Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
woensdag 7 september 2016 om 22:41
quote:iris1969 schreef op 07 september 2016 @ 22:36:
Maar vertel eens iets meer over je verloren liefde Keukenkast.
(Haha wat een gekke nick)
Hahha ja ik had me aangemeld hier en wist geen nickname te verzinnen en toen keek ik net naar de keukenkast. Dus vandaar.
Helemaal in details kan ik niet treden ivm herkenbaarheid door mn reacties in vorige topics. Maar het komt erop neer dat we het beide niet meer zagen zitten op deze manier. Dus hebben even een soort van rustperiode gehad en zijn tot de conclusie gekomen dat het niet meer gaat werken.
Doet even pijn, veel pijn, maar ik denk wel dat het de juiste beslissing is geweest. We hebben wel nog normaal contact (vraag me af of dat goed is).
En ik heb liever een goede vriend dan een relatie dat niet lekker loopt.
Maarja.. weet ook niet of dat vrienden bijven gaat werken.
Maar vertel eens iets meer over je verloren liefde Keukenkast.
(Haha wat een gekke nick)
Hahha ja ik had me aangemeld hier en wist geen nickname te verzinnen en toen keek ik net naar de keukenkast. Dus vandaar.
Helemaal in details kan ik niet treden ivm herkenbaarheid door mn reacties in vorige topics. Maar het komt erop neer dat we het beide niet meer zagen zitten op deze manier. Dus hebben even een soort van rustperiode gehad en zijn tot de conclusie gekomen dat het niet meer gaat werken.
Doet even pijn, veel pijn, maar ik denk wel dat het de juiste beslissing is geweest. We hebben wel nog normaal contact (vraag me af of dat goed is).
En ik heb liever een goede vriend dan een relatie dat niet lekker loopt.
Maarja.. weet ook niet of dat vrienden bijven gaat werken.
woensdag 7 september 2016 om 22:57
Ja ik laat nu gewoon even alles op me af komen en ik probeer het een plekje te geven.
Tis gewoon even lastig nu omdat ik al in een rotsituatie zat. Dus mijn emoties springen alle kanten op.
Maar ik weet ook dat het allemaal goed zal komen. Het is nu even kut maar het wordt straks beter.
En dan kan ik weer klagen over domme dates etc haha dus ik probeer het gewoon positief te bekijken
Tis gewoon even lastig nu omdat ik al in een rotsituatie zat. Dus mijn emoties springen alle kanten op.
Maar ik weet ook dat het allemaal goed zal komen. Het is nu even kut maar het wordt straks beter.
En dan kan ik weer klagen over domme dates etc haha dus ik probeer het gewoon positief te bekijken
donderdag 8 september 2016 om 06:56
quote:iris1969 schreef op 07 september 2016 @ 22:35:
Mijn eerste grote liefde las bij zijn vorige vriendin altijd de krant aan tafel tijdens het eten. Die heb ik toen ik een relatie met hem kreeg uiteraard gelijk uit zijn handen gemept.
Volledige aandacht graag
Groot gelijk.
Die jongen deed verder niks met zn mobile hoor maar dat geluid de hele tijd was gewoon irritant.
Mijn ex zat trouwens ook constant op zn mobile als we samen waren.
Dat is echt niet tof....
Mijn eerste grote liefde las bij zijn vorige vriendin altijd de krant aan tafel tijdens het eten. Die heb ik toen ik een relatie met hem kreeg uiteraard gelijk uit zijn handen gemept.
Volledige aandacht graag
Groot gelijk.
Die jongen deed verder niks met zn mobile hoor maar dat geluid de hele tijd was gewoon irritant.
Mijn ex zat trouwens ook constant op zn mobile als we samen waren.
Dat is echt niet tof....
donderdag 8 september 2016 om 07:00
quote:iris1969 schreef op 08 september 2016 @ 01:03:
Wow na 2 handjes al propvol? Ik ben zojuist uit bed gestapt om een tosti te maken. Ik eet als een bootwerker, het is een wonder dat ik niet tonnetje rond ben .
groot gelijk. Dat gezeik de hele tijd over de lijn en gezond (dat kan ook lekker zijn maar je moet niet overdrijven) , genieten moet je! (En zolang je een beetje maat houdt is dat echt geen ramp)
Hertje: oei, ik snap het mjah je zult toch moeten w8en tot de spruit het de goede tijd vindt.
Sterkte
Wow na 2 handjes al propvol? Ik ben zojuist uit bed gestapt om een tosti te maken. Ik eet als een bootwerker, het is een wonder dat ik niet tonnetje rond ben .
groot gelijk. Dat gezeik de hele tijd over de lijn en gezond (dat kan ook lekker zijn maar je moet niet overdrijven) , genieten moet je! (En zolang je een beetje maat houdt is dat echt geen ramp)
Hertje: oei, ik snap het mjah je zult toch moeten w8en tot de spruit het de goede tijd vindt.
Sterkte
donderdag 8 september 2016 om 07:34
quote:iris1969 schreef op 08 september 2016 @ 01:03:
Wow na 2 handjes al propvol? Ik ben zojuist uit bed gestapt om een tosti te maken. Ik eet als een bootwerker, het is een wonder dat ik niet tonnetje rond ben .Hahah ja mn buik kan slecht tegen die troep, ik zwel dan op als een ballon. Had me beter ook een tosti kunnen maken.
Wow na 2 handjes al propvol? Ik ben zojuist uit bed gestapt om een tosti te maken. Ik eet als een bootwerker, het is een wonder dat ik niet tonnetje rond ben .Hahah ja mn buik kan slecht tegen die troep, ik zwel dan op als een ballon. Had me beter ook een tosti kunnen maken.
donderdag 8 september 2016 om 10:37
quote:Hertjehertje schreef op 08 september 2016 @ 06:08:
Ik twijfel of ik niet even uit bed ga om iets te eten...
En verder kom ik even zeuren dat ik wil bevallen. Ik word elke keer wakker en vraag me steeds af of het al begonnen is. En elke keer ben ik weer teleurgesteld. Irritant!!!Ooh een bevalling lijkt me zo eng. Dat kind mocht wat mij betreft mooi blijven zitten tot ik 100 was
Ik twijfel of ik niet even uit bed ga om iets te eten...
En verder kom ik even zeuren dat ik wil bevallen. Ik word elke keer wakker en vraag me steeds af of het al begonnen is. En elke keer ben ik weer teleurgesteld. Irritant!!!Ooh een bevalling lijkt me zo eng. Dat kind mocht wat mij betreft mooi blijven zitten tot ik 100 was
donderdag 8 september 2016 om 10:40
Ik ook, ja het is het handigst om alles te vermijden wat klachten geeft maar ik ga dat echt niet doen.
Trouwens bij dingen waar je echt dubbel ligt vd kramp kan je buscopan gebruiken. (Drogist)
Ik zit op de boot terug naar het vaste land.
Is snel gegaan!!
Heb het fijn gehad behalve 1 ding: smerige koffie, vooral in het hotel
Uilezèk zouden ze in Den Haag zeggen... (ik leef echt voor koffie...)
Iris:
Trouwens bij dingen waar je echt dubbel ligt vd kramp kan je buscopan gebruiken. (Drogist)
Ik zit op de boot terug naar het vaste land.
Is snel gegaan!!
Heb het fijn gehad behalve 1 ding: smerige koffie, vooral in het hotel
Uilezèk zouden ze in Den Haag zeggen... (ik leef echt voor koffie...)
Iris:
donderdag 8 september 2016 om 12:01
quote:Alicemorgan82 schreef op 07 september 2016 @ 22:18:
[...]
nounou daar ga je niet dood van hoor...
Leuk!! Ehhmm.... heb ik nog andere originele ideeën?
Nee, vakantiemood. Morgen weer naar huis maar nog een week vakantie.
Ik was vanavond ergens uit eten, leuke tent maar er zat een stel naast me waar
ik weke knieën van kreeg.
Wat jonger dan ik schat ik, zij was zwanger, nou wat een chemie zeg... ze zeiden werkelijk geen woord tegen mekaar en die mobile van die knul piepte zo vaak van berichtjes dat ik zin kreeg om ut kreng te slopen....
Serieus... ik blijf nog liever 100 jaar single dan zo'n uitgeblust stel te worden die mekaar liever de nek omdraait...omg ik had een keer een meeting ook in een restaurant en schuin naast me ook een stel die waren meer met hun telefoon bezig dan met elkaar. plus meneer zat dodelijk te sjansen .. naar mij. ik dacht vriend missg moet je je vriendin wat aandacht geven
[...]
nounou daar ga je niet dood van hoor...
Leuk!! Ehhmm.... heb ik nog andere originele ideeën?
Nee, vakantiemood. Morgen weer naar huis maar nog een week vakantie.
Ik was vanavond ergens uit eten, leuke tent maar er zat een stel naast me waar
ik weke knieën van kreeg.
Wat jonger dan ik schat ik, zij was zwanger, nou wat een chemie zeg... ze zeiden werkelijk geen woord tegen mekaar en die mobile van die knul piepte zo vaak van berichtjes dat ik zin kreeg om ut kreng te slopen....
Serieus... ik blijf nog liever 100 jaar single dan zo'n uitgeblust stel te worden die mekaar liever de nek omdraait...omg ik had een keer een meeting ook in een restaurant en schuin naast me ook een stel die waren meer met hun telefoon bezig dan met elkaar. plus meneer zat dodelijk te sjansen .. naar mij. ik dacht vriend missg moet je je vriendin wat aandacht geven