Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
donderdag 15 september 2016 om 08:08
Middagdutjes rulen daarna gelijk weer vol energie. Alleen klote als je het 'moet' om de dag door te komen omdat je anders te moe bent.
Ach komt weer helemaal goed met me hoor. Alleen op sommige momenten is het nog even lastig. Maar het is gelukkig niet zo dat ik er zwaar depressief van ben geworden. Denk dat mn verstand mn emoties onder controle houdt.
Oh iemand die niet moeilijk doet, heerlijk lijkt me dat. Gewoon duidelijke taal, geen spelletjes hints. Gewoon lekker van genieten
Poezel maakt straks wel de koffie voor je
. Denk dat je voor het eten zelf op pad moet gaan haha. Maar zin hebben op patat in de vroege ochtend?
Gelijk heb je dat je je nog even omdraait!
Ik ga naar de kattenmeneer kijken my cat from hell is op tv
Ach komt weer helemaal goed met me hoor. Alleen op sommige momenten is het nog even lastig. Maar het is gelukkig niet zo dat ik er zwaar depressief van ben geworden. Denk dat mn verstand mn emoties onder controle houdt.
Oh iemand die niet moeilijk doet, heerlijk lijkt me dat. Gewoon duidelijke taal, geen spelletjes hints. Gewoon lekker van genieten
Poezel maakt straks wel de koffie voor je
Gelijk heb je dat je je nog even omdraait!
Ik ga naar de kattenmeneer kijken my cat from hell is op tv
donderdag 15 september 2016 om 10:59
patat om 08.00 morgens,
met alle respect... we gaan hier zo vaak off topic dat het bijna niet meer off is
liefesverdriet is echt kut, ik heb verschillende vormen meegemaakt, van het ophalen van je schouders tot dood willen en elke nacht huilend in slaap vallen. wil dat echt nooit meer meemaken. maar afleiding is goed, veel praten leuke dingen cliche nonsens en lekker ijs en chocola naar binnen propen
met alle respect... we gaan hier zo vaak off topic dat het bijna niet meer off is
liefesverdriet is echt kut, ik heb verschillende vormen meegemaakt, van het ophalen van je schouders tot dood willen en elke nacht huilend in slaap vallen. wil dat echt nooit meer meemaken. maar afleiding is goed, veel praten leuke dingen cliche nonsens en lekker ijs en chocola naar binnen propen
donderdag 15 september 2016 om 11:26
Haha kunnen er beter het grote off topic van maken.
Ja liefdesverdriet is ook kut. Moet zeggen dat ik er op zich wel goed mee kan omgaan. Maar soms heb ik van die momenten die me opeens overvallen. Gelukkig gaan die ook weer over.
Maar het is gewoon lastig.
Zo.. nu heb ik weer genoeg gezeurd.
Nog even genieten van het weer, morgen is het gedaan met de pret (zwembadjes weer dan).
Ja liefdesverdriet is ook kut. Moet zeggen dat ik er op zich wel goed mee kan omgaan. Maar soms heb ik van die momenten die me opeens overvallen. Gelukkig gaan die ook weer over.
Maar het is gewoon lastig.
Zo.. nu heb ik weer genoeg gezeurd.
Nog even genieten van het weer, morgen is het gedaan met de pret (zwembadjes weer dan).
donderdag 15 september 2016 om 12:18
quote:nijntje021 schreef op 15 september 2016 @ 10:59:
patat om 08.00 morgens,
met alle respect... we gaan hier zo vaak off topic dat het bijna niet meer off is
liefesverdriet is echt kut, ik heb verschillende vormen meegemaakt, van het ophalen van je schouders tot dood willen en elke nacht huilend in slaap vallen. wil dat echt nooit meer meemaken. maar afleiding is goed, veel praten leuke dingen cliche nonsens en lekker ijs en chocola naar binnen propen
dit is ongeveer de juiste omschrijving...
Nee niet grappig maar wel hoe je het opschrijft, sorry...
patat om 08.00 morgens,
met alle respect... we gaan hier zo vaak off topic dat het bijna niet meer off is
liefesverdriet is echt kut, ik heb verschillende vormen meegemaakt, van het ophalen van je schouders tot dood willen en elke nacht huilend in slaap vallen. wil dat echt nooit meer meemaken. maar afleiding is goed, veel praten leuke dingen cliche nonsens en lekker ijs en chocola naar binnen propen
dit is ongeveer de juiste omschrijving...
Nee niet grappig maar wel hoe je het opschrijft, sorry...
donderdag 15 september 2016 om 20:20
Oww ik jank ongeveer bij iedere emo tv ...
Dat is vrij erg bij mij. (serieus, van de week bij My cat from hell )
En bij veel dramatische opera's kan ik het ook niet droog houden, al heb ik sommige al 600 x gezien...
Als we een wedstrijdje zouden houden wie het meeste zou janken zou ik wereldkampioen worden...
Dat is vrij erg bij mij. (serieus, van de week bij My cat from hell )
En bij veel dramatische opera's kan ik het ook niet droog houden, al heb ik sommige al 600 x gezien...
Als we een wedstrijdje zouden houden wie het meeste zou janken zou ik wereldkampioen worden...
donderdag 15 september 2016 om 22:11
ik ga ff zeuren hoor moesten toch on topic blijven ik val om van de slaap maar wil niet naar bed (veels te vroeg/warm) wil eigenlijk muziek luisteren maar me telefoon is leeg duurt 100 jaar voor dat kreng een beetje goed geladen is en spotify pc aangooien is ook een optie dan gaat vriend weer zeuren..
donderdag 15 september 2016 om 22:40
quote:Amand schreef op 15 september 2016 @ 21:22:
Ja precies, dan wil ik dus vrij op die dagen
Afgewezen, objection, ik doe niet mee aan die PMS bullshit. (Heerlijk spul die pil...)
Ik wilde zeggen niet zeiken maar dit is een zeur en ruziemaak topic...
Aahh 2e argument om verzoek af te wijzen: als wij chagrijnig zijn kunnen we goed ruzie maken en dan zijn we ontopic.
Herkenbaar Nijn... ik ben ook absoluut geen avondmens... (afgelopen n8 nog doorgehaald door verassingsbezoek ) maar goed ik moet vaak ook om 22u al lucifers tussen mn oogleden zetten...
Ja precies, dan wil ik dus vrij op die dagen
Afgewezen, objection, ik doe niet mee aan die PMS bullshit. (Heerlijk spul die pil...)
Ik wilde zeggen niet zeiken maar dit is een zeur en ruziemaak topic...
Aahh 2e argument om verzoek af te wijzen: als wij chagrijnig zijn kunnen we goed ruzie maken en dan zijn we ontopic.
Herkenbaar Nijn... ik ben ook absoluut geen avondmens... (afgelopen n8 nog doorgehaald door verassingsbezoek ) maar goed ik moet vaak ook om 22u al lucifers tussen mn oogleden zetten...
donderdag 15 september 2016 om 22:56