Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
woensdag 14 september 2016 om 21:42
quote:iris1969 schreef op 14 september 2016 @ 18:49:
Ik kom even afscheid nemen van mijn lieve discuzeur-sisters, want het is weer tijd voor mijn jaarlijkse forumvakantie.
Als ik weer zin heb ik om gezellig nutteloos discuzeuren meld ik me uiteraard weer hier!
Goed zo, doe ik ook wel eens.
Geniet ervan!
Ik zal je missen
*laat zich dramatisch krijsend op de grond vallen in het kader van je bent operazangeres of je bent het niet*
Veel plezier in Walibi morgen!
Ik kom even afscheid nemen van mijn lieve discuzeur-sisters, want het is weer tijd voor mijn jaarlijkse forumvakantie.
Als ik weer zin heb ik om gezellig nutteloos discuzeuren meld ik me uiteraard weer hier!
Goed zo, doe ik ook wel eens.
Geniet ervan!
Ik zal je missen
*laat zich dramatisch krijsend op de grond vallen in het kader van je bent operazangeres of je bent het niet*
Veel plezier in Walibi morgen!
woensdag 14 september 2016 om 21:46
quote:nijntje021 schreef op 14 september 2016 @ 20:53:
[...]
niet echt denk ik, alleen het reis tasje vind hij niet prettig, ja dat werkt voor mijn kat niet, hij heeft echt aandacht nodig dan zou full-time iemand in huis moet hebben. dus hij gaat naar zijn oude baasje die vangt hem op en zorgt voor hem
hoebedoel je Iris je bent net op forum vakantie geweest, dat kan niet hoor
Sorella !
Laat haar toch....
Forummen is vermoeiend hoor
[...]
niet echt denk ik, alleen het reis tasje vind hij niet prettig, ja dat werkt voor mijn kat niet, hij heeft echt aandacht nodig dan zou full-time iemand in huis moet hebben. dus hij gaat naar zijn oude baasje die vangt hem op en zorgt voor hem
hoebedoel je Iris je bent net op forum vakantie geweest, dat kan niet hoor
Sorella !
Laat haar toch....
Forummen is vermoeiend hoor
woensdag 14 september 2016 om 22:18
quote:Keukenkast schreef op 14 september 2016 @ 21:05:
Dat is wel fijn dat je poezel nog naar het oude baasje kunt brengen!
Die van mij vonden het niet erg, speelden veel met elkaar en deden ook alles samen. Scheelt ook wel denk ik.
ja ze bood het ook aan, toen ik hem overnam dus ben echt heel blij.
*doet mee met Alice* -
wat is Sorella nah weer? volg je weer een spoed taal cursus?
nou keukenkast is een goeie vervangster voor Iris
Dat is wel fijn dat je poezel nog naar het oude baasje kunt brengen!
Die van mij vonden het niet erg, speelden veel met elkaar en deden ook alles samen. Scheelt ook wel denk ik.
ja ze bood het ook aan, toen ik hem overnam dus ben echt heel blij.
*doet mee met Alice* -
wat is Sorella nah weer? volg je weer een spoed taal cursus?
nou keukenkast is een goeie vervangster voor Iris
woensdag 14 september 2016 om 22:23
Ja idd...
Valt Diana nog ergens vandaan te toveren of is die ontslagen wegens werkweigering?
Ok hierbij nieuwe vacature:
'GEZOCHT PER DIRECT EEN NUEVE SORELLA (nieuwe sister) IVM FORUMVAKANTIE.
BETREFT EEN TIJDELIJKE FUNCTIE, MOGELIHKHEID TOT VAST CONTRACT.
FUNCTIE-EISEN:
-KLAGEN OVER ALLERHANDE ONZIN
-UIT JE NEK KUNNEN OUWEHOEREN
-GEZELLIG KUNNEN ZIJN
-GEEN HEKEL HEBBEN AAN KATTEN
SOLLICITATIES SCHRIFTELIJK IN DRIEVOUD AFLEVEREN BIJ ONDERGETEKENDE OF ASSISTENT-ZELATRICE NIJN.
Zoiets ?
Valt Diana nog ergens vandaan te toveren of is die ontslagen wegens werkweigering?
Ok hierbij nieuwe vacature:
'GEZOCHT PER DIRECT EEN NUEVE SORELLA (nieuwe sister) IVM FORUMVAKANTIE.
BETREFT EEN TIJDELIJKE FUNCTIE, MOGELIHKHEID TOT VAST CONTRACT.
FUNCTIE-EISEN:
-KLAGEN OVER ALLERHANDE ONZIN
-UIT JE NEK KUNNEN OUWEHOEREN
-GEZELLIG KUNNEN ZIJN
-GEEN HEKEL HEBBEN AAN KATTEN
SOLLICITATIES SCHRIFTELIJK IN DRIEVOUD AFLEVEREN BIJ ONDERGETEKENDE OF ASSISTENT-ZELATRICE NIJN.
Zoiets ?
woensdag 14 september 2016 om 22:27
quote:nijntje021 schreef op 14 september 2016 @ 22:18:
[...]
ja ze bood het ook aan, toen ik hem overnam dus ben echt heel blij.
*doet mee met Alice* -
9
wat is Sorella nah weer? volg je weer een spoed taal cursus?
nou keukenkast is een goeie vervangster voor Iris
Sorella is italiaans voor zuster, ik heb vorig jaar met mijn zangclubje de opera Suor Angelica gedaan, daar was ik de Zelatrice (mijn vorige nickname, Zelatrice betekent -ordebewaardster )
Nee want die was er toch al
[...]
ja ze bood het ook aan, toen ik hem overnam dus ben echt heel blij.
*doet mee met Alice* -
9
wat is Sorella nah weer? volg je weer een spoed taal cursus?
nou keukenkast is een goeie vervangster voor Iris
Sorella is italiaans voor zuster, ik heb vorig jaar met mijn zangclubje de opera Suor Angelica gedaan, daar was ik de Zelatrice (mijn vorige nickname, Zelatrice betekent -ordebewaardster )
Nee want die was er toch al
woensdag 14 september 2016 om 22:31
Dan dien ik bij deze toch even mijn officiële sollicitatie in.
Beste zeur/discussieer dames,
Op het forum zag ik 14 -09-2016 jullie vacature staan. Deze sprak mij heel erg aan en bij deze wil ik kan ook solliciteren naar deze baan.
Ik weet vrijwel zeker dat ik de perfecte aanvulling ben in jullie 'company' . Klagen en zeuren is mijn hobby, dat kan ik als de beste. Ook kan ik af en toe best gezellig zijn, momenteel volg ik een cursus om deze eigenschap beter te ontwikkelen.
Ik heb tijd genoeg genoeg om te kletsen, onderwerpen maken niks uit. Van een gekookt ei tot een gelande koekkoek, niks is me te gek.
Ik hoop dat mijn sollicitatie jullie net zo enthousiast hebben gemaakt als mij jullie vacature. Graag hoor ik van jullie.
Met vriendelijke groet,
Keukenkast zonder Vaatwasser
In de bijlage mijn cv
Beste zeur/discussieer dames,
Op het forum zag ik 14 -09-2016 jullie vacature staan. Deze sprak mij heel erg aan en bij deze wil ik kan ook solliciteren naar deze baan.
Ik weet vrijwel zeker dat ik de perfecte aanvulling ben in jullie 'company' . Klagen en zeuren is mijn hobby, dat kan ik als de beste. Ook kan ik af en toe best gezellig zijn, momenteel volg ik een cursus om deze eigenschap beter te ontwikkelen.
Ik heb tijd genoeg genoeg om te kletsen, onderwerpen maken niks uit. Van een gekookt ei tot een gelande koekkoek, niks is me te gek.
Ik hoop dat mijn sollicitatie jullie net zo enthousiast hebben gemaakt als mij jullie vacature. Graag hoor ik van jullie.
Met vriendelijke groet,
Keukenkast zonder Vaatwasser
In de bijlage mijn cv
woensdag 14 september 2016 om 23:30
quote:Alicemorgan82 schreef op 14 september 2016 @ 22:23:
Ja idd...
Valt Diana nog ergens vandaan te toveren of is die ontslagen wegens werkweigering?
Ok hierbij nieuwe vacature:
'GEZOCHT PER DIRECT EEN NUEVE SORELLA (nieuwe sister) IVM FORUMVAKANTIE.
BETREFT EEN TIJDELIJKE FUNCTIE, MOGELIHKHEID TOT VAST CONTRACT.
FUNCTIE-EISEN:
-KLAGEN OVER ALLERHANDE ONZIN
-UIT JE NEK KUNNEN OUWEHOEREN
-GEZELLIG KUNNEN ZIJN
-GEEN HEKEL HEBBEN AAN KATTEN
SOLLICITATIES SCHRIFTELIJK IN DRIEVOUD AFLEVEREN BIJ ONDERGETEKENDE OF ASSISTENT-ZELATRICE NIJN.
Zoiets ?
Je bent M/V vergeten te vermelden
(As If )
Ja idd...
Valt Diana nog ergens vandaan te toveren of is die ontslagen wegens werkweigering?
Ok hierbij nieuwe vacature:
'GEZOCHT PER DIRECT EEN NUEVE SORELLA (nieuwe sister) IVM FORUMVAKANTIE.
BETREFT EEN TIJDELIJKE FUNCTIE, MOGELIHKHEID TOT VAST CONTRACT.
FUNCTIE-EISEN:
-KLAGEN OVER ALLERHANDE ONZIN
-UIT JE NEK KUNNEN OUWEHOEREN
-GEZELLIG KUNNEN ZIJN
-GEEN HEKEL HEBBEN AAN KATTEN
SOLLICITATIES SCHRIFTELIJK IN DRIEVOUD AFLEVEREN BIJ ONDERGETEKENDE OF ASSISTENT-ZELATRICE NIJN.
Zoiets ?
Je bent M/V vergeten te vermelden
(As If )
donderdag 15 september 2016 om 02:19
quote:Keukenkast schreef op 14 september 2016 @ 22:31:
Dan dien ik bij deze toch even mijn officiële sollicitatie in.
Beste zeur/discussieer dames,
Op het forum zag ik 14 -09-2016 jullie vacature staan. Deze sprak mij heel erg aan en bij deze wil ik kan ook solliciteren naar deze baan.
Ik weet vrijwel zeker dat ik de perfecte aanvulling ben in jullie 'company' . Klagen en zeuren is mijn hobby, dat kan ik als de beste. Ook kan ik af en toe best gezellig zijn, momenteel volg ik een cursus om deze eigenschap beter te ontwikkelen.
Ik heb tijd genoeg genoeg om te kletsen, onderwerpen maken niks uit. Van een gekookt ei tot een gelande koekkoek, niks is me te gek.
Ik hoop dat mijn sollicitatie jullie net zo enthousiast hebben gemaakt als mij jullie vacature. Graag hoor ik van jullie.
Met vriendelijke groet,
Keukenkast zonder Vaatwasser
In de bijlage mijn cv
hahahaha..
Sorry maar deze vacature was niet intern bedoeld, jij was al aangenomen namelijk (duuuuhh)
En 2 x dezelfde persoon aannemen das zelfs voor mijn crazy monkey mind onlogisch, vergelijkbaar met 2 x dezelde persoon vermoorden.
(Snap vergelijking zelf niet maar goes dat hoeft ook niet )
Dan dien ik bij deze toch even mijn officiële sollicitatie in.
Beste zeur/discussieer dames,
Op het forum zag ik 14 -09-2016 jullie vacature staan. Deze sprak mij heel erg aan en bij deze wil ik kan ook solliciteren naar deze baan.
Ik weet vrijwel zeker dat ik de perfecte aanvulling ben in jullie 'company' . Klagen en zeuren is mijn hobby, dat kan ik als de beste. Ook kan ik af en toe best gezellig zijn, momenteel volg ik een cursus om deze eigenschap beter te ontwikkelen.
Ik heb tijd genoeg genoeg om te kletsen, onderwerpen maken niks uit. Van een gekookt ei tot een gelande koekkoek, niks is me te gek.
Ik hoop dat mijn sollicitatie jullie net zo enthousiast hebben gemaakt als mij jullie vacature. Graag hoor ik van jullie.
Met vriendelijke groet,
Keukenkast zonder Vaatwasser
In de bijlage mijn cv
hahahaha..
Sorry maar deze vacature was niet intern bedoeld, jij was al aangenomen namelijk (duuuuhh)
En 2 x dezelfde persoon aannemen das zelfs voor mijn crazy monkey mind onlogisch, vergelijkbaar met 2 x dezelde persoon vermoorden.
(Snap vergelijking zelf niet maar goes dat hoeft ook niet )
donderdag 15 september 2016 om 02:24
quote:Amand schreef op 14 september 2016 @ 23:30:
[...]
Je bent M/V vergeten te vermelden
(As If )
Amand, wij hanteren hier een anti-discriminatiebeleid, dus ook op geslacht.
Retestrak argument dus, aangenomen!
(Ben benieuwd hoe lang jij het volhoudt tussen de nutteloze zeurdames )
Ok mocht iemand zich afvragen wat ik nog op doe, ik ben nog een beetje hyper
aangezien, eehh... mijn koekkoek weldegelijk geland is.
Hij stond vanavond ineens spontaan voor mijn deur, hij was eten bij een paar gasten, die wilde langer blijven maar hij miste me en wilde naar mij toe
Cute he!!
[...]
Je bent M/V vergeten te vermelden
(As If )
Amand, wij hanteren hier een anti-discriminatiebeleid, dus ook op geslacht.
Retestrak argument dus, aangenomen!
(Ben benieuwd hoe lang jij het volhoudt tussen de nutteloze zeurdames )
Ok mocht iemand zich afvragen wat ik nog op doe, ik ben nog een beetje hyper
aangezien, eehh... mijn koekkoek weldegelijk geland is.
Hij stond vanavond ineens spontaan voor mijn deur, hij was eten bij een paar gasten, die wilde langer blijven maar hij miste me en wilde naar mij toe
Cute he!!
donderdag 15 september 2016 om 06:24
donderdag 15 september 2016 om 06:26
quote:Alicemorgan82 schreef op 15 september 2016 @ 02:19:
[...]
hahahaha..
Sorry maar deze vacature was niet intern bedoeld, jij was al aangenomen namelijk (duuuuhh)
En 2 x dezelfde persoon aannemen das zelfs voor mijn crazy monkey mind onlogisch, vergelijkbaar met 2 x dezelde persoon vermoorden.
(Snap vergelijking zelf niet maar goes dat hoeft ook niet )Oh he toch.. maar nu heb je wel een officiële sollicitatie van me binnen voor in mn dossier
[...]
hahahaha..
Sorry maar deze vacature was niet intern bedoeld, jij was al aangenomen namelijk (duuuuhh)
En 2 x dezelfde persoon aannemen das zelfs voor mijn crazy monkey mind onlogisch, vergelijkbaar met 2 x dezelde persoon vermoorden.
(Snap vergelijking zelf niet maar goes dat hoeft ook niet )Oh he toch.. maar nu heb je wel een officiële sollicitatie van me binnen voor in mn dossier
donderdag 15 september 2016 om 06:49
quote:Keukenkast schreef op 15 september 2016 @ 06:24:
Welkom Amand! Dat moet toch wel als een complete verassing aanvoelen dat je gelijk bent aangenomen
Succes de komende tijd. Bij vragen helpen we je graag!
Wat leuk Alice dat koekkoek nog even is geland die spontane bezoekjes zijn meestal het leukste. Komt dan meer als een verassing.
Jaaaaa! Ik vond het zo leuk van hem!!! Ik begin hem nu ik gekapt ben met moeilijk doen erg leuk te vinden
Ik had gister weer zo'n goed gesprek met hem, we zitten, heb ik het idee, best wel op 1 lijn.
Oww jee ik ben vreselijk off topic met mn gezwijmel , dat wordt zo nog een ban, grrrr
Ok 1 ontopic item dan: meeeehhh hartstikke laat gaan slapen maar nu ben ik alweer wakker...
Welkom Amand! Dat moet toch wel als een complete verassing aanvoelen dat je gelijk bent aangenomen
Succes de komende tijd. Bij vragen helpen we je graag!
Wat leuk Alice dat koekkoek nog even is geland die spontane bezoekjes zijn meestal het leukste. Komt dan meer als een verassing.
Jaaaaa! Ik vond het zo leuk van hem!!! Ik begin hem nu ik gekapt ben met moeilijk doen erg leuk te vinden
Ik had gister weer zo'n goed gesprek met hem, we zitten, heb ik het idee, best wel op 1 lijn.
Oww jee ik ben vreselijk off topic met mn gezwijmel , dat wordt zo nog een ban, grrrr
Ok 1 ontopic item dan: meeeehhh hartstikke laat gaan slapen maar nu ben ik alweer wakker...
donderdag 15 september 2016 om 06:58
quote:Keukenkast schreef op 14 september 2016 @ 23:11:
Pff.. voel me beetje alleen nu. Is de eerste dag dat we (koekkoek en ik) geen contact hebben gehad. Nu voel ik me juist echt waardeloos.
Wanneer gaat dat liefdes einde shit eens slijten?
Bedoel je als in liefdesverdriet? Of iemand missen waar je graag mee samen bent?
(Momenteel vrij veel last van, weet nog iemand, die mij daarom wel eens verrast met spontane bezoekjes . Ok ik zal nu echt ophouden...)
Pff.. voel me beetje alleen nu. Is de eerste dag dat we (koekkoek en ik) geen contact hebben gehad. Nu voel ik me juist echt waardeloos.
Wanneer gaat dat liefdes einde shit eens slijten?
Bedoel je als in liefdesverdriet? Of iemand missen waar je graag mee samen bent?
(Momenteel vrij veel last van, weet nog iemand, die mij daarom wel eens verrast met spontane bezoekjes . Ok ik zal nu echt ophouden...)
donderdag 15 september 2016 om 07:04
Hahaha zo zie je maar dat als je stopt met moeilijk doen het allemaal een stuk leuker wordt!
Fijn dat je met hem zo op 1 lijn zit (of het idee hebt).
En zwijmelen is toch juist fijn
Dan weet je dat jebhem echt leuk vindt
Ja pas maar op, dalijk staft iemand je nog als je zo off topic dwaalt.
Ben je niet harstikke moe nu dan? Ik slaap de laatste tijd ook erg weinig. Heb normaal (als ik werk) echt mn 8uurtjes nodig. Nu heb ik schijnbaar genoeg met 5 á 6 uur. Maar ik slaap overdag ook af en toe nog een uurtje.
Maar dit is de laatste weken pas. Daarvoor sliep ik soms 13uur per dag (operatie gehad dus heeft mn lichaam ook echt nodig gehad).
Fijn dat je met hem zo op 1 lijn zit (of het idee hebt).
En zwijmelen is toch juist fijn
Dan weet je dat jebhem echt leuk vindt
Ja pas maar op, dalijk staft iemand je nog als je zo off topic dwaalt.
Ben je niet harstikke moe nu dan? Ik slaap de laatste tijd ook erg weinig. Heb normaal (als ik werk) echt mn 8uurtjes nodig. Nu heb ik schijnbaar genoeg met 5 á 6 uur. Maar ik slaap overdag ook af en toe nog een uurtje.
Maar dit is de laatste weken pas. Daarvoor sliep ik soms 13uur per dag (operatie gehad dus heeft mn lichaam ook echt nodig gehad).
donderdag 15 september 2016 om 07:09
quote:Alicemorgan82 schreef op 15 september 2016 @ 06:58:
[...]
Bedoel je als in liefdesverdriet? Of iemand missen waar je graag mee samen bent?
(Momenteel vrij veel last van, weet nog iemand, die mij daarom wel eens verrast met spontane bezoekjes . Ok ik zal nu echt ophouden...)
Ja liefdesverdriet. Denk ik. Kan ook zijn dat ik gewoon iemand mis. Achja.. hoort bij het hele proces he. Ontkennen, kwaad worden, accepteren blablabla. Maar merk wel aan mezelf dat ik nu wel zelf weer wat meer onderneem. Dus dat is misschien ook wel positief. Wordt ik toch nog eens volwassen
Hahah geniet toch lekker van dat gevoel Alice! Het is toch juist leuk als iemand je verast met zo'n spontaan bezoekje.
[...]
Bedoel je als in liefdesverdriet? Of iemand missen waar je graag mee samen bent?
(Momenteel vrij veel last van, weet nog iemand, die mij daarom wel eens verrast met spontane bezoekjes . Ok ik zal nu echt ophouden...)
Ja liefdesverdriet. Denk ik. Kan ook zijn dat ik gewoon iemand mis. Achja.. hoort bij het hele proces he. Ontkennen, kwaad worden, accepteren blablabla. Maar merk wel aan mezelf dat ik nu wel zelf weer wat meer onderneem. Dus dat is misschien ook wel positief. Wordt ik toch nog eens volwassen
Hahah geniet toch lekker van dat gevoel Alice! Het is toch juist leuk als iemand je verast met zo'n spontaan bezoekje.
donderdag 15 september 2016 om 07:50
Ja ik ben nu vrij moe, draai me zo nog ff een x om.
Si?sta houd ik ook dagelijks, heb ik ook wel nodig want ik ben (licht) chronisch vermoeid.
Ik weet niet wat je op liefdesgebied meegemaakt hebt maar liefdesverdriet is echt 1 vd ergste dingen.
Zoals je zelf al zegt, dat heeft tijd nodig .
Ja ik vind hem heel erg leuk , en het is me wel duidelijk dat ik echt niet hoef te vissen naar nog meer bevestiging of dat wederzijds is.
Hij zegt het namelijk gewoon, vanaf het begin al. (Echt zo relaxed, iemand die niet moeilijk doet...)
Komen zn acties en signalen ook nog bij dus ik geloof dat het wel goed zit
(Echt dit gaat erg worden, moet geloof ik ooo in code taal gaan praten)
Zo ik draai me nog ff om.
Heb zin in patat... en koffie... en een chocoladecroissant....
Si?sta houd ik ook dagelijks, heb ik ook wel nodig want ik ben (licht) chronisch vermoeid.
Ik weet niet wat je op liefdesgebied meegemaakt hebt maar liefdesverdriet is echt 1 vd ergste dingen.
Zoals je zelf al zegt, dat heeft tijd nodig .
Ja ik vind hem heel erg leuk , en het is me wel duidelijk dat ik echt niet hoef te vissen naar nog meer bevestiging of dat wederzijds is.
Hij zegt het namelijk gewoon, vanaf het begin al. (Echt zo relaxed, iemand die niet moeilijk doet...)
Komen zn acties en signalen ook nog bij dus ik geloof dat het wel goed zit
(Echt dit gaat erg worden, moet geloof ik ooo in code taal gaan praten)
Zo ik draai me nog ff om.
Heb zin in patat... en koffie... en een chocoladecroissant....