Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
"Mijn badkamer zit vol met kalkaanslag, mag ik hier even douchen"

Later is nu
De nieuwe reclame van Tele 2. Wat een verschrikking

En de Oreo koekjes reclame, beide varianten
Hoeheetzeookalweer van de kruidvat-reclame is vervangen
I don't know what that means.
Ik vind bij bol.com ook zo stom""Boefjes houden helemaal van korting" En dan komt er een joch in beeld dat amper weet hoe duur iets is, en er op school nog niet aan toe is om percentages te berekenen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Die van de verzekering van Tim en Tom

Over dat je als je geen gebruik maakt van je anwb ( met een piep erin zodat ze denken dat niemand snapt waar het over gaat) je geld terug wilt.

Ik heb een brandverzekering, dus als ik geen brand heb krijg ik ook geld terug?

Als ik een abo in de sportschool heb en ik ga een jaar niet sporten krijg ik ook geld terug??

Echt te stom voor woorden die reclame
Precies Pearle. Die heb ik ook al genoemd in het pechtopic.

Wees blij dat je er geen gebruik van hebt hoeven maken, maar zo werkt het met verzekeringen. Ik zie me al ter plekke een brandverzekering afsluiten, op het moment dat m'n huis in de fik staat

(gezien jouw nick moest ik wel gelijk aan nog meerdere irritante reclames denken )

Tele2. Zoon en ik bijna tegelijkertijd "wanneer je denkt dat het niet erger kon"
Later is nu
Die stompzinnige reclame van TELE2, zo rommelig en raar met die dansjes

En die Cara Delevigne vind ik ook een hele nare uitstraling hebben.
Die Plantur 39 shampoo is ook waardeloos. Ze zeggen als je dat gebruikt, je minder last heb van haaruitval. Nou, ik gebruik dat spul nu een tijdje, maar nog trek er een kwart pruik uit met borstelen, nat of droog. Ook als ik mijn haar uit elastiek haal, vol met haren. Ook haren aan kleding, voornamelijk op rugkant

Sorry voor de onsmakelijke post
anoniem_286479 wijzigde dit bericht op 07-10-2016 14:49
Reden: Het woord oplichting veranderd in waardeloos. Werd niet goed ontvangen op forum
% gewijzigd
quote:KaitlynTodd schreef op 07 oktober 2016 @ 13:53:

Die Plantur 39 shampoo is ook oplichting. Ze zeggen als je dat gebruikt, je minder last heb van haaruitval. Nou, ik gebruik dat spul nu een tijdje, maar nog trek er een kwart pruik uit met borstelen, nat of droog. Ook als ik mijn haar uit elastiek haal, vol met haren. Ook haren aan kleding, voornamelijk op rugkant

Sorry voor de onsmakelijke postDat het bij jou niet werkt maakt het niet meteen oplichting...
quote:TemperanceB schreef op 06 oktober 2016 @ 20:58:

Hoeheetzeookalweer van de kruidvat-reclame is vervangen Het is nu Lies Visschedijk
"Ik wil altijd en overal een filmpje zien" verwende tuthola
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:salandermillenium schreef op 07 oktober 2016 @ 13:03:

Die stompzinnige reclame van TELE2, zo rommelig en raar met die dansjes.De blote billen maken een hoop goed
quote:nlies schreef op 07 oktober 2016 @ 18:48:

"Ik wil altijd en overal een filmpje zien" verwende tutholaDie is uit dezelfde categorie als: Vincent is verliefd. Hij chat de hele dag met zijn meisje. Mooi he? Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!! totaal niet mooi. Diep triest!!!!!
ik blijf die Vodafone recalme's iritant vinden
Al die telefoonreclames ergeren me. Richten op kinderen van 15 en dan roepen: voor maar 38 euro per maand.... Wàttt? 38 euro per maand? Dat is een godsvermogen. En nee, het is niet normaal om dat aan een telefoonabbo voor een 15 jarige uit te geven.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Die van dreft platinum vaatwastabletten. Niks zo irritant als je pedagogische preek tegen je tienerzoon onderbroken wordt door een betweterige vaatwas.
I learned long ago, never to wrestle with a pig. You get dirty, and besides, the pig likes it. Bernard Shaw
Door de vaatwas? Haha, nog nooit gezien, maar klinkt fantastisch.

Nog een ergernis: Wat doe jij dit weekend? Denk eens aan Groningen. Trein en hotel altijd voor maar 49 euro.

Nou wil ik niet naar Groningen, maar ik heb om mijn vermoeden te bevestigen toch even in de spoordeelwinkel gekeken. En ja hoor: Alleen te boeken voor twee personen per hotelkamer.

Dus helemaal niet wat doe jij, maar wat doen jullie dit weekend? Trein en hotel kosten dus 98 euro. En dan is het helemaal niet zo goedkoop meer.

En die vrolijke jij uit de reclame die er dit weekend eens uit wil? Die hoeft in ieder geval niet bij de NS aan te kloppen voor deze aanbieding.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:Manonna schreef op 07 oktober 2016 @ 23:43:

[...]

Die is uit dezelfde categorie als: Vincent is verliefd. Hij chat de hele dag met zijn meisje. Mooi he? Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!! totaal niet mooi. Diep triest!!!!!Er is ook zo'n bakvis die heel blij op haar telefoon zit te klikken en daarbij uitroept "IJ lijk det"
Jaaaa sally van die ga ik tegen de tv gillen dat ze Engels moet leren of anders dr hoofd moet houden.
Is die vreselijk slecht geacteerde reclame van Crystal Clear al genoemd?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
In dezelfde categorie als die vervelende Tamaris-reclame dat om de minuut weer herhaald wordt; dat irritante liedje in die Shoeby-reclame. Iedere keer dat "If I would be the king of the world, you'd get a crown". Vervolgens wordt die reclame nog een stuk of 2 keer per reclameblok herhaald en dan dus telkens datzelfde regeltje. Zo irritant!
quote:Quetzalcoatl schreef op 27 september 2016 @ 23:07:

Vast wel wel genoemd. Die stomme reclame van de biker en zijn geit. Teenkrommend en dan heb ik het niet eens over dat achterlijk en vals gezongen lied. Zo'n slechte reclame, dat ik na tig martelingen nog steeds niet weet om welk product het gaat....

Deze inderdaad. Hier word ik agressief van en Tele2 valt zeker in de categorie 'als je denkt dat het niet erger kan' en Tim&Tom zijn gewoon nog steeds heul stom.

Dit is geloof ik wel mijn top 3 van dit moment.
Another one drives the Duster...

Kots.....
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Elke reclame met dat mens van FBTO. Die stem van die vrouw en dat betweterige toontje
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
@ charlotte bedoel je die doos die haar schade appt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven