Magische maandag

07-11-2016 10:54 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een hele week geen weekdagtopics meer gezien, dus ik open deze.

Omdat 't altijd zo gezellig is.

Wat zijn jullie plannen op deze koude, magische maandag?
668, the neighbour of the Beast
quote:ZombieQueen schreef op 07 november 2016 @ 17:20:

Nou daar ging mijn productieve dag...

Ik ben uit bed gekropen, onder de douche gesprongen en weer in bed gekropen. Ondertussen wel weer uit bed maar mijn hele planning naar de filistijnen.

Heb het nog net kunnen opbrengen om naar de supermarkt te gaan.

Jij hebt tenminste nog gedouched

Ik moet straks nog naar Zumba dus ik bedacht me dat ik vanavond wel douche.

Zit al wel in mijn sportkleren en heb opgeruimd, een lap over de tafel gehaald en gestofzuigd, maar daar stopt het wel.

Ik heb wél een middagdutje van een uur of twee gedaan, maar ik kan geen zwangerschap aanvoeren als excuus
quote:Marels schreef op 07 november 2016 @ 17:34:

[...]

Jij hebt tenminste nog gedouched

Ik moet straks nog naar Zumba dus ik bedacht me dat ik vanavond wel douche.

Zit al wel in mijn sportkleren en heb opgeruimd, een lap over de tafel gehaald en gestofzuigd, maar daar stopt het wel.

Ik heb wél een middagdutje van een uur of twee gedaan, maar ik kan geen zwangerschap aanvoeren als excuus

Heb je ook helemaal geen excuus voor nodig hoor. I middagdutjes. Hoe vaak ik op de bank heb liggen maffen voor mijn zwangerschap...

Ik heb nog wel een wasmand vol met was die schreeuwt om opgevouwen te worden. Ik heb de wasmand in de logeerkamer gezet en de deur dicht gedaan.
Ohja, was vouwen moet ik ook nog.

Dat is het programma voor morgen, samen met het uitmesten van mijn kledingkast. Ik kan echt niks meer vinden en ik moet er een hoop dingen uit gooien ook...
Zo, tandarts heeft m'n spalkje weer vastgezet.

Daar vanuit naar supermarkt, vergeten dingen gehaald.

Vriend heeft gekookt

Ondertussen heb ik een was afgehaald, was in de machine gedaan en de 2 boven verdiepingen gedweild.

Na het eten de was opgevouwen en beneden verdieping gedweild.

Was opgehangen, nieuwe was in de machine en nu met koffie Masterchef terugkijken.

Het wassen doe ik eigenlijk altijd in het weekend, maar ik kon het niet opbrengen afgelopen 2 dagen... M'n eigen stomme schuld dus
Verbouwmeneer is langsgeweest voor een offerte. Kwam behoorlijk te laat, maar wel netjes even doorgebeld. Daarna nog even wezen shoppen. Een nieuwe winterjas voor 40 euro bij de faillissementsverkoop van Sterenborg op Paddepoel in Groningen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Oh ja, zojuist gekookt, gegeten en de was gevouwen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Meuh... ik was kapot vandaag, ik was zaterdag in de stad en da was een beeetje laat geworden (of vroeg, wat je wil...) , ik was dus gister zo moe dat ik om 21 u op de bank in slaap gevallen was en daarna dus maar mn bed ingedoken.

Heel lang slapen werkt blijkbaar ook niet want ik was mega dus vandaag op mn werk.

En nu heb ik het gewoon ijskoud. Meuh...
quote:Marels schreef op 07 november 2016 @ 12:13:

Hoe oud is ze Macaron? Ik heb geen kinderen, alleen katten, dus geen idee wanneer kinderen hun prikken krijgen.

Ik weet alleen dat katten elk jaar moeten

Katten zijn ook net kindjes

Ze is nu bijna 3 maanden. Maar was een nieuwe afspraak. Ze moest eerder,maar die was ik vergeten.
Ik lig alweer op bed. 35 wkn zwanger en voel me belabberd. Hopelijk komt de baby eerder ben het zo beu.

Verder dochter vermaakt vandaag, even naar de winkel geweest en alvast TWD gekeken.

Fijne avond!
Maandag...de dag dat de nieuwe te huur aangeboden woningen bekend zijn. (alleen weer niks helaas) en de dag dat zoon niet thuis eet dus ik lekker iets van pizza of verse pasta kan eten zonder hem de ogen uit te steken (hij mag dat niet)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven