Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 november 2016 @ 15:58:

Ik ben net bijna plat geknuffeld door zoon, want ik had een google play card voor hem gekocht om zijn favo spelletje wat mee op te leuken. En nog een onwijs flitsende Star Wars hoodie erbij, dus hij kon zijn geluk niet op. Zegt ie na het knuffelen: 'wat zijn we rijk he mama, dat dat allemaal zo maar kan!'

Toch wel gezellig, zo'n belastingteruggaaf lief
very metal
Het is toch om te kotsen dat de NVU wel mag demonstreren in Maassluis want vergunning en Kickout Zwarte Piet niet want geen vergunning. Echt, in NL mag alles als je er maar een vergunning voor hebt.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:takkentrol schreef op 12 november 2016 @ 16:20:

[...]

Wat geweldig LVHoe is 't nu? Ben je al thuis? Nog veel pijn?
Ik ben weer thuis, zoon heeft dik verloren maar het was een goede wedstrijd. Heerlijk om eens even weg te zijn.
quote:takkentrol schreef op 12 november 2016 @ 16:20:

[...]

Wat geweldig LVHa die Takkentrol! Hoestie?
De bourgignon ruikt zalig! Lekkere verse aardappelpuree met veel knoflook erin. Dat wordt heerlijk straks.

Ondertussen heb ik een goddelijke Chablis ingeschonken en staat training F 1 erop.

Dat laatste is dan weer jammer.
Ruk! Ondanks de morfine heb ik toch wel erg veelpijn aan zowel mijn arm als aanmijn been. Ben wel lekker thuis en probeer hier op het forum maar een beetje afleiding te zoeken
Lekker Yas, eten wij ook. Ik laat de wijn maar effe weg, vast geen goeie Combi met morfine
quote:takkentrol schreef op 12 november 2016 @ 17:00:

Ruk! Ondanks de morfine heb ik toch wel erg veelpijn aan zowel mijn arm als aanmijn been. Ben wel lekker thuis en probeer hier op het forum maar een beetje afleiding te zoekenDoe je goed aan kind Het lijkt mij ook best een pijnlijk gedoe hoor. Mijn zoon had er helemaal geen last van dat ze allerlei bot hadden weggeschaafd, maar mijn zoon is een raar jong.
Denk dat, zeker in mijn arm, ik ook gewoon bizarre spierpijn heb. Ze hebben weer mijn tricep door moeten snijden en opzij geduwd. Daar knap je denk ik ook niet van op.
Wij eten vaag. Kinderen hebben wokmie met terrie jakkie (en tofu, en groenten en paddestoelen en zo), en man en ik gaan aan de rendang maar die heb ik net een uurtje geleden opgezet omdat ik toen pas op het idee kwam dus dat gaat nog wel even duren. Ik wilde dan het restant van de groente-paddestoelenherrie bij de rendang doen, maar het ziet ernaar uit dat dochter de pan leeg gaat eten dus dan maar sajoer boontjes erbij maken, oh wat een straf
quote:takkentrol schreef op 12 november 2016 @ 17:15:

Denk dat, zeker in mijn arm, ik ook gewoon bizarre spierpijn heb. Ze hebben weer mijn tricep door moeten snijden en opzij geduwd. Daar knap je denk ik ook niet van op.Ik heb verder geen verstand van spieren hoor, maar een doorgesneden triceps lijkt me wel heel bijzonder pijnlijk ja.
Terrie Jakkie

Wij noemen het Tering Jakkie.
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:takkentrol schreef op 12 november 2016 @ 17:15:

Denk dat, zeker in mijn arm, ik ook gewoon bizarre spierpijn heb. Ze hebben weer mijn tricep door moeten snijden en opzij geduwd. Daar knap je denk ik ook niet van op.Dat klinkt niet fijn
quote:takkentrol schreef op 12 november 2016 @ 17:01:

Lekker Yas, eten wij ook. Ik laat de wijn maar effe weg, vast geen goeie Combi met morfineNee niet handig. Beterschap!
quote:SaveAngie schreef op 12 november 2016 @ 17:23:

Terrie Jakkie

Wij noemen het Tering Jakkie. Wij eten ook regelmatig Kip Jandorie
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 november 2016 @ 15:58:

Ik ben net bijna plat geknuffeld door zoon, want ik had een google play card voor hem gekocht om zijn favo spelletje wat mee op te leuken. En nog een onwijs flitsende Star Wars hoodie erbij, dus hij kon zijn geluk niet op. Zegt ie na het knuffelen: 'wat zijn we rijk he mama, dat dat allemaal zo maar kan!'

Toch wel gezellig, zo'n belastingteruggaaf
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 november 2016 @ 17:29:

[...]

Wij eten ook regelmatig Kip Jandorie En wij smerige worst (smeerworst)
quote:takkentrol schreef op 12 november 2016 @ 17:00:

Ruk! Ondanks de morfine heb ik toch wel erg veelpijn aan zowel mijn arm als aanmijn been. Ben wel lekker thuis en probeer hier op het forum maar een beetje afleiding te zoekenFijn dat je thuis bent, sterkte met de pijn. Morfine verdraag je goed?
Hier ook F1, drie fans hier. Maar we hebben er soep bij, dat scheelt
quote:SaveAngie schreef op 12 november 2016 @ 17:23:

Terrie Jakkie

Wij noemen het Tering Jakkie. Zo noemen wij het hier ook
quote:Philae schreef op 12 november 2016 @ 17:45:

[...]

Zo noemen wij het hier ook

Slapen op de bank = bankzaken regelen
Beterschap met de pijn Takkie. Bij mij hebben ze als kind merg weggelepeld uit mijn been en later mijn heup (om in mijn holle vinger te plaatsen). Pijnlijk (maar ik hield wel van die pijn. Raar kind was ik). Maar daar lagen geen spieren in de weg...

Wij noemen kip in braadzak, kip in braakzak.
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 november 2016 @ 17:19:

Wij eten vaag. Kinderen hebben wokmie met terrie jakkie (en tofu, en groenten en paddestoelen en zo), en man en ik gaan aan de rendang maar die heb ik net een uurtje geleden opgezet omdat ik toen pas op het idee kwam dus dat gaat nog wel even duren. Ik wilde dan het restant van de groente-paddestoelenherrie bij de rendang doen, maar het ziet ernaar uit dat dochter de pan leeg gaat eten dus dan maar sajoer boontjes erbij maken, oh wat een straf

Klinkt wat mij betreft als iets heel anders.

Aan de rendang zijn.

quote:Eleonora-1 schreef op 12 november 2016 @ 17:50:

[...]

Klinkt wat mij betreft als iets heel anders.

Aan de rendang zijn.

Nou ja, we zullen wel zien. Ik heb gelukkig vakantie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven