JANUARI 2009

06-05-2008 13:25 4941 berichten
Hahaha...aan het werk maar weer!
Done!
Ik ben trouwens helemaal in kerststemming! Ik zit nog in mijn pyjama, kerstliedjes op de achtergrond, kerstboompje naast me, thee voor mijn neus. Heerlijk!

Alle reacties Link kopieren
Gezellige huiskamer heb jij Voyager!

Het lijkt mij wel dat al die weeën toch wel íets gedaan moeten hebben??

Maar a.s. woensdag ben je dus 38 weken, zo erg is het niet als er dan iets in gang gezet wordt! Zeker omdat je graag een kerstkindje wilt zou ik er maar gewoon om gaan vragen! Als je al niet bevallen bent tegen die tijd...

Ik heb mijn meiden net opgehaald van school, de kerstvakantie is officieel begonnen!! Pfoee...Hoop heel erg dat het allemaal een beetje meevalt...
Ik hoop het ook voor je Evince, jij kunt je rust nu ook goed gebruiken!

Enne...ja,fijne woonkamer heb ik he!
Joh Voy, jij hebt er wel vertrouwen in dat ze op 1e kerstdag komt! Al die kado's onder de boom jeutje!
Oh gelukkig nog geen verder geboorteakties gemist: ik had gisteren internetproblemen, dus kon niet komen kijken. Nu weer even snel bijgelezen.

Helena, je verhaal over je kleine meisje klinkt echt heerlijk hoor. Was het hier ook maar vast zover!

Jeetje Lily dat schiet ook niet echt op bij jou he. Echt vervelend voor je (zacht uitgedrukt). Ben benieuwd wat de gyn maandag zal zeggen. Hoop dat je het weekend een beetje goed doorkomt.

En Voyager ook nog steeds in de krampen. Kan me wel voorstellen dat je bij jezelf denkt dat dit je steeds dichterbij je kindje brengt. Alleen daarom al zou ik ook wel eens een krampje willen hebben , maar tot nu toe blijft het alleen maar bij een enkele harde buik :(. Van mij mag het ook wel gebeuren en of het nou met kerst is maakt me ook niet meer uit, dan weet je tenminste voor de toekomst altijd wat je met kerst gaat doen (krijg je ook niet meer van die irritante vragen "wat doen we met kerst dit jaar?" - nou de verjaardag van m'n dochter vieren natuurlijk").

Evince, de keuze die de gyn, jou voorgelegd heeft, heb ik vorige week eigenlijk ook gekregen (misschien heb je het al teruggelezen). S. was ook nogal groot (4100 gram) en de bevalling is dan ook geeindigd in een keizersnee omdat de ontsluiting niet verder vorderde dan 8 cm. Dit kindje is volgens de metingen net iets groter dan gemiddeld. Ik heb besloten om het toch via de natuurlijke weg te gaan proberen. Hierin gaven de voordelen van een natuurlijke bevalling en het kleine meisje van nog geen 2 dat ik al heb rondlopen de doorslag.

Melloo, bij jou ook nog niks zie ik, jammer hoor.

Sam, lekker met verlof, geniet ervan!

Ga nu even een tukje doen met m'n snothoofd.
Meiden, jullie gaan veeel te hard nu, ga geeneens moeite doen om t allemaal bij te houden..

Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaar..... nog 2 uurtjes werken en ik heb VERLOF! Jiiiihaaa!!! Volgens mij ben ik de laatste, of niet?

Veel succes voor alle rommelende dames en de rest succes met de laatste regeldingetjes!

Bij mij moet er ook nog aardig wat gebeuren, dus ik kan het nog geen laatste dingetjes noemen, maar komt allemaal goed, heb nog 5 weken!
Veel plezier tijdens je verlof Lucia! Ik ben nu een week thuis en die week is echt voorbij gevlogen!

Voyager, ik las eerder dat jij op 2 januari jarig bent. Hoe heb jij het altijd gevonden om op die dag jarig te zijn? Dit omdat de kans groot is dat ons kindje ook op of rond die dag ter wereld komt via een keizersnede.

Emms, hoe heb jij de keizersnede vorige keer ervaren? Vond je de operatie op zich tegenvallen of toch vooral het herstel?

Moet nog snel een paar kerstkaarten naar NL schrijven en op de bus doen. Kreeg er net een paar binnen van mensen die ik nog geen kaart geschreven heb... Hoop hier later nog terug te kunnen komen om uitgebreider te reageren.
Lucia, nu nog maar 1 uurtje en dan heb je verlof, yeah!

Kitty, ik vond de keizersnede persoonlijk echt meevallen, zowel de operatie op zich als het herstel. Ik was dan ook al een paar uur aan het tobben met die niet vorderende ontsluiting maar wel heel heftige weeen dat ik echt zoiets had van: "doe nou maar een keizersnede". Het was gewoon een opluchting. De ruggeprik heb ik door de weeen niet eens gevoeld. De operatie en het herstel verliepen gelukkig verder voorspoedig. Het nadeel met herstellen is alleen dat je ongeveer 6 weken niet mag tillen, niet mag stofzuigen, geen andere zware huishoudelijke dingen mag doen etc. Ook autorijden werd de eerste 4 weken na de keizersnede afgeraden. Uiteraard hangt het wel van je eigen herstel af hoe snel je alles weer kunt en bij mij was dat gelukkig wel weer vrij snel. Als je hier verder nog vragen hebt, stel ze gerust hoor.
quote:LuciaBB schreef op 19 december 2008 @ 14:55:

Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaar..... nog 2 uurtjes werken en ik heb VERLOF! Jiiiihaaa!!! Volgens mij ben ik de laatste, of niet?

ik denk dat ik dit ga winnen...
Lucia nog een half uurtje meid.....

Kitty: vraag 1

Ik vond het als kind niet heel geweldig om op die datum jarig te zijn omdat het zo dichtbij oud en nieuw is en er dus vaak mensen niet op je verjaardag komen. Maar later vierde ik het dan gewoon op de zaterdag erna.

Vraag 2:

Ik heb heel weinig last gehad van de keizersnede. Ik was wel onder volledige narcose, dus ik weet niets van een ruggeprik. Het herstel verliep zeer voorspoedig een week later liep ik alweer in de hema. Ok... wel langzaam en een tikje krom maar het lukte. Waar ik van schrok was dat je de volgende dag al zelf naar de wc mocht lopen en dat je dan denkt dat het litteken die kracht niet aankan. Maar dat is wel zo, dat gevoel heeft iedereen geloof ik. En een tip: zodra je voelt dat je moet hoesten of niesen o.i.d. druk meteen een kussen tegen je buik als "tegendruk" dat scheelt echt een hoop!

Wen.....
Hoera! Lucia heeft verlof! Ik kan je vertellen dat het hééééél fijn is om nu thuis te zijn en niet eens te hoeven dénken aan wanneer en hoe je weer gaat werken.

Lieve Wen wanneer mag jij eindelijk gaan uitbuiken op de bank?

Hier is het weer rustig, ik vinnut allemaal inmiddels wel prima. Ik wen aan de die klote cramps en het is heel gek als ze dan langer dan 10 minuten weg zijn.

Ik ga ff oliebollen eten (zóóó lekkerrrrr!)
JA! haha Lily, dat heb ik dus ook. Het valt meteen op als ze er even niet zijn!

Geniet van je oliebollen meid!
Bedankt voor jullie (positieve) reacties meiden. Ik denk zelf dat ik toch het liefste een keizersnede met een ruggeprik wil zodat ik 'wakker' ben als de baby ter wereld komt. Maar dan wil ik wel een masker voor m'n ogen tot het zover is want ik wil absoluut niet zien wat ze allemaal met me aan het uitvoeren zijn.

Evince, dat lijkt me inderdaad ook een moeilijke keuze die je moet maken. Sterkte ermee. Ik heb wel het geluk dat ik voor de hele maand januari hulp kan inplannen (5 dagen ziekenhuis, man is nog thuis, kraamhulp en daarna 2 weken m'n ouders tot 28 januari). Dat maakt het herstel denk ik wel wat gemakkelijker.

Sam, geniet ook van je verlof. Wen, jij bent dus nog niet aan de beurt maar dat zal ook niet lang meer duren hoop ik voor je. Trouwens, zo'n spiegelreflexcamera is wel een goede aankoop hoor. Ik had er ook een, nog voor het digitale tijdperk. Toen de digitale camera's op de markt kwamen heb ik zo'n kleine digitale camera aangeschaft maar de kwaliteit van foto's van die spiegelreflexcamera is echt een stuk beter. Mocht we nog ooit 'ns geld overhebben dan wil ik er ook weer een kopen (digitaal dan). Voorlopig houd ik het bij een nieuwe mobiele telefoon met camera zodat ik snel na de geboorte een fotootje rond kan sturen!

Lily, ik hoop ook dat je het weekend een beetje redelijk doorkomt of dat je beloond wordt met de geboorte van je dochter!

Het is me vandaag gelukt om de badkamer schoon te maken dus ik ga dadelijk heerlijk in een schoon bad liggen!
Wen, eigen zaak natuurlijk... Ben je wel van plan om helemaal te stoppen met werken eigenlijk? Of ben jij er zo één die tot de dag van de bevalling nog dingen doet?

Wij hebben ook een eigen zaak maar gelukkig kan mijn man het werk op het moment goed in zijn eentje aan. Bij ons begint de drukke periode in januari, maar dan ga ik zeker niet meer werken.

Maar ik moet zeggen dat ik nou niet echt het gevoel heb dat ik verlof heb of ga krijgen ofzo. Zit wel wat vaker achter de computer en mijn man doet wat meer in huis. Maar verder...

Oh Lily, lekker hè, oliebollen!! Er zit hier vlakbij een zaak die 2 jaar geleden nog 2e werd bij de oliebollentest en dat proef je écht, die zijn zoooo lekker! Dus daar hebben we er alweer regelmatig wat van in huis. Het is alleen jammer dat ik er elke keer wel maagzuur van krijg. Maar dat neem ik op de koop toe, zolang ik er 's nachts niet wakker van lig...

Kitty, zal ik ook je keizersneevraag maar beantwoorden? Heb er tenslotte ook eentje gehad. Een geplande en die is mij ook heeeel erg meegevallen. Ik was ook heel snel weer op de been, na 3 dagen uit het ziekenhuis (had ook wel een dag eerder gekund als het aan mij had gelegen) En nauwelijks last gehad van pijn. Ook de ruggeprik heb ik niet veel last van gehad. Ik vond vooral het aanbrengen van de katheter die ik voor de ruggeprik kreeg erg rot. Dit keer (als ik voor een keizersnee ga) ga ik vragen of ik die na de ruggeprik kan krijgen.
quote:kittycat5 schreef op 19 december 2008 @ 16:56:

Bedankt voor jullie (positieve) reacties meiden. Ik denk zelf dat ik toch het liefste een keizersnede met een ruggeprik wil zodat ik 'wakker' ben als de baby ter wereld komt. Maar dan wil ik wel een masker voor m'n ogen tot het zover is want ik wil absoluut niet zien wat ze allemaal met me aan het uitvoeren zijn.

Mag je ook kiezen voor algehele narcose daar dan? Volgens mij is het hier standaard om een ruggeprik te doen. Zou ik ook zeker doen als ik jou was, anders ben je gewoon niet bij de geboorte van je kind. En bij ons hing er een doek voor mijn buik, ik kon echt niet meekijken met hoe ze in mij gingen snijden. Neem aan dat dat bij jou ook wel zo zal zijn?

Kreeg wel een tip van iemand om (als ik dat wilde) in de lamp boven de operatietafel te kijken, daarin kon ik het toch een klein beetje zien. Vond dat zelf ook wel leuk moet ik zeggen.

Een zuster heeft bjij ons ook foto's gemaakt van de keizersnee, dus met al het bloederige erbij enzo. Daar was ik zelf ook erg blij mee achteraf hoor moet ik zeggen...
Narcose is niet leuk hoor, ik vind het nu nog heel moeilijk dat ik niet eens bij de geboorte van mijn eigen kind ben geweest, en daarna nog vijf uur heb geslapen voor ik haar kon zien.. Geen aanrader!

Evince, ik heb inderdaad expliciet gevraagd of de catheter pas gezet hoefde te worden nadat ik onder narcose was. Dat leek me zo vreselijk. Het eruit halen stelde niks voor trouwens.

Kitty, je krijgt bij een ruggeprik of narcose dus wel een catheter.

het klinkt erger dan het is hoor. Ik was er eigenlijk wel blij mee, want telkens opstaan om naar het toilet te gaan leek me ook niks zo heel in het begin!
Oh, zo'n catheter lijkt me ook niet fijn om ingebracht te krijgen. Ik stem voor ná de ruggeprik!

Evince, 't is toch anders he, met een eigen zaak. Er moet soms gewoon wat gebeuren. Maar begrijp ik het nu goed dat jij wel helemaal stopt met werken, of doe je zo her en der nog wel wat dingen?

Lily, ik mag uitbuiken als mijn opdrachten af zijn Hopelijk de eerste ergens volgende week af (nou ja, met de kerstdagen zal dat wel de week erna worden ), de tweede doe ik dan in de eerste week van januari. Maar die kan ik eventueel dus gedeeltelijk overdragen aan iemand anders, dus als het niet meer lukt heb ik een escape! Ach, en ik doe rustig aan hoor, ik ben hier ook geregeld te vinden
Evince en Voyager, bedankt weer voor de info. Goh, krijg er bijna zin in .

Tip van de katheter inbrengen na de ruggeprik zal ik onthouden en as dinsdag met gyn bespreken. Ik wist het trouwens wel van die katheter.

Ik weet niet of je hier kan kiezen tussen algehele narcose of alleen ruggeprik. Ik heb ergens gelezen dat een spoedkeizersnede wel 'ns onder algehele narcose wordt uitgevoerd en een geplande alleen onder plaatselijke verdoving. Ook iets om as dinsdag na te vragen.

Wen, dat klinkt nog wel om te doen die paar opdrachten als de laatste uiterlijk begin januari af moet zijn dan heb je als het goed is nog enkele weken 'rust' voor de bevalling!
Is dat misschien omdat algehele narcose sneller gaat dan een ruggeprik? Geen idee hoor, maar zoiets zou ik me voor kunnen stellen.

Aah ja, 't is best te doen hoor, als de baby zich maar niet te vroeg aankondigt. En ik me wel weer aan het werk zet, heb vandaag te weinig gedaan
Vanmiddag had ik al even bijgelezen, maar toen nog niet gereageerd, dus dat bij deze. En jeetje zeg, wat is er veel geschreven...

Meiden op de tribune: welkom, welkom, welkom.

Sweety, hopelijk wordt het geen januarikindje, dat zou meteen een peutertje zijn. Gaat vast wel voor de kerst gebeuren hoor. En hoop dat je het dan ook even aan ons laat weten, natuurlijk.

Ik heb idd ook een bed in de kamer. Voor de bevalling. Ik slaap 's nachts op mn eigen bed boven hoor. Ben toch gewend aan die 2-persoonsbed. Beneden staat een "afdankertje". Ik mag niet boven bevallen, omdat er ten eerste te weinig ruimte is om het bed heen. En ten tweede: mocht ik onverwacht toch naar het ziekenhuis moeten met de ambulance, dan mogen de ambulanceverpleegkundigen mij niet naar beneden tillen.

Het etentje was gisteren heel gezellig en lekker, maar het reizen, vooral heenreis viel niet mee. Kwam in de file en heb toch ruim een uur in de auto gezeten. Baby was nogal beweeglijk en dat was niet echt fijn. Maar goed, het was de moeite wel waard, want het toetje was een chocoladefontein, mmmmmmmm. met ijs, slagroom en fruit. Heerlijk. En ondanks mijn hele hoge buik, kan ik toch nog wel redelijk eten hoor. Vooral ijs met chocoladesaus...

Chili, dat zijn goede berichten. Heerlijk hoor. Lekker genieten van verlof en het feit dat het zo goed gaat.

Melloo, idd, hoe is het met jou? Mss lees ik het nog op de volgende bladzijdes.

Ibbeltje: chocola met slagroom. Mmmmm, graag, lekker. Kom maar wat brengen

Oei, Evince, kan me voorstellen dat dat best een moeilijke keuze is. Voor beide is idd wat te zeggen. Lastig. Gelukkig heb je nog een gesprek met de gyn, dan is het mss iets makkelijker om de voor- en nadelen tegen elkaar af te wegen.

Aha, Melloo nog niet bevallen. Mss een kerstkindje. Hoe zou je dat vinden? Tegen mij zeggen toch wel veel mensen dat het niet te hopen is dat de baby met kerst geboren wordt. Persoonlijk zou het mij niet zo heel veel uitmaken, eigenlijk.

Wen, het is idd de bedoeling dat mn zusje de hele bevalling bij mij blijft, Ze heeft dat ook geregeld met haar werk. Alleen als het met kerst zou zijn, dan kan ze geen vrij krijgen en dan zal mn moeder komen.

Enne, ik slaap lekker in mn eigen bed hoor.

Ik heb de klossen al wel opgehaald. En ik eet ook rustig nog een complete maaltijd weg.

Ik was trouwens een kilo afgevallen. Ik was er wel blij mee, maar de vk vond dat meer iets voor na de bevalling. Ik snap niet zo goed hoe het kon, want ik eet net als anders. Baby deed het trouwens wel goed hoor, dus neemt wel wat hij nodig heeft.

Sam, 14 rompers, haha. En die kamer komt vast wel af voor de baby er is. Je hebt als het goed is er nog voldoende tijd voor.

Bij de 2e van mn zusje dachten ze ook dat er minstens een 10-ponder uit zou komen. Nou, niet dus. Een gewoon gemiddeld meisje kwam er uit. En heel veel vruchtwater...

Denk dat ze het vooral op de echo wel goed kunnen zien, maar dat het voor de rest gewoon een gok is, hoor. Heb het zelf trouwens nog niet met vk over gehad, over wat zij ervan denkt qua lengte en grootte.

Lily, wat een verschil toch he, de ene zwangerschap bij de andere. Ik hoop echt voor je dat als de krampen weer gaan toenemen, dat de ontsluiting ook een stuk sneller gaat. Ik heb er echt respect voor hoe jij er in staat. Menig ander zou volgens mij al knettergek van de pijn zijn geworden.

Ieieieie, dat slakkenspoor werkt idd wel hoor voor de beeldvorming. Dank je...

Hihi, Sam, die van jou moet wel in die maat passen, als je er zoveel rompers van hebt. Ik heb al gezegd dat ze die van mij er dan maar in moeten proppen, maar die nieuwe kleertjes zal hij aan. Dan maar iets te krap, haha.

Voy, balen dat je nu ook last van je onderrug hebt. Helpt een kruik of hittepit niet? Meestal voelt dat ook wel fijn, omdat het lekker warm is. En anders lekkere massage van je partner? Of vind je dat niet fijn?

Lily en Voy, ik wil ook wel op een kerstdag hoor, Ik vind dat dat wel iets heeft. Maar ja, de familie "zeurt" dat ze dat geen leuke data vinden. Ik vind het wel leuke data, omdat je anders idd nog een dag met bezoek zit, terwijl je je familie net allemaal gezien hebt. Maar goed, ik hoop nog steeds op de 29e. Of eerder mag ook. Zul je zien dat het bij mij net als bij Sweety gaat, dat je op een gegeven moment kan aansluiten bij de februaritopic, haha.

Voy, klinkt niet wollig hoor. Kan me er echt wel iets bij voorstellen. Ik merk ook af en toe wat meer druk of een heel vaag gezeur en eerlijk gezegd, vind ik dat ook wel een fijn idee. Ook omdat het voelt alsof ik wel eerder zou kunnen bevallen. Dus ik heb echt zoiets van: laat maar komen, dat gezeur, gekramp, geslijm enzo enzo!!!
anoniem_68039 wijzigde dit bericht op 19-12-2008 18:44
Reden: typefoutjes + smilie
% gewijzigd
Voy, gezellige kamer heb je..

Owja, ik heb me bedacht dat ik echt veel respect hebt voor zwangere vrouwen die meer kleine kindjes rond hebben lopen. Ik zou er echt niet aan moeten denken om ook daar nog voor te moeten zorgen. Ik vind het zonder een kindje al wel zwaar. Of niet echt zwaar, maar ik kan nu wel mn gang gaan en rusten als ik dat wil en als je er al kleintjes hebt rondlopen, lijkt me dat best wel zwaar. Dus meiden: ik vind het echt een prestatie van jullie hoor. Petje af!!!!

Lucia: veel plezier. Je hebt nu verlof, lekker hoor. Zal vermoedelijk eerst wel even afkicken worden, tenminste dat had ik wel, Maar nu (2e week zit erop) vind ik het toch wel fijn hoor om lekker mn eigen gang en tempo te kunnen doen.

Wen, ook knuf van mij hoor. Maar je moet maar zo denken: lest best. Of de laatsten zullen de eersten zijn...

Kitty, ik denk niet dat je er iets van ziet hoor, omdat er een doek voor je buik hangt. Als ik kon kiezen tussen algehele narcose en ruggeprik, zou ik toch kiezen voor ruggeprik, omdat je veel sneller hersteld. Heb een keer een narcose gehad ivm een galsteenoperatie en ik had het idee dat ik een half jaar na die tijd daar nog last van had. In de zin van snel moe enzo. Mn zusje heeft ruggeprik gehad en dat viel echt heel erg mee.

Ohja, na de operatie had ik ook een catheter gehad, omdat ik niet liggend kon plassen. Dat was pas een opluchting. Heerlijk gevoel, zo'n lege blaas. Nooit geweten dat dat zo lekker kon zijn. En ik voelde er echt helemaal niets van.

Jeetje zeg, wat was er veel geschreven. Ik lig nu weer op mn bedje in de kamer met een poes naast me. Gisteravond tegen half 10 thuis en was toen best wel heel erg moe. Heb tot 9 uur geslapen vanochtend. Toen koffie gedronken bij mn mams en daar ook gegeten (2 borden stampot, haha.) Daarna met jong poesje naar dierenarts. Zij kreeg haar kram eruit (is vorig week gesterilisseerd.) Toen poesje weer naar huis gebracht en weer in de auto om boodschappen te doen. En nog kerstcadeautjes gekocht. 24 december eet ik bij mn zusje. Normaal vier ik daar altijd Sinterklaas, maar dit jaar niet en nu doen we dus cadeautjes onder de boom.

Thuis de boodschappen opgeruimd en de cadeautjes ingepakt. En toen voelde ik mn onderrug ook wel weer, vandaar dat ik nu even lekker lig op het bed. Straks even een broodje eten. Morgen heb ik een lekker rustig dagje. Heerlijk.

Tot zover maar even dan.

Groetjes Marianne
anoniem_68039 wijzigde dit bericht op 19-12-2008 18:46
Reden: typefoutjes + smilie
% gewijzigd
quote:Marianne1969 schreef op 19 december 2008 @ 18:39:

Of de laatsten zullen de eersten zijn...

Als je daar maar niet bevallen mee bedoelt!

quote:Toen koffie gedronken bij mn mams en daar ook gegeten (2 borden stampot, haha.Wow, 2 borden! En ook nog een kilo afgevallen?
Zo zeg Marianne, jij hebt de schade goed ingehaald zo!

Dank je voor je compliment over het zwanger zijn als je al meerdere kinderen hebt. Ik moet zeggen dat het best wel pittig is ja af en toe.

Lekker zeg, die chocoladefontein!!! Mmmmmm, dat wil ik ook! Ben echt verslaafd aan chocola op het moment!

Wel vervelend dat je zo lang onderweg bent geweest en dat je ook nog file had... Maar goed, dat heb je dan ook weer gehad!

Wen, tja, voor hetzelfde geldt komt de baby 3 weken eerder, dan heb je dus nauwelijks verlof gehad. Ik ken iemand die heeft dat dus inderdaad zo meegemaakt en heeft daar achteraf wel spijt van gehad hoor, dus misschien toch wel iets om nog even over na te denken.

En ja, ik doe op het moment al helemaal niets meer in de zaak eigenlijk. Het moment dat ik de tijd kreeg om meer in de zaak te gaan werken was pas afgelopen augustus, omdat toen onze jongste ook naar de basisschool ging. Maar omdat ik toen dus al zwanger was bewust niet te veel werk extra erbij genomen. Nu hebben we het dus redelijk rustig en dat houden we zo totdat we zijn verhuisd. Dan kunnen we daar gaan kijken of we wat kunnen gaan uitbreiden, ook een beetje afhankelijk van hoe makkelijk de baby wordt.

Kitty, inderdaad wat Voyager zegt, er zitten natuurlijk wel voordelen aan een katheter. Na de ruggeprik heb ik er ook geen last meer van gehad en was het juist extra prettig dat ik gewoon de hele tijd op bed kon blijven liggen zonder steeds naar de wc te moeten.

Voyager, kan mij voorstellen dat je daar nog steeds moeite mee hebt, dat je de geboorte van je kind niet meegemaakt hebt en daarna nog zo lang onder zeil geweest bent. Waarom was dat eigenlijk zo lang?

Nou meiden, ik ben al een half uur bezig met dit bericht, kwam steeds wat tussendoor, dus jullie zullen ook wel allerlei berichten tussendoor geschreven hebben ondertussen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven