Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
vrijdag 2 september 2016 om 00:15
vrijdag 2 september 2016 om 11:02
quote:iris1969 schreef op 01 september 2016 @ 14:23:
Klinkt echt goed Alice.
Ik denk zelf niet negatief over mezelf
Ik toch wel helaas... ging gister toen hij weg was weer even helemaal fout.
Ik weet dat ik niet negatief hoef te zijn en vooral nergens bang voor hoef te zijn maar het gebeurt toch helaas....
Klinkt echt goed Alice.
Ik denk zelf niet negatief over mezelf
Ik toch wel helaas... ging gister toen hij weg was weer even helemaal fout.
Ik weet dat ik niet negatief hoef te zijn en vooral nergens bang voor hoef te zijn maar het gebeurt toch helaas....
vrijdag 2 september 2016 om 17:37
Zo ik ben weer terug met mn voetjes op de aarde gelukkig.
Was zelf al weer wat rustig, en ook ff naar de overkant gehobbeld om ff aan zn kop te zeiken
Hij is overigens wel een beetje klaar met mn negatieve stemming/het feit dat ik soms wat overdrijf .
Maar dat komt goed uit want dat ben ik zelf ook....
En ik realiseer me heel goed dat ik zoveel dingen niet zie en voel als ik enkel aan het malen ben.
(O.a. dat als ik nou nog niet ga zien dat ie me echt leuk vindt ik een blind molletje ben)
Was zelf al weer wat rustig, en ook ff naar de overkant gehobbeld om ff aan zn kop te zeiken
Hij is overigens wel een beetje klaar met mn negatieve stemming/het feit dat ik soms wat overdrijf .
Maar dat komt goed uit want dat ben ik zelf ook....
En ik realiseer me heel goed dat ik zoveel dingen niet zie en voel als ik enkel aan het malen ben.
(O.a. dat als ik nou nog niet ga zien dat ie me echt leuk vindt ik een blind molletje ben)
vrijdag 2 september 2016 om 18:09
Duw hem niet van je af Alice met je negatieve buien, want hij kan er niets aan doen dat jij soms onzeker over jezelf bent toch?
Ik heb ook iets geks: opeens denk ik "gaat dit niet allemaal te soepel?". Ik ben zo gewend aan gedoe en ruzie dat ik dit makkelijke eigenlijk helemaal niet ken. Hij weet wat hij wil en voelt en ik ga nu weer twijfelen.
Ik heb ook iets geks: opeens denk ik "gaat dit niet allemaal te soepel?". Ik ben zo gewend aan gedoe en ruzie dat ik dit makkelijke eigenlijk helemaal niet ken. Hij weet wat hij wil en voelt en ik ga nu weer twijfelen.
vrijdag 2 september 2016 om 18:40
Nee dat ga ik echt niet doen want qua gevoel zit het gewoon heel erg goed.
Het is overigens wel top dat hij gewoon zegt wat hij niet fijn vindt, en ook wel handig dat ik het voor de verandering ook van hem aanneem.
Iris ik heb hetzelfde, is gewoon gek en raar en eng.
Echter ik ben er wel achter dat die angst volkomen ongegrond is,
Ik heb heel lang nagedacht waar ik nou precies bang voor ben, ik kan niks nuttigs bedenken eerlijk gezegd.
M.a.w ik laat het lekker los, ga genieten en ik zie het allemaal wel.
Hakuna Matata
Ps jullie zijn lief
Het is overigens wel top dat hij gewoon zegt wat hij niet fijn vindt, en ook wel handig dat ik het voor de verandering ook van hem aanneem.
Iris ik heb hetzelfde, is gewoon gek en raar en eng.
Echter ik ben er wel achter dat die angst volkomen ongegrond is,
Ik heb heel lang nagedacht waar ik nou precies bang voor ben, ik kan niks nuttigs bedenken eerlijk gezegd.
M.a.w ik laat het lekker los, ga genieten en ik zie het allemaal wel.
Hakuna Matata
Ps jullie zijn lief
zondag 4 september 2016 om 12:26
Yoehoe... ik leef nog na de Airborne wandeltocht.
(Grootste eendaagse wandeltocht ter wereld, is hier ieder jaar, wij doen altijd mee.
16e x gister. Wel beetje spierpijn nu na 15 km )
Vrienden waren hier met kindje, leuk kind hoor maar weet wel weer waarom ik dat toch eeeeeeecht niet hoef... (echt mn oren piepen...)
(Grootste eendaagse wandeltocht ter wereld, is hier ieder jaar, wij doen altijd mee.
16e x gister. Wel beetje spierpijn nu na 15 km )
Vrienden waren hier met kindje, leuk kind hoor maar weet wel weer waarom ik dat toch eeeeeeecht niet hoef... (echt mn oren piepen...)
zondag 4 september 2016 om 14:01
Nee idd. ik ga me er ook echt niet mee bemoeien...
En het lijkt denk ik makkelijker dan het is.
Aaahhh wandelen is leuk!! Wel beetje spierpijn en ik ga morgen een paar dagen weg vandaag qua wandelen beter een beetje rustig aan.
Maar goed de airborne is de start van de herdenkingsmaand hier (Arnhem he...) en ik en mijn familie doen ieder jaar mee.
Het is echt een hele happening en ik zou het niet willen missen
En het lijkt denk ik makkelijker dan het is.
Aaahhh wandelen is leuk!! Wel beetje spierpijn en ik ga morgen een paar dagen weg vandaag qua wandelen beter een beetje rustig aan.
Maar goed de airborne is de start van de herdenkingsmaand hier (Arnhem he...) en ik en mijn familie doen ieder jaar mee.
Het is echt een hele happening en ik zou het niet willen missen
zondag 4 september 2016 om 22:52
quote:iris1969 schreef op 04 september 2016 @ 12:30:
Tja dat ligt echt aan de opvoeding hoor. Nergens schreeuwen kinderen zo hard als in Nederland .
Alleen een huilbaby mag wat mij betreft krijsen. De rest kan prima gecorrigeerd worden.
hear hear Iris had er vanmiddag 2 die in koor aan het krijsen waren
ik vind wandelen ook heerlijk, vooral ik veel aan me hoofd heb, oordopjes in en lopen maar. vooral hier in Amsterdam kan je heerlijk zwerven heb laatst met vriendlief 3 stadsdelen doorkruist
Tja dat ligt echt aan de opvoeding hoor. Nergens schreeuwen kinderen zo hard als in Nederland .
Alleen een huilbaby mag wat mij betreft krijsen. De rest kan prima gecorrigeerd worden.
hear hear Iris had er vanmiddag 2 die in koor aan het krijsen waren
ik vind wandelen ook heerlijk, vooral ik veel aan me hoofd heb, oordopjes in en lopen maar. vooral hier in Amsterdam kan je heerlijk zwerven heb laatst met vriendlief 3 stadsdelen doorkruist
maandag 5 september 2016 om 10:59
Verschrikkelijk... die peuters die huilen niet, die krijsen. Echt niet om aan te horen, sorry...
Haha Nijn, ik kom vrij vaak in Amsterdam, valt met mijn richtingsgevoel genoeg te wandelen. In Arnhem verdwaal ik al genoeg, Amsterdam is echt een crime voor mensen met het richtingsgevoelvan een bedorven visstick/stoeptegel zoals ik
Zo. Iedereen terug van vakantie, nu mag ik
Ben onderweg, paar daagjes Ameland.
Ff chillen..., had ik wel even behoefte aan....
Haha Nijn, ik kom vrij vaak in Amsterdam, valt met mijn richtingsgevoel genoeg te wandelen. In Arnhem verdwaal ik al genoeg, Amsterdam is echt een crime voor mensen met het richtingsgevoelvan een bedorven visstick/stoeptegel zoals ik
Zo. Iedereen terug van vakantie, nu mag ik
Ben onderweg, paar daagjes Ameland.
Ff chillen..., had ik wel even behoefte aan....