Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Alle reacties Link kopieren
Middagdutjes rulen daarna gelijk weer vol energie. Alleen klote als je het 'moet' om de dag door te komen omdat je anders te moe bent.



Ach komt weer helemaal goed met me hoor. Alleen op sommige momenten is het nog even lastig. Maar het is gelukkig niet zo dat ik er zwaar depressief van ben geworden. Denk dat mn verstand mn emoties onder controle houdt.



Oh iemand die niet moeilijk doet, heerlijk lijkt me dat. Gewoon duidelijke taal, geen spelletjes hints. Gewoon lekker van genieten



Poezel maakt straks wel de koffie voor je :P. Denk dat je voor het eten zelf op pad moet gaan haha. Maar zin hebben op patat in de vroege ochtend?

Gelijk heb je dat je je nog even omdraait!



Ik ga naar de kattenmeneer kijken my cat from hell is op tv
patat om 08.00 morgens,



met alle respect... we gaan hier zo vaak off topic dat het bijna niet meer off is



liefesverdriet is echt kut, ik heb verschillende vormen meegemaakt, van het ophalen van je schouders tot dood willen en elke nacht huilend in slaap vallen. wil dat echt nooit meer meemaken. maar afleiding is goed, veel praten leuke dingen cliche nonsens en lekker ijs en chocola naar binnen propen
Alle reacties Link kopieren
Haha kunnen er beter het grote off topic van maken.



Ja liefdesverdriet is ook kut. Moet zeggen dat ik er op zich wel goed mee kan omgaan. Maar soms heb ik van die momenten die me opeens overvallen. Gelukkig gaan die ook weer over.

Maar het is gewoon lastig.



Zo.. nu heb ik weer genoeg gezeurd.

Nog even genieten van het weer, morgen is het gedaan met de pret (zwembadjes weer dan).
Alle reacties Link kopieren
En mn grootste ergernis van de dag.. een vlieg die me zit te irriteren.
quote:nijntje021 schreef op 15 september 2016 @ 10:59:

patat om 08.00 morgens,



met alle respect... we gaan hier zo vaak off topic dat het bijna niet meer off is



liefesverdriet is echt kut, ik heb verschillende vormen meegemaakt, van het ophalen van je schouders tot dood willen en elke nacht huilend in slaap vallen. wil dat echt nooit meer meemaken. maar afleiding is goed, veel praten leuke dingen cliche nonsens en lekker ijs en chocola naar binnen propen

dit is ongeveer de juiste omschrijving...

Nee niet grappig maar wel hoe je het opschrijft, sorry...
Alle reacties Link kopieren
Ben echt blij met jullie support! Thnx zeik dames



Heb toch al lekker gal kunnen spuwen hier. Lucht op! Zo zie je maar dat een 'nutteloos' topic niet altijd nutteloos is.



Nog wat leuks gedaan vandaag? Of druk aan het werk?
daar zijn we voor keukenkast



nah ik heb vakantie, was vandaag de film met vriendlief zaten te snotteren bij de lion king



Alice
oowww ik moet ook altijd janken bij de Lion king...
Alle reacties Link kopieren
Ik ook die is echt zo zielig
ik ook, sinds kort bler ik bij iedere zielige film, bij brave was ik ook helemaal in tranen
Oww ik jank ongeveer bij iedere emo tv ...

Dat is vrij erg bij mij. (serieus, van de week bij My cat from hell )



En bij veel dramatische opera's kan ik het ook niet droog houden, al heb ik sommige al 600 x gezien...



Als we een wedstrijdje zouden houden wie het meeste zou janken zou ik wereldkampioen worden...
hahah ik ben sowiso een water/vulkaan qua emotie, maar bij films wist ik het altijd netjes te houden sinds kort jank met alles mee, vooral als het moederliefde betreft.. denk dat het gewoon me hormonen zijn
Nijn
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nog zo'n jankerd hahha. Bij de meest onnozele programma's ook nog.
Alice
Ik kan volgend jaar pas beginnen hoor. Eind december ongeveer.
En ik wil menstruatieverlof.


Hahahaha... maffiozo ben je ook....
Alle reacties Link kopieren
Euh menstruatieverlof? Wij stemmen onze cyclus op elkaar af. Kunnen we samen nog meer zeiken
en bleren, en emo doen
Ja precies, dan wil ik dus vrij op die dagen
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 15 september 2016 @ 21:22:

Ja precies, dan wil ik dus vrij op die dagen Dit is wel een goede reden om dit verlof toe te kennen ja
ik ga ff zeuren hoor moesten toch on topic blijven ik val om van de slaap maar wil niet naar bed (veels te vroeg/warm) wil eigenlijk muziek luisteren maar me telefoon is leeg duurt 100 jaar voor dat kreng een beetje goed geladen is en spotify pc aangooien is ook een optie dan gaat vriend weer zeuren..
quote:Amand schreef op 15 september 2016 @ 21:22:

Ja precies, dan wil ik dus vrij op die dagen

Afgewezen, objection, ik doe niet mee aan die PMS bullshit. (Heerlijk spul die pil...)



Ik wilde zeggen niet zeiken maar dit is een zeur en ruziemaak topic...

Aahh 2e argument om verzoek af te wijzen: als wij chagrijnig zijn kunnen we goed ruzie maken en dan zijn we ontopic.



Herkenbaar Nijn... ik ben ook absoluut geen avondmens... (afgelopen n8 nog doorgehaald door verassingsbezoek ) maar goed ik moet vaak ook om 22u al lucifers tussen mn oogleden zetten...
quote:Keukenkast schreef op 15 september 2016 @ 21:23:

[...]





Dit is wel een goede reden om dit verlof toe te kennen ja



Driewerf neen...

Had ie eerder moeten bedenken. Das vrouwendiscriminatie en er stond duidelijk in de voorwaarden dat we daar nie aan doen nie...

Kom nou...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven