Expeditie Robinson 2016
donderdag 29 september 2016 om 21:22
Hoop dat ze het dit jaar sober houden met extra voedsel, vorig jaar was er zo vaak veel eten te winnen op winnaarseiland, die jongen die zoveel van vissen hield kwam zowat aan.
( En door al dat eten in beeld at ik ook de hele voorraad kast leeg... Gilmore girls All over again:"( daardoor bleef ik ook maar eten met al die burgers in beeld)
( En door al dat eten in beeld at ik ook de hele voorraad kast leeg... Gilmore girls All over again:"( daardoor bleef ik ook maar eten met al die burgers in beeld)
donderdag 29 september 2016 om 22:04
donderdag 29 september 2016 om 22:04
quote:Boogschutter76 schreef op 29 september 2016 @ 22:02:
[...]
Oja, ben het helemaal met je eens hoor. Maar hij had echt zo'n bord voor zijn kop, dat het gewoon sneu was.
Ja true. Het mooiste vind ik dat hij op verliezerseiland Elle onder ogen moet komen, haha.
Ook dat ie aangeeft helemaal thuis te zijn in het team. Tja, niet helemaal blijkbaar
[...]
Oja, ben het helemaal met je eens hoor. Maar hij had echt zo'n bord voor zijn kop, dat het gewoon sneu was.
Ja true. Het mooiste vind ik dat hij op verliezerseiland Elle onder ogen moet komen, haha.
Ook dat ie aangeeft helemaal thuis te zijn in het team. Tja, niet helemaal blijkbaar
donderdag 29 september 2016 om 22:11
quote:woezel85 schreef op 29 september 2016 @ 22:09:
[...]
Vond het juist ook goed dat hij het woord nam.
Precies vond ik ook! Lex wilde imo zelf Anna eruit gooien.
Snap trouwens ook niet zo goed dat Lex zei toen hij Anna opschreef:
Ja, we moesten met alle mannen een vrouw eruit stemmen, want dat is tactisch!
Ik zie niet helemaal in dat het tactisch is om met alleen mannen naar de samensmelting te gaan.
[...]
Vond het juist ook goed dat hij het woord nam.
Precies vond ik ook! Lex wilde imo zelf Anna eruit gooien.
Snap trouwens ook niet zo goed dat Lex zei toen hij Anna opschreef:
Ja, we moesten met alle mannen een vrouw eruit stemmen, want dat is tactisch!
Ik zie niet helemaal in dat het tactisch is om met alleen mannen naar de samensmelting te gaan.