Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
vrijdag 19 december 2008 om 06:25
Pop .. welke provider heb je ? Soms moet je je telefoon even helemaal uit zetten en zelfs batterij er even uithalen, batterij er weer in en je telefoon weer opnieuw aanzetten.
Soms heeft je provider wat storing in de lucht door de batterij e.d er ff helemaal uit te halen , moet ie alles opnieuw opzoeken in de lucht.
Pfjioeuw 6uur opstaan is retevroeg zeg.
Soms heeft je provider wat storing in de lucht door de batterij e.d er ff helemaal uit te halen , moet ie alles opnieuw opzoeken in de lucht.
Pfjioeuw 6uur opstaan is retevroeg zeg.
vrijdag 19 december 2008 om 12:27
Hallo allemaal!
Heerlijk twee weken kerstvakantie!! Wat een week voor die kinderen zeg! Helemaal losgeslagen! Even lekker bijkomen!
Gisteren nog uit eten met collega's erg gezellig!!!
@ingelke: Ik ga vijf dagen naar Portugal. Stedentrip! Vertrek maandag al. Lekker tijdens de kerstdagen Lissabon onveilig
maken met een vriendin!
@indi: ik zou mijn exschoonouders gewoon een kaartje sturen. Dat staat toch los van de contactbreuk met je ex. Tis maar een kaartje! En je hebt jarenlang ook contact met hen gehad toch? Hou het luchtig voor jezelf! Dat helpt echt!!
Even een vraagje! doen jullie allemaal aan internetdaten?
Ik zie Relatieplanet en Paiq voorbijkomen.. Vertel...
Fijn begin van de vakantie voor iedereen!! En als je geen vakantie hebt.. Fijn weekend!!!
Groetjes!
Heerlijk twee weken kerstvakantie!! Wat een week voor die kinderen zeg! Helemaal losgeslagen! Even lekker bijkomen!
Gisteren nog uit eten met collega's erg gezellig!!!
@ingelke: Ik ga vijf dagen naar Portugal. Stedentrip! Vertrek maandag al. Lekker tijdens de kerstdagen Lissabon onveilig
maken met een vriendin!
@indi: ik zou mijn exschoonouders gewoon een kaartje sturen. Dat staat toch los van de contactbreuk met je ex. Tis maar een kaartje! En je hebt jarenlang ook contact met hen gehad toch? Hou het luchtig voor jezelf! Dat helpt echt!!
Even een vraagje! doen jullie allemaal aan internetdaten?
Ik zie Relatieplanet en Paiq voorbijkomen.. Vertel...
Fijn begin van de vakantie voor iedereen!! En als je geen vakantie hebt.. Fijn weekend!!!
Groetjes!
vrijdag 19 december 2008 om 16:16
Yara, veel plezier op je trip!
En we hebben VAAAAAAKAAAAAAAAANTIEEEEEEEEE!!
Xen, morgen is je gala toch?
Vleer, ik had mn foon al uit- en aangezet, in de hoop dat het het beter ging, heb het nog niet weer gehad (maar ook niet zoveel smsjes gehad trouwens.. wel 2, hahaha!)
Mozz, snap best wel dat je wat argwanend bent na die ex van je... Hoe vatte psych jullie gesprek op? Heb je van haar gehoord dat er dingen voor haar duidelijker waren of heb je alleen maar gepraat tegen haar?
Zo meteen ga ik lekker borrelen, dus waarschijnlijk lig ik er vanavond lekker vroeg in!
En we hebben VAAAAAAKAAAAAAAAANTIEEEEEEEEE!!
Xen, morgen is je gala toch?
Vleer, ik had mn foon al uit- en aangezet, in de hoop dat het het beter ging, heb het nog niet weer gehad (maar ook niet zoveel smsjes gehad trouwens.. wel 2, hahaha!)
Mozz, snap best wel dat je wat argwanend bent na die ex van je... Hoe vatte psych jullie gesprek op? Heb je van haar gehoord dat er dingen voor haar duidelijker waren of heb je alleen maar gepraat tegen haar?
Zo meteen ga ik lekker borrelen, dus waarschijnlijk lig ik er vanavond lekker vroeg in!
vrijdag 19 december 2008 om 17:04
Halloootjes !
Duffe, saaie dag vandaag; maar het is gelukkig alweer weekeind ! Best een volle plannings; maar ik heb er zin in !
Moz: goed dat je met de psych van je ex hebt gepraat; hopelijk kan ze er wat mee indd. En probeer niet te veel door te draaien. Als ie er in zit; komt de aap vanzelf wel uit de mouw....
Indi; ik begrijp je bang-voor-verveling-gevoel; dat heb ik ook altijd in vakanties ed (zelfs toen,als niet-single). Probeer het gewoon niet erg te vinden als je niets gepland hebt; anders blijf je er zo in hangen.
En over kerstkaartjes sturen; ik stuur er denk ik geen naar mijn ex-schoonmoeder. Maar dat is meer omdat mijn ex nog thuis woont en het kaartje dan automatisch ook aan hem geadresseerd is.
Yara; niet iedereen hier doet aan internetdaten: ik in ieder geval niet.
Voor de juffen onder ons : geniet van de vakantie !
Duffe, saaie dag vandaag; maar het is gelukkig alweer weekeind ! Best een volle plannings; maar ik heb er zin in !
Moz: goed dat je met de psych van je ex hebt gepraat; hopelijk kan ze er wat mee indd. En probeer niet te veel door te draaien. Als ie er in zit; komt de aap vanzelf wel uit de mouw....
Indi; ik begrijp je bang-voor-verveling-gevoel; dat heb ik ook altijd in vakanties ed (zelfs toen,als niet-single). Probeer het gewoon niet erg te vinden als je niets gepland hebt; anders blijf je er zo in hangen.
En over kerstkaartjes sturen; ik stuur er denk ik geen naar mijn ex-schoonmoeder. Maar dat is meer omdat mijn ex nog thuis woont en het kaartje dan automatisch ook aan hem geadresseerd is.
Yara; niet iedereen hier doet aan internetdaten: ik in ieder geval niet.
Voor de juffen onder ons : geniet van de vakantie !
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
vrijdag 19 december 2008 om 17:34
Ja ja ja ja ja, vakantie!!
Was echt een "ordinaire" kinderopvang Gelukig had ik een hulpouder die mij heel fijn heeft geholpen! Lucky me!
Dus om 12:45 trok ik de deur achter mij dicht heerlijk!
Net even boodschapjes gedaan en ga zo koken voor VM en mij. Daarna gezellig samen naar de film, Australia en even borrelen! Ik heb er zin in. Vooral het samen slapen. Yeah I know...Ik ben erg!
Yara: Veel plezier in Lissabon!
Pop... Was je borrel gezellig? Lekker vakantie ook voor jouw! Ga je nog leuke dingen doen? Misschien met RP2?
Ingel...nee ik zou als ik jouw was ook geen kerstkaart sturen. Ex is toch ex....blijf je er zo in hangen!
Xenia...jij ook lkker vakantie! Goed geregeld, Morgen gala. Ik misschien ook, even vriendin nog bellen zo
Mozz.. Sevillia. Leuk hoor. Schijnt heel erg mooi daar te zijn! Heb je een beetje gunstige vliegtijden? Lekker genieten samen.. Nog leuke plannen voor het weekend?
Erykah... Heb je het inmiddels al wat rustiger?
Indi....je niet druk maken om de vakantie. 4 dagen vallen al helemaal weg door kerst en O&N! Fijne laatste dag gehad op je werk?
Aspoes...hoe is het met jouw? Leuke plannen voor het weekend? Nog contact gehad met de zoenerd?
Voor de mannen!
En voor degene die ik ben vergeten, sorry
Was echt een "ordinaire" kinderopvang Gelukig had ik een hulpouder die mij heel fijn heeft geholpen! Lucky me!
Dus om 12:45 trok ik de deur achter mij dicht heerlijk!
Net even boodschapjes gedaan en ga zo koken voor VM en mij. Daarna gezellig samen naar de film, Australia en even borrelen! Ik heb er zin in. Vooral het samen slapen. Yeah I know...Ik ben erg!
Yara: Veel plezier in Lissabon!
Pop... Was je borrel gezellig? Lekker vakantie ook voor jouw! Ga je nog leuke dingen doen? Misschien met RP2?
Ingel...nee ik zou als ik jouw was ook geen kerstkaart sturen. Ex is toch ex....blijf je er zo in hangen!
Xenia...jij ook lkker vakantie! Goed geregeld, Morgen gala. Ik misschien ook, even vriendin nog bellen zo
Mozz.. Sevillia. Leuk hoor. Schijnt heel erg mooi daar te zijn! Heb je een beetje gunstige vliegtijden? Lekker genieten samen.. Nog leuke plannen voor het weekend?
Erykah... Heb je het inmiddels al wat rustiger?
Indi....je niet druk maken om de vakantie. 4 dagen vallen al helemaal weg door kerst en O&N! Fijne laatste dag gehad op je werk?
Aspoes...hoe is het met jouw? Leuke plannen voor het weekend? Nog contact gehad met de zoenerd?
Voor de mannen!
En voor degene die ik ben vergeten, sorry
vrijdag 19 december 2008 om 17:46
Jaaaaaaa...en ook ik heb vakantie!
Wat een zooitje was het vanmorgen toen ik de klas binnen kwam..Even flink opgeruimd met mijn stagiaire, een verjaardag gevierd en film gekeken..toen was het weer voorbij! Om half 2 ben ik naar huis gegaan.
Ik heb even boodschappen gedaan en een uurtje geslapen. Van het weekend heb ik helemaal niets (afspraken die afgezegd zijn...beetje jammer..) en voor volgende week heb ik al wel allemaal plannetjes. Mijn vakantie komt wel vol!
Ik doe gewoon eigenwijs en ik stuur mijn ex-schoonouders en ex-schoonzus gewoon een kerstkaart. Haar dochter is ook jarig en die krijgt ook een kaartje. Een kaartje betekent ook niet dat je gelijk weer bij elkaar op de koffie komt, toch?
Zo..voor vanavond heb ik mijn eigen kerstborrel georganiseerd!
In mijn eentje wel te verstaan..
Wat een zooitje was het vanmorgen toen ik de klas binnen kwam..Even flink opgeruimd met mijn stagiaire, een verjaardag gevierd en film gekeken..toen was het weer voorbij! Om half 2 ben ik naar huis gegaan.
Ik heb even boodschappen gedaan en een uurtje geslapen. Van het weekend heb ik helemaal niets (afspraken die afgezegd zijn...beetje jammer..) en voor volgende week heb ik al wel allemaal plannetjes. Mijn vakantie komt wel vol!
Ik doe gewoon eigenwijs en ik stuur mijn ex-schoonouders en ex-schoonzus gewoon een kerstkaart. Haar dochter is ook jarig en die krijgt ook een kaartje. Een kaartje betekent ook niet dat je gelijk weer bij elkaar op de koffie komt, toch?
Zo..voor vanavond heb ik mijn eigen kerstborrel georganiseerd!
In mijn eentje wel te verstaan..
vrijdag 19 december 2008 om 17:49
vrijdag 19 december 2008 om 18:09
Uit wijn, WM! Vooral veel wijn! En ik ga zo lekker fout High school the musical kijken..
Ik wens je heel veel plezier vanavond, WM! Ik zou die film ook graag willen zien!!
En ik ga gewoon een kaartje sturen. Ik ken die mensen ook al 11 jaar. Heb geen zin in heel intensief contact, maar een kaart bij bepaalde gelegenheden moet kunnen.
Ik wens je heel veel plezier vanavond, WM! Ik zou die film ook graag willen zien!!
En ik ga gewoon een kaartje sturen. Ik ken die mensen ook al 11 jaar. Heb geen zin in heel intensief contact, maar een kaart bij bepaalde gelegenheden moet kunnen.
vrijdag 19 december 2008 om 18:25
vrijdag 19 december 2008 om 18:34
zaterdag 20 december 2008 om 10:50
Zozo; tis rustig hier geweest gisteravond. Iedereen de kerstborrels/diners overleefd?
Ik heb gister eventjes barvrouw gespeelt int JC en daarna nog zelf een drankje gedronken.
Indi; en? Is het een leuke man, die je profiel 3 keer heeft bekeken?
WM: hoe was je avond? Klinkt in ieder geval erg goed.
Vanmiddag weer naart JC, jaja het houdt nooit op. En vnvd op stap !
Wat zijn de weekeindplannen voor de rest hiero?
Ik heb gister eventjes barvrouw gespeelt int JC en daarna nog zelf een drankje gedronken.
Indi; en? Is het een leuke man, die je profiel 3 keer heeft bekeken?
WM: hoe was je avond? Klinkt in ieder geval erg goed.
Vanmiddag weer naart JC, jaja het houdt nooit op. En vnvd op stap !
Wat zijn de weekeindplannen voor de rest hiero?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zaterdag 20 december 2008 om 11:19
Hee ingel!
lekker..daar had ik net zin in!
ik zit nog in pyjama en moet eigenlijk van alles doen, maar het is een heerlijk vooruitzicht dat dat morgen en overmorgen ook nog wel kan!
Ja..op zich wel een leuke man....ik wacht wel even af
Ik zou vanavond uitgaan..maar helaas hebben die mensen zo goed als zeker afgezegd... Ik ga dus maar weer een avondje bankhangen...jammer, had erg veel zin om uit te gaan!
Nou..ik ga me maar eens aankleden en dan een lekker broodje maken!
lekker..daar had ik net zin in!
ik zit nog in pyjama en moet eigenlijk van alles doen, maar het is een heerlijk vooruitzicht dat dat morgen en overmorgen ook nog wel kan!
Ja..op zich wel een leuke man....ik wacht wel even af
Ik zou vanavond uitgaan..maar helaas hebben die mensen zo goed als zeker afgezegd... Ik ga dus maar weer een avondje bankhangen...jammer, had erg veel zin om uit te gaan!
Nou..ik ga me maar eens aankleden en dan een lekker broodje maken!
zaterdag 20 december 2008 om 11:26
Goedemorgen ladies, ik neem een lekkere koffie, en dan opstarten. Jeetje, wat is er veel geschreven ! Gezellig hoor !
Xenia heeft het gala vandaag
Mozz heeft nu 2 dates en gaat ook naar Sevilla!
Wel romantische stad
Yara, naar Lissabon, ook leuk !!
Pop gaat lekker met haar date
Erykah, gaat goed, wel hard aan het werk (herkenbaar
WM, vast weer gezellig gehad met VM
Ingel gaat goed (zoals altijd wel volgens mij!)
Indi, leuk, nieuwe date in beeld! En als jij je ex-schoonouders een kerstkaartje wilt sturen, moet je dat gewoon doen vind ik.
Hoe was je kerstborrel
Hoe gaat het met Aspoes?
Waar zijn prikvlieg en koekepan?
Xenia heeft het gala vandaag
Mozz heeft nu 2 dates en gaat ook naar Sevilla!
Wel romantische stad
Yara, naar Lissabon, ook leuk !!
Pop gaat lekker met haar date
Erykah, gaat goed, wel hard aan het werk (herkenbaar
WM, vast weer gezellig gehad met VM
Ingel gaat goed (zoals altijd wel volgens mij!)
Indi, leuk, nieuwe date in beeld! En als jij je ex-schoonouders een kerstkaartje wilt sturen, moet je dat gewoon doen vind ik.
Hoe was je kerstborrel
Hoe gaat het met Aspoes?
Waar zijn prikvlieg en koekepan?
zaterdag 20 december 2008 om 12:01
zaterdag 20 december 2008 om 12:49
Ja Ing, das idd die man. Ben ook zo blij dat ik 'm vanavond weer zie, is nu bijna 3 weken geleden, wel gebeld in tussentijd.
Ken hem nu 3 maanden, maar nog niet voorgekomen dat we elkaar 3 weken niet zagen, vorige week zaterdag had ik wel de kans natuurlijk, want hij had me wel uitgenodigd, maar moest zonodig een "statement" maken, waardoor het eigenlijk m'n eigen schuld is, nu maar hopen dat ie de boodschap wel beetje heeft opgepikt, dan was het iig toch nog ergens goed voor haha..! Ga er maar gewoon van genieten vanavond, denk ik..
Hoe is het met jullie?
Ken hem nu 3 maanden, maar nog niet voorgekomen dat we elkaar 3 weken niet zagen, vorige week zaterdag had ik wel de kans natuurlijk, want hij had me wel uitgenodigd, maar moest zonodig een "statement" maken, waardoor het eigenlijk m'n eigen schuld is, nu maar hopen dat ie de boodschap wel beetje heeft opgepikt, dan was het iig toch nog ergens goed voor haha..! Ga er maar gewoon van genieten vanavond, denk ik..
Hoe is het met jullie?
zaterdag 20 december 2008 om 14:06
Leuk Indi, toch nog lekker avondje weg vanavond!
Ik heb alleen voorstukjes gezien van Wit Licht, lijkt me best heftige film, ben benieuwd wat je er van vindt..
Miranda, succes met Kerstkadootje uitzoeken, zal wel lekker druk zijn in de stad nu! Op die dagen blijf ik juist zo ver mogelijk van de winkels vandaan, m'n irritatiegrens is dan nogal snel bereikt nl. haha....
Ik heb alleen voorstukjes gezien van Wit Licht, lijkt me best heftige film, ben benieuwd wat je er van vindt..
Miranda, succes met Kerstkadootje uitzoeken, zal wel lekker druk zijn in de stad nu! Op die dagen blijf ik juist zo ver mogelijk van de winkels vandaan, m'n irritatiegrens is dan nogal snel bereikt nl. haha....