreemder vind ik dat ik dan ook mijn eisprong niet met de tests kan vinden deze keer!

En naar welke film zijn jullie geweest? Was hij leuk?
Nu ik al een tijdje met jullie meeschrijf is het denk ik leuk om iets meer over mezelf te vertellen. (voor de niet-geinteresseerden: scrol snel door) Voor de anonimiteit kan ik natuurlijk niet te veel vertellen.

Ik ben 34 jaar en woon in het zuiden des lands. Ik werk met kinderen, wat ik precies doe laat ik in het midden. Daar komt ook mijn nick vandaan want ik werk veel met buitenlandse kinderen. o.a. een schattig Turks meisje Inci. Ik vond het een leuke naam, maar ik ben zelf niet Turks. Ik ben "oerhollands" met brede heupen en rode wangen en al . Ik heb 2 schattige poezen en dat zijn nu een beetje mijn surrogaat kinderen. Tja je moet ergens je zorg/knuffeldrang kwijt en mijn vriend wordt nu al een beetje gek van mij af en toe. Ik werk op dit moment full-time, maar al een kindje mag komen zal ik dit gaan inkrimpen naar 4 of 3 dagen. Daar ben ik nog niet helemaal aan uit.

Sporten: af en toe, als mijn sportabonnement weer eens afgestoft wordt en dan meestal zwemmen of fitness. Verder hobbies: lezen, poezen, forum, koken voor anderen en gezellige avondjes samen en lekker kletsen. In de winter vind ik spelletjes leuk bv scrabble, poker of catan.

Zo, ik stop er eens mee. dag lieve meiden, ik ga nog ff kassie kijken.

x Inci
heeee Bloempje, we zijn tegelijk aan het posten!

Het was Day the earth stood still. Ik vond hem best goed, spannend tot zeker 2/3e en wat slap einde.

x
bloempje, ik ben blij te horen dat je zoveel steun krijgt! gelukkig maar!! ik vind het heel erg voor je moeder, maar ze heeft jullie om haar te steunen! lijkt me vreselijk als je kind zo tegen je doet en je dat gevoel geeft.. geef je moeder maar een knuffel van mij dan!

inci, ik woon ook in het zuiden! zuid-west eigenlijk hihi.. heb je hyves? bloem, winter, dread, sungirl en ik zijn hyves vrienden van elkaar. we krabbelen niet!! dus als je zin hebt kunnen wij je ook toevoegen... als je hyves hebt natuurlijk!
Wat lief troela, ik zal haar jou knuf doorgeven! Zal ze vast heel fijn vinden!

Hihihi wat grappig inci dat ik eindelijk weet hoe je aan jou nickname hier komt... Ik had het dus helemaal mis met mijn idee! (ach mijn nickname brengt ook vaak verwarring met zich mee..) Ik dacht eigenlijk dat het de afkorting inci zou zijn (International Nomenclature of Cosmetic Ingredients) oftewel de internationale wijze om cosmetische product info te formuleren zodat iedereen het terwereld kan begrijpen. (en alsnog weet je meestal niet wat wat dan is)

ik ben trouwens ook helemaal blij met mijn poezen heerlijk he, die beesies knuffelen!
Ja ik heb lekker tot half 12 in bed gelegen en was de bedoeling dat ik me niet ging aankleden vandaag maar ja mijn moeder belde om half 3 op of ik mee wou na de kerstmarkt.Dus ben ik maar snel onder de douche gesprongen en even mee geweest.

Troela ik durf toch wel een beetje te hopen een streepje is een streepje.Ik zou als ik jouw was in potje plassen en dan de test erin doen.Bij mij was het toen na 1 seconde al duidelijk.(ik had een test van kruidvat).Wel pannend ik zou denk ik niet kunnen wachten en had denk ik weer getest als het niet zo duidelijk was.

Nou ik ga nog ff koekeloeren en dan mijn nest maar weer in.
Even kort, ben al laat voor werk. Troela test je vandaag weer?

Ben benieuwd!

xxx

ps. Inci, ik wist dat dat een Turkse naam was.
heb vanochtend getest, nu met de clearblue... en ik zag een heel licht plusje, maar dat kan ook weer zo zijn dat ik dat wil zien. ik ben er nog niet van overtuigd! om 14 uur bel ik naar de gynaecoloog en misschien zegt ze wel dat ik gewoon kan komen en misschien doen ze dan wel een bloedtest.. ik weet het niet! maar sinds gisteravond doen de meisjes echt zeer!! niet net als anders, dat ik zere tepels heb maar nu gewoon mijn hele borsten, net of er iemand heel hard tegen geslagen heeft. pfffffff ik wil gewoon duidelijkheid!!!!!!!!!
zo net de gyn aan de telefoon gehad... als ik volgende week nog niet ongesteld ben moet ik nog een test doen en hun dat laten weten als ik zwanger ben.

de uitslag van het bloedonderzoek was er ook.. ik zat net onder de waarden die je moet hebben voor een eisprong! heel gek, ik heb het toch gemerkt dat ik ovuleerde. maar ik was net bij de drogist en hij weet hoe het zit bij ons en die vertelde dat als ik nu zwanger ben, dat ze dan ook niet goed aan je bloed kunnen zien of je een eisprong gehad hebt. iets met oestrogeen en zo... volgens hem kunnen ze dat dan niet meten!

maar ik denk niet dat ik een week ga wachten voordat ik mijn volgende test doe hahah. ik denk dat ik nog even naar de stad rij en misschien ga ik dan bij de kruidvat nog wel zulke testen kopen als sungirl!!
Troela ik durf steeds meer te hopen ik heb gewoon van kruidvat eigenmerk toen gehaald.Want van clear blue heb ik geen goeie dingen over gehoord (dat zal wel weer per vrouw verschillend zijn)en toen dacht ik wrom zou ik het dubbele betalen en eerst proberen met die van het kruidvat.
Troela, mens jij met je streepjes en plusjes. Gewoon een digitale van clearblue, dan heb je Zwanger of Niet Zwanger.

Grrrrr. Maar goed, ik begin toch echt het vermoeden te krijgen dat we keihard kunnen juichen hier zometeen!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven