Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
dinsdag 13 september 2016 om 21:28
Het is ook veel te warm om normaal te kunnen werken etc. Veel mensen worden futloos van dit weer.
Ik herken het ook, futloos en wil van alles doen maar ik kan niks (voornamelijk door lichamelijke dingen), maar dan wil ik juist lekker aan het strand liggen etc. En dan raak ik gefrustreerd en word ik down.
Leuk walibi heb je wel al weer iets leuks om naar uit te kijken.
Hier is helaas geen bieb meer in de buurt. Leek me ook wel weer eens fijn, beetje daar rondhangen en lezen. Dus nu op jacht naar ebooks.
Ik herken het ook, futloos en wil van alles doen maar ik kan niks (voornamelijk door lichamelijke dingen), maar dan wil ik juist lekker aan het strand liggen etc. En dan raak ik gefrustreerd en word ik down.
Leuk walibi heb je wel al weer iets leuks om naar uit te kijken.
Hier is helaas geen bieb meer in de buurt. Leek me ook wel weer eens fijn, beetje daar rondhangen en lezen. Dus nu op jacht naar ebooks.
dinsdag 13 september 2016 om 22:06
quote:nijntje021 schreef op 13 september 2016 @ 19:20:
tnx liefies
jawel,
alleen zo warm, voelde eventjes alleen, beste vriendin reageerde nogal raar op de app, zo kortaf/afstandelijk
nou eigenlijk kwam het een beetje door jou Alice, jij had het over dat je was gaan wandelen. en opeens dacht ik, ik moet hier weg en vriend die zei waarom ga je niet naar de bieb daar is het vast lekker koel
Sterker nog, mijn therapeut adviseerde me vandaag nog om iedere dag minstens 30 minuten te wandelen
(En ik weet dat ze daar gelijk in heeft.... ik zit dan lekkerder in mijn vel)
ikke ook nog een week.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik zit in sloffen en badjas want had het koud net
(En nu bloedheet dus het gaat weer uit)
tnx liefies
jawel,
alleen zo warm, voelde eventjes alleen, beste vriendin reageerde nogal raar op de app, zo kortaf/afstandelijk
nou eigenlijk kwam het een beetje door jou Alice, jij had het over dat je was gaan wandelen. en opeens dacht ik, ik moet hier weg en vriend die zei waarom ga je niet naar de bieb daar is het vast lekker koel
Sterker nog, mijn therapeut adviseerde me vandaag nog om iedere dag minstens 30 minuten te wandelen
(En ik weet dat ze daar gelijk in heeft.... ik zit dan lekkerder in mijn vel)
ikke ook nog een week.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik zit in sloffen en badjas want had het koud net
(En nu bloedheet dus het gaat weer uit)
woensdag 14 september 2016 om 08:18
Goedemorgen dames!
Iedereen een flinke lading deodorant en ijsjes bij vandaag? Het wordt weer warm.
Ik moet voor de middag nog naar de fysio en dan mn bikini aan en op het luchtbedje liggen met de voetjes in het water. En wachten op een pakketje. Zal maar een topje ofzo klaar leggen, om in mn bikini aan de deur te staan vind ik ook weer zoiets.
Iedereen een flinke lading deodorant en ijsjes bij vandaag? Het wordt weer warm.
Ik moet voor de middag nog naar de fysio en dan mn bikini aan en op het luchtbedje liggen met de voetjes in het water. En wachten op een pakketje. Zal maar een topje ofzo klaar leggen, om in mn bikini aan de deur te staan vind ik ook weer zoiets.
woensdag 14 september 2016 om 08:24
Moggel!!
Ik moet iedere dag wandelen van de peut en ivm de hitte ga ik toch proberen om dat straks al te doen. (Vanmiddag word je gebraden bij dit soort temperaturen)
Dus... nu eerst mezelf maar ff uit bed hijssen... (was al 30 min. Wakker, begin mn dag aktijd met koffie en forummen in bed. Ik sta nooit meteen op)
Fijne dag dames, bak en braad ze
Ik moet iedere dag wandelen van de peut en ivm de hitte ga ik toch proberen om dat straks al te doen. (Vanmiddag word je gebraden bij dit soort temperaturen)
Dus... nu eerst mezelf maar ff uit bed hijssen... (was al 30 min. Wakker, begin mn dag aktijd met koffie en forummen in bed. Ik sta nooit meteen op)
Fijne dag dames, bak en braad ze
woensdag 14 september 2016 om 10:36
ja natuurlijk!
Mij aan het lachen maken, fungeren als vuilnisbak, voet en been massage, en sinds kort ook hoofdmassage als ik op de bank lig. (Gisteravond lagen ze allebei achter mn hoofd)
Gloeiende gloeiende, ivm de hitte wilde ik op tijd weggaan om te wandelen maar zit nog steeds te forummen. Jullie schuld
Mij aan het lachen maken, fungeren als vuilnisbak, voet en been massage, en sinds kort ook hoofdmassage als ik op de bank lig. (Gisteravond lagen ze allebei achter mn hoofd)
Gloeiende gloeiende, ivm de hitte wilde ik op tijd weggaan om te wandelen maar zit nog steeds te forummen. Jullie schuld
woensdag 14 september 2016 om 13:37
Ah ok. Vind poezel het dan niet erg om te gaan logeren?
Dat vond ik wel altijd lastig met een kat. Ik had geen logeeradres dus moest altijd iemand regelen die 1 of 2 keer per dag langskwam. Toen had ik gelukkig wel vrienden die dat graag deden. En ik bij hun.
Wat dat betreft vind ik een konijn iets makkelijker. Die kan in mijn situatie net iets makkelijker uit logeren en ik heb zo'n makkelijke haarbal, is binnen een halve dag gewend en haalt dan weer streken uit.
Dat vond ik wel altijd lastig met een kat. Ik had geen logeeradres dus moest altijd iemand regelen die 1 of 2 keer per dag langskwam. Toen had ik gelukkig wel vrienden die dat graag deden. En ik bij hun.
Wat dat betreft vind ik een konijn iets makkelijker. Die kan in mijn situatie net iets makkelijker uit logeren en ik heb zo'n makkelijke haarbal, is binnen een halve dag gewend en haalt dan weer streken uit.
woensdag 14 september 2016 om 13:37
quote:nijntje021 schreef op 14 september 2016 @ 11:16:
ja joh, wij zijn veels te gezellig
nah die kat van mij is nog geen dag terug of vanmorgen begon dat hele gezeik alweer over me heen lopen, in me gezicht mauwen *zucht* normaal hou ik wel echt van zomer weer maar nu wordt ik er echt heeel chagerijnig van
aaahhh das toch cute...
Ok ik vind het soms ook irritant.. maar anders kijken ze zo zielig...
ja joh, wij zijn veels te gezellig
nah die kat van mij is nog geen dag terug of vanmorgen begon dat hele gezeik alweer over me heen lopen, in me gezicht mauwen *zucht* normaal hou ik wel echt van zomer weer maar nu wordt ik er echt heeel chagerijnig van
aaahhh das toch cute...
Ok ik vind het soms ook irritant.. maar anders kijken ze zo zielig...
woensdag 14 september 2016 om 16:10
woensdag 14 september 2016 om 20:53
quote:Keukenkast schreef op 14 september 2016 @ 13:37:
Ah ok. Vind poezel het dan niet erg om te gaan logeren?
Dat vond ik wel altijd lastig met een kat. Ik had geen logeeradres dus moest altijd iemand regelen die 1 of 2 keer per dag langskwam. Toen had ik gelukkig wel vrienden die dat graag deden. En ik bij hun.
Wat dat betreft vind ik een konijn iets makkelijker. Die kan in mijn situatie net iets makkelijker uit logeren en ik heb zo'n makkelijke haarbal, is binnen een halve dag gewend en haalt dan weer streken uit.
niet echt denk ik, alleen het reis tasje vind hij niet prettig, ja dat werkt voor mijn kat niet, hij heeft echt aandacht nodig dan zou full-time iemand in huis moet hebben. dus hij gaat naar zijn oude baasje die vangt hem op en zorgt voor hem
hoebedoel je Iris je bent net op forum vakantie geweest, dat kan niet hoor
Ah ok. Vind poezel het dan niet erg om te gaan logeren?
Dat vond ik wel altijd lastig met een kat. Ik had geen logeeradres dus moest altijd iemand regelen die 1 of 2 keer per dag langskwam. Toen had ik gelukkig wel vrienden die dat graag deden. En ik bij hun.
Wat dat betreft vind ik een konijn iets makkelijker. Die kan in mijn situatie net iets makkelijker uit logeren en ik heb zo'n makkelijke haarbal, is binnen een halve dag gewend en haalt dan weer streken uit.
niet echt denk ik, alleen het reis tasje vind hij niet prettig, ja dat werkt voor mijn kat niet, hij heeft echt aandacht nodig dan zou full-time iemand in huis moet hebben. dus hij gaat naar zijn oude baasje die vangt hem op en zorgt voor hem
hoebedoel je Iris je bent net op forum vakantie geweest, dat kan niet hoor