Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
vrijdag 16 september 2016 om 01:30
vrijdag 16 september 2016 om 08:08
Nou het was nog geen nacht toen hij voor de deur stond
Meeehhh het is ochtend... heb wel al koffie.
Maar om ontopic te blijven: dat moest ik wel zelf pakken
Bij jullie nog geonweerd? Hier wel vannacht, werd er ff wakker van...
Meeehhh het is ochtend... heb wel al koffie.
Maar om ontopic te blijven: dat moest ik wel zelf pakken
Bij jullie nog geonweerd? Hier wel vannacht, werd er ff wakker van...
anoniem_293127 wijzigde dit bericht op 16-09-2016 10:37
Reden: Typfoutje..
Reden: Typfoutje..
% gewijzigd
vrijdag 16 september 2016 om 08:53
vrijdag 16 september 2016 om 12:21
vrijdag 16 september 2016 om 16:07
quote:Hertjehertje schreef op 16 september 2016 @ 15:17:
Hier heeft het wel flink geregend vannacht, maar ik heb geen onweer gehoord.
Heerlijk, zo verfrist!
Ik heb zin in lekker eten! Pasta met veel parmezaanse kaas, tortillachips met guacamole, zulke dingen. Ik duik nog even in de koelkast!
Ik kom eraan, dat lust ik namelijk ook wel.
Hier is trouwens op vrijdag markt, mezelf vanmiddag getrakteerd op Calamaris
(inktvisringetjes) , daar ben ik echt dol op!!!
Hier heeft het wel flink geregend vannacht, maar ik heb geen onweer gehoord.
Heerlijk, zo verfrist!
Ik heb zin in lekker eten! Pasta met veel parmezaanse kaas, tortillachips met guacamole, zulke dingen. Ik duik nog even in de koelkast!
Ik kom eraan, dat lust ik namelijk ook wel.
Hier is trouwens op vrijdag markt, mezelf vanmiddag getrakteerd op Calamaris
vrijdag 16 september 2016 om 16:08
quote:Keukenkast schreef op 16 september 2016 @ 12:21:
Ik dacht dat dat een of andere koffie was met koffiebonen uit een exotisch land ofzo. Valt dat even tegen.
Hier is het nu ook lekker. Als het iets minder zou waaien dan zou het perfect weer zijn.
Net terug van een kleine wandeling. Heerlijk
snorry....
Ik mot eigenlijk ook nog ff wandelen... geen zin dus ik ga het maar snel doen...
Ik dacht dat dat een of andere koffie was met koffiebonen uit een exotisch land ofzo. Valt dat even tegen.
Hier is het nu ook lekker. Als het iets minder zou waaien dan zou het perfect weer zijn.
Net terug van een kleine wandeling. Heerlijk
snorry....
Ik mot eigenlijk ook nog ff wandelen... geen zin dus ik ga het maar snel doen...
vrijdag 16 september 2016 om 16:21