Het theehuis
dinsdag 30 december 2008 om 20:57
dinsdag 30 december 2008 om 20:59
quote:Eowynn_ schreef op 30 december 2008 @ 14:32:
Doe je mee in 2010 Luun? Zul je zien dat ik dan net Eowman heb overgehaald voor nog één baby, en dat ik dan spontaan een drieling krijg ofzo. Past wel in het plaatje.
Als 2009 beter wordt wat zieke kinderkes betreft (lees: veel minder vaak zieke jongens) doe ik halverwege 2010 wel mee. Wil namelijk ergens in 2011 nog wel een keer werpen.
En goed van je je dat je uitgaat van een drieling.
Ik ga ook uit van minimaal een tweeling bij mezelf. Kan het alleen maar meevallen.
Doe je mee in 2010 Luun? Zul je zien dat ik dan net Eowman heb overgehaald voor nog één baby, en dat ik dan spontaan een drieling krijg ofzo. Past wel in het plaatje.
Als 2009 beter wordt wat zieke kinderkes betreft (lees: veel minder vaak zieke jongens) doe ik halverwege 2010 wel mee. Wil namelijk ergens in 2011 nog wel een keer werpen.
En goed van je je dat je uitgaat van een drieling.
Ik ga ook uit van minimaal een tweeling bij mezelf. Kan het alleen maar meevallen.

woensdag 31 december 2008 om 10:21
Luun Wat naar weer!!! Beterschap en hoop zo op een beter jaar volgend jaar!
Heb het ook gemist, Star.
Goedemorgen allemaal trouwen
In aanleg weken inderdaad niet drinken. Goed hoor, Star, en ook wel kut natuurlijk Heb je een lekker alternatief?
Wij gaan nu voor 2e stuclaag
We zouden trouwens oud & nieuw bij Mille vieren, waar dan heel veel mensen heen zouden komen, maar daar is iedereen ziek. Kinderen ziekig, Mille longontsteking. Nu vieren we t met jongste zus, vriend en baby.
Heb het ook gemist, Star.
Goedemorgen allemaal trouwen
In aanleg weken inderdaad niet drinken. Goed hoor, Star, en ook wel kut natuurlijk Heb je een lekker alternatief?
Wij gaan nu voor 2e stuclaag
We zouden trouwens oud & nieuw bij Mille vieren, waar dan heel veel mensen heen zouden komen, maar daar is iedereen ziek. Kinderen ziekig, Mille longontsteking. Nu vieren we t met jongste zus, vriend en baby.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

woensdag 31 december 2008 om 10:47
woensdag 31 december 2008 om 10:54
woensdag 31 december 2008 om 11:27
woensdag 31 december 2008 om 11:49
woensdag 31 december 2008 om 11:52
Ik ook nog niet helemaal klaar voor vanavond, gezien het volgende gesprek 'mama, heb je al gedouched, je bent víes'
Dus maar even gedaan.
Maar huis is teringzooi, Eowman komt zo thuis en ik moet nog boodschappen doen.
Had ik al verteld dat mijn kinderen in vakantiemodus staan en elke ochtend tot 9.00/9.30 uitslapen? En dat Juna's ochtendhumeur dan opeens stukken minder is
Dus maar even gedaan.
Maar huis is teringzooi, Eowman komt zo thuis en ik moet nog boodschappen doen.
Had ik al verteld dat mijn kinderen in vakantiemodus staan en elke ochtend tot 9.00/9.30 uitslapen? En dat Juna's ochtendhumeur dan opeens stukken minder is