Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Toch wel een jurkje dus? En ik heb prima sandaaltjes voor er onder en dan spijkerjasje mee voor later.



Maak me nu al druk over hoe ik over ga komen .
hahahhaha, maar je kent ze toch..?
quote:nijntje021 schreef op 01 september 2016 @ 23:18:

hahahhaha, maar je kent ze toch..?Nee het zijn de vrienden van mijn nieuwe vlam. Big deal toch?
quote:iris1969 schreef op 01 september 2016 @ 23:32:

[...]



Nee het zijn de vrienden van mijn nieuwe vlam. Big deal toch?oooh dan is het zeker een big deal
Ja dat vind ik ook. Het is de derde date en dat is in dateland meestal de seksdate, maar daar ga ik niet in mee. Ik doe dat pas als ik daar klaar voor ben en dat weet hij ook.



Volgens mij accepteert hij dat wel, want hij stelt me niet voor niets voor aan zijn vrienden.
toppie Iris
quote:iris1969 schreef op 01 september 2016 @ 14:23:

Klinkt echt goed Alice.



Ik denk zelf niet negatief over mezelf

Ik toch wel helaas... ging gister toen hij weg was weer even helemaal fout.

Ik weet dat ik niet negatief hoef te zijn en vooral nergens bang voor hoef te zijn maar het gebeurt toch helaas....
quote:Alicemorgan82 schreef op 02 september 2016 @ 11:02:

[...]



Ik toch wel helaas... ging gister toen hij weg was weer even helemaal fout.

Ik weet dat ik niet negatief hoef te zijn en vooral nergens bang voor hoef te zijn maar het gebeurt toch helaas....
thnx



why oh why...
Ach meisje toch
Thnx meiden... ik weet ff niet wat ik met mezelf aanmoet geloof ik.

Grrrr... het ging zo goed..
Niets, je moet helemaal niets. Dit gevoel gaat voorbij, heus!
Zo ik ben weer terug met mn voetjes op de aarde gelukkig.

Was zelf al weer wat rustig, en ook ff naar de overkant gehobbeld om ff aan zn kop te zeiken



Hij is overigens wel een beetje klaar met mn negatieve stemming/het feit dat ik soms wat overdrijf .

Maar dat komt goed uit want dat ben ik zelf ook....



En ik realiseer me heel goed dat ik zoveel dingen niet zie en voel als ik enkel aan het malen ben.

(O.a. dat als ik nou nog niet ga zien dat ie me echt leuk vindt ik een blind molletje ben)
Duw hem niet van je af Alice met je negatieve buien, want hij kan er niets aan doen dat jij soms onzeker over jezelf bent toch?



Ik heb ook iets geks: opeens denk ik "gaat dit niet allemaal te soepel?". Ik ben zo gewend aan gedoe en ruzie dat ik dit makkelijke eigenlijk helemaal niet ken. Hij weet wat hij wil en voelt en ik ga nu weer twijfelen.
Nee dat ga ik echt niet doen want qua gevoel zit het gewoon heel erg goed.

Het is overigens wel top dat hij gewoon zegt wat hij niet fijn vindt, en ook wel handig dat ik het voor de verandering ook van hem aanneem.



Iris ik heb hetzelfde, is gewoon gek en raar en eng.

Echter ik ben er wel achter dat die angst volkomen ongegrond is,

Ik heb heel lang nagedacht waar ik nou precies bang voor ben, ik kan niks nuttigs bedenken eerlijk gezegd.

M.a.w ik laat het lekker los, ga genieten en ik zie het allemaal wel.



Hakuna Matata



Ps jullie zijn lief
let it go let it go
Yoehoe... ik leef nog na de Airborne wandeltocht.

(Grootste eendaagse wandeltocht ter wereld, is hier ieder jaar, wij doen altijd mee.

16e x gister. Wel beetje spierpijn nu na 15 km )



Vrienden waren hier met kindje, leuk kind hoor maar weet wel weer waarom ik dat toch eeeeeeecht niet hoef... (echt mn oren piepen...)
Tja dat ligt echt aan de opvoeding hoor. Nergens schreeuwen kinderen zo hard als in Nederland .



Alleen een huilbaby mag wat mij betreft krijsen. De rest kan prima gecorrigeerd worden.
En stoer hoor dat lange wandelen. Mij niet gezien, net als lang fietsen. Inspanning als ontspanning
Nee idd. ik ga me er ook echt niet mee bemoeien...

En het lijkt denk ik makkelijker dan het is.



Aaahhh wandelen is leuk!! Wel beetje spierpijn en ik ga morgen een paar dagen weg vandaag qua wandelen beter een beetje rustig aan.

Maar goed de airborne is de start van de herdenkingsmaand hier (Arnhem he...) en ik en mijn familie doen ieder jaar mee.

Het is echt een hele happening en ik zou het niet willen missen
quote:iris1969 schreef op 04 september 2016 @ 12:30:

Tja dat ligt echt aan de opvoeding hoor. Nergens schreeuwen kinderen zo hard als in Nederland .



Alleen een huilbaby mag wat mij betreft krijsen. De rest kan prima gecorrigeerd worden.





hear hear Iris had er vanmiddag 2 die in koor aan het krijsen waren



ik vind wandelen ook heerlijk, vooral ik veel aan me hoofd heb, oordopjes in en lopen maar. vooral hier in Amsterdam kan je heerlijk zwerven heb laatst met vriendlief 3 stadsdelen doorkruist
Verschrikkelijk... die peuters die huilen niet, die krijsen. Echt niet om aan te horen, sorry...



Haha Nijn, ik kom vrij vaak in Amsterdam, valt met mijn richtingsgevoel genoeg te wandelen. In Arnhem verdwaal ik al genoeg, Amsterdam is echt een crime voor mensen met het richtingsgevoelvan een bedorven visstick/stoeptegel zoals ik



Zo. Iedereen terug van vakantie, nu mag ik

Ben onderweg, paar daagjes Ameland.

Ff chillen..., had ik wel even behoefte aan....
Veel plezier Alice!!!!
veel plezier Alice



nog 2 dagen werken en dan ik er ook vandoor
thnx girls!!



Het is hier heerlijk rustig en een fijn hotel dus gaat goed komen!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven