Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Goede middag allemaal!

Zo even een berichtje vanaf mijn echte werk, alles even al op orde brengen voor maandag. Kan ik even goed en lekker beginnen. Wil nog een uurtje blijven en dan lekker naar huis.

Boodschapjes doen, even naar de markt en huisje netjes maken!

Hoe is het hier?

Mozz....hoe voel je je?

Indi....Ben je al goed aan de schoonmaak? Hoe is het met je kater?

BE....waarom heb je oud en nieuw alleen gevierd dan?

Ingel...fijn dat je je zo goed voelt! Je bent lekker druk momenteel. Waarom geeft ex aan je terug te willen?
Hallo allemaal,

ben ik ook weer even... uiteraard voor iedereen nog(maals) een super 2009 toegewenst!

Mozz, voor jou! Wat een verhaal joh. Jammer dat het zo gelopen is. (eerlijk gezegd had ik het ook niet helemaal verwacht). Hoe is het nu?

Pop, klinkt helemaal leuk!!!

Xen, wat een verhaal over je broer, heuleeee dikke :hug:!!!

Heftig allemaal!

TP, als het voor jou goed voelt, dan is dat wat telt! Ik zou het eigenlijk ook niet zo leuk vinden als ik zo het huis uit gebonjourd zou worden, maar ja als jullie het rustig aan doen, dan zal dat voor hem ook wel meespelen.

Vleer, lekker shoppen dus?

Miran, where are u? Alles goed?

Prikvliegje, jou ken ik nog niet zo goed, dus hoi ! en hoop dat je een leuk O&N hebt gevierd.

Ingel, leuk op stap geweest dus? Je klinkt helemaal vrolijk!

Indi, hoe is het nu met de kater?

Voor iedereen die ik vergeet ; gelukkig nieuwjaar!

Met mij gaat het allemaal niet zo heel erg lekker...veel gebeurd gisteren met FBM en inmiddels zit hij in het vliegtuig. Hij heeft me wederom pijn en verdriet gedaan. Gisteren belde hij me en hebben we heel kort het één en ander besproken, hij zat bij zijn ouders thuis dus dat was niet zo handig en hebben we afgesproken dat we van het weekend nog zouden bellen, pff wat was ik weer emo aan de lijn (bibberende stem alsof ik elk moment in huilen uit kon barsten). Voel me rot en verdrietig, ik moet hem loslaten (iets wat ik al gedaan had), maar kan het niet.

Wat een rotbegin van het nieuwe jaar.
Goedemorgen!

Ik ben serieus echt net uit bed. Ik blijf maar slapen, das niet helemaal goed, maar ach...

Ik heb nog een mooi plaatje voor 2009:

Even een knuffel voor jou LM!!

Wat moet jij je rot voelen!

@Wm: Ik ben helemaaaaaaaa niet aan het schoonmaken. Blegh, dat ga ik ook niet doen ook! Niet te lang op school blijven hangen he??

Ik ben niet vooruit te branden..ik ga zo ook weer naar bed!
Hoi allemaal!

Ik lig ook nog in bed....geen zin om er uit te komen, erg he?

LM: wederom een knuffel. Maar waarom laat je je dan weer pijn doen? Gewoon tegen hem zeggen dat je er klaar mee bent en niet weer een gesprek - of iets wat daarop lijkt - aangaan. Het levert je alleen maar meer verdriet op. Hou de eer aan jezelf!

Indi, jij ook sterkte he met je katerig lichaam. Dat voelde ik gisteren...

WM: fijn dat het nu goed voelt met VM. Ook goed van je dat jij hem gevraagd hebt voor vanavond, je gaat vooruit!

Voor de rest: hoi!

Miran, wo bist du?

Ik zit in dubio of ik nu R zal bellen om te vragen even naar t strand te rijden of zo. Hij smste gisteren dat hij vanavond wel wil komen voor schouder vanwege stiefvader gedoe (hij smste toen ik op weg was naar huis gisteravond). Maar weet nu al dat ik dat niet aan hem kan uitleggen..is veel te heavy en hij weet eigenlijk niets van mijn jeugd en andere issues. Dit is allemaal in het kader van vriendschap hoor, er is nu duidelijk afgesproken dat er verder niets meer is/gaat gebeuren.

Weet een van jullie trouwens of je verwijsbriefje van huisarts nodig hebt voor psycholoog? Ja...voor mij en broer (niet samen hoor :-).
Dat niet vooruit te branden gedeelte herken ik Indi... Zit nog in mn pyjama, maar ik heb als excuus dat ik me niet helemaal fit voel!

Vanavond filmpje kijken met vriendin, morgen met RP2 erop uit, dus ik heb de komende uren voor mezelf greserveerd om lekker te hangen. Moet wel nog mn huis een beetje opruimen... Ach en tja, eerst maar ns een boek en de bank!

LM,
Pop, we moeten een andere naam verzinnen voor RP2...iets van McSweety of zo?
WM, had geen zin om oud en nieuw te vieren, ik weet niet precies maar had het gehad met alle "gezellige" dagen.

Ben blij dat alles nu weer normaal is.
Xenia, als je wilt dat het door de verzekering gedekt wordt dan heb je een verwijsbriefje nodig.
LM.... voor jouw! Jeetje wat rot weer, snap dat je je zo verdrietig voelt. Je zet je gevoel niet zomaar opzij. Maar ben het wel eens met Xen...laat je jezelf niet meer pijn doen in de manier van contact zoeken. Hij is jouw duidelijk niet waard!!!

Voor alle bedslapers Veel plezier nog even....ik ben even goed actief geweest op school. Alles staat weer en ben er helemaal weer klaar voor om maandag te beginnen! Ook eigenlijk wel weer zin in, heb "mijn kindjes" gemist

Xen....voor verwijsbrief kan je inderdaad even langs de huisarts. Is zo gepiept! Dit ivm stiefvader?

Lief dat je zegt dat ik vooruit ga. Zo voelt het ook wel een beetje. Het is echt volgens mij een actie, reactie verhaal. Toch houd ik mezelf nog wel een slag om de arm......bang om er helemaal zeker over te zijn, bang om gekwetst te worden. Maar dat heeft meer te maken met mijn verleden.....

Be....voel je je nu wel weer beter dan??
LM, wat klote dat FBM je nu weer pijn doet. Afsluiten is moeilijk, maar is het moeilijker of pijnlijker dan de pijn die je elke keer weer krijgt door juist wel contact te hebben?

Xen, knap dat R en jij nu toch echt als 'gewone vrienden' doorgaan. Goed dat jullie dat duidelijk hebben afgesproken. En trekt R het dan ook? Ondanks dat hij dus blijkbaar meer voelt?

Je kunt toch ook gewoon met hem naar strand rijden en niet over stiefvader proberen uit te leggen? Juist gewoon even van het uitwaaien genieten, even wat anders aan je hoofd?

Ik ben ook zo lui vandaag pop. Inmiddels niet meer in pyama, maar veel verder dan deze bank ben ik nog niet geweest.

Straks wel even naar buiten nog. Fiets ophalen bij pa en ma en wat boodschapjes doen.

WM is actief zeg! Lekker aan de week beginnen straks maandag.

BE ik heb dat soms ook, dat genoeg hebben van al die 'gezelligheid'. Desondanks wel jammer dat je dat gevoel had. En geniet je van de 'normale' dagen nu? Haha.

Ik vind het toch maar saai eigenlijk, we moeten nu nog tot april wachten tot het lente wordt, en in al die maanden weinig leuks voor de boeg behalve werken.... bleh.
WM, ik heb vannacht gedroomd over mn kindjes en ik wil ze eigenlijk ook wel weer graag zien. Hebben de andere juffen dat gevoel ook? Ik voel me dan altijd zo'n 'goede' juf als ik weer zin heb om ze te zien.

Moet nog wel een stapel rekentoetsen nakijken.... En daar heb ik dan vreselijk geen zin in. Misschien straks maar even doen na het boodschappen.

Vriendin belde me net en zij had geen zin eigenlijk om vanavond naar de film te gaan, en ik had dat ook. Dus het is alleen maar beperk tot een etentje, en dan komt McSweety (mm..moet even wennen aan de naam) bij mij logeren. He, fijn!

BE, ik ben eigenlijk ook wel blij dat de feestdagen weer voorbij zijn. Heb je je wel vermaakt met je katten met oud en nieuw? Of had je net als TP een klein 'slik'momentje?
WM, ja hoor ben blij dat het erop zit de dagen en zit vol goede moed voor het nieuwe jaar!

Pop, Ik heb me wel vermaakt hoor maar toch wat TP ook had toch wel een momentje dat je denkt hmmm zit nu toch maar alleen.

Mozz, Lente ja dat duurt nog wel even... Maar dat geeft niet heb ik nog mooi de tijd om een vriendin te zoeken voordat de lente begint.
@Xen: Ik hoop dat je je weer iets beter voelt! Misschien lekker om even naar het strand te gaan, inderdaad!

@Mozz: Hoe gaat het met jou??? Ook lekker lui op de bank..even bijkomen van alles?

Het duurt inderdaad nog lang voor het lente wordt, maar nu kan het weer ook erg mooi zijn! Ik kan van zon in combinatie met kou ook erg genieten!

@Pop: Ik mis mijn kindjes ook! Heb best weer zin om weer te gaan werken!

Veel plezier met RP2 vanavond!! (ben aan die naam gewend!)

@BE: Ik heb precies hetzelfde gevoel als jij hebt over de feestdagen. Ben blij dat het verplichte, gezellige gedoe voorbij is!

@WM: Veel plezier vanavond met VM! Fijn dat je alles weer voor elkaar hebt in je klasje! Ik ben niet naar school geweest, maar heb alles ook wel goed achtergelaten voor de vakantie.

@Miran: Hoe is het met je? Aan het werk vandaag?

@Ingel: Vanavond ook op stap? Veel plezier!

@Vleer: Lekker geshopt?

@LM en TP: Hoe is het met jullie?

Zo..ik geloof dat ik iedereen wel gehad heb nu..
Zo, weer een schoonmaaktsessie int Jc achter de rug. Blijft altijd hetzelfde :-)

Wat ligt iedereen hier lang in bed ! haha, geniet er nog maar van. Volgende week begint het echte werk weer (voor de meeste)

WM: ex begon er over dat ik onvervangbaar was, blabla. Vind het echt rot om te zien dattie der nog zoveel moeite mee heeft. Maar kheb ook echt zoiets van 'had je je eerder moeten bedenken'.

LM: goddomme, wat rot zeg. Ik hoop dat je het wilt en kunt afsluiten, maar dat is inderdaad onzettend rot. Hij is heel erg speciaal voor je en dan blijf je maar proberen en grenzen opschuiven etc. Sterkte ermee!

Xen: al uit wat de plannen zijn voor vnvd?

Ik heb ook enorm zin in de lente; vindt de mensen dan altijd zoveel mooier, met blote armen enzo.

Maar opzich mag het van mij ook nog wel een paar weken blijven vriezen. Kunnen we schaatsen. En vriezen is nog altijd beter dan regen.....

Indd; vnvd op stap. En ik lijk niet alleen vrlijk..... ik ben het ook

Jullie moeten vast denken dat ik zo ontzetten blije mus bem; met mn eeuwig optimistische berichten.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Vleer is uitgeshopt ..

Naja 1 skinny broek , 1 spijkerrokje zwart , 1 paar laarzen grijze , 1 paar snowboots , skisokken en ehm lippenstift

Volgende week ff wat dingetjes voort mijn huis kopen wat nieuwe kussentjes in de bank enzow
jaaaaaaaaaa...ook een hele goeie avond allemaal.

blij dat ik zie dat jullie er allemaal weer zijn.

lees wel dat de afgelopen dagen voor sommige beter hadden kunnen zijn. Dat is dan weer verdomde jammer, maar nieuw jaar, nieuwe kansen.

wat gaan we doen vanavond??
en als Xenia, nou nog geen plannen heeft voor vanavond, en zij wil ff haar gedachten wat verzetten, kan ze die beroemde hartige taart wel voor me in elkaar flansen.
Nou ik heb even boodschappen gedaan...wat waren er veel schappen leeg zeg! Leek wel of de hongerwinter eraan komt...
Hoi allemaal,

Ben ik de laatste die zich meldt in het nieuwe jaar..?...

Happy New Year !!!! en dat ieders dromen maar mogen uitkomen.

Geluk, gezondheid en liefde toegewenst !!

Eerst een dikke knuf vooral voor Xen, Mozz en LM, die het nieuwe jaar verdrietig zijn begonnen. Xen, wat heftig jouw verhaal. Gelukkig maar dat je zulke lieve vrienden hebt (gekregen) die je dan kunnen opvangen, maar het blijft ellendig.

Ik ben het jaar goed begonnen met gezellig etentje en aansluitend vuurwerk, champagne en daarna "dressed to kill" naar een feest in een grand-cafe waar een live-band speelde. En...........ik heb uiteindelijk met 1 van de bandleden gezoend hahaha.........Toen ze na een pauze weer moesten beginnen was hij nog in ander zaaltje met mij aan het dansen en kwam een van mijn vriendinnen hem halen omdat hij z'n plaats weer moest innemen....haha.

Dus heb me aan de oud/nieuw deal gehouden: zoenen moest !

En verder zie ik het wel.......hij heeft mijn nummer, maar nog niet gebeld, ik heb het zijne niet....

Gisteren was ik bij de familie (nieuwjaar wensen) en vandaag heb ik lekker geshopt. Morgen heb ik een eet-date met vrienden incl. een SV met wie ik daarna nog even de hort op ga (kroeg etc..)
Zo, Miran, jij bent het nieuwe jaar goed begonnen!

Ingel, juist heerlijk om van die blije berichten te lezen!!

Ik snap alleen niet dat je dat stappen zo vaak achter elkaar volhoudt, ik ben gewoon moe en uitgefeest!
dus als ik het goed begrijp gaat Miranda trompet blazen
Oehoeh! Miranda gezoent met een muzikant.... ik ben jaloers....

nee geintje. Harstikke leuk voor je !
quote:pop1980 schreef op 02 januari 2009 @ 18:09:

Zo, Miran, jij bent het nieuwe jaar goed begonnen!

Ingel, juist heerlijk om van die blije berichten te lezen!!

Ik snap alleen niet dat je dat stappen zo vaak achter elkaar volhoudt, ik ben gewoon moe en uitgefeest!

Ik niet

Leuke vrienden, leuke muziek, verder weinig bijzonders te doen overdag. dus 's avonds op stap.

Weet ook dat het vanaf febr, wat magertjes gaat worden; twee vriendinnen gaan tijdje naar het buitenland. Dus profiteer ik er nu maar van.
Hee Miran! Jij hebt je echt goed aan de afspraak gehouden!!

leuk hoor!

@ingel: Wees jij maar lekker blij!

@WM: Hier waren alle schappen gewoon goed gevuld..was ook heel erg rustig!

@DMJN: Ik vrees toch dat je die hartige taart zelf moet gaan maken..

Ik ga zo toch naar het circus..collegaatje had zich er erg op verheugd. En morgen beloofd ook een leuke dag te worden!

Ik kom straks wel even vertellen hoe het was..heb niet zoveel zin, maar de kaartjes waren gratis...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven