Napraattopic 70

10-11-2016 22:09 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 november 2016 @ 11:26:

[...]

Dan gaan ze het nog niet doen, want dan moeten de mods mee gaan lezen en dat was nou net de bedoeling niet. Nu laten ze de moderatie feitelijk over aan de forummers zelf en zij hoeven alleen op de knopjes te drukken, dat is veel goedkoper.Ze moeten iig zorgen dat op alle plekken hetzelfde beleid staat. Nu is het ook onduidelijk.
quote:S-Meds schreef op 14 november 2016 @ 11:20:

[...]

ik wou dat ik dat kon zeggen.

Jij kunt met droge ogen zeggen dat je onterecht geband werd inderdaad.

Phae krijgt ook rare bans trouwens.

Ik daarentegen had de mijne gewoon verdiend.
quote:Star schreef op 14 november 2016 @ 11:23:

[...]

Precies. Kan je lang over schrijven hier, maar dat gaat niks aan het starre beleid veranderen. Misschien moeten we gezamenlijk de discussie nog eens aan met de CM.Ik geloof echt dat de wil van de CM en enkele moderators om zich in te zetten voor dit forum ontbreekt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Nouschi schreef op 14 november 2016 @ 11:25:

[...]

Kom op meds, even hand in eigen boezem. Die patat kon echt niet!maar je weet wat ze zeggen over sociopaten, die zien zelf niet hoe fout ze zijn
quote:yasmijn schreef op 14 november 2016 @ 11:27:

[...]

Dat wordt hem toch niet. De vorige, Lotte, stond daar wel voor open. Die dacht echt mee en deed wat op de forummers uit. Daar heb ik nog prettige mailwisselingen van.

De huidige heeft geen affiniteit.Da's ook weer zo. Als je een te lastige vraag stelt, hoor je vervolgens niks meer.

[...]

ik wou dat ik dat kon zeggen.Ik denk dat de dienstdoende mod die dag de humorknop uitgezet had en de to van dat plantaardige topic ook.
quote:yasmijn schreef op 14 november 2016 @ 11:27:

[...]

Dat wordt hem toch niet. De vorige, Lotte, stond daar wel voor open. Die dacht echt mee en deed wat op de forummers uit. Daar heb ik nog prettige mailwisselingen van.

De huidige heeft geen affiniteit.die bedoel ik ja, zij moest de rotzooi repareren van die mod daarvoor. de nieuwe mat heeft gewoon dat oude rücksichtslose beleid weer opgepakt. en we hadden natuurlijk ook nog een Junior die wel van de context wist. Zij wordt ook gemist
quote:S-Meds schreef op 14 november 2016 @ 11:15:

natuurlijk is hats vervelend, stikvervelend bij tijd en wijle. maar dat is nog geen reden voor een permaban. er zijn hier anderen net zo vervelend, zij het niet vervelender. de hele actueel pijler draait er op nota bene. YouTube linkjes op vrijdag avond elke keer weer, allemaal stikvervelend vind ik. Dat is dus mijn probleem, daarom mijd ik de actueelpijler en laat ik napraat vaak ook voor wat het is. er is dus geen enkele reden waarom die vervelende lui geband moeten worden. een perma vind ik alleen gelegitimeerd voor mensen die dreigen, zwaaien met NAW gegevens van anderen en notoire spammers. Elke andere reden is volstrekt subjectief want wat ik vervelend vind vind een ander heel erg leuk.Eens
En dat er gemodereerd wordt op stafjes, en alleen en enkel op stafjes, is van de zotte.
quote:YellowDiamond schreef op 14 november 2016 @ 11:28:

[...]

Ik denk dat de dienstdoende mod die dag de humorknop uitgezet had en de to van dat plantaardige topic ook. als humor een knopje was die je naar believen aan of uit kon zetten dan zou de wereld er anders uitzien. Dan zou de regering iedereen moeten verplichten die knop aan te laten 24 uur per dag

[...]

Zelfs dat, hoe verwerpelijk ik het ook vind, is nog geen reden voor een perma. in Nederland mag je nu eenmaal alles zeggen, op VF niet.

en ik denk dat 24 uur voor zo'n overtreding als die consequent wordt doorgevoerd ook wel effectief isAls je dat één keer roept in zo'n topic niet, maar als je maar door blijft drammen dan vind ik dat wel beledigend en tegen alle normen van normaal fatsoen in gaan. En dan mogen die posts wat mij betreft in ieder geval zeker gewist worden.
quote:S-Meds schreef op 14 november 2016 @ 11:29:

[...]

die bedoel ik ja, zij moest de rotzooi repareren van die mod daarvoor. de nieuwe mat heeft gewoon dat oude rücksichtslose beleid weer opgepakt. en we hadden natuurlijk ook nog een Junior die wel van de context wist. Zij wordt ook gemistZeker.
quote:Star schreef op 14 november 2016 @ 11:27:

[...]

Ze moeten iig zorgen dat op alle plekken hetzelfde beleid staat. Nu is het ook onduidelijk.Driekwart van de huisregels waaraan ze refereren staat zelfs nergens.
quote:doornroosje9 schreef op 14 november 2016 @ 10:15:

Vindt er nu niemand van de 'oudgedienden' dat dat zuigen van Hats stikvervelend was? Als er iemand negatief aan het forummen was, was zij het wel hoor. Dat 'pesten' van sommige forummers (ja, was echt pesten), vond ik ook echt niet kunnen. Dit zal de druppel geweest zijn.Strontvervelend af en toe, maar dat is nou precies waar het niet om gaat. Ik ben ook vaak strontvervelend en velen met mij maar een perma om die reden kan echt niet. Een waarschuwing voor een lullig iets zul je mij nooit over horen maar dit klopt gewoon niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:sssssst schreef op 14 november 2016 @ 11:31:

[...]

Als je dat één keer roept in zo'n topic niet, maar als je maar door blijft drammen dan vind ik dat wel beledigend en tegen alle normen van normaal fatsoen in gaan. En dan mogen die posts wat mij betreft in ieder geval zeker gewist worden.gewist en 24 uur op de bank, en de volgende keer weer, en de volgende keer weer. Dan gaat de lol er vanzelf af
quote:yasmijn schreef op 14 november 2016 @ 11:31:

En dat er gemodereerd wordt op stafjes, en alleen en enkel op stafjes, is van de zotte.

En ook weer niet want ten tijde van het eerste vluchtelingentopic werd er (wat hier ook werd besproken) gestafd als dolgeworden chimpansees en de walgelijkste dingen bleven gewoon staan.

En zij die die uitspraken deden forummen nog steeds.

Schofterige, onmenselijke uitspraken doen wordt niet of summier bestraft.

Ook niet na massaal staffen.
en ik vind ook: gelijke monniken gelijke kappen Als iedereen vindt dat hats zo vervelend is dat zij een perma verdiend voor deze overtreding dan moeten we ook constateren dat Phaedra volgens het bansysteem een maandban zou moeten hebben en geen 24 uur. waarom is Nickhunten van hats erger dan nickhunten van Phaedra
quote:Nouschi schreef op 14 november 2016 @ 11:32:

[...]

Strontvervelend af en toe, maar dat is nou precies waar het niet om gaat. Ik ben ook vaak strontvervelend en velen met mij maar een perma om die reden kan echt niet. Een waarschuwing voor een lullig iets zul je mij nooit over horen maar dit klopt gewoon niet.Eens!
quote:Eleonora-1 schreef op 14 november 2016 @ 11:34:

[...]

En ook weer niet want ten tijde van het eerste vluchtelingentopic werd er (wat hier ook werd besproken) gestafd als dolgeworden chimpansees en de walgelijkste dingen bleven gewoon staan.

En zij die die uitspraken deden forummen nog steeds.

Schofterige, onmenselijke uitspraken doen wordt niet of summier bestraft.

Ook niet na massaal staffen.Ja, ook zo gek. Ze 'zien' en 'herkennen' niet wat er onder hun neus gebeurt.
quote:S-Meds schreef op 14 november 2016 @ 11:35:

en ik vind ook: gelijke monniken gelijke kappen Als iedereen vindt dat hats zo vervelend is dat zij een perma verdiend voor deze overtreding dan moeten we ook constateren dat Phaedra volgens het bansysteem een maandban zou moeten hebben en geen 24 uur. waarom is Nickhunten van hats erger dan nickhunten van PhaedraZe houden het helemaal niet correct bij.
quote:Star schreef op 14 november 2016 @ 11:36:

[...]

Ze houden het helemaal niet correct bij.gelukkig staat hun eigen administratie gewoon hier op het vf, kijk maar even in de ban topic

en ik vind ook: gelijke monniken gelijke kappen Als iedereen vindt dat hats zo vervelend is dat zij een perma verdiend voor deze overtreding dan moeten we ook constateren dat Phaedra volgens het bansysteem een maandban zou moeten hebben en geen 24 uur. waarom is Nickhunten van hats erger dan nickhunten van PhaedraZe weten het zelf niet meer ben ik bang.

en ik vind ook: gelijke monniken gelijke kappen Als iedereen vindt dat hats zo vervelend is dat zij een perma verdiend voor deze overtreding dan moeten we ook constateren dat Phaedra volgens het bansysteem een maandban zou moeten hebben en geen 24 uur. waarom is Nickhunten van hats erger dan nickhunten van PhaedraHet was idd hetzelfde 'vergrijp".
quote:S-Meds schreef op 14 november 2016 @ 11:37:

[...]

gelukkig staat hun eigen administratie gewoon hier op het vf, kijk maar even in de ban topicJa maar daar kijken ze niet naar als ze op de knop drukken.
Soms wordt er een ban teruggedraaid en dat zetten ze dan niet in het bantopic. Dat zou soms nog een verklaring kunnen zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven