Hoevaak sport jij?

dinsdag 4 oktober 2016 om 20:35
quote:Philae schreef op 04 oktober 2016 @ 20:20:
Valt naar werk fietsen en lopen op werk ook onder sport? Ik loop namelijk per dag een stuk of zeven keer het hele gebouw door en dan ook echt van de vijfde verdieping naar de kelder en terug. En van de noordkant naar de zuidkant
ja juist wel
je kunt beter 5x in de week op de fiets naar je werk een half uur, dan 2x een uurtje sportscholen
Valt naar werk fietsen en lopen op werk ook onder sport? Ik loop namelijk per dag een stuk of zeven keer het hele gebouw door en dan ook echt van de vijfde verdieping naar de kelder en terug. En van de noordkant naar de zuidkant
ja juist wel
je kunt beter 5x in de week op de fiets naar je werk een half uur, dan 2x een uurtje sportscholen

dinsdag 4 oktober 2016 om 20:41
dinsdag 4 oktober 2016 om 20:42

dinsdag 4 oktober 2016 om 20:56
Maandag, woensdag en vrijdag smorgens hardlopen met de hond. Zij is wel een stok achter de deur vooral als mn bed nog te lekker ligt Zo fijn om de hele dag een tevreden hond te hebben en zelf de rust in mijn lijf. Ik moet er niet aan denken dat ze straks te oud wordt om nog mee te gaan.
Voer eendjes, geen oorlog!
dinsdag 4 oktober 2016 om 21:01
Ik sport 0x in de week.
Van het station naar school loop ik wel een stuk, en weer terug natuurlijk. Dit gemiddeld 3x in de week.
Als ik dan naar school ga fiets ik ook naar de bus toe.
Verder zou ik graag willen sporten, maar ik vind verschillende sporten altijd leuk voor 4x en daarna ben ik er alweer op uit gekeken. Iemand tips om gemotiveerd te worden voor het sporten?
Van het station naar school loop ik wel een stuk, en weer terug natuurlijk. Dit gemiddeld 3x in de week.
Als ik dan naar school ga fiets ik ook naar de bus toe.
Verder zou ik graag willen sporten, maar ik vind verschillende sporten altijd leuk voor 4x en daarna ben ik er alweer op uit gekeken. Iemand tips om gemotiveerd te worden voor het sporten?