December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Ahhh ja die logeerpartijen. Ik zie ze zo nu alleen nog bij nichtjes zo eindigen. Dat krijgen we ook nog allemaal. Vooralsnog gaat het altijd goed als Timo wil. Als hij niet wil dan blijft hij ook echt niet en is ie niet over te halen. Die weet wel wat hij wil.

Jeetje wat eet Amber (ook) veel joh hahaha. En die deuren ik vond Floortje ook al `laat'. Maar ik weet niet of ze er eerder wel moeite voor heeft gedaan. Volgens mij vond ze het wel best :-)

Heerlijk weekendje weg !!

Wij gaan maandag voor 5 dagen naar texel. Ook veel zin in!!
zo ik ben eens de labtop op schoot aan het uitproberen.. ik zeg al een tijdje dat ik misschien wel zo'n minilaptop wil, en man zegt dat steeds, probeer die van mij eens uit.. Tja, erg zwaar, maar wel gezellig om ook erbij te zitten... (ipv in de achterkamer...) en nu kan ik tv half meevolgen...

allereerst yora en leah van harte gefeliciteerd. sorry dat ik zo laat ben, maar door alle kerstdagen.

1e kerstdag bij schoonouders was leuk, alleen schoonzus kwam pas om half 6 (en we zouden daar eerst borrelen) en was direct na het eten weer weg).

2e kerstdag was leuk: bij mijn ouders, bleven we ook slapen. heerlijk rustig aan gedaan, heerlijk gegeten, volgende dag na de boodschappen naar huis. zaterdag de standaardklusjes gedaan. gister eerst uitgebreid gezwommen, was wel grappig, want niet alleen de vaste vrienden van zwemmen waren er ook (die ook bij Renske en CASper op het kdv zitten), was er ook een ander kindje van het kdv van Renske, over wie renske het ook vaker heeft, nu ken ik hem tenminste ook).

de afgelopen dagen tussendoor nog een nieuwe princessenjurk gemaakt (foto's volgen..) en nu mag ik geen princessenjurken meer maken, maar moet ik prinsenpakken maken van man en renske.. dus over nadoen gesproken, dat doet casper ook enorm. werkelijk alles moet hij ook doen.. praten nog niet veel, maar dat lijkt ook luiheid. We kijken naar mega-mindy: hij zegt mega mindy. m'n vader zit te geinen en zegt tegen casper je bent een ondeugd, casper zegt ondeugd.. alleen herhalen doet hij het niet..

yora, het was een super taart!!

mette, en hoe is het nu met je moeder..

en wat voor een plannen zijn er voor oud en nieuw??

wij gaan naar mijn ouders, blijven slapen. De kinderen laten we lekker slapen, waarschijnlijk voordat ze slapen steken we wat sterretjes aan..

sorry voor al het ego, ik ga het nu weer wat meer volgen

(ps een labtop op schoot is wel lekker warm, voor een kou-kleum als ik...)
haha, Marloes, als Ambers naam uit haar eigen mond klinkt als 'aardbei' dan klinkt het vast ook als 'aambei'.. zie het zo voor me.

Leuk zeg die logeerpartijtjes. Ik heb er zelf zulke goeie herinneringen aan, bij m'n nichtje of met haar bij m'n oma..

M kan al wel bij de deurklinken hier (en hij is 86 cm) maar bij anderen weer niet. Het hangt vast van de deuren af.

Tinus, ben je nog ziek??
Marloes: Leuk hoor een weekendje weg!

Yora noemt zichzelf Yoja.

Jammer dat de logeerpartij niet doorging. Ook wel sneu dat hij zo graag weer naar huis wilde.

Mette: Fijn dat het zo goed gaat met je moeder dat ze al bijna naar huis mag!

Nurse: Ben benieuwd hoe vannacht zal gaan! Waar blijven jouw buikfoto's trouwens. Het gaat nu zo weinig over je buikie hier dat ik het soms bijna vergeet.

Floddertje: Hoezo werd Nurse dan niet serieus genomen in dat topic over die Natsie (die naam!) want daar ging het toch over? Werd helemaal nieuwsgierig. Ik google altijd op december 2006 dat scheelt een hoop leeswerk van andere topics die ik dan ook tegenkom :p

Ik ga maar niks zeggen over onverstandig zijn op dat gebied... helaasch ben ik daar net zo dom in geweest

Goed hoor van Floor trouwens! dat au rug en die jas aan en uit....

Tinus: Ik ben vandaag ook nog even naar de IKEA geweest. Ik ging met de bus en dat is een hele omrijtoestand maar vandaag zat de dienst van de buschauffeur er blijkbaar op want hij nam de snelle route en reed verder met geen dienst. Mooi!

Fijn trouwns dat het eten weer beter lijkt te gaan. Yora doet soms ook moeilijk met uitspugen en niet eten enzo (en het liefst spuugt ze het dan uit in mijn hand.. hoe komen we toch aan die smerige gewoonte... maar ze lust wel zongedroogde tomaatjes

Ik vind trouwens dat Yora helemaal nog niet zo goed praat. Ik hoorde gisteren een kindje op het station van haar leeftijd (maar met een ouder zusje) die echt al hele goede zinnen kon praten. Misschien krijgt ze toch te weinig taalaanbod van mij... in ieder geval mist ze ook een heleboel gesprekken tussen volwassenen bij mij thuis omdat ik toch vaak alleen met haar ben. Of zit ik me nu weer druk te maken om niks?

Ze begrijpt wel heel veel vind ik. Ook dingen als 'andere voet' als ze haar schoen aan haar verkeerde voet doet. En soms wil ze dingen niet zeggen als ze zelf lijkt te weten dat ze er niks van kan bakken. (Of is dit onzin?) Ze weet heel goed hoe mijn zusje en haar vriend heten, (en waar ze wonen) maar ze wil alleen maar Jort zeggen en geen Mieke. Ik had het gisteren over ze en toen zei Yora voor het eerst ook zoiets als 'ja Jort en Pippi'
Mogge dames!

zo, ik zit heir te wachten tot de aannemer langs komt, we hadden al geisoleerd in de opbouw alleen blijkt het nu op bepaalde delen nat te zijn achter de isolatie...haden we al gaatjes gemaakt voor de ventilatie maar nu nog. Dus hij komt even kijken. Vriendlief is werken en ahd hem gister gebeld en hij zei tegen hem dat hij morgenvroeg zou komen (morgen is dus nu en vroeg, tja, wat is vroeg? Relatief betrekkelijk vinnik!)

Maar goed, ik ben wakker en hij kan komen... Nu dus even tijd voor mijn foumdinnetjes!

Namen zeggen

Joeri zegt al een tijdje zijn eigen naam alleen dan zonder de R Dus Joeji.

Schoonzusje en vriend noemt hij Noef en Jojo. (Anouschka en Remkko, hij kwam er helemaal zelf mee)

Mijn ouders zijn de franse oma en opa en die noemt hij mémé en pépé. Wel zo makkelijk voor onderscheid te kunnen maken!

Yora:

Ik kan me voorstellen dat ze "hele gesprekken"tussen volwassenen mist bij jou thuis, maar je kunt toch tegen haar praten? (dat doe je vast wel al!)

Ik praat tegen Joeri als een volwassene, heb geen zin in dat gebabyraat. Hij zegt al best veel dingen zoals het hoort vind ik, en hij zegt ook al dankje wel. (klinkt zo lief!) Nou moet ik wel zeggen dat Joeri wel heel makkelijk dingen nazegt hoor. Hij praat ook al Frans. (merci mémé bv)

Leuk he de Ikea??? Ben er ook zo dol op! Moet eigenlijk vandaag even langs!

(ze hebben toch altijd de kerst in de aanbieding na de kerst?)

Deurklinken

Joeri kan ook al een tijdje bij de deurklinken, maar we hebben overal (behalve bij de buitendeur) ronde houten deurknoppen en die kan hij nog niet openen, wel zo makkelijk!

Falcon

aambei! Hahahaha! En wat fijn dat het slapen alweer een week goed gaat! Jiehaa!

Hoe was de speeldate?

Sannie

Wat goed van je dat je een eigen prinsessenjurk kan maken! Wil ik ook wel kunnen! Ben ook wel benieuwd naar een eventueel prinsenpak!

En laptop op schoot is erg handig en lekker warm! Ik ben alleen van plan nog een klein tafeltje te kopen ervoor bij Ikea, die kun je schuin zetten en is in hoogte verstelbaar, wel zo makkelijk op de bank!

Wat kwam je schoonzus laat op 1e kerstdag! Ongezellig!

2e kerstdag klinkt ook erg gezellig!

Oud en nieuw

ik denk dat wij bij schoonouders langs gaan, schoonzus en zwager uit Bergen op Zoom komen ook en vieren tegelijkertijd daar zwagers verjaardag een beetje, die is de 3e jarig... Scheelt ons weer een trip die kant op!

Wij gaan wel op tijd naar huis, kan vriendlief de volgende dag mooi vroeg weer aan de klus!

Floddertje

lekker 5 dagen Texel! Wel erg koud nu lijkt me!!! Wat ontzettend lief dat Amber al zo goed rekening met je kan houden!!! Als ik hier de ruimte had gehad (nu slapen we met zijn 3en op een klein kamertje) dan had ik voor Joeri een trappetje neergezet bij de kommode om hem er zelf op te laten klimmen, het tillen gaat mij ook steeds zwaarder af en bekken willen ook niet alles meer bij mij...

Marloes

Leuk dat Justin zo lekker gelogeerd heeft, alleen jammer dat neefje niet wilde...jammer voor Justin!

Jij ook al een weekendje weg! Lekker hoor! Zit er hier voorlopig maar even niet in helaas... Ben vandaag 30 weken zwanger en we hebben nog een hoop te klussen!

Nursie

jaja! Bezoek krijgen en meten hier niet meer posten en bijlzen, staat je fraai!

Lekker dat Yasmine alweer voor de 2e nacht heeft doorgeslapen!!!

Mainecoon

wat goed dat Davina al haar eigen naam goed kan zeggen! En dat met een naam met 3 lettergrepen!

Tinus

De vogelman heb ik ook gelezen, kan hem me nu alleen niet mer herinneren! Is toch van Mo Hayder of heb ik het nu helemaal mis?

Oh wat geweldig dat liedje van Manu!!! Filmpje!!!

Buikgriep klinkt balen!!! Fijn dat JP Manu heeft opgevangen, wel zo lekker om even bij te komen!!!

En wat goed dat het JP wel gelukt is om Manu zijn brood op te laten eten!!! Hoera Hoera Hoera!!!

Over het uitspugen, wij negeren Joeri altijd op zo'n moment, ik heb wel eens het idee dat zodra wij aandacht geven op zo'n moment hij dat juist leuk vind en het dan nog meer gaat doen. Gaat hier dus nu meestal heel goed. Het enige wat hij nog wel eens uit wil spugen zijn de harde dingen zoals velletjes van de doperwten of de stukjes aardappel uit potjes. Dat vindt hij gewoon echt niet lekker.

Mette

liefie, balen dat je mams nog niet mee naar huis mocht, maar ben blij dat het wel al beter gaat! Is er al nieuws over de onderzoeken van haar hart? Ik denk aan je!!! X!

Oef

verbouwing gaat goed, alleen zoals altijd te langzaam naar ins zin...

Ik zou inderdaad gewoon kijken hoe het gaat met de borstvoeding, het ene kind is het andere niet en wie weet gaat het met de tweeling super! Je pint je er gewoon niet op vast en staat heel erg open voor flesvoeding, ook niets mis mee!

Hahaha! Eeerst een bananenschuimpje voor hij een boterham eet, lekker!!! Hij heeft gelijk!

Flauw dat je geen koekje meer kon maken nadat hij er een hap van had genomen!!

En over wat Brian zegt als de melk op is, geweldig! Ja, het is nu echt oppassen geblazen met wat je eruit floept! (ik zeg ook vaak shit, moet ik echt niet meer doen!)

Lekker he die harde buiken? Heb ik hier ook...en inderdaad, voetjes tegen je ribben en gepor tegen je blaas... Wel weer grappig dat je met de harde buiken al echt de vorm kan zien! En leuk een tweede wieg in dezelfde stijl! En de kinderwagen die binnenkort al komt, het schiet al op! Wat ga je doen met Brian als je gata wandelen met de tweeling? Laten lopen?

Ben nog zo in dubio met Joeri maar ik denk dat wij hem gewoon laten lopen naast de kinderwagen en als we met zijn allen gaan lopen kan Joeri mooi in de buggy...

Hoe ging het met Brian op het kinderdagverblijf? Heb jij lekker kunnen rusten? Stoer dat meneer al zelf kan fietsen! Ik ga zijn fietsje ook maar weer in de huiskamer neerzetten (en die staat al erg vol, hij heeft 2 loopauto's, 1 bulldozertje en een tractor met aanhanger)

Joeri is wakker, ik ga hem even uit bed plukken...
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Zooo het roze monster is ook weer langsgeweest zie ik! En? Is de aannemer al geweest? Ik praat ook niet in babytaal hoor tegen Yora en ik praat natuurlijk wel tegen haar maar ik denk dat het toch net wat minder is dan als je met zn tweetjes zou zijn. Toen ik gisteren bij de Ikea was waren ze de kerstspullen aan het opruimen volgens mij. Ik wilde ook kerstzooi gaan kopen nu maar ik heb het nog niet gedaan.

Vanochtend hier weer even een lekkere domme actie!! Ik had afgesproken op de VU. We moeten een werkstukje maken en het leek mij handig om dat even samen te kunnen doen. Ik was iets aan de late kant... word ik gebeld door haar dat de VU helemaal niet open is.

Ik vind het echt een schande dat die mensen ook wel eens vakantie houden.

Oja Oef: Over die verantwoording afleggen... ik ben natuurlijk wel van de maffia he Lijkt me wel heel leuk om de kindjes in je buik te kunnen zien! Heb je daar wel een foto van gemaakt? Ik vind het trouwens sowieso weer tijd voor een nieuwe buikenfoto!

Sannie: Om nog even terug te komen op je consultatiebureaubezoek. Daar zeiden ze toch dat Casper wat later was met praten omdat hij heel slim is?? (hartstikke waar waarschijnlijk) Of daar kwam het zo ongeveer op neer... maar volgens mij is dat ook niet altijd helemaal eerlijk en wordt er dan toch een beetje naar de ouders gekeken. Ik kreeg vorige keer op het consultatiebureau te horen dat het heel goed was dat Yora boven het minimum aantal woordjes zat want "ja ze kreeg ook kinderen die nog helemaal/bijna niet konden praten maar dat kwam omdat die ouders ook niet genoeg met die kinderen deden" ik ben heel benieuwd of ze dat niet stiekem had gedacht van je als je geen arts was geweest.
Yora; nurse werd wel serieus genomen allen Eljoo ofzo niet. Daar reageerde Nurse weer op. Nou, zoiets. Ik lees normaal eigenlijk ook niet snel andere onderwerpen. Alleen soms als ik echt denk dat ik iemand kan helpen met tips of als er relletjes zijn :-)

Maar jij bent zoals jezelf zegt wat dom geweest maar het overkwam je niet binnen 2 maanden voor een tweede keer !!!! Maar jij bent ook geen 16 meer, dan weet je al iets meer over de bloemetjes en de bijtjes :-) (hoop ik :-))

KNOR: FOTO'S IDD !! Timo klimt wel zelf er op. Krukje staat in de badkamer. Dus dan til ik Floortje maar anders moet ik eerst de kruk halen en tillen. Vind ik dan weer te veel gedoe :-)

Is ie al geweest ??

Ik heb een heule luie dag (jaja, in mijn trainingsbroek ALWEER). P heeft de kids weg gebracht en ik zit nog te niksen. Heerlijk. Denk dat ik zo nog maar even terug naar bed ga. Gewoon, lekker luieren. Alleen even de was opruimen.

Vanmiddag zelf op de fiets de kids halen. Auto is kapot !! Zal je altijd zien nu ik pas nog zei dat ie het prima deed. Hij startte niet. Hoop dat het gewoon een slangetje in brandstoftoevoer is ofzo.......

Texel koud ?? Ja maar wel droog :-) En we nemen gewoon onze dikke jassen mee.
Sannie; ja, de laptop op schoot is nu in de winter ook mijn favoriet !!!!
Flodder haast je dan maar naar het abortustopic! Het rellen wil alleen nog nieth elemaal lukken daar..

(Het moet toch echt niet gekker worden met rechten voor de man bij de keuze voor een abortus) Of moeten we straks de straat weer op 'baas in eigen buik'
Ja en het gekke is dat ik dat onderwerp juist een beetje heb gemeden. Hmmmmm word hier toch wel nieuwschierig van :-)

Nou moet ik zeggen dat ik soms toch een beetje simpel word van de vragen die mensen stellen hier op het forum.......
Ik zou bijna rechten gaan studeren om iets te proberen te veranderen in dit achterlijke systeem. Zodat de dames na mij geen last meer hebben van mijn problemen of in ieder geval beter voorgelicht zijn.

Het is echt een nutteloze discussie eigenlijk maar ik vind het toch echt zeer ernstig dat een vrouw hiermee komt. om een discussie uit te lokken of niet... hoe kom je er op!
Je zou je maar vervelen denk ik dan.......

Alsof een vader daadwerkelijk het kind (in geval van ongewenste zwangerschap of mislukte relatie o.i.d.) direct na de geboorte mee neemt, opvoedt en groot brengt......alleen ?! Want daar heeft hij toch recht op ?? Toch fijn dat je je baarmoeder even beschikbaar hebt gesteld voor 9 maanden.
Zeg ga jij ook eens lekker in de discussie mengen daar! Ik vind dat je een heel goed punt hebt
ok ok jij je zin.
yora, ik denk dat je gelijk hebt hoor, wat betreft die cb artsen. Sinds ik haar op een nascholingsavond heb gezien is ze veel vriendelijker/gemakkelijker.. tuurlijk ben ik na 4 jaar ook meer aan haar gewend en zij aan mij. maar ik heb ook de indruk dat sindsdien ook gemakkelijker is geworden. ik denk niet dat casper slim is en daarom niet praat. Ik heb niet de indruk dat hij achter is in zijn ontwikkeling, maar hij is wel laat met praten. Hij is wel lui met praten. op zich vind ik het ook prima dat ze de verantwoordelijkheid bij mij legt. casper was ook al traag met lopen en daarvoor zouden ze ook terug bellen en dat deden ze ook niet. Dat hield ik ook zelf in de gaten en dat is dan efficienter dan dat zij beloven te bellen en dat vervolgens niet doen.

het enige waar ik nu op let in de ontwikkeling dat ze niet achter zijn in de zin van dat je er echt wat mee moet...

maar anderzijds, het is niet helemaal gek dat ze rekening houden met de ouders. want in het andere extreme.. voor mijn werk zie ik wel eens kinderen van verstandelijk gehandicapte ouders en die zijn ook vaak achter. En dan niet omdat ze zelf een handicap hebben, maar omdat er thuis niets mee gedaan wordt. en soms ook bij niet verstandelijk gehandicapte ouders. ik denk dan niet aan opleidingsniveau van de ouders, maar meer hoe de ouders met hun kinderen omgaan. als er niet gespeeld wordt (kan of mag) dan kunnen ze zich ook niet ontwikkelen...

yora en over het praten: de vroege spraakontwikkeling is heel verschillend en dat zie je ook terug, de ene 2 jarige zegt net woordjes, de volgende al vol-zinnen. voorlezen is belangrijk, daar hebben ze nog meer aan dan dat volwassenen over hen heen praten... en straks de peuterspeelzaal, daar leren ze ook veel van.

casper zegt nog vaak mama tegen C. terwijl hij dondersgoed het verschil weet. En hij kan het wel zeggen. en als ik tegen hem aan de telefoon zeg dat hij nu naar het raam moet komen zwaaien, zie ik hem gelijk komen zwaaien.

haha die discussie had ik gemeden, zo'n onzin. sluiten we een vrouw maar 9 maanden op, want dan kan ze tenminste ook niet zuipen en roken en dan pakken we het kind af: een leuke broedmachine..

en is de aannemer al geweest?

en mag je moeder al naar huis mette?

floddertje, is bij jullie het kdv open? hier de enige verplichte vakantie. Vanmorgen al druk aan het opruimen geweest (hoewel het dan wel practisch was geweest als ze weg waren. want nu is het weer een grote zooi

en binnenkort maar weer naar ikea, een nieuwe kast kopen, met heel veel lades, zodat al het speelgoed erin kan...
Ja, die kast heb ik ook !! Zit helaas al vol :-) Wat een troep. En dan te bedenken dat Timo bijna weer jarig is........pffffff

kdv is gewoon open ja. Vind zelf verplichte vakantie ook echt een slechte zaak.

Zit nog steeds in mijn joggingbroek me uit te leven op het forum, zou een desperet housewife zich zo voelen :-) ??
Zeg Ma Flodder jammer dat je geen sigaartje op kan steken he. Je hebt trouwens wel het recht (nog?) om dat te doen in Nederland
He lieverds,

Kwam alleen even melden dat mijn moeder weer thuis is!!

Kom gauw weer langs hier!
Goed nieuws Mette!!!
Aannemer is nog steeeeeeeds niet geweest! Grrr!!!! En ik baal want Joeri wil niet slapen!

Mette. ben blij dat je mamsie weer thuis is!!!! Is Tris al beter? En Noofje alweer helemaal opgeknapt en doe jij rustig aan met je bekken en je rug enzo?

Hey Ma Flodder, klinkt inderdaad als een desperate housewife!!!

Sannie

jij ook al aan een speelgoedkast! Hier wil ik een speelgoedkist, vriendlief wil niet aan die ene ikeakast... Heb een leuke kist gezien bij xenos...

nu snel bammetje naar binnen werken en dan weer aan de slag, hopelijk wil meneertje nu wel slapen...
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Hoera Mette! Kunnen jullie de feestdagen nog eens overdoen.

Hier ook een auto die niet wilde starten, grmpf.. ik wou iets leuks gaan doen (M naar mijn ouders en ik in hun woonplaats naar het museum) maar geen geluid. En de wegenwacht is overbezet, ik kwam er niet door. Vanavond gaat man proberen de accu te laden, als dat het probleem is, en anders een nieuwe accu kopen en plaatsen. We gaan oud en nieuw vieren in Den Haag, als het niet lukt met de auto gaan we met de trein, mag M tussen ons in slapen (bedje kan dan niet mee natuurlijk).

We hadden pas een auto gekocht toen ik zwanger was, maar zijn er inmiddels natuurlijk ook helemaal aan gewend, even weer omschakelen naar OV. Gelukkig zitten we op het beginstation en hebben we dus wel een zitplekje.

Hier is het kdv ook dicht tussen kerst en oud en nieuw. Ik had wel graag wat willen doorwerken aan proefschrift, maar ja.. mijn universiteit is trouwens ook dicht nu, ik kan ook niet in mijn gebouw terecht (Yora).

Doen jullie de discussie over recht van man inzake abortus hier nog eens lekker over zeg

Knorretje, o, de puntjes op de i/gebreken moeten nog worden opgelost? Nog even doorzetten dus.

Ik heb ook net bij Ikea van die witte kastjes met drie rode schuifbakken gekocht, ik werd gek van dat speelgoed in de woonkamer. Nu staan die kastjes op zijn kamer en haal ik elke dag een andere bak tevoorschijn.

Vanmorgen liet ik M verven met vingerverf (en een kwastje), maar hij werd boos en paniekerig van zijn vieze handjes, haha. Moest het snel schoonmaken en dat was dan weer dat. dacht ik even een leuke activiteit voor hem te hebben in de vakantie.

Na zijn slaapje nog even naar de stad, cadeautje kopen.

Speeldate gister is 'mislukt' want beide kinderen hingen heel erg aan hun mama, haha! Spelen ho maar. We hebben nog wel gezellig daar geluncht. Mijn nicht is bijna 37 wk zwanger, spannend dus.

tot later..
JOEPIE METTE !!!!!!!! fijn hoor !! Op naar een retegoed jaar voor jullie !!!!
Kom even heel kort langs om jullie gedag te zeggen...

Zit hier helaas met een heel sielugge ziekenboeg. Yahnoa is al 4 dagen ziek. Moet onwijs veel hoesten en snotteren en de hoestsiroop en neusdruppeltjes lijken niet echt te helpen. Hij reutelt heel naar bij het ademhalen en heeft volgens mij ook keelpijn want als hij wakker is moet hij meteen huilen. Echt zielig zo'n hulpeloos hummeltje.

Om het feest compleet te maken is Kaya gisteren ook ziek geworden. We waren aan het after-kersten bij mijn ouders en ze wilde niks eten behalve een paar cherrytomaatjes. Vannacht zijn we er 4 keer uit gemoeten voor haar omdat ze aan het huilen was en de 5e keer begreep ik waarom: ze had zichzelf helemaal onder gespuugd. Dus nu loopt zij ook in dr pyjama met snotneus, rochelhoest en chagerijnig als de pest door het huis. Nèt niet ziek genoeg om op de bank te hangen maar wel ziek genoeg om niks leuk te vinden en om alles te huilen.

Vannacht dus echt elke 3 kwartier er uit gemoeten voor ofwel Yahnoa of Kaya *gaaaap*

Ga me maar weer even opwerpen als afleidings-mama

Ahhh A1mee; sterkte met je kindjes !!!! Hoop wel op een betere nacht voor je hoor !!
(heb me ook maar even in het recht-van de man-topic gemengd)

en sneu zeg A1mee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven