Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Lady_Voldemort schreef op 07 oktober 2016 @ 23:11:

[...]

Het gaat vooral om de intentie denk ik. Als iemand mij oprecht een leuke meid noemt vind ik dat prima, al ben ik dan honderd keer 47 en hou ik er twee pubers op na. Maar als iemand over mij spreekt als 'die meid', met zo'n afkeurende prutlip erbij, word ik natuurlijk niet blij.Ik vind als je kinderen hebt en nog als meid aangesproken wordt niet done. Dat is dan vanuit mijn oogpunt
quote:Pinda-Kaas schreef op 07 oktober 2016 @ 23:16:

[...]

Opperste staat van verveling.En natuurlijk omdat je hoopt dat het een spannend topic wordt met rare wendingen. Tenminste, daarom lees ik op de relatiepijler.
quote:IrishCassidy schreef op 07 oktober 2016 @ 23:19:

[...]

Ga dan iets leuks doen. Of iig iets wat leuker is.Ik ben nou toch hier!
quote:Pinda-Kaas schreef op 07 oktober 2016 @ 23:22:

[...]

Ik ben nou toch hier!Oja. Hoi!
quote:Phaedra_ schreef op 07 oktober 2016 @ 23:17:

[...]

Waarom zou meid of meisje je ineens geen 30 maken dan?

En wat hebben kinderen er mee te maken?Ik denk als je kinderen hebt (spreek voor mezelf) je ouder maakt. Je bent verantwoordelijk voor een kind en er komen meer zorgen bij je kijken dan wanneer je geen kind hebt.
quote:Cookielyon schreef op 07 oktober 2016 @ 23:24:

[...]

Ik denk als je kinderen hebt (spreek voor mezelf) je ouder maakt. Je bent verantwoordelijk voor een kind en er komen meer zorgen bij je kijken dan wanneert je geen kijd hebt.Verantwoording ja, maar dat heeft imo niets met oud of jong zijn te maken.
quote:ZombieQueen schreef op 07 oktober 2016 @ 23:22:

[...]

En natuurlijk omdat je hoopt dat het een spannend topic wordt met rare wendingen. Tenminste, daarom lees ik op de relatiepijler.Hoop je dat echt? Ik lees het forum volgens mij heel anders. Spannende topics zijn in mijn ogen alleen leuk als ze echt zijn (en dan nog boeit de relatiepeiler me weinig). Het merendeel is niet echt.
quote:Phaedra_ schreef op 07 oktober 2016 @ 23:25:

[...]

Verantwoording ja, maar dat heeft imo niets met oud of jong zijn te maken.Ik ben surinaamse en mijn oma zegt altijd wacht maar totdat je kinderen hebt, dan pas komen de zorgen,
quote:Cookielyon schreef op 07 oktober 2016 @ 23:28:

[...]

Ik ben surinaamse en mijn oma zegt altijd wacht maar totdat je kinderen hebt, dan pas komen de zorgen,Jij luistert teveel naar je oma. Luister eens naar jezelf.
quote:IrishCassidy schreef op 07 oktober 2016 @ 23:25:

[...]

Hoop je dat echt? Ik lees het forum volgens mij heel anders. Spannende topics zijn in mijn ogen alleen leuk als ze echt zijn (en dan nog boeit de relatiepeiler me weinig). Het merendeel is niet echt.Ja, anders zeg ik dat niet.
quote:IrishCassidy schreef op 07 oktober 2016 @ 23:25:

[...]

Hoop je dat echt? Ik lees het forum volgens mij heel anders. Spannende topics zijn in mijn ogen alleen leuk als ze echt zijn (en dan nog boeit de relatiepeiler me weinig). Het merendeel is niet echt.Maakt me soms echt niet uit, als de TO maar schittert
quote:Cookielyon schreef op 07 oktober 2016 @ 23:28:

[...]

Ik ben surinaamse en mijn oma zegt altijd wacht maar totdat je kinderen hebt, dan pas komen de zorgen,

Maar dat heeft toch niets met oud of jong zijn te maken?

Ik voel me soms echt nog wel 15. En soms gewoon 40.

Maar dat heeft niets met meid of kinderen te maken.
quote:Pinda-Kaas schreef op 07 oktober 2016 @ 23:29:

[...]

Maakt me soms echt niet uit, als de TO maar schittertInderdaad. Nep of niet, als het verhaal maar goed in elkaar steekt.
quote:Phaedra_ schreef op 07 oktober 2016 @ 23:29:

[...]

Maar dat heeft toch niets met oud of jong zijn te maken?

Ik voel me soms echt nog wel 15. En soms gewoon 40.

Maar dat heeft niets met meid of kinderen te maken.Volgens haar wel.
quote:Cookielyon schreef op 07 oktober 2016 @ 23:31:

[...]

Volgens haar wel.

Natuurlijk.

Nou, dan ga ik maar tegen mezelf zeggen dat het is zoals de oma van koekie zei.
Erger nog, kinderen kunnen je ook jonger maken. Ik kan met mijn vijftienjarige dochter echt heel leuk zitten giebelen, en dan voel ik me ook weer vijftien.
quote:ZombieQueen schreef op 07 oktober 2016 @ 23:30:

[...]

Inderdaad. Nep of niet, als het verhaal maar goed in elkaar steekt.Ik snap dat dus niet van sommige viva-ers. Wat is daar zo leuk aan dan? Leg eens uit, ik bedoel het niet verkeerd, maar ik snap niet wat er leuk is aan iets wat niet echt is.
Typetjes kan ik nog begrijpen, maar neptopics?
quote:IrishCassidy schreef op 07 oktober 2016 @ 23:33:

[...]

Ik snap dat dus niet van sommige viva-ers. Wat is daar zo leuk aan dan? Leg eens uit, ik bedoel het niet verkeerd, maar ik snap niet wat er leuk is aan iets wat niet echt is.

Ik ook niet.

Tenzij het echt een over the top steengoed grappig verhaal is.
quote:IrishCassidy schreef op 07 oktober 2016 @ 23:33:

[...]

Ik snap dat dus niet van sommige viva-ers. Wat is daar zo leuk aan dan? Leg eens uit, ik bedoel het niet verkeerd, maar ik snap niet wat er leuk is aan iets wat niet echt is.Ik vind het zelf eigenlijk vooral leuk vanwege het proces. Dat mensen gaan ontdekken dat het niet echt is en dat ze de sherlock uit gaan hangen en dat er een rel van komt en dat het helemaal uit de klauw loopt... lachen man. Helaas komt het tegenwoordig meestal niet zo ver meer, want pret op het forum is min of meer verboden.
quote:Lady_Voldemort schreef op 07 oktober 2016 @ 23:32:

Erger nog, kinderen kunnen je ook jonger maken. Ik kan met mijn vijftienjarige dochter echt heel leuk zitten giebelen, en dan voel ik me ook weer vijftien.Of de slappe lach hebben. Ze dreigt altijd me op te nemen. Owee als ze dat doet.
quote:Phaedra_ schreef op 07 oktober 2016 @ 23:32:

[...]

Natuurlijk.

Nou, dan ga ik maar tegen mezelf zeggen dat het is zoals de oma van koekie zei.Mijn oma zegt vaak wacht maar totdat je kinderen hebt.
quote:Phaedra_ schreef op 07 oktober 2016 @ 23:34:

[...]

Ik ook niet.

Tenzij het echt een over the top steengoed grappig verhaal is.Ja en dat is helaas bijna nooit zo, maar ik blijf er naar op zoek
quote:Phaedra_ schreef op 07 oktober 2016 @ 23:34:

[...]

Ik ook niet.

Tenzij het echt een over the top steengoed grappig verhaal is.Misschien dan, zoals toen met Babette. Maar dat is lang geleden.
quote:Cookielyon schreef op 07 oktober 2016 @ 23:36:

[...]

Mijn oma zegt vaak wacht maar totdat je kinderen hebt.Niks van aantrekken. Zo vreselijk erg is het nou ook weer niet hoor, om kinderen te hebben. Kinderen zijn meestal best leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven