Het theehuis
woensdag 17 december 2008 om 20:13
woensdag 17 december 2008 om 21:21
Shit. Had al heel lang niet meer gelezen op topic van Woei, waarbij met de 20-weken-echo een hersenafwijking was geconstateerd. Kon goed uitpakken, maar ook slecht. Heel lang niet meer gelezen en nu blijkt dat haar kindje in haar buik is overleden. Morgen gaat ze bevallen. Vréselijk toch... krijg er gewoon helemaal kippenvel van.
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 18 december 2008 om 10:39
Ik ken Woei en haar verhaal niet, maar wat naar!
Zit me net als bijna iedereen denk ik te ergeren aan El Ninjoo op het kindje met Down topic. Wat een botte hark is dat nare weersverschijnsel toch.
Pep, ik wil er juist wel op. Ik moet weer eens gaan MSNen
Zit op werk. Laatste dag voor de Kerst. Vanavond werk-kerstdiner. Ben benieuwd. ga ook nog even in NS lezen en reageren.
Zit me net als bijna iedereen denk ik te ergeren aan El Ninjoo op het kindje met Down topic. Wat een botte hark is dat nare weersverschijnsel toch.
Pep, ik wil er juist wel op. Ik moet weer eens gaan MSNen
Zit op werk. Laatste dag voor de Kerst. Vanavond werk-kerstdiner. Ben benieuwd. ga ook nog even in NS lezen en reageren.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
donderdag 18 december 2008 om 11:04
Ohja, dat weersverschijnsel is (net als weerverschijnsel zelf) niet bepaald genuanceerd. Wat dat betreft is haar naam wel goed gekozen
Laatste dagje voor 't weekend. Vanmiddag kerstborrel én kerstpakket
Morgen etentje met m'n kookclubje, m'n hoofd zit vol met recepten . Arme Xan moet elders verkassen, want wil niet temidden van zes vrouwen eten
Laatste dagje voor 't weekend. Vanmiddag kerstborrel én kerstpakket
Morgen etentje met m'n kookclubje, m'n hoofd zit vol met recepten . Arme Xan moet elders verkassen, want wil niet temidden van zes vrouwen eten
Peas on earth!