December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Fijne kerst allemaal!

En Leah gefeliciteerd! Ainne, ik vind het best jammer dat je niet meer meeschrijft. Ik vond jouw bijdragen altijd leuk om te lezen!

Mette: Hoe gaat het vandaag met je moeder? Is er al wat meer bekend over de oorzaak van die hartruis en de hoge koorts? Ik hoop dat jullie toch nog een beetje kerst kunnen vieren. Dikke kus!

Nurse: Sjemig wat een schrik dat Roxanne zo gevallen is!! Goed dat je haar toch even hebt laten nakijken. Ze zal misschien wel spierpijn krijgen van haar val.

Wat een actie trouwens van die loodjes, haha! Ik moest er erg om lachen...

Yora: Foto van het eindresultaat!!

Floddertje: Hoe moet dat dan als Timo naar school gaat en hij is nog niet zindelijk?

Wij hebben ook al een rotnacht gehad. Manu werd om 1u compleet hysterisch wakker. Hij viel echt niet te troosten, schoppen en slaan! Na een tijdje toch maar bij ons in bed genomen (zucht....) en daar werd hij wat rustiger. Na verloop van tijd is hij al hikkend en sniffend in slaap gevallen. Tussendoor werd hij nog 2x heel hard huilend wakker en herhaalde zich bovenstaande weer. Uiteindelijk was hij zo moe dat we met z'n allen tot 9u hebben geslapen nog. Maar desondanks heb ik een hoofd dat voelt alsof ik een kater heb.

Straks komt mijn familie, hopelijk krijg ik zo weer wat energie!

Een hele fijne dag allemaal vandaag!
Sorry voor iedereen met slecht slapende kinderen... maar ik vind het toch wel een beetje grappig soms dat Yora zo'n probleemslaper was eerst en ik dacht dat het nooit meer goed zou komen en nu slaapt ze prima :-D

Ik heb mijn nieuwe hobby gevonden heur.

Ik ben te zuunig geweest bijvoorbeeld al met mijn rok... maar ach voor een eerste taart mag alles

Ja Ainne.. terugkomen hier! om mee te schrijven...!!!
Wat vinden jullie trouwens van mijn eerste zelfbehangen muurtje?
Oh, kijk, ze heeft toch een kleertje aangekregen

Vind em mooi Yora! Is de jurk ook eetbaar??

Behangetje valt ook niet tegen heur!

Tinus:

Paar koppen koffie en/of redbull achterover kiepen en hopelijk gaat t vannacht beter!

Fijne dag nog iedereen!!

xx
o Yora, hij is prachtig!!! hardstikke knap!

Nurse, ojee, wat een actie zeg, ik moet er wel om lachen hoor (de lootjes en vergeten cadeautjes dan he, niet Roxannes actie natuurlijk... wat een schrik).

Tinus he getsie zo'n nacht weer. gelukkig kon je na 6 uur lekker blijven liggen.

en Mette, sterkte vandaag!

Ainne, gefeliciteerd met Leah!

Marloes, je bent al weg natuurlijk, maar werk ze!

En (ook) voor de rest: fijne dagen
Nou dan nu echt mijn laatste spamfoto's van mijn taart

Mette hoe is het nu bij jullie??

A1mee: Ik hoor trouwens graag al je taartverhalen/tips etc. dus gooi dat forum maar vol

Nurse: Ik hoop dat M. het goed onthouden heeft! En zielig dat Roxanne zo gevallen is!

Van harte met de 2e verjaardag van Yora, Yora! Een hele leuke dag en geniet van de taart (jammer om hem aan te snijden eigenlijk).

Yora, meissie, van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!

Lekker snoepen van je taart!

Hier een bere gezellige avond gehad met veelste veul en veelste lekker eten... lig in bed, ga nu slapen.

Mette:

Heb aan jullie gedacht...hoe gaat t nu met jullie mam?

Kuss!
P.s.

M. had t goed onthouden, hij had mij (lootje)

Geen problemen dus

Trusten!
Mazzel Nursie! Hahahaha! Jij krijgt dus een pandorabedel met het geslacht van de verse beeb? Ik hoop ik ook! Ik wil wel een roze voetje aan mijn armband en een meisje en haar sterrenbeeld!

Yora:

Gefeliciteerd met je 2e verjaardag en geniet van de mooie taart die je mama voor je gemaakt heeft! Wowie!!!

Gisteravond bij schoonouders, was wel gezellig. Moest wel weer vroeg op, tis nog steeds vroeg!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Even nog snel een foto van Joeri in zijn kerstmannenpak:

en

Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Yora,

Gefeliciteerd met je verjaardag. En wat heeft je mamma een geweldige taart gemaakt !!

Prettige kerst nog voor iedereen.
Yora: Gefeliciteerd met je verjaardag!! Wat zal dat smullen zijn zeg, die mooie taart die mama heeft gemaakt!
Gisteravond heel erg gezellig geweest hier. Ouders en zus + family op bezoek gehad. Kinders waren helemaal op aan het einde van de avond. Ik had de film Cars gekocht en dat was een heel groot succes bij de kleine boys (hoewel opa het stiekem ook wel errug leuk vond) Manu lag pas om 21u in bed en die was compleet uitgeteld dus we hoorden hem pas om 6.45. Redelijk acceptabele tijd vonden we...

Vandaag naar Jp's familie waar we gaan gourmetten. Wel gek, eerste kerst zonder zijn vader...

Yora: Ik vind hem heel goed gelukt, die taart! Was het nog veel werk? En je behangetje is ook mooi hoor. Zolang je ze maar niet door elkaar gooit (behanglijm in de taart ofzo) heb je er twee nieuwe hobbies bij!

Nurse: Haha, gelukkig is alles goed gekomen met de lootjes.

Heb je het nog eerlijk opgebiecht of niet?

Hoest met Roxanne nu. Merk je nog wat aan haar?

Mette: En hoe gaat het bij jullie? Is er al meer nieuws over je moeder? Hoe voelt ze zich nu? En Nova en Tris, zijn die al meer opgeknapt?

Knorretje: Moet je werken vandaag? Je was al zo vroeg op!

Wat een lief kerstmannetje heb je daar. Ik moest wel lachen om zijn dikke buikje, heel toepasselijk voor een kerstman!

Nog even een vraag: Manu heeft sindskort iets nieuws, hij spuugt telkens zijn eten uit!! Echt irritant! Daarnet was echt het toppunt, ik gaf hem een boterham en ieder stukje stak hij in zijn mond en ieder stukje spuugde hij uit. Dus hij heeft in feite niks gegeten. Dit doet hij nu al dagen met vanalles. Ook met dingen die hij lekker vindt, zoals koekjes. Over de hele ochtend heeft nu maar 1 fles melk en 1 rijstwafel op.

Ik was het net zo zat dat ik hem op de gang heb gezet maar twijfel of ik daar wel goed aan doe. Hoe zouden jullie dat aanpakken? Ik wil hem niet straffen voor het feit dat ie niks eet, maar wel dat ie zo smerig doet en alles uitspuugt.
Wauw Yora! Wat een mooie prinsessentaart! Daar ga ik dan geen taartenplaatje tegenaan spammen, dan maar een verjaardagswens voor je meisje. :

Nurse: rottig he, als je al 1000 keer hebt gewaarschuwd en dat het dan tòch nog mis gaat. Knuf voor Roxanne hoor. Je wil je kerst toch wel ergens anders doorbrengen dan op de EHBO van het plaatselijke ziekenhuis! Wel een goed verhaal van die lootjes zeg! En die bonbons, heb je die nog uit je keukenkastje moeten trekken ofzo?

Tinus: Gut ja, eerste kerst zonder JP's vader. Kan me voorstellen dat dat niet makkelijk is.

Knorretje:

Gisteren ook kerst met familie. Het was pas half 9 toen we weer vertrokken en toen nog een uur in de auto. Kaya slaapt nooit in de auto dus ze lag er echt pas laat in.

Neefje van Kaya's leeftijd was er ook; grappig om die twee te zien, allebei van die puberende peutertjes, heel lollig

Kaya was op een gegeven moment zo moe dat ze de gang is ingeslopen en in de buggy van neef is gaan zitten, met voetjes in de voetenzak en duim in de mond; zo, lekker ff bijtanken! Slimmerik hoor haha!

Dat was mijn zinnige bijdrage voor vandaag weer, Yahnoa is niet lekker, hoest een naar hoestje en huilt zelfs als we m in zijn bedje leggen (doet ie anders nooit). Jammer want straks gaan we bij vrienden kerst vieren en ik wilde eerst daar blijven slapen, maar dat gaan we nu toch maar niet doen.

(Oja, Kaya kan dit nu ook Heul grappig om te zien
Even een update; het lijkt de goede kant op te gaan, we gaan zo weer op bezoek. Hoop dat de dokter dan wat uitslagen van de bloedkweken heeft.

Yora; van harte gefeliciteerd met je grote kleine meid!
Iedereen is weer naar huis; zus en fam, en mijn vader hebben hier gegeten. Gek hoor, zo zonder m'n moeder. Maar het was evengoed erg gezellig.

M'n moeders bloedwaarde is heel erg laag. Bij 1 soort heb je normaal tussen de 4 en de 7. Als je chemo gehad hebt mag je 3 hebben. Mijn moeder had eergister (toen ze werd opgenomen) 1,2

en nu is het nog meer gedaald naar 0,8.

Toch ziet ze er wel beter uit, en voelt ze zich ook wat beter, is de koorts gezakt, maar toch is dat dus betrekkelijk wbt de waarden in haar bloed.

De ruis bij haar hart kan komen door de infectie, dat er een bacterie op de hartklep is gaan zitten. Daarvoor komt morgen de cardioloog.

Verder lijkt ze dus al weer heel wat, maar zijn we wel erg geschrokken van de uitslagen. Afwachten wat de waarden morgen zijn.

Ook heeft ze een allergische reactie gehad op de antibiotica via het infuus, dus heeft ze sinds gister andere antibiotica. Jammer want via het infuus werkt het het snelst. Maar ze werd helemaal knalrood en kreeg heel veel jeuk, en dikke ogen enzo.

Ga vanavond lekker op tijd mijn bed in. ben bekaf. Slaap ook slecht, ben steeds bang dat ze bellen dat er iets is ofzo.

Yora; hoe was je taart?

Ik hou het hier even bij,

dikke kus voor jullie allemaal!
Bedankt voor alle felicitaties! Het eerste bezoek was een uur te vroeg, ik was nog drukdrukdruk met rondracen door het huis... Yora heeft vanochtend van mij op mijn bed haar speel&leerhuis gekregen. Van de rest 2 poppen, een prinsessenjurk, muziekdingetje en kleurboekjes enz.

Mijn taart was lekker. Ik hoopte er mee weg te komen dat de barbie geen benen had omdat ik daar een foutje mee had gemaakt.... maar t eerste wat Yora deed was die barbie van dr prikker trekken en de jurk opeten. :-)

A1mee: Wat heb jij voor mixer? Nog tips daarvoor? Ik moet een nieuwe hebben want mijne ging stuk bij deze taart en toen heb ik het maar afgemaakt met mn staafmixer. Ik ben even rond aan het kijken, liefst eentje die ook niet zo'n pokkeherrie maakt aangezien ik het liefst laat op de avond mix...

Waar heb jij dat puzzelplaatje mee gemaakt? Aangezien het wit is denk ik met suikerpasta/rolfondant weet ik veel hoe het allemaal heet... maar wat een *pieeeep*spul is dat zeg. Doe mij maar marsepein! Die suikerpasta scheurt en er komen gaatjes in. grrrrr Ik was aan mn eerste puzzelplaatje begonnen maar ik kan dus weer opnieuw beginnen. Die jurk van Yora was blijkbaar zo dun dat je er doorheen kon kijken maar geen scheurtje gezien en ik ben er toch ook niet supervoorzichtig mee geweest.

Mette: Misschien was het toch wel even goed voor je moeder haar verblijf in het ziekenhuis aangezien ze zich nu weer wat beter voelt... Ik hoop dat de uitslagen goed uitvallen verder. Het is ook zo oneerlijk he! Je moeder zou gewoon minstens 80 moeten worden en al haar kleinkinderen zouden haar tenminste moeten kunnen herinneren. Maar misschien gaat ze ook wel heeeeel oud worden!

Tinus: Ja dat is ook weer heel wat he.. de eerste kerst zonder je vader (voor JP). Lijkt me toch heel dubbel.
Mette: Het doet me goed om te lezen dat je moeder weer wat lijkt op te knappen en dat jullie toch nog een gezellige kerst hebben gehad!

Yora: Klinkt als een geslaagd feestje!

A1mee: Haha, wat lief dat Kaya zelf in de buggy was gaan zitten. Even een momentje rust.

Bij ons erg gezellig geweest gisteren. Helaas voor Jp is het kerstdiner niet goed gevallen. (ik werd vannacht wakker van smerige geluiden uit de badkamer ). Waarschijnlijk toch iets verkeerds gegeten met gourmetten.

Straks gaan we 3e kerstdag vieren met alle vrienden. Weer eten/drinken/snoepen... Straks maar een balansweek invoeren denk ik.

Ik wil heel graag jullie advies over Manuel uitspuugprobleem. Het wordt alleen maar erger. Vanmorgen gaf ik hem een boterham met hagelslag. Jam jam, mama, eten!!! En hij rende enthousiast naar de tafel, ging zitten, nam een hap en blegh... spuugde weer zijn hap uit. Grrrrr!!

JP en ik hebben nu afgesproken om Manu gewoon streng toe te spreken als hij weer zijn eten uitspuugt en hem verder niks ander te geven (deden we vaak wel: wil je geen boterham, wil je dan misschien een cracker?) Dat doen we dus nu echt niet meer. Dan eet hij maar niks. We gaan ook weer wat strenger worden met tussendoortjes. Helaas zal het vanmiddag ook wel weer snacken worden en morgen moeten we ook weer naar een verjaardag toe... zucht, het zijn moeilijke dagen als je je kind wil opvoeden.
Yora; gefelicitaart !!!! Heeeeeel mooi gemaakt, wauw !!

Leah: nog gefeliciteerd !!!!

Mette; jeetje, wel schrikken. Fijn dat ze zich wel beter voelt. Even spannend nog ?!

Tinus; hoe is JP er onder ?? Over dat eten; ik weet niet waar Manu gevoelig voor is maar meestal is het toch een vorm van aandacht trekken en negatieve aandacht is ook aandacht.....

Knor; hahaha, je kerstmannetje laat het ook maar allemaal over zich heen komen.......

Nurse; Kan ik nog inzetten ?? Ik denk dat het een jongen wordt.....

Das ook schrikken met Rox !! Gelukkig dat er niks aan de hand bleek !!

Oh, zus op visite
Floddertje: Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar JP is wel makkelijker dan ik. Als Manu jengelt om koekjes dan krijgt ie die vaak van JP en van mij niet. Ik denk ook dat het gewoon uitproberen is. Gisteren heb ik hem op de gang gezet en vanmorgen heb ik hem aan zijn pols vastgepakt en streng toegesproken. Was meteen brullen... en toen zei hij dat ie naar de gang wilde. Nou jaaaa!
Tinus:

Zo zou ik het ook doen ´Je kunt normaal eten en anders niet´

Valt soms idd niet mee om streng en consequent te zijn maar oow wat is het hard nodig af en toe!!

Grmbl.... Roxanne roept me heel hard vanuit dr bed.. ga maar es kijken, vannacht ging t ookal knudde, Yasmine werd wakker om 3:00 en ging om 4:30 pas weer slapen, heel de tijd gebruld omdat ze ivm een snotneus niet kon duimen...ondertussen Roxanne ook wakker geworden en die had dr zinnen op een papfles gezet...

ga nu maar snel, ze is dr echt niet mee eens...

Kuss
Yora, nog gefeliciteerd!! Wat is de taart mooi geworden!

En het behangetje zit netjes!

Het is inderdaad wel "comisch"dat Yora nu zo lekker slaapt errwijl het in het begin een van de spoken van het forum was!

A1mee, Wat slim dat Kaya zelf in de buggy was gekropen!

Nurse, jeetje schrikken zeg van die val van de bank, zie ik er hier ook echt nog een keer van komen....je kan het 100x zeggen, maar ze gaan gewoon door....gelukkig is het goed afgelopen!

We hebben een heel dik kleed voor de bank gelukkig, want daar onder liggen plavuizen...alleen de salontafel kunnen ze wel nog raken als ze raar vallen....

Gelukkig is het nog goed gekomen met de lootjes!

Tinus, hoe ging het bij JP zijn familie....?

Lastig zeg dat uitspugen...ik denk dat je eerste reactie boos worden is, maar of dat pedagogisch gezien het beste is....ik denk dat de aanpak die jullie nu hebben afgesproken wel een goede is, in iedergeval niet te veel aandacht aan besteden....

Knorretje, leuke foto's van je kerstmannetje!

Mette, fijn dat het weer wat beter lijkt te gaan, alleen wel weer balen van die bloeduitslagenen de allergische reactie....hoe was het vandaag met haar?

Hier ook gezellige dagen gehad! Gisteren met mijn familie uitgebreid gegeten...Justin heeft zo uitgebreid gegeten en druk gedaan dat toen iedereen net weg was hij alles er weer uit heeft gegooid, zo sneu....

Vandaag overdag gewerkt en daarna met mijn schoonfamilie eerst even naar een kleine binnenspeeltuin geweest hier in de buurt en daarna hier met z'n allen een chineesje gegeten.

Justin is nu 2 dagen met mijn schoonzus en zwager + neefje mee om te logeren en dan komen ze maandag weer hier heen en blijft mijn neefje hier nog een nachtje slapen!
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁinne!!????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven