Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoelde dus ook dat deel 2 idd misschien voor iets oudere kindjes was, maar toch vonden BJ en Meis het wel leuk. Al vond BJ de grote bak popcorn nog leuker geloof ik
Hoe is het nu met je blaasontsteking, Bam?

En idd Toet, voor het eerst geen volk over de vloer of zelf elders.. pfff...

Hoe is het eigenlijk met Vietje nu? Knapt hij al op?

Fijn dat dat goed komt, Bam. Verder: er blijven ook nogal wat mensen slapen, dus wilde ik Noah en Yentl met onze oudste 3 en wellicht nog 2 meiden op zolder leggen. Kan Levi dan met jullie op één kamer? En heeft hij een campingbedje nodig? Zo ja: ook meenemen svp.
Hm, stokjes... ik kan er ook nog wel een paar bedenken.

Vietje is nog steeds ziek. Hij is nu bij Mav. Als hij morgen nog ziek is moet Mav de huisarts maar even bellen om te overleggen. Koorts duurt wel lang zo.

(En ik ben een zieke Vietje erg zat... )
Hè, dat klinkt gezellig Pim. Zullen wij ook komen met zijn achten?

(Mieflief en ik zijn met zijn 2-tjes. En hoewel ik vast even moet brullen bij gebrek aan kindjes, heb ik ook wel zin in intiem O&N).
"I like to Mops it.."

Wat moet ik me daar nou weer bij voorstellen,

Hé, het is hier Dé Kroeg. Hier zijn de afgelopen jaren steeds verwachte maar haast net zoveel onverwachte zwangerschappen voorbij gekomen. Ongelukjes die gelukjes bleken. Dus zolang jullie nog sexueel actief blijven (láng) schat ik iederéén hier in voor nog een mogelijke liefdesbaby. Alles is hier mogelijk, De Kroeg is een soap an sich. Dus knip maar raak, laat ruitenwissers plaatsen passend op een Hummer of slik gerust een strip op één avond door (ik heb een schoolvriedninnetje gehad die dat had gedaan, dan kon ze die de rest van de maand niet meer vergeten....ziek dat ze zich voelde...); ik verbaas me alleen nergens meer over, .
Wat wilde ik nou toch typen?
Nou zegt iedereen dat ze ook nog wel stokjes kunnen bedenken, maar behalve Ely, Mims en Bloes kan ik nix bedenken... (Hoewel... Kjong? Toet?) wie hebben jullie dan in gedachten?

Meave: het spijt me, maar het zieligerdsopvangadres ()voor O&N is écht écht écht VOL.

En ik kan me voorstellen dat je de kindertjes zult missen, maar mán wat moet het ook heerlijk zijn dat met z'n tweetjes te kunnen vieren!

En jakkes dat Vietje nog ziek is... heeft hij hoge koorts? En eet en drinkt hij alweer? Want je had het over uitdrogen toch, van de week?
quote:mimsey schreef op 28 december 2008 @ 21:37:

"I like to Mops it.."

Wat moet ik me daar nou weer bij voorstellen,

Hé, het is hier Dé Kroeg. Hier zijn de afgelopen jaren steeds verwachte maar haast net zoveel onverwachte zwangerschappen voorbij gekomen. Ongelukjes die gelukjes bleken. Dus zolang jullie nog sexueel actief blijven (láng) schat ik iederéén hier in voor nog een mogelijke liefdesbaby. Alles is hier mogelijk, De Kroeg is een soap an sich. Dus knip maar raak, laat ruitenwissers plaatsen passend op een Hummer of slik gerust een strip op één avond door (ik heb een schoolvriedninnetje gehad die dat had gedaan, dan kon ze die de rest van de maand niet meer vergeten....ziek dat ze zich voelde...); ik verbaas me alleen nergens meer over, .Hahahaha!! Wil je wel uitkijken mij hoop te geven!?! En aargh wat een dom schoolvriendinnetje.
Hé, arme zieke kindjes. Mopsey heeft anderhalve week geleden een week flink koorts gehad, de huisarts zei al dat het een gemeen iets was wat er nu rondgaat.

Hé, da's pech Pim... Ik had nog geen plannen,
Zelfs jij, Pim, zelfs bij jou...
volgend jaar maar slempweekendoudennieuwen met kinderen en partners in een heeeeeeeeel groot vakantiehuis?
Hmm, arme Vietje. Morgen idd huisarts maar bellen.

Blaasontsteking nog hetzelfde maar duurt altijd ff voordat AB werkt. Heb er wel vertrouwen in dat het snel beter wordt, ben in elk geval niet meer zo extreem moe als van de week.

Campingbedje --> check! Bambi-man heeft ook al volop ingeslagen bij de slijter dus dat nemen we ook mee.

Leuke volle bak!
Pim, nee hoor, de koorts is niet hoog meer en voor uitdroging ben ik ook niet meer bang. Hij drinkt weer meer en plast voldoende. Alleen vond de weekendarts al dat de koorts eigenlijk te lang aanhield... en morgen zijn we weer een paar dagen verder... Dus misschien toch ergens een ontsteking die niet weg wil. Hij klaagt erg veel over zijn buik en soms over een van zijn oren.

Met zijn tweeën O&N vieren lijkt mij ook heerlijk. Vandaar dat we het ook lekker in Miefliefs huis vieren. En dan 's nachts of 's ochtends vroeg naar mijn huis rijden voor opvang van de kindjes die 's ochtends vroeg weer thuis komen.

Pim, ik heb ook geen massa's namen hoor.
quote:Toet schreef op 28 december 2008 @ 21:43:

volgend jaar maar slempweekendoudennieuwen met kinderen en partners in een heeeeeeeeel groot vakantiehuis? Ik ben voor. Wij komen met zijn 8-en.
Joh, Mims kan toch altijd nog tussen mij en Bambi-man in liggen! Lekker lepeltje-lepeltje!
Oké, als we namen gaan noemen.. Ik zie Meave, Mims, Bloes en Mado nog wel een stokje overnemen. In het kader van de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
quote:mimsey schreef op 28 december 2008 @ 21:39:

Hé, arme zieke kindjes. Mopsey heeft anderhalve week geleden een week flink koorts gehad, de huisarts zei al dat het een gemeen iets was wat er nu rondgaat.

Hé, da's pech Pim... Ik had nog geen plannen,

Nou vooruit, twee kunnen er nog wel bij: wees welkom! Als Mops bij de grote kinderen kan en jij tussen Pompel en mij in, moet het nog makkelijk kunnen.

Ja Bam, het lijkt mij ook gezellig zo'n volle bak. GEKKENHUIS dat wel, maar daar houd ik wel van. En spul van de slijter is altijd goed! Ik maak pastasalade en/ of soep en wij bakken oliebollen. Vriend ging veul gehaktballetjes draaien, wat de rest meeneemt weet ik (nog) niet.
quote:Bambi schreef op 28 december 2008 @ 21:49:

Joh, Mims kan toch altijd nog tussen mij en Bambi-man in liggen! Lekker lepeltje-lepeltje!

Ah, twee zielen één gedachte. Nou je hoort het Mims!

Ja Mado en Meave zou ook nog kunnen, maar zou ik minder logisch vinden. Maar inderdaad alles kan. (Maar ik écht niet hoor!) Ja daar zou dan een scheiding voor nodig zijn, óf een scheiding van komen en dat wil ik toch echt niet.
In mijn geval is dat dan wel een soeplepel, Bam .

Ben, in het kader van 'met goede voornemens kun je niet vroeg genoeg beginnen' , maar weer eens gestart met een rondje lijntechnisch opletten. Dus...geen snacks meer na het avondeten. En nu heb ik voor het eerst deze week weer hongerrrr. Echt, het is ongelooflijk spsiegisch, want de hele week kreeg ik geen hap door mijn keel en kromp mijn maag tot formaat doperwt, maar zodra ik mijzelf voorneem op te letten krijg ik hallucinaties van gebraden kippenpootjes, droom ik van broodjes kroket en vraag ik mij hartstochelijk af hoe O'Malley zou smaken.

Mief, volgens mij zou jij voor jouzelf ook nog wel een bordje boerenkool willen opscheppen, of niet? In het kader van; negen is een zegen?
quote:pimpel schreef op 28 december 2008 @ 21:07:

Ik kan me zo voorstellen dat Bloes ook ooit nog wel...??

En Mims, natuurlijk. Het is hier nog láng niet klaar met de babies!

Hier in elk geval niet meer, al heb ik daar net een lang gesprek over gehad met Loentje, die zag dat ik ongesteld was en wel eens precies wilde weten van hoe of wat. Dus ik legde eea uit en hij vroeg: "Maar mama, als dat bloeden zo vervelend is, dan ga je toch gewoon met papa vrijen, dan hoeft dat eitje er ook niet uit." Lekker jong. Dus toen moest ik hem vervolgens ook nog uitleggen dat wij heus wel vrijen, maar dat papa geen zaadjes meer heeft en toen moest hij bijna huilen bij die arme papa die ze in zijn piemel hebben geknipt en dat hij dat heus nooit nooit NOOIT zou laten doen. Dus...

Ik zie gelijk het beteuterde gezichtje van LE weer voor me, toen ik iets dergelijks vertelde. Niet zo tactisch, volgens Elvis.. hoe kon ik nou in papa laten snijden en dan ook nog dáár!

Afijn.. lief Mims, maar hier geen baby's meer, dankje

Ten eerste is Elvis al zo'n 8 jaar terug "geholpen" (mijn eigen jeweetwelElvis ) ten tweede vind ik mezelve met 42 echt wel te oud, eigenlijk.

Oei ai

nadeel van quoten is natuurlijk dat ik niet meer kan nalezen wat er voor mij gepost is.. hmm

Ik had Madagascar 1 ook nog niet gezien, toen ik M2 in dee bios ging kijken en vond 'm errug grappig. Vanavond trouwens Wall.e gekeken... die is léuk! Echtwaar.. ge-wel-dig!!!!

Leukste animatiefilm van 2008 las ik laatst en ik kan het alleen maar beamen. Zo mooi en leuk en lief.. (en dat allemaal voor getekende robotjes.. tsk)

Pfoei.. ik hoop maar dat Vietje dan dat heeft dat Mops had en dat het bij Vietje ook snel over is.. vind het wel eng, zo'n kereltje zo lang ziek

Wanneer is de verwachting dat Zipje komt, Ely?
Later is nu
Oe, strikvraag Mims. Ik word best verdrietig bij het idee dat er geen kindje van Mieflief en mij samen komt. Maar zeven kinderen... Kweenie. We neigen gevoelsmatig allebei naar wel, maar hebben zoveel argumenten tegen... Waarschijnlijk kiezen we dus heel rationeel en komt er dus geen kind. Maar inderdaad, als er niet al zes zouden zijn.... (en als ik niet zo'n last van mijn bekken zou hebben, gaat niet goed de laatste tijd. En als ik niet zo zou opzien tegen weer een huilbaby, allergische baby, slapeloze baby, etc. En als adhd niet zo erfelijk zou zijn, etc etc etc etc).
Goed Mims, gezondtechnisch bezig zijn. Ik ben daar na de kerst ook weer mee begonnen, na diverse niet normaal meer vreetfestijnen.. (waarbij ik dus gewoon geen maat kan houden)

Gaat tot nog toe goed.. ik heb een mantra.... "ik ben gezond en ik val af"..

Bakje yoghurt met zoetstof (of schepje suiker) wil 's avonds nog wel eens helpen

Elvis is weer thuis van sportfestijn
Later is nu
Jeetje.. steeds als ik post, zit er weer iemand tussen

Meave, eerst maar gewoon aanzien dan
Later is nu
Is inderdaad een moeilijke vraag en een nog moeilijk antwoord, lieve Meave. Maar ik kan me zo voorstellen dat het kriebelt, zeker als je een nieuwe liefde hebt waarmee je gelukkig bent.

Nope, geen yoghurt, Dream. Probeer namelijk ook te ontzuivelen.

Kijk

vanmiddag foto's gemaakt in Stad. Hier zie je links de zijbeuk van de Martinikerk (waaraan dus de Martinitoren zit) en daarachter het Provinciehuis.. Vind ik persoonlijk ook een heel mooi gebouw.

Rechts, niet in zicht van de foto, tegenover de zijbeuk van de kerk, zit een heerlijk eetcafé, Het Feithuis...

Dat wilde ik ff kwijt

ooh, ook ontzuivelen.. denk je wel aan je kalkinname dan?

(waarschuwend wijzend Dreamervingertje.. als verlengde van bezorgde artsen enzo... )

mèn, alleen maar thee en Fanta Zero op en kan niet meer typen..
Later is nu
Hehe, mijn man stopt eindelijk met werken zodat we 24 kunnen kijken.

Oeh ja, Feithuis, leuk! Keertje noordelijke meeting doen? Volgens mij hebben Mims, Pimpel en ik daar Wind voor het eerst ontmoet. Dat we d'r toen niet afgeschtikt hebben is nog steeds een wonder

Oeh Meave, snap je gevoelens.

Ksnap iedereen hier wel.

Zoen, ik ga even kijken hoe het met Jack en Amerika verder gaat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven