Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Oeh ja, Kjong mag nachtjes aftellen!

Ik heb sinds kort nagels (als in; ik ben gestopt met bijten. (zeer raar, ik heb dat gedaan sinds ik kan herinneren, al vanaf kind-zijn af, en ik vind het heel stom en erg lelijk, en opeens lukt het zomaar om het niet meer te doen!)) en dat typt heel stom!
Kijk Pimp, als je nou gewoon je mond had gehouden, had niemand bedacht dat jouw aandeel slechts leuke kindertjes was. En nu zit iedereen stiekum op hun bureaustoel de tafel lekkers door te nemen, dat van die en dat van haar, en INDERDAAD! NIETS van Pimp!

Jeetje Lil, nog meer was!

In het verwarmingsleedkader:

Ik heb een zingende zaag verwarming. Al een week ofzo. Eer dat ik doorhad dat het de verwarming was... is het nu Feestdagen. Ik in de ketelkast gedoken. Maar de ketel is 'nieuw dus begrijp ik er weinig van.

Ik zie wel dat er 0,7 bar op zit, en dat moet zijn om en bij 1,5 wat je met water bijvullen voor elkaar krijgt.

Alleen... ik weet niet waar de watervullert zit. Aan de installatiemeneer, jeweetweltoenvandesteigerperiode, heb ik het wel eens gevraagd, of hij me wilde laten zien waar het zat en hoe het moest bij deze. Hij antwoordde dat het een zelfregulerend systeem was. Dus vulslang ook nog weggedonderd. En ik kan ook echt niet een openingetje verzinnen waar ik het bij moet vullen.

Maar ja.

Nu heb ik de godganse dag een zingende zaag als ik de warme kraan heb aangehad, of de verwarming aanslaat. En niet in de tune Stille nacht, want dat zou nog wel ok zijn (voor éventjes) bij gourmetten vanavond...

Gotver GATVER!

Er komt een verongelijkt stuk wijf haar janksnot afvegen aan mijn trui.

Ik ga gewoon van het ene kind naar het andere, tezeggen: Ik ben GEEN theedoek!

Niet dat het afvegen aan een theedoek mag. Maar dit HAAT ik zo dat mijn handen jeuken.

Ik bedoel. Zit ik eindelijk om bijna halfvier gepoets en aangekleed gezellig te zijn (met Siren op de achtervoorgrond, komt er een snotaap voorbij die het in 1 haal compleet verpest.

(Ik moet zoooooo ongi worden, ik hik er al 4 dagen tegen aan. Eigenlijk ben ik een Groot Gevaar, in combi met gourmetstel vanavond. Er krijgt me iemand toch een lel als er niet snel iets gebreurt in den broecke.)
Wachten tot het overgaat, die pms, die kutbui, dat neurotische nadenk, is geloof ik als wachten tot varkens vliegen.

Ik schreef een sms aan mijn meneer.

Gewoon een mijmertje dat veranderde in Onzekerheid.

"Soms vraag ik me dingen af, over mannen en vrouwen, en relaties. En ik realiseer me dan dan mannen eigenlijk heel simpel zijn: gelukkig met warm huis, eten, met af en toe een beetje neuken.

En dan vraag ik me af, Had ik bij jou elke andere vrouw kunnen zijn?"

En dan ga ik (na, op een paar daagjes na, 4 jaar bij elkaar..) ontzettend bedenken wie ik voor hem zou uitzoeken, en waarom, en dat ik me geen reden kan voorstellen waar ik bij andere vrouwen'beter' in zou zijn. Enz.

En duurt het wachten op een retour-sms ineens eeeeuwen.

Maar des temeer word ik verlost van alle spinsels als hij terugschrijft.

"STUPID! xx"
Maar ik wil nog steeds brullen, als de verwarming, en slááán.

Wie gaat er gebukt staan?
kom maar kjong, botvier je agressie maar...

tsssk, wat een klus, maar er staan 2 kerstukjes van de kinderen voor opa en oma en een tafelstuk van mij (met restgroen) en 13 menukaarten. de soesjesber is gelukkig zo klaar want ik heb echt nergens meer zin in! (en zeker niet in dat buurjongetje dat ieder half uur komt kijken of we nou nog steeds niet klaar zijn ) Oja, vrede op aarde

Zullen we dan sexscrabble op slemp? Oja, dream, jij verlas je op een vent kopen, maar ik geneerde me vanmorgen toch wel even voor mijn gedachten: tussen al die enthousiaste kinderen en brave moeders (nooit gezien hoeveel brave moeders en rondlopen, kom zeker te weinig in een speelparadijs ). er stond een itme over "hoeveel lijk je op je man" en ik las "voor hoeveel pijp je je man?"

Wij zijn gewoon vervormd door dit forum, wat ik je brul.

Er moets nog 'even' wat drinken gehaald worden (frisdrinken, wel te verstaan) dus ikke weer op pad, want Elvis is ziek (weer/nog/weer ofzo) Niemand die 'even gezellig' meewil, nee, ikke weer. Oké.. het zou maar zó kunnen zijn, dat bij mij de pms er vanmiddag ingeslopen is. Ik ga in m'n eentje wel sexscrabblen hier. Gosh, als dat geen galgjewoord is (sexgalgje, magdat?)

Afijn, inmiddels aan wijn en 'lekkersdatikalleenlusthierinhuis' en ook rust, want LE is boven en LD is bij vriendinnetje en Elvis ligt in bed. ~rust~

Wel ff ongesteld worden, Kjong, voordat je gaat vliegen!
Later is nu
luchtte het slaan op, kjong??
Lief ligt op bed, met hoofdpijn.

Ik heb met Meis, die nu net naar bed is, een grote kledingkast op kamer van BJ uitgemest. Is niet echt iets kerstmisavondachtig iets denk ik. Maar was wel gezellig. Ook grappig om te zien hoe leuk Meis zoiets vind. BJ lag er gewoon bij te snurken, die vond het al gauw niet interessant meer. Zijn ook meer dan een uur bezig geweest. Wel lekker, zo'n opgeruimde kast.

Vanuit de keuken roept een bakje slagroomtruffels. Iemand zin in?
Hmm, best stom. Ik had drankjes en hapjes in huis om samen met Lief een paar afleveringen 24 te kijken. Zit nu maar doelloos te zappen. Geen zin in iets nuttigs..
Seksgalgje? Da's dan wugseks denk ik?
Hmm, dan kan scrabblen op het slempweekend dus misschien zo maar een kruisje opleveren?
Zo, kerstavond is voorbij. Ik ga maar naar bed.

Trusten!
Slaap lekker, lieve Toet!

Hier begint Kerstavond net... heb tot 23.59 voor tante B. zitten tikken en het dus nét voor Kerst ingeleverd...

Eind van de middag en begin van de avond hadden we hier 10 kinderen en 10 volwassenen (Pompels vader + vrouw + alles wat onder die twee valt) dus gekkenhuis, maar wel een leuk gekkenhuis.

Vrolijk Kerstfeest allemaal!!!!!

Om 4 uur werd ik Gillend Gek (mmm. Ik schreef Geilend gek...), want om 5 uur zouden mensen komen. En het werd steeds meer ontplofte zooi. En die verwarming maar bromfluiten. Alsof je een kudde muggen in je oor hebt zitten, en niks helpt.

Ik bedacht me dat de kamer van Chip wel heel erg naar strontluier moest ruiken (en daarmee de gang, dus binnekomst, dus niet-kersterig), want er lagen er nog 2 in een hoekje. (Ik ruik al een half jaar niks meer, ben ook erg blij dat Chip tegenoowrdig zich komt melden bij me, zélfs voordat ze met een rode boei staat te persen, poepoep!! En dan wil ze ook nog gelijk in bad erachteraan. Nou dát heeft ze echt niet van haar vader.) Affijn. Dus ik gooi de luiers in een zakje, en zet effe het raam open...

Valt het hele raam uit het kozijn!

En ik kreeg het niet meer terug. Palletje van het poefje aan de linkerkant zat geblokkeerd, en het handvat ook. En het is ook nog een lodzwaar dubbelglas achterlijk groot raam.

Ik kon er werkelijk niks meer mee.

Om half 5.

Wat al errug laat is om op een gewone dag een klussert te bellen, maar op kerstavond natuurlijk helemaal. Maar ja. Ik woon wel op begande grond, dus inbraagevoelig. En een warme kerst is ook best gewenst, dus dan maar de nooddienst gebeld.

Tussen twee uur later en drie uur later zou er iemand komen, ik stond op de lijst...

Terwijl ik wacht op de meneer, en Chip nog even het keukenkastje met tupperwareachtig spul leegkiept, houdt ook mijn warm water ermee op, dus de verwarming, en kon ik de afwas niet wegwerken, niet effe een warm sopje draaien voor stofvensterbank/toilet/eigen douche.

Ik dacht dat ik het bestierf.

En toen ging de bel.

KUTTERDEKUTTERDEGODGLOEIENDEVINKETERING! Toch níét nú al visite!?

Maar...Daar stond mijn Engel.

Groot, breed, lang blond krullend haar en een wit motorjack aan met vleugels op de rug.

Die fikste in no time het raam, ging heel hard lachen om zelfregulerende verwarmingsverhaal, terwijl hij zijn hoofd schudde, en de glimmers in zijn ogen mij wel voor heel naief meisje uitmaakte.

Na wat prettige kerstverwensingen en nog net geen drieklapper ging hij de ondertussen donkere avond in.

En toen racede ik door het huis. Becommandeerde Kjongen tot verdomme-leuk-en-vooral-eens-aardig-doen-want-het-is-Kerst-dús-gezellig-! en stofzuigen. Heb gangstaChick opgewreven. Tafel klaar gezet. En toen was ineens iedereen er.

Met lippestift.

In mooie jurken.

En hakken.

En ladderloze panties.

Krul in het haar.

Enzo.

En ik had snot op mijn pyjama.

En kipfilet in het haar.

Hardroze sloffen aan.

Geen spoortje makeup op, behalve de mascara van eergisteren op mijn wallen.

Ongedoucht.

Koppijn.

Nog steeeeeds niet ongi.

En niemand vond dat erg. Ze hebben me hartelijk toe/uit zitten lachen om mijn relaas.

Dus ben ik maar zo aan de dis gaan zitten.

Met de mantra nogéénweeknogéénweeknogéénweek als Kjongen laatstewoordblufbek opzette en Chip alleen nog maar op mijn schoot wilde zitten om met messen/kaarsen/hete gourmetpannetjes te spelen en mijn oor/nek/pyjamabroek te voeren met pindasaus, terwijl ze een enorme slok bier nam (dat heeft ze dan weer wel van haar pa)

Mijn hemel.

Wat brengt me de dag van morgen?
Ik heb net

Fok RtB

gepost op All You Need Is Love Kerstspecial.

Feel free...
Lieve schat, Keimooie Kjong, lekker wijf: wees welkom in de dag van morgen.

Zaaaaaalige kerst, mijn moppies, zaligzalig!
Bentetje; ik sta steeds weer versteld van wat jij allemaal voor elkaar krijgt: kerststukjes en -menuutjes en alles: ik ben al zo blij dat ik uberhaupt (vrijwel) iedere dag er in slaag om op te staan en aangekleed te raken en de overige leden van mijn gezin ook in die stand krijg. Daar gaan de meeste dagen eigenlijk wel mee heen. En jij krijgt dit ook nog allemaal gedaan: HOE doe je dat toch??!! Zit er iets in het water bij jullie, de Baas kan dat ook al, ik snap er niks vab... (Maar heb we stikveel bewondering!).

Ik ben dinsdag Zoon's soep vergeten! Er stond gewoon nog een megapan buiten!
Pimpel: jij moet niet mauwen, de halve Kroeg kijkt 24 dankzij jou
Dot zingt nu in permanente repeat "zij hielde getrouwe verwahahachte, zij haddene schaapies geteld"
Ik dacht dinsdag al, waar blijft die soep?

Nee hoor, egnie.

Kjong en Pimpel zijn cool.

En Bentetje ook.

Hell, iedereen hier.

Ik heb geslapen in bed gelegen tot 11 uur en zit nu nog in badjas. Lekker hoor.

Hee Pimpel, als je nog meer wilt typen deze kerstdagen dan bel je me maar Anders mail ik je maandag

Dag lieverds. Prettige dag vandaag. Met of zonder familie, gourmet, kerstbrood, kerststress enzovoort.

Maar in ieder geval zonder kapotte verwarming en instortende ramen.

Over intstorten gesproken; in onze badkamer zijn vannacht wat tegels naar beneden gekomen. Ook niet echt handig.
Ik heb nog iets liggen, Toet voor na de kerst, maar mail maar hoor maandag! (Tijdens de kerst doe ik lekker NIX meer!)

Hier kwam gisteren de kroonluchter naar beneden, terwijl er écht nét een kind onderdoor was gelopen... Dat ding heeft daar 4 jaar prima gehangen, doordeng.. stel je voor dat hij net 2 seconden eerder was gevallen... brrrr...
Oeh, wat een rust hier!!
En inderdaad Brrrrrr Pimp, die kroonluchter. Jak!
Haihai

Wij zijn bij schoonzus geweest en was heel gezellig. Druk bezig met z'n allen met kerstpuzzel en zelfs veel oplossingen gevonden samen. Verder (vr)eten.. kletsen, lol hebben. Kinderen boven bij X-box of iets dergelijks, hadden zo te horen ook veel lol.

Jeetje Pimpel, wat naar, zo'n kroonluchterval.. brr..

En Kjong, wat toepasselijk, een Reddende Engel op kerstavond. Wauw.

Fijne kerst verder voor iedereen!

Later is nu
quote:kjong schreef op 25 december 2008 @ 01:03:

Ik heb net

Fok RtB

gepost op All You Need Is Love Kerstspecial.

Feel free...

Jammer he Kjong

Ik had ook al geen reactie op mijn brief.

Had Robert gevraagd, om mij een onvergetelijke kerst te bezorgen

Ik wil het zo graag zonder mijn ouders vieren, maar kan geen ticket naar Australie voor ze betalen.

Vond ie niet belangrijk genoeg denk ik

Lieffies, allemaal een hele fijne kerst toegewenst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven