Onzeker over mijn lengte

12-10-2016 11:20 86 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
Hier iemand van 1.82...
I wish I could but I don't want to
De eerste kabouter die een beetje duidelijk kan posten moet nog geboren worden!
Zelfs de lange mensen hier vind ik nog klein.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik ben 1.75 en ben hier thuis het ukkie. Dochter is 1.81 en Man 1.88 ofzo.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
TO, waar ben je nou? Ik zie je niet meer? Oh, je bent ook maar 1.63 .....

Lieffie, is een prima lengte. Of kortte. Net wat jij wilt.
Ik ben 1,65 en ik vind mijzelf klein als ik mij met mijn vrienden ga vergelijken. Als ik mijzelf met mijn familie vergelijk ben ik gewoon normaal, daar zijn we allemaal tussen de 1,60 en 1,70. Mijn vriend is 1.71. Past goed samen qua lengte. Niks mis mee met 1.63 hoor, prima lengte.
"I am not Abnegation. I am not Dauntless. I am Divergent."
quote:Ceylon schreef op 12 oktober 2016 @ 11:38:

Ik ben 1.75 en ben hier thuis het ukkie. Dochter is 1.81 en Man 1.88 ofzo.

Klinkt bekend. Ik ben ook 1.75 en ben de kleinste van mijn broer en zussen.

Mijn eigen kinderen zijn nog te jong om langer te zijn dan ik ben, maar zullen in de toekomst denk ik ook wel langer worden dan ik. Mijn man is namelijk 1.95

Dus met mijn 1,75 ben ik in mijn omgeving ook een ukkie.
TO, ik ben even lang als jij en ben op mijn werk 'de smurf' gedoopt. En dat is toch echt wel niet omdat ik blauw ben.
ik 1.58... das pas klein :-)
Wie wind zaait zal storm oogsten
quote:-KING- schreef op 12 oktober 2016 @ 11:33:

zit ik hier in kabouterland?Ik voel me een reus met mijn 1.75
Jij bent echt niet lang. Ik ben langer dan de gemiddelde vrouw, een stuk langer dan mijn moeder, en mijn vriend is bijna 2 meter lang. In mijn optiek zijn jij, je moeder, en je vriend een stelletje lilliputters. Voel je je nu beter?
quote:stripverhaal schreef op 12 oktober 2016 @ 11:44:

[...]

Klinkt bekend. Ik ben ook 1.75 en ben de kleinste van mijn broer en zussen.

Mijn eigen kinderen zijn nog te jong om langer te zijn dan ik ben, maar zullen in de toekomst denk ik ook wel langer worden dan ik. Mijn man is namelijk 1.95

Dus met mijn 1,75 ben ik in mijn omgeving ook een ukkie.

Dit leverde hier thuis wel een hilarisch momentje op. Ik was (uiteraard) gewend om voor mijn dochter glazen en bekers uit het keukenkastje te pakken. En op een dag staat ze naast me, ik maak de kast open, kijk nog eens opzij en vraag me af; waarom doe ik dat eigenlijk nog? Toen was ze 12.

Op de één of andere manier groeien ze, zonder dat je het door hebt en zijn ineens, poef, langer dan jij. Hele rare gewaarwording.

Sorry, offtopic.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Hahaha, groot met 1.63m?! Ik zou over je heen kijken met mijn 1.80m
Is dit echt??

On-topic ik ben 1.69 en voel mij nooit lang. Ook niet vaak heel klein. Maar goed, ik ben dan ook precies gemiddeld
quote:Ik voel me vaak lang en ben daar onzeker over. Ik ben 1.63Sorry hoor, maar Ik ben 1,87, dus ik vind je juist heel erg klein.
Eigenlijk ben je dus gewoon onzeker. En onzekere mensen willen zichzelf zo klein en onopvallend mogelijk maken. Ik ken een meisje dat vroeger hormoontherapie kreeg om niet te lang te worden, omdat haar moeder en zij vonden dat lang zijn niet bij haar karakter paste .... En dat vinden ze nog steeds. Dat vind ik dus echt triest. Ik zou zeggen: doe lekker hakken aan en maak jezelf zo lang mogelijk, houd je hoofd rechtop en kijk mensen recht aan. Je hebt een probleem met onzekerheid, niet met je lengte.
Ik ben 1.61m en ik ben GROOTS. Het is maar hoe je ermee omgaat. Overigens vind ik ze in Vlaanderen allemaal klein of gemiddeld, ook als ze een kop boven me uitsteken, en het komt hier voor dat er mensen zijn die even groot of zelfs kleiner zijn dan ik. Vreemde gewaarwording.
Typefoutje of grappig bedoeld? Ik ben 1.80m en voel me gewoon normaal eigenlijk.
Wow echt?

Ik ben 1,80m en tijdens de pubertijd wel eens onzeker hierover geweest. Dit heeft echter niet lang geduurd, ben er nu gewoon blij mee.
Je stelt je aan en doet belachelijk! Ik vind dit zelfs beledigend voor mensen die wel echt heel lang zijn en daar behoorlijk van balen.
quote:Jonari schreef op 12 oktober 2016 @ 11:27:

Het zal wel een typfout zijn want 1.63 is gewoon klein.Ik vind het nog niet zo klein. Ik ben 1,54
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
hoe komen vrienden erbij om te vragen of je vriend langer is? Als ze even nadenken weten ze dat die kans groter is dan dat hij kleiner zou zijn. Of plagen ze je met jouw idee van lengte?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ben ik de kleinste van dit forum?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
quote:Tiswa schreef op 12 oktober 2016 @ 12:00:

Je stelt je aan en doet belachelijk! Ik vind dit zelfs beledigend voor mensen die wel echt heel lang zijn en daar behoorlijk van balen.Dit dus..
If you can dream it you can do it
Ik vind iedereen hier klein!

(2m06)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven