Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ik heb ook bier. En Top Gear
Héb ik een laptop, kan ik nóg geen tv kijken, want internet werkt alleen in studeerkamer Teveel pagina's om bij te lezen, muizen snokt op dit ding, zijn er nog belangrijke dingen gebeurd?
FF inbreken voor Pep: waarom geen tapas bufet. Kan je van te voren klaarmaken en kan een combi zijn tussen koud en warm.

*sluipt weer weg om elders culinaire tips te geven *
Haai,

Ik ben bijlezende maar bedacht me nu pas dat ik donderdag steeds tegen Kess wilde zeggen dat slagroom kloppen met een staafmixer heel erg goed werkt. Ik doe t altijd zo
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 december 2008 @ 11:21:

Jaaa, die schoenen zijn gaaf! En stoel is leuk. Ik had zo'n bank (driepersoons) en dan in rood velours. Echt geweldig!

Tot de poes em onderzeek

Hij zat ook best lekker, doen dat soort banken meestal niet. Mis je em nog?
Was ook aan het bedenken wat voor kerstdiner ik zal serveren, maar heb vermoeden dat het niet doorgaat.

Schoonouders en broer van Magnum (met z'n hoogzwangere vrouw) zouden hier komen eten met Kerst (net als vorig jaar maar is toen niet doorgegaan wegens ziekzijn van hele Luungezin).

Hoogzwangere schoonzus is echter vanmorgen opgenomen met zwangerschapsvergiftiging en bevalling is vanmiddag ingeleid. Om 6 uur had ze (nog maar) 2 cm. Verwacht dus vannacht of morgenvroeg telefoon dat ik tante ben.

Gevolg is wel dat ze met Kerst niet hier zullen zijn en om nou alleen voor schoonouders uitgebreid te koken... Wij gaan dus waarschijnlijk chinees bestellen. Hiep hoi!

Verder alles relatief goed hier. Ben en Jerry zijn weer errug fit. Tsssk.

Raketje klaagt de laatste 2 dagen wel erg vaak over buikpijn en misselijk zijn, dus wie weet wordt het weer zo'n Kerst...
Luun

Fijn dat het beter gaat met de ijsjes. Nu maar hopen dat Raket inderdaad niet ziek wordt.

Pep, Pep-talk Voor 4 mensen koken niet zoveel toch? Maak je soep van te voren, voor voorgerecht (veel voren en voor achter elkaar ), dat hoef je dan alleen maar op te warmen. En dan hoofdgerecht iets snels, bijv. zalm, salade en rijst en dan doe je rijst in bekertjes/bakjes die je dan op bord omkeerd. Ziet het er ook mooi uit. En dan toe gewoon lekker ijs waar je nog een wafeltje insteekt ofzo.

Hier rustige avond, Chica slaapt en ier is martialarten en daarna kroeg in. Ik had gisteren kerstdiner en het was onverwachts een beetje té leuk Met leuk klein groepje na afloop nog kroeg in gegaan en was echt redelijk dronken uiteindelijk, maar de anderen gelukkig ook.

Ik had vanmorgen echt een ouderwetse hoofdpijn, niet tegen licht of geluid kunnen, misselijkheidskater.
Ik moest nog aan je denken vanmiddag Luun, dat je vorig jaar zo'n ellendige kerst had. Hoopte al dat het dit jaar beter zou worden. En dat wórdt het ook. Dat móet.

Inad ook dus allenig? En katerig? Zuiplap
ben ook recepten aan het zoeken voor kerst. Vind ik: Kalkoen met vegegarische vullling 'lekker eten op de vegetarische manier' 'ingredienten: 1 kalkoen'

quote:Dummels schreef op 19 december 2008 @ 21:56:

FF inbreken voor Pep: waarom geen tapas bufet. Kan je van te voren klaarmaken en kan een combi zijn tussen koud en warm.

*sluipt weer weg om elders culinaire tips te geven *

Goed idee! Of mezedes dan om even in Wuppotopoulos-sferen te blijven

Jammer dat ik gok dat schoonouders dat soort dingen niet eten
quote:[message=2442833,noline]Inad schreef op 19 december Pep, Pep-talk Voor 4 mensen koken niet zoveel toch? Maak je soep van te voren, voor voorgerecht (veel voren en voor achter elkaar ), dat hoef je dan alleen maar op te warmen. En dan hoofdgerecht iets snels, bijv. zalm, salade en rijst en dan doe je rijst in bekertjes/bakjes die je dan op bord omkeerd. Ziet het er ook mooi uit. En dan toe gewoon lekker ijs waar je nog een wafeltje insteekt ofzo.

Eens zien, wat wordt er zoal gegeten in dit gezelschap

Soep: check

Zalm: nee

Rijst: nee

Salade: nee

Ijs: check

Ge-ni-aal! Soep met ijs, dat ik daar zelf nog niet aan gedacht had
Gheghe, thanx voor ut meedenken iedereen. Waarschijnlijk wordt het toch gourmetten. Ondanks het feit dat 3 van de 4 mensen dat niet denderend vindt wordt er toch op gestaan dat te doen Mij hoor je niet klagen
Luun, zullen we maar gewoon bij jullie komen eten dan?

Hoop toch zo dat Raketje (en de andere ijsjes) niet ziek wordt en dat jullie een fijne, rustige kerst hebben

Inad kater Moest je wel gewoon voor Chica zorgen? That sucks doesn`t it?
Burp
Peas on earth!
Tssskkk ik klikte per ongeluk op een google add en zat zomaar op Parchip

Eten was lekker, veel, en gezellig! Was echt leuk! Xan is gevlucht, zit nu nog bij vriend, dus even relaxed forummen
Peas on earth!
quote:Inad schreef op 19 december 2008 @ 22:06:

[...]

Tot de poes em onderzeek

Hij zat ook best lekker, doen dat soort banken meestal niet. Mis je em nog?

Ja, dat was een beetje jammer dan. Toen heb ik er azijn, schoonmaakmiddel, een bus febreze en nóg meer op losgelaten en daarna verpatst voor 150 euro

Ik mis 'm wel, want ik vond 'm echt geweldig, maar ik denk dat Xan het niet erg vindt, want die zou 'm vreselijk gevonden hebben
Peas on earth!
Alle theehuismannen de hort op? Kan nooit goed wezen
voor Luun.

Menu van soep en ijs klinkt uitstekend

Ik had kant-en-klaar-vlees-voor-in-de-oven. Kun je zoiets niet in combimagnetron doen?

Ik heb dorst, maar geen zin om op te staan. En Xan is niet thuis. Grmpf.
Peas on earth!
Oh, ik heb ook nog waterijsjes in de vriezer.

Is er trouwens sinds vanmiddag 15.30 nog iets leuks gebeurd op het forum?
Peas on earth!
Kersthap voor baby van zeven maanden?!

Is dat raar of ben ik gewoon niet geschikt voor Het Moederschap?
Peas on earth!
Heb hetzelfde Erwtje, drinken staat zover weg

Billybob is tikkie hysterisch, volgens mij had zij ook een heel topic over 'wie heeft er ervaring met een innestelingsbloeding' en werden al haar kwalen tot in den treure met het grote publiek gedeeld. Maar ik kan me vergissen.

Jij bent vast niet geschikt voor Het Moederschap, maar dat hoef je ook niet te zijn om een leuke moeder te zijn Erwtje Het Moederschap is van een héle andere orde

Moet iedereen tussen kerst en oud en nieuw werken? Ik heb opeens ideeen voor een theehuis zuippartij orgie kerstborrel
Oh, dus als ik niet geschikt ben voor Het Moederschap kan ik tóch gewoon moeder worden, maar dan gewoon een niet-leuke moeder? Das geruststellend

Ik ben inmiddels overstag gegaan voor de waterijsjes. Vervelende is dat ik heel hard níet probeer te denken aan die twee eenzame ijsjes die nog over zijn in mijn vriezer.

Ik moet volgende week nog werken: maandag, dinsdag en woensdagochtend, en dan lekker anderhalve week vrij

Over zuipen gesproken. Ontdekking van de dag: Australische huismerk wittewijn is lekker!
Peas on earth!
Je wordt juist wél een leuke moeder als je niet geschikt bent voor Het Moederschap Erwtje
*is duidelijk niet geschikt voor de kinderpijlerT*
Peas on earth!
Ik wil een topic openen: welke kersthap voor mijn kat?
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven