zomer2016

18-02-2016 08:15 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het nieuwe 'Zomer 2016' topic onder een algemene gebruikersnaam, het oude topic vind je hier.

De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!

NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld

Deze meiden zijn zwanger

NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren

21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling

Voor het aanpassen van de tabel:

Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.62% gewijzigd
Wauw gefeliciteerd dekentje...

Fijn suex een goede uitslag. Hebben jullie het nu wereldkundig gemaakt?

Ben benieuwd wat het geslacht is! Jou klachten waren nu toch totaal anders...

Hoe is het met jou chantilly? Weer in de sex en relax stand? Of is het relaxte er niet?

Lekker zeg weekendje weg. Fijn dat je het leuk gehad heb!

Whoops goed zeg ook een goede uitslag!

Knotje heel herkenbaar zeg als je lichaam ineens anders dan anders doet.....

Hier dus ook, zomaar een cyclus van 29 dagen? Ooit 1 keer eerder gehad. Stond er heel raar van te kijken. Zijn nog op vakantie en had niet gerekend op een menstruatie.... dus hier naar ronde 3.
Zo jeetje meiden, ik heb mijn best gedaan om alles bij te lezen maar nu ik dit typ weet ik eigenlijk al bijna niet meer wie wat allemaal gezegd heeft haha

Ik ben gisteren terug gekomen van vakantie, even 15 dagen helemaal niks!!

Was het wel echt zat en ben blij dat ik weer thuis ben. Lekker m'n eigen bedje en de hond om je heen.

Volledige uitslag van de vlokkentest was ook goed! Hebben we op vakantie te horen gekregen, superfijn nieuws!

Maandag een vervroegde 20weken echo zodat ze de kleine alvast helemaal na kunnen kijken. Ook word (met het materiaal wat is afgenomen voor de vlokkentest) getest op het syndroom van noonan. Dat was een optie en vriend en ik zeiden ook, laten we alles maar uitsluiten (of ons juist voorbereiden)

Voel me verder wel okee, ups en downs. Blij en soms toch nog verslagen.

Lichamelijk zijn dat meer de hormonen ook denk ik haha maar genoeg over mij!!

Wat gaaf dekentje, gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan!!

Chantilly, wat vind ik jou instelling fijn om te lezen, hoop dat je dit voor jezelf goed kan volhouden, dan komen jullie er sowieso!!

Suex, wat fijn dat alles goed is en wat supergaaf dat je het met iedereen kan gaan delen. Hoe reageerden je kindjes?

En een jongen, ik had echt géén idee of voorgevoel en ben nu inmiddels wel gewend aan blauw en sterren (lekker bevooroordeeld)

Voor alle andere meiden die ik vergeet, sorry maar mijn geheugen is echt verschrikkelijk de laatste weken..
hey Huisje, wat een opluchting dat de volledige uitslag goed was. Hopelijk volgende week een goede echo! Met alles wat jullie al meegemaakt hebben kan ik me voorstellen dat het geen 'hele blije' zwangerschap meer is, hopelijk kunnen jullie er wel af en toe lekker van genieten. Al is het natuurlijk logisch dat je je soms verslagen voelt.

Sue-x ik ben ook wel benieuwd hoe jullie kinderen reageerden op het nieuws . En hopelijk voel je je inmiddels wat beter!

Teemo, spannend zeg, die huizenjacht. Veel plezier met de openhuizendag! Is dat dit weekend?

Hier gaat 't goed, jetlag hakt er wel iets harder in nu en m'n eetlust is nog niet helemaal terug maar hopelijk gaat het snel beter. Vanaf dit weekend alweer 12 weken, dus we gaan het aan meer vrienden en familie vertellen!
happiness = reality - expectations
Even snel een berichtje vanaf vakantie:

Huisje wat fijn!

Swirls hoe is het met jou? Al ongesteld geworden? Of een test gedaan?

Knotje hoe gaat ie? Jouw nod komt er ook aan..

Hier ook, nod is officieel zondag maar mijn cyclus varieert tussen de 29 en 34 dagen dus ik kan vanaf vandaag ongesteld worden. Nog niets te bekennen. Vind het wel spannend. Voel natuurlijk vanalles.. deze week zei man dat hij dacht dat mijn tepels groter geworden zijn. Ze doen ook zeer. Dan ga je toch weer hoopvol worden. Maar ik probeer er maar zo rustig mogelijk in te staan en nergens vanuit te gaan. Grappig om te zien dat je jezelf gek kan maken met kwaaltjes die mogelijk helemaal niets te betekenen hebben. Maar het is wel lastig, dat afwachten zo!
Super fijn, Huisje! Hopelijk kun je langzaam steeds een beetje meer genieten van je zwangerschap na deze onzekere periode!

Teemo, goed dat jullie door blijven zoeken naar wat jullie echt willen! Jammer dat je daardoor nog iets langer moet wachten, maar dat is het vast waard. Hopelijk zit er een prachtig huis bij voor jullie tijdens de openhuizendag!

Whoops, zal wel gek zijn om het te vertellen als je niet in de buurt bent van je vrienden en familie. Maar wel fijn dat je het kan gaan delen met anderen!

Sfietje, lastig he dat je lichaam vanalles laat zien en merken, maar dat je daarmee eigenlijk nog niks weet. Wie weet heb je over een paar dagen een positieve test in handen! En anders seks en relax in de volgende ronde

Het lijkt erop dat ik (helaas) ongesteld ben geworden vanmorgen. Tot nu toe weinig bloedverlies, maar wel buikkrampen. Hiermee is m'n cyclus gelukkig wel weer wat langer dan de vorige keer. Nu 26 dagen. Ik ga dit weekend er eens over nadenken of ik met ovulatietesten / temperaturen wil beginnen of dat ik nog een ronde afwacht. M'n gevoel gaat steeds van het een naar het ander. Lastig!

Chantilly, kan je mij iets meer vertellen over het temperaturen? Op vaste tijden toch? Hoe doe jij dat in het weekend? En welke thermometer gebruik jij? Dan weet ik een beetje hoe en wat
Wat zonde Knotje! Hopelijk zet je MS snel door, zodat je zekerheid hebt.. En anders natuurlijk een positieve test!

Ik heb dat zelf nog steeds, het gevoel of ik er wel goed aan doe, met tempen en ovulatietesten op bepaalde momenten. En toch denk ik, dat wanneer ik nu zou stoppen, ik weer verschrikkelijk onrustig zou worden . Ik ben gewoon niet goed in dit afwachten.. Het zou zoveel makkelijker zijn als ik vooraf al wist dat over x aantal maanden ik zwanger ben

Jep, temperaturen doe je iedere ochtend, vlak voordat je opstaat, op hetzelfde moment. Dat houdt voor mij in rond half 7 iedere ochtend, ook in het weekend.

Dat vind ik verder geen probleem, ik zet de wekker, temperatuur snel en val daarna weer in slaap. Al ben ik denk ik 90% van de tijd toch al wakker in het weekend rond de normale 'sta-op' tijd van door de weeks.

Ik heb een thermometer van Sensitest, met 2 decimalen achter de komma. Iedere keer na het tempen even de temperatuur in de app zetten en je ziet al behoorlijk snel bepaalde patronen. Ik vind het zelf wel erg prettig moet ik zeggen!

Hier vanavond een behoorlijke streep gezien op een ovu-test. Morgenochtend nog maar een keer doen en verder maar fijn genieten van elkaar dit weekend
Ja, het zou zo fijn zijn als ik zeker zou weten dat ik voor juni 2017 zwanger ben. Maar ja, zo werkt het helaas niet haha.. Ik ga eens over temperaturen nadenken en met vriend overleggen wat hij vindt. Wil niet dat hij ineens een enorme druk gaat ervaren. Als het voor hem nog een tijdje "seks en relax" kan zijn, is dat ook wel heek fijn. En wil ik zelf ook het liefste daar aan vasthouden. Over een paar maanden kunnen we ons ook nog "druk" gaan maken. maar toch, ik wil zo graag een kindje! En wel nu!
Wat vervelend dat je ongesteld bent geworden knotje! Slim om misschien te gaan temperaturen.

Chantilly, fijn weekend gehad?

Hier nog niet ongesteld geworden en vanochtend getest. Ik zag een licht maar duidelijk streepje, dus ik denk dat ik zwanger ben? Heel onwerkelijk en ik durf het nog niet te geloven. Over een paar dagen nog een nieuwe test.
Net even een verloskundige gebeld omdat ik morgen naar europapark ga. Ze raadde het af om attracties te gaan die aangeven dat je daar niet in mag als je zwanger bent. Dus helaas geen achtbanen voor mij morgen en overmorgen.

Ze gaf wel aan dat een streep, ook al is hij licht, betekent dat ik zwanger ben. Dus ik denk dat ik daar toch maar vanuit ga! Heel erg onwerkelijk. Ga wel komende dagen nog een keer testen, gewoon voor de zekerheid en voor mijn gevoel.
Ah wat leuk Sfietje! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd sfietje!!
Gefeliciteerd, Sfietje! hopelijk heb je komende dagen een echte knalstreep, voor de extra bevestiging!
Jammer knotje dat je alsnog ongesteld bent geworden! En inderdaad dat is dan zo dubbel he? Aan de ene kant denk je; ach komt wel goed en dan maar sex & relax, maar dat allesoverheersende gevoel is ook wel erg bekend! Ik wil 't en ik wil 't nu ;)

Sfietje: gefeliciteerd! Ik ben laatst ook naar Phantasialand en de Efteling geweest toen ik net wist dat ik zwanger was. Nergens ingeweest, maar wel echt smoesjes moeten verzinnen omdat ik echt heel erg van achtbanen houd normaal gesproken! :( Maar ach, alles voor het goede doel!

Afgelopen donderdag eerste echo gehad en 't hartje klopte
@knotje, kan me het nu gevoel goed voorstellen, de knop is om dus je wilt het dan zo snel mogelijk. Op naar de volgende ronde vol goede moed!

@sfietjes, gefeliciteerd!

@gecko, wat fijn! Bijzonder he zo een hartje zien kloppen. Geeft toch wat rust, geniet er van!
Wat fijn, Gecko, een kloppend hartje!

Hier gaat het nu wel weer wat beter. Van het weekend een fijn gesprek gehad met m'n vriend. We gaan deze ronde nog gewoon lekker voor "seks en relax", zonder ovulatietesten of temperaturen. M'n vriend heeft er ook echt alle vertrouwen in en maakt zich totaal niet druk. Ons moment komt nog wel. Dus daar ga ik me nu ook weer aan vasthouden. En volgende maand is m'n vriendinnetje uitgerekend en een paar weken later een andere vriendin, dus ik ga me voorbereiden op babyknuffelen bij hen!
Gefeliciteerd Sfietje! Wat tof . En gecko wat fijn, een kloppend hartje. Knotje wat goed dat jullie nog lekker in de 'seks en relax' stand zitten.

We hebben echt leuke en enthousiaste reacties gehad van vrienden en familie . Erg leuk! Wel een beetje jammer dat we dat nu niet samen kunnen vieren maar dat komt nog wel!
Wat fijn gecko, een kloppend hartje!

Whoopsadaisies leuk van de reacties, lijkt me wel gek om dan aan de andere kant van de wereld te zitten. Gelukkig tijd genoeg om het te vieren!

Dank je wel allemaal!

Hier net nog een keer getest. Nog steeds licht maar wel heel duidelijk een streep. Ik begin het nu echt te geloven!
Hier waarschijnlijk miskraam gehad. Vandaag echo gehad en was helemaal niks te zien

Echt heel kut, nu wachten tot m'n hcg uit m'n urine is want de testen zijn nog positief!
Oh dekentje! Wat vreselijk!

Totaal geen hoop meer?

Knuffel meid.
En nogmaals gefeliciteerd Sfietje!
Nee was echt helemaal niks te zien, geen vruchtzakje geen stipje, niks!!!

Echt om te huilen!
Ah nee wat klote! Heel veel sterkte!
Wat een verschrikkelijke teleurstelling Dekentje :( Heeft de verloskundige verder nog wat gezegd?
oh jeetje Dekentje :(. Hopelijk kun je je verdriet delen met je parter en / of een familielid of vriendin. Knuffel .
Ik moet nu kijken wanneer mijn testen weer negatief worden. En als ik erge pijn krijg zou t nog buitenbaarmoederlijk kunnen zijn maar dat is hoogst onwaarschijnlijk.

Nu m'n menstruatie afwachten en blijf wel onder 'controle' zegmaar.

Kan wel altijd bellen.

Dankjewel dames voor de lieve woorden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven