Napraattopic 68
woensdag 28 september 2016 om 17:51
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 7 oktober 2016 om 22:46
Deze clip is opgenomen in mijn plaats. Raadspelletje
Toen Nance nog zangeres was.
https://www.youtube.com/watch?v=Sg0nTg2Ep18
https://www.youtube.com/watch?v=Sg0nTg2Ep18
vrijdag 7 oktober 2016 om 22:47
quote:Lady_Voldemort schreef op 07 oktober 2016 @ 22:15:
[...]
Ik denk dat het een Statement is. Tegen al die foto's van huizen die er uit zien als een toonzaal. En laten we wel wezen: het ziet er heel gezellig bewoond uit. En je kan er blijkbaar heel veel kinderen kwijt, op zolder. Dat is ook wat waard.
Mjn god zeg. Ik moest gelijk denken aan een gedwongen verkoop. Niet meewerken.
Totdat je door de zooi heen kijkt en gewoon overal vuil en schimmel ziet. Dat krijg je echt niet in twee, drie weken tijd.
Heb overigens ook ooit een huis bezichtigd dat er op de site en in de brochure heel mooi en netjes uitzag. De vorige eigenaren lagen in scheiding. Toen de makelaar de deur openmaakte, bleek de ex alle binnendeuren te hebben ingetrapt en overal gaten in het pleisterwerk te hebben geslagen. En er lag een drol in het toilet.
[...]
Ik denk dat het een Statement is. Tegen al die foto's van huizen die er uit zien als een toonzaal. En laten we wel wezen: het ziet er heel gezellig bewoond uit. En je kan er blijkbaar heel veel kinderen kwijt, op zolder. Dat is ook wat waard.
Totdat je door de zooi heen kijkt en gewoon overal vuil en schimmel ziet. Dat krijg je echt niet in twee, drie weken tijd.
Heb overigens ook ooit een huis bezichtigd dat er op de site en in de brochure heel mooi en netjes uitzag. De vorige eigenaren lagen in scheiding. Toen de makelaar de deur openmaakte, bleek de ex alle binnendeuren te hebben ingetrapt en overal gaten in het pleisterwerk te hebben geslagen. En er lag een drol in het toilet.
vrijdag 7 oktober 2016 om 22:50
quote:lemoos2 schreef op 07 oktober 2016 @ 22:47:
[...]
Heb overigens ook ooit een huis bezichtigd dat er op de site en in de brochure heel mooi en netjes uitzag. De vorige eigenaren lagen in scheiding. Toen de makelaar de deur openmaakte, bleek de ex alle binnendeuren te hebben ingetrapt en overal gaten in het pleisterwerk te hebben geslagen. En er lag een drol in het toilet.Bah wat viess
[...]
Heb overigens ook ooit een huis bezichtigd dat er op de site en in de brochure heel mooi en netjes uitzag. De vorige eigenaren lagen in scheiding. Toen de makelaar de deur openmaakte, bleek de ex alle binnendeuren te hebben ingetrapt en overal gaten in het pleisterwerk te hebben geslagen. En er lag een drol in het toilet.Bah wat viess
vrijdag 7 oktober 2016 om 22:51
quote:IrishCassidy schreef op 07 oktober 2016 @ 22:46:
https://www.youtube.com/watch?v=Sg0nTg2Ep18Lekker nummertje! Geen idee waar het is.
https://www.youtube.com/watch?v=Sg0nTg2Ep18Lekker nummertje! Geen idee waar het is.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 7 oktober 2016 om 22:52
quote:lemoos2 schreef op 07 oktober 2016 @ 22:47:
[...]
Heb overigens ook ooit een huis bezichtigd dat er op de site en in de brochure heel mooi en netjes uitzag. De vorige eigenaren lagen in scheiding. Toen de makelaar de deur openmaakte, bleek de ex alle binnendeuren te hebben ingetrapt en overal gaten in het pleisterwerk te hebben geslagen. En er lag een drol in het toilet.Oh ja dat zou ook nog kunnen. Maar door die drol kun je gewoon heen kijken toch. Onder die drol ligt een prachtig schoon toilet .
[...]
Heb overigens ook ooit een huis bezichtigd dat er op de site en in de brochure heel mooi en netjes uitzag. De vorige eigenaren lagen in scheiding. Toen de makelaar de deur openmaakte, bleek de ex alle binnendeuren te hebben ingetrapt en overal gaten in het pleisterwerk te hebben geslagen. En er lag een drol in het toilet.Oh ja dat zou ook nog kunnen. Maar door die drol kun je gewoon heen kijken toch. Onder die drol ligt een prachtig schoon toilet .
vrijdag 7 oktober 2016 om 22:52
quote:IrishCassidy schreef op 07 oktober 2016 @ 22:50:
Zoals Barry Stevens altijd zei "Doorgaan, vooral doorgaan".
En anders oordopjes indoen (dat zei Barry niet trouwens).
Wij zullen doorgaan, de kip sprak tot de haan. We zullen door gaan....
En bedankt. Nu heb ik dat lied in mijn hoofd. Ik ga vluchten naar mijn vriend
Zoals Barry Stevens altijd zei "Doorgaan, vooral doorgaan".
En anders oordopjes indoen (dat zei Barry niet trouwens).
Wij zullen doorgaan, de kip sprak tot de haan. We zullen door gaan....
En bedankt. Nu heb ik dat lied in mijn hoofd. Ik ga vluchten naar mijn vriend
vrijdag 7 oktober 2016 om 22:55
quote:Cookielyon schreef op 07 oktober 2016 @ 22:51:
Ik denk dan altijd willen die mensen hun huis wel verkopen
Als het gedwongen verkoop is (hypotheekschuld of zo, weet ik veel), waarschijnlijk niet.
Maar volgens mij komen dat soort woningen niet op funda. Mijn buren zijn toevallig een paar maanden terug gedwongen verkocht (hoera, wat een tokkies waren dat) en daar kwam alleen een lullig berichtje van op een of andere deurwaarderssite. Alleen met foto's van de buitenkant, die er ook al niet al te rooskleurig uit zag.
Ik denk dan altijd willen die mensen hun huis wel verkopen
Als het gedwongen verkoop is (hypotheekschuld of zo, weet ik veel), waarschijnlijk niet.
Maar volgens mij komen dat soort woningen niet op funda. Mijn buren zijn toevallig een paar maanden terug gedwongen verkocht (hoera, wat een tokkies waren dat) en daar kwam alleen een lullig berichtje van op een of andere deurwaarderssite. Alleen met foto's van de buitenkant, die er ook al niet al te rooskleurig uit zag.