Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
dinsdag 30 augustus 2016 om 19:45
quote:iris1969 schreef op 30 augustus 2016 @ 18:49:
Ik ga nog steeds lekker. Mijn jonge collega met de prachtigste blauwe ogen aller tijden die mij wel ziet zitten was openlijk jaloers omdat ik het over een nieuwe vlam had. Heerlijk die egobevestiging .
das fout maar idd. zo lachen...
Hier ook, stelde weinig voor, ik ging ineens piekeren en maakte mezelf onzeker.
Ik dus meteen driftig appen waar ik later spijt van kreeg.
Reageerde hij wederom erg lief op.
waarom doe ik mezelf dat toch weer aan... soort SM...
Ik ga nog steeds lekker. Mijn jonge collega met de prachtigste blauwe ogen aller tijden die mij wel ziet zitten was openlijk jaloers omdat ik het over een nieuwe vlam had. Heerlijk die egobevestiging .
das fout maar idd. zo lachen...
Hier ook, stelde weinig voor, ik ging ineens piekeren en maakte mezelf onzeker.
Ik dus meteen driftig appen waar ik later spijt van kreeg.
Reageerde hij wederom erg lief op.
waarom doe ik mezelf dat toch weer aan... soort SM...
woensdag 31 augustus 2016 om 13:47
Ja ik overdreef gister zeker, en dat vond hij niet leuk.
Hij is echt de eerste die gewoon eerlijk tegen mij zegt wat hij niet leuk vindt.
(namelijk gister een hoop bombarie om niks, en onzekerheid op hem projecteren)
Had hem afgezegd maar hij stond s'avonds voor de deur om even te praten,
dat was erg fijn, we hebben een goed gesprek gehad.
Ik ben zo'n open en eerlijk persoon die zegt wat hij denkt en vindt (en dat verwacht hij ook van mij) niet erg gewend maar ik vind het erg prettig om eerlijk te zijn. (liever eerlijk en oprecht zijn dan achterbaks)
Waar het gister mis is gegaan is mij helemaal duidelijk, zeker na ons gesprek.
Ik denk, oordeel en concludeer veel te veel.
Eerlijk gezegd snap ik niet helemaal waarom dat sinds zaterdag er ineens is, want de eerste weken was ik heel erg relaxed en go with the flow.
Ik realiseer me dat dit onzekerheid is en angst voor afwijzing, maar ik weet heel goed dat dit helemaal niet nodig is.
En dit gaat misschien zweverig klinken, maar na aanleiding van want een vriendje van mij van de week zei snap ik helemaal hoe ik het op moet lossen. (Iris misschien een tip voor jou?)
Ik realiseerde me dat als ik het soms lastig vindt om te vertrouwen wat hij zegt, dat dit voornamelijk te maken heeft met dat ik mezelf niet vertrouw en het veiliger en makkelijker vind om negatief te denken over mezelf.
Het begint gewoon allemaal met jezelf.
Zo. Einde spiritueel kwartiertje
Hij is echt de eerste die gewoon eerlijk tegen mij zegt wat hij niet leuk vindt.
(namelijk gister een hoop bombarie om niks, en onzekerheid op hem projecteren)
Had hem afgezegd maar hij stond s'avonds voor de deur om even te praten,
dat was erg fijn, we hebben een goed gesprek gehad.
Ik ben zo'n open en eerlijk persoon die zegt wat hij denkt en vindt (en dat verwacht hij ook van mij) niet erg gewend maar ik vind het erg prettig om eerlijk te zijn. (liever eerlijk en oprecht zijn dan achterbaks)
Waar het gister mis is gegaan is mij helemaal duidelijk, zeker na ons gesprek.
Ik denk, oordeel en concludeer veel te veel.
Eerlijk gezegd snap ik niet helemaal waarom dat sinds zaterdag er ineens is, want de eerste weken was ik heel erg relaxed en go with the flow.
Ik realiseer me dat dit onzekerheid is en angst voor afwijzing, maar ik weet heel goed dat dit helemaal niet nodig is.
En dit gaat misschien zweverig klinken, maar na aanleiding van want een vriendje van mij van de week zei snap ik helemaal hoe ik het op moet lossen. (Iris misschien een tip voor jou?)
Ik realiseerde me dat als ik het soms lastig vindt om te vertrouwen wat hij zegt, dat dit voornamelijk te maken heeft met dat ik mezelf niet vertrouw en het veiliger en makkelijker vind om negatief te denken over mezelf.
Het begint gewoon allemaal met jezelf.
Zo. Einde spiritueel kwartiertje
donderdag 1 september 2016 om 14:23
Klinkt echt goed Alice.
Ik denk zelf niet negatief over mezelf, maar ik heb wel gemerkt dat mannen die mij in eerste instantie een uitdaging vonden doordat ik nogal heftig ben, dit later juist enorm vervelend gaan vinden. Hierdoor vind ik het lastig om mezelf te zijn en mijn muurtje omlaag te gooien.
Maar even iets luchtigers: zaterdagavond BBQ met mijn nieuwe vlam en zijn vrienden. Wat trek ik aan? Normaal gesproken wordt dit zomerjurkje met hoge hakken, maar dit is in een parkje, dus op het gras staan en zitten. Dan zijn hakken geen goed idee en een jurkje misschien ook niet. Ook wordt het misschien laat en donker en dus kouwer. Enig idee wat de beste outfit is? Ik wil wel vrouwelijk zijn, maar dus ook passend gekleed.
Ik denk zelf niet negatief over mezelf, maar ik heb wel gemerkt dat mannen die mij in eerste instantie een uitdaging vonden doordat ik nogal heftig ben, dit later juist enorm vervelend gaan vinden. Hierdoor vind ik het lastig om mezelf te zijn en mijn muurtje omlaag te gooien.
Maar even iets luchtigers: zaterdagavond BBQ met mijn nieuwe vlam en zijn vrienden. Wat trek ik aan? Normaal gesproken wordt dit zomerjurkje met hoge hakken, maar dit is in een parkje, dus op het gras staan en zitten. Dan zijn hakken geen goed idee en een jurkje misschien ook niet. Ook wordt het misschien laat en donker en dus kouwer. Enig idee wat de beste outfit is? Ik wil wel vrouwelijk zijn, maar dus ook passend gekleed.
donderdag 1 september 2016 om 22:24
quote:iris1969 schreef op 01 september 2016 @ 14:23:
Klinkt echt goed Alice.
Ik denk zelf niet negatief over mezelf, maar ik heb wel gemerkt dat mannen die mij in eerste instantie een uitdaging vonden doordat ik nogal heftig ben, dit later juist enorm vervelend gaan vinden. Hierdoor vind ik het lastig om mezelf te zijn en mijn muurtje omlaag te gooien.
Maar even iets luchtigers: zaterdagavond BBQ met zijn vrienden. Wat trek ik aan? Normaal gesproken wordt dit zomerjurkje met hoge hakken, maar dit is in een parkje, dus op het gras staan en zitten. Dan zijn hakken geen goed idee en een jurkje misschien ook niet. Ook wordt het misschien laat en donker en dus kouwer. Enig idee wat de beste outfit is? Ik wil wel vrouwelijk zijn, maar dus ook passend gekleed.Kort jurkje (kniehoogte) met sandalen.
Klinkt echt goed Alice.
Ik denk zelf niet negatief over mezelf, maar ik heb wel gemerkt dat mannen die mij in eerste instantie een uitdaging vonden doordat ik nogal heftig ben, dit later juist enorm vervelend gaan vinden. Hierdoor vind ik het lastig om mezelf te zijn en mijn muurtje omlaag te gooien.
Maar even iets luchtigers: zaterdagavond BBQ met zijn vrienden. Wat trek ik aan? Normaal gesproken wordt dit zomerjurkje met hoge hakken, maar dit is in een parkje, dus op het gras staan en zitten. Dan zijn hakken geen goed idee en een jurkje misschien ook niet. Ook wordt het misschien laat en donker en dus kouwer. Enig idee wat de beste outfit is? Ik wil wel vrouwelijk zijn, maar dus ook passend gekleed.Kort jurkje (kniehoogte) met sandalen.