Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
dinsdag 6 september 2016 om 12:16
Klinkt heerlijk relaxt Alice en je hebt ook nog lekker weer!
Ik had vanochtend zoiets grappigs: een telefoontje van Mark Rutte dat hij veel over me gehoord had via vrienden van mij en of ik via zijn secretaresse een afspraakje met hem wilde maken.
Ik herkende echter - denk ik - de stem van mijn vlam, maar speelde het spelletje leuk mee hahaha.
Even uitleg: Mark Rutte vertelde eergisterenavond in een TV programma dat hij geen homo is, maar al lang geen relatie heeft gehad en daar maakte we gisteren grapjes over. Hij verkeert in die kringen.
OMG, nu maar hopen dat het Rutte niet echt is
Ik had vanochtend zoiets grappigs: een telefoontje van Mark Rutte dat hij veel over me gehoord had via vrienden van mij en of ik via zijn secretaresse een afspraakje met hem wilde maken.
Ik herkende echter - denk ik - de stem van mijn vlam, maar speelde het spelletje leuk mee hahaha.
Even uitleg: Mark Rutte vertelde eergisterenavond in een TV programma dat hij geen homo is, maar al lang geen relatie heeft gehad en daar maakte we gisteren grapjes over. Hij verkeert in die kringen.
OMG, nu maar hopen dat het Rutte niet echt is
woensdag 7 september 2016 om 06:38
quote:Keukenkast schreef op 06 september 2016 @ 22:08:
Even een nutteloze bijdrage..
Relatie is stuk en voel me zo alleen.
is helemaal normaal dat je je zo voelt. Herkenbaar ook, ik had dat ook 2 jaar geleden. Mijn advies: niet tegen vechten maar accepteren! Je overleeft het echt wel!
Iris: hoe verzint ie het.... geniaal!
Laatste dagje hier, morgen weer naar huis naar mn lieve onmogelijke 4 voetige huisgenootjes. (En iemand anders die ik uiteraard snel weer hoop te zien
Mis hem wel een beetje...)
En om ontopic te blijven: grrrrrrrr weer zo vroeg wakker. Dat is irritant.
En dan moet ik er over een uur echt uit en dan wil ik waarschijnlijk niet meer
Even een nutteloze bijdrage..
Relatie is stuk en voel me zo alleen.
is helemaal normaal dat je je zo voelt. Herkenbaar ook, ik had dat ook 2 jaar geleden. Mijn advies: niet tegen vechten maar accepteren! Je overleeft het echt wel!
Iris: hoe verzint ie het.... geniaal!
Laatste dagje hier, morgen weer naar huis naar mn lieve onmogelijke 4 voetige huisgenootjes. (En iemand anders die ik uiteraard snel weer hoop te zien
Mis hem wel een beetje...)
En om ontopic te blijven: grrrrrrrr weer zo vroeg wakker. Dat is irritant.
En dan moet ik er over een uur echt uit en dan wil ik waarschijnlijk niet meer
woensdag 7 september 2016 om 21:20
quote:iris1969 schreef op 07 september 2016 @ 18:53:
Ja net als Alice heb ik het ook overleefd en zijn we beiden voorzichtig weer aan iets nieuws begonnen en dat gaat voor jou ook weer gebeuren!
Na komt en dan
Terwijl ik er eerst niet in geloofde en vervolgens er totaal geen zin meer in had.
En juist bij dat laatste kom je totaal onverwacht iemand tegen....
(Nou ja totaal onverwacht.... )
Ja net als Alice heb ik het ook overleefd en zijn we beiden voorzichtig weer aan iets nieuws begonnen en dat gaat voor jou ook weer gebeuren!
Na komt en dan
Terwijl ik er eerst niet in geloofde en vervolgens er totaal geen zin meer in had.
En juist bij dat laatste kom je totaal onverwacht iemand tegen....
(Nou ja totaal onverwacht.... )
woensdag 7 september 2016 om 21:23
quote:Keukenkast schreef op 07 september 2016 @ 18:59:
Thnx all!!
Oh komt ook zeker goed!! Maar nu zijn mannen dom en date ik nooooit meer.
Over 2 maanden denk ik er weer anders over en kom ik misschien wel nutteloos zeuren over mn dates
hahaha ik denk al twee jaar precies hetzelfde wat betreft mannen....
Iris:
Echt hoe krijg je het voor mekaar...
Thnx all!!
Oh komt ook zeker goed!! Maar nu zijn mannen dom en date ik nooooit meer.
Over 2 maanden denk ik er weer anders over en kom ik misschien wel nutteloos zeuren over mn dates
hahaha ik denk al twee jaar precies hetzelfde wat betreft mannen....
Iris:
Echt hoe krijg je het voor mekaar...
woensdag 7 september 2016 om 21:33
woensdag 7 september 2016 om 21:41
woensdag 7 september 2016 om 22:18
quote:iris1969 schreef op 07 september 2016 @ 21:25:
Haha ja lach maar. Nu moet ik mijn oude kreng weer aan .
Zondag trouwens date 4. Ik ben aan zet. Weten jullie nog iets leuks?
nounou daar ga je niet dood van hoor...
Leuk!! Ehhmm.... heb ik nog andere originele ideeën?
Nee, vakantiemood. Morgen weer naar huis maar nog een week vakantie.
Ik was vanavond ergens uit eten, leuke tent maar er zat een stel naast me waar
ik weke knieën van kreeg.
Wat jonger dan ik schat ik, zij was zwanger, nou wat een chemie zeg... ze zeiden werkelijk geen woord tegen mekaar en die mobile van die knul piepte zo vaak van berichtjes dat ik zin kreeg om ut kreng te slopen....
Serieus... ik blijf nog liever 100 jaar single dan zo'n uitgeblust stel te worden die mekaar liever de nek omdraait...
Haha ja lach maar. Nu moet ik mijn oude kreng weer aan .
Zondag trouwens date 4. Ik ben aan zet. Weten jullie nog iets leuks?
nounou daar ga je niet dood van hoor...
Leuk!! Ehhmm.... heb ik nog andere originele ideeën?
Nee, vakantiemood. Morgen weer naar huis maar nog een week vakantie.
Ik was vanavond ergens uit eten, leuke tent maar er zat een stel naast me waar
ik weke knieën van kreeg.
Wat jonger dan ik schat ik, zij was zwanger, nou wat een chemie zeg... ze zeiden werkelijk geen woord tegen mekaar en die mobile van die knul piepte zo vaak van berichtjes dat ik zin kreeg om ut kreng te slopen....
Serieus... ik blijf nog liever 100 jaar single dan zo'n uitgeblust stel te worden die mekaar liever de nek omdraait...